تاثیر رپورتاژ در سئوی سایت

اگر کسب و کار و حرفه خود را تازه شروع کرده­ اید، معمولاً گرفتن رپورتاژ آگهی و تلاش برای بهبود سئو آف پیج­تان انتخاب درستی نیست. بهتر است که ابتدا بر سئو داخلی پیج و تامین مقالات و محتوای خوب و مناسب برای داخل پیج اقدام شود. ادامه فعالیت سایت، انتشار رپورتاژ آگهی که با استراتژی نوشته شده و با انکر تکست مناسب به صفحات خوب سایت شما متصل می­شود، بهترین کمک را به سئو سایت شما خواهد داشت.

بنابراین داشتن استراتژی در انتشار آن بسیار مهم است و بر اساس برنامه محتوایی و انتخاب سایت­های مناسب که می­توانند بک لینک بهتری دریافت کنند، رپورتاژ خبری را در بازه­های زمانی مناسب منتشر کنید. بک لینک ­های ارگانیک و دائمی داشته باشید چرا که باعث افزایش ترافیک کاربران خواهد شد. طبق موتورهای جستجوگر گوگل، بخشی از اعتبار صفحه­ ای که رپورتاژ می­کنید به سایت شما منتقل می­ شود.

چرا بک لینک هایی که از رپورتاژ آگهی گرفته می شوند فوق العاده هستند؟

  • بک لینک­ها از داخل یک مقاله به شما اعتبار می­دهند. گوگل بیش از هرچیز به بک لینک یک مقاله متکی است. زیرا معمولا این نوع بک لینک­ها به صورت معرفی و پیشنهاد هستند و راحتتر می­توان به آنها اعتماد کرد. در حالی که بک لینک­های قرار داده شده در فوتر، منو، تبلیغات بنری یا سایر قسمت­های سایت کمتر قابل اعتماد هستند. زیرا ممکن است نشان دهنده یک مشارکت تجاری یا بک لینک­های پولی باشند. بک لینک­های داخل رپورتاژ آگهی دقیقا مشابه نوع اول یعنی داخل مقاله هستند. این کار باعث می­شود که گوگل راحت­تر به آن­ها اعتماد کند و اعتبار بیشتری برای سایت شما به آن­ها بدهد.
  • معتبرترین سایت­ها به شما بک لینک می­دهند. هر چه شخصی برای شما قابل اعتمادتر باشد، اعتماد به پیشنهاد او برای شما آسان­تر است. این امر به ویژه در مورد بک لینک­های اینترنتی صادق است. یعنی اعتبار سایت ارجاع دهنده بر میزان اعتباری که گوگل به آن سایت می­دهد تاثیر مستقیم دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، رپورتاژ خبری یک راه عالی برای دریافت بک لینک قوی است. زیرا شما از طریق این روش تبلیغاتی راهی برای حضور و معرفی بهترین و معتبرترین رسانه آنلاین دارید.
  • بک لینک‌هایی که از رپورتاژ گرفته می­شوند، به طور دائم سایت شما را پیشنهاد می‌کنند. هرچه یک پیشنهاد پایدارتر باشد، گوگل اعتبار بیشتری به سایت می­دهد. به همین دلیل است که دریافت بک لینک برای افراد در اینترنت بسیار مهم است. استفاده از رپورتاژ آگهی که به طور دائم در سایت­های اصلی قرار می­گیرد راه حلی عالی برای حفظ اعتبار سایت شما است. هرچه بک لینک­ها به وب سایت شما پایدارتر باشند، تأثیر بیشتری خواهند داشت. بنابراین بک لینک­های ثابت در رپورتاژ خبری به این معنی است که سایت شما هر روز بیشتر و بیشتر در گوگل رشد می­کند.
  • بک لینک‌های رپورتاژی فالو هستند. در کل 2 نوع بک لینک در اینترنت وجود دارد. یکی از آن­ها بک لینک­های معمولی است که سپس اعتبار کامل را به سایت شما منتقل می­کند. نوع دوم بک لینک­های فالو جدید هستند که به گفته گوگل اعتباری به سایت شما منتقل نمی­کنند. معمولا بک لینک­های شما در رپورتاژ آگهی از نوع فالو هستند و بنابراین اعتبار کامل را به سایت شما منتقل می­کنند.

برای خرید رپورتاژ آگهی از https://www.tesmino.com/reportage/ میتوانید اقدام کنید

عوامل تاثیرگذار بر رپورتاژ

عواملی که بر رپورتاژ موثر هستند عبارتند از:

-اعتبار سایت

یکی از مواردی که در درج رپورتاژ آگهی باید به آن توجه ویژه­ای داشته باشید، سایتی است که می­خواهید متن رپورتاژ خبری را در آن منتشر کنید. این سایت باید رتبه و رتبه خوبی از گوگل داشته باشد. مهمتر از آن، باید نزد بازدید کنندگانش شهرت خاصی داشته باشد.

– فعالیت مشابه و مرتبط

توصیه می­کنیم اگر می­خواهید رپورتاژ خبری شما بیشتر مورد توجه ربات­های گوگل قرار گیرد و رشد زیادی داشته باشد، حتما آن را در سایت­هایی منتشر کنید که به موضوع سایت شما نزدیک هستند. البته این بدان معنا نیست که سایت­های غیر مرتبط با موضوع سایت یا رپورتاژ شما بی اثر خواهند بود.

– استفاده از تیترهای جذاب

همیشه از یک عنوان قانع کننده برای جذب بازدیدکننده استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای انجام این کار نیازی به نوشتن دروغ نیست زیرا روی تصویر ذهنی افراد تأثیر می­گذارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بازدیدکننده را برای خواندن ادامه مقاله تحریک کنید.

اگر در نوشتن رپورتاژ آگهی به اصولی که اشاره شد توجه نمایید، به مزایای زیر دست پیدا خواهید کرد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

– برای دیده شدن بیشتر

یکی از جنبه های انتشار رپورتاژ خبری، شناخت بیشتر افراد در مورد کسب و کار است. اگر تبلیغ خود را در سایت­های معروف منتشر کنید، قطعا به این هدف خواهید رسید. دیده شدن بیشتر منجر به برندسازی می­شود، به این معنی که کسب و کار خود را در ذهن نگه دارید.

– افزایش اعتبار

چه زمانی برای کسب و کار خود اعتبار بخرید این آغاز موفقیت شماست. همچنین می­توانید با قرار دادن تبلیغات در سایت­های اصلی شروع به کسب اعتبار کنید. کسانی که اعتبار فوق العاده ای دارند.

– بهبود سئو

گرفتن بک لینک کار ساده­ ای نیست. اما این کار را می­توان با درج رپورتاژ آگهی در سایت­های مناسب انجام داد. از آنجایی که رپورتاژ خبری هرگز از سایت­ها حذف نمی­شود، می­توانید امیدوار باشید که بک لینک­های دائمی داشته باشید که مطمئناً تأثیر بسزایی در رشد سایت شما خواهد داشت.

– هزینه کمتر

یکی از مزیت­های بزرگ رپورتاژ خبری مقرون به صرفه بودن آن است. در واقع صاحبان سایت می­توانند رشد چند درصدی را برای کسب و کار شما ایجاد کنند.

دیدگاه گوگل در مورد رپورتاژ آگهی

نظر گوگل در مورد رپورتاژ آگهی این است که نوشتن محتوای حمایت شده دارای قوانینی است که برگرفته از نشریات و سایت­های خبری است. با این حال، بخش مهمی از تمرکز بازاریابی دیجیتال بر دستورالعمل­ها و قوانینی است که گوگل ایجاد می­کند. یعنی دو حاکم در این منطقه حکومت می­ کنند. اینجاست که بازاریابان دیجیتال برای اثبات مهارت­های خود روی کار می­ آیند.

توصیه گوگل به مدیران سایت در مورد نحوه استفاده از رپورتاژ خبری، راهنمایی مدیران سایت در نحوه استفاده از رپورتاژ است. گوگل معتقد است که “اگر می­خواهید در اینترنت موفق باشید و مهمتر از آن، اگر می­خواهید در بازدهی بسیار بالایی داشته باشید، باید روی جستجوی ارگانیک تمرکز کنید”، بنابراین گوگل تنها حاکم خواهد بود.

 نظر گوگل در مورد رپورتاژ آگهی این است که رپورتاژ باید از پست نوشته شده توسط نویسنده مهمان متمایز شود. بسیاری از وبلاگ نویسان از نوشتن مهمان برای دریافت بک لینک استفاده می­کنند. اگر گوگل به استفاده از رپورتاژ خبری ادامه دهد جریمه نخواهد شد. اما اگر به عنوان نویسنده مهمان پست­های زیادی ارسال می­کنید، باید منتظر جریمه گوگل باشید. گوگل اصرار دارد که لینک­های پولی شامل رتبه صفحه نشوند.

به همین دلیل با استفاده از این ابزار نمی­توانید شاهد پیشرفت در بهبود رتبه وب سایت باشید. گوگل همچنین اصرار دارد که لینک­های محتوای حمایت شده باید “nofollow” باشند. خزنده­ های گوگل از لینک­های راه اندازی برای محاسبه محبوبیت لینک استفاده نمی­کنند.

بنابراین نتیجه می­گیریم که لینک­های موجود در محتوای حمایت شده باعث بهبود رتبه وب سایت نمی­شود. مهمتر از همه، محتوای حمایت شده باید به راحتی برای خوانندگان قابل تشخیص باشد. این نوع محتوا باید برای مخاطب کاملا شفاف باشد. به همین دلیل بسیاری از رپورتاژها به عنوان رپورتاژ آگهی منتشر می­شوند.

رپورتاژ آگهی راهی به سوی بهترین شدن شما

یکی از مهمترین فاکتور ها برای سئو بک لینک میباشد که حرف اصلی مفهوم سئوی خارجی را میزند بدلیل اینکه با بک لینک میتوانیم وبسایت خود را بعنوان سایتی قابل اعتماد به گوگل معرفی نماییم . با دانستن و رعایت نکات و جلوگیری از اشتباهات رایج می­توانیم از رپورتاژ آگهی، این ابزار قدرتمند به نفع سایت خود استفاده کنیم. از انتشار مطالب تکراری در سایت­های تبلیغاتی خودداری کنید و سایت میزبان را با دقت انتخاب نمایید. در نهایت از این راه دائمی به بهبود سئو و  فروش و بازدید خواهید رسید.

دکمه بازگشت به بالا