تاثیر رپورتاژ در سئوی سایت
اگر کسب و کار و حرفه خود را تازه شروع کرده اید، معمولاً گرفتن رپورتاژ آگهی و تلاش برای بهبود سئو آف پیجتان انتخاب درستی نیست. بهتر است که ابتدا بر سئو داخلی پیج و تامین مقالات و محتوای خوب و مناسب برای داخل پیج اقدام شود. ادامه فعالیت سایت، انتشار رپورتاژ آگهی که با استراتژی نوشته شده و با انکر تکست مناسب به صفحات خوب سایت شما متصل میشود، بهترین کمک را به سئو سایت شما خواهد داشت.
بنابراین داشتن استراتژی در انتشار آن بسیار مهم است و بر اساس برنامه محتوایی و انتخاب سایتهای مناسب که میتوانند بک لینک بهتری دریافت کنند، رپورتاژ خبری را در بازههای زمانی مناسب منتشر کنید. بک لینک های ارگانیک و دائمی داشته باشید چرا که باعث افزایش ترافیک کاربران خواهد شد. طبق موتورهای جستجوگر گوگل، بخشی از اعتبار صفحه ای که رپورتاژ میکنید به سایت شما منتقل می شود.
چرا بک لینک هایی که از رپورتاژ آگهی گرفته می شوند فوق العاده هستند؟
- بک لینکها از داخل یک مقاله به شما اعتبار میدهند. گوگل بیش از هرچیز به بک لینک یک مقاله متکی است. زیرا معمولا این نوع بک لینکها به صورت معرفی و پیشنهاد هستند و راحتتر میتوان به آنها اعتماد کرد. در حالی که بک لینکهای قرار داده شده در فوتر، منو، تبلیغات بنری یا سایر قسمتهای سایت کمتر قابل اعتماد هستند. زیرا ممکن است نشان دهنده یک مشارکت تجاری یا بک لینکهای پولی باشند. بک لینکهای داخل رپورتاژ آگهی دقیقا مشابه نوع اول یعنی داخل مقاله هستند. این کار باعث میشود که گوگل راحتتر به آنها اعتماد کند و اعتبار بیشتری برای سایت شما به آنها بدهد.
- معتبرترین سایتها به شما بک لینک میدهند. هر چه شخصی برای شما قابل اعتمادتر باشد، اعتماد به پیشنهاد او برای شما آسانتر است. این امر به ویژه در مورد بک لینکهای اینترنتی صادق است. یعنی اعتبار سایت ارجاع دهنده بر میزان اعتباری که گوگل به آن سایت میدهد تاثیر مستقیم دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، رپورتاژ خبری یک راه عالی برای دریافت بک لینک قوی است. زیرا شما از طریق این روش تبلیغاتی راهی برای حضور و معرفی بهترین و معتبرترین رسانه آنلاین دارید.
- بک لینکهایی که از رپورتاژ گرفته میشوند، به طور دائم سایت شما را پیشنهاد میکنند. هرچه یک پیشنهاد پایدارتر باشد، گوگل اعتبار بیشتری به سایت میدهد. به همین دلیل است که دریافت بک لینک برای افراد در اینترنت بسیار مهم است. استفاده از رپورتاژ آگهی که به طور دائم در سایتهای اصلی قرار میگیرد راه حلی عالی برای حفظ اعتبار سایت شما است. هرچه بک لینکها به وب سایت شما پایدارتر باشند، تأثیر بیشتری خواهند داشت. بنابراین بک لینکهای ثابت در رپورتاژ خبری به این معنی است که سایت شما هر روز بیشتر و بیشتر در گوگل رشد میکند.
- بک لینکهای رپورتاژی فالو هستند. در کل 2 نوع بک لینک در اینترنت وجود دارد. یکی از آنها بک لینکهای معمولی است که سپس اعتبار کامل را به سایت شما منتقل میکند. نوع دوم بک لینکهای فالو جدید هستند که به گفته گوگل اعتباری به سایت شما منتقل نمیکنند. معمولا بک لینکهای شما در رپورتاژ آگهی از نوع فالو هستند و بنابراین اعتبار کامل را به سایت شما منتقل میکنند.
برای خرید رپورتاژ آگهی از https://www.tesmino.com/reportage/ میتوانید اقدام کنید
عوامل تاثیرگذار بر رپورتاژ
عواملی که بر رپورتاژ موثر هستند عبارتند از:
-اعتبار سایت
یکی از مواردی که در درج رپورتاژ آگهی باید به آن توجه ویژهای داشته باشید، سایتی است که میخواهید متن رپورتاژ خبری را در آن منتشر کنید. این سایت باید رتبه و رتبه خوبی از گوگل داشته باشد. مهمتر از آن، باید نزد بازدید کنندگانش شهرت خاصی داشته باشد.
– فعالیت مشابه و مرتبط
توصیه میکنیم اگر میخواهید رپورتاژ خبری شما بیشتر مورد توجه رباتهای گوگل قرار گیرد و رشد زیادی داشته باشد، حتما آن را در سایتهایی منتشر کنید که به موضوع سایت شما نزدیک هستند. البته این بدان معنا نیست که سایتهای غیر مرتبط با موضوع سایت یا رپورتاژ شما بی اثر خواهند بود.
– استفاده از تیترهای جذاب
همیشه از یک عنوان قانع کننده برای جذب بازدیدکننده استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای انجام این کار نیازی به نوشتن دروغ نیست زیرا روی تصویر ذهنی افراد تأثیر میگذارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بازدیدکننده را برای خواندن ادامه مقاله تحریک کنید.
اگر در نوشتن رپورتاژ آگهی به اصولی که اشاره شد توجه نمایید، به مزایای زیر دست پیدا خواهید کرد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:
– برای دیده شدن بیشتر
یکی از جنبه های انتشار رپورتاژ خبری، شناخت بیشتر افراد در مورد کسب و کار است. اگر تبلیغ خود را در سایتهای معروف منتشر کنید، قطعا به این هدف خواهید رسید. دیده شدن بیشتر منجر به برندسازی میشود، به این معنی که کسب و کار خود را در ذهن نگه دارید.
– افزایش اعتبار
چه زمانی برای کسب و کار خود اعتبار بخرید این آغاز موفقیت شماست. همچنین میتوانید با قرار دادن تبلیغات در سایتهای اصلی شروع به کسب اعتبار کنید. کسانی که اعتبار فوق العاده ای دارند.
– بهبود سئو
گرفتن بک لینک کار ساده ای نیست. اما این کار را میتوان با درج رپورتاژ آگهی در سایتهای مناسب انجام داد. از آنجایی که رپورتاژ خبری هرگز از سایتها حذف نمیشود، میتوانید امیدوار باشید که بک لینکهای دائمی داشته باشید که مطمئناً تأثیر بسزایی در رشد سایت شما خواهد داشت.
– هزینه کمتر
یکی از مزیتهای بزرگ رپورتاژ خبری مقرون به صرفه بودن آن است. در واقع صاحبان سایت میتوانند رشد چند درصدی را برای کسب و کار شما ایجاد کنند.
دیدگاه گوگل در مورد رپورتاژ آگهی
نظر گوگل در مورد رپورتاژ آگهی این است که نوشتن محتوای حمایت شده دارای قوانینی است که برگرفته از نشریات و سایتهای خبری است. با این حال، بخش مهمی از تمرکز بازاریابی دیجیتال بر دستورالعملها و قوانینی است که گوگل ایجاد میکند. یعنی دو حاکم در این منطقه حکومت می کنند. اینجاست که بازاریابان دیجیتال برای اثبات مهارتهای خود روی کار می آیند.
توصیه گوگل به مدیران سایت در مورد نحوه استفاده از رپورتاژ خبری، راهنمایی مدیران سایت در نحوه استفاده از رپورتاژ است. گوگل معتقد است که “اگر میخواهید در اینترنت موفق باشید و مهمتر از آن، اگر میخواهید در بازدهی بسیار بالایی داشته باشید، باید روی جستجوی ارگانیک تمرکز کنید”، بنابراین گوگل تنها حاکم خواهد بود.
نظر گوگل در مورد رپورتاژ آگهی این است که رپورتاژ باید از پست نوشته شده توسط نویسنده مهمان متمایز شود. بسیاری از وبلاگ نویسان از نوشتن مهمان برای دریافت بک لینک استفاده میکنند. اگر گوگل به استفاده از رپورتاژ خبری ادامه دهد جریمه نخواهد شد. اما اگر به عنوان نویسنده مهمان پستهای زیادی ارسال میکنید، باید منتظر جریمه گوگل باشید. گوگل اصرار دارد که لینکهای پولی شامل رتبه صفحه نشوند.
به همین دلیل با استفاده از این ابزار نمیتوانید شاهد پیشرفت در بهبود رتبه وب سایت باشید. گوگل همچنین اصرار دارد که لینکهای محتوای حمایت شده باید “nofollow” باشند. خزنده های گوگل از لینکهای راه اندازی برای محاسبه محبوبیت لینک استفاده نمیکنند.
بنابراین نتیجه میگیریم که لینکهای موجود در محتوای حمایت شده باعث بهبود رتبه وب سایت نمیشود. مهمتر از همه، محتوای حمایت شده باید به راحتی برای خوانندگان قابل تشخیص باشد. این نوع محتوا باید برای مخاطب کاملا شفاف باشد. به همین دلیل بسیاری از رپورتاژها به عنوان رپورتاژ آگهی منتشر میشوند.
رپورتاژ آگهی راهی به سوی بهترین شدن شما
یکی از مهمترین فاکتور ها برای سئو بک لینک میباشد که حرف اصلی مفهوم سئوی خارجی را میزند بدلیل اینکه با بک لینک میتوانیم وبسایت خود را بعنوان سایتی قابل اعتماد به گوگل معرفی نماییم . با دانستن و رعایت نکات و جلوگیری از اشتباهات رایج میتوانیم از رپورتاژ آگهی، این ابزار قدرتمند به نفع سایت خود استفاده کنیم. از انتشار مطالب تکراری در سایتهای تبلیغاتی خودداری کنید و سایت میزبان را با دقت انتخاب نمایید. در نهایت از این راه دائمی به بهبود سئو و فروش و بازدید خواهید رسید.