اقتصادیعمومی

علت خراب شدن یخچال

امروزه باتوجه‌ به اینکه قیمت لوازم‌ خانگی به‌ خصوص قیمت یخچال و مشتقات آن تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است، بیشتر افراد به دنبال تعمیر یخچال‌ های خود هستند تا دیگر متحمل هزینه‌ های بالای خرید مجدد یخچال نشوند. به همین دلیل، تعمیرگاه‌ های مختلفی نیز در زمینه‌ ی ارائه‌ خدمات مربوط به تعمیر یخچال روی کار آمده‌ اند تا نیازهای افراد را برطرف کنند و معمولا در شهر های مختلفی اقدام به افتتاح شعبه می نمایند. ما قصد داریم تا یکی از بهترین مجموعه ها را که در منطقه اسلامشهر اقدام به ارائه خدمات میکند به شما معرفی کنیم.

مجموعه بلد سرویس یکی از معتبرترین مجموعه ها برای رفع خرابی و تعمیر یخچال در اسلامشهر می باشد که با مراجعه به وبسایت این مجموعه میتوانید از خدمات آنها استفاده نمایید. علاوه بر این، بسیاری از مردم نگران این هستند که چگونه از یخچال‌ های خود استفاده کنند که بتوانند عمر مفید آن را افزایش دهند. ما امروز آمده‌ ایم تا شما را با تعمیرات یخچال آشنا کنیم.

آموزش |خانواده |ساختمان

چه زمانی یخچال نیاز به تعمیر پیدا می ‌کند؟

اولین چیزی که شما در زمینه ‌ی تعمیر یخچال باید به آن توجه داشته باشید این است که اصلا بدانید یخچال‌ های امروزی چرا خراب می‌ شوند. یکی از اصلی ‌ترین و ‌مهم ‌ترین نکاتی که  سبب می ‌شود بسیاری از یخچال ‌ها به تعمیر نیاز پیدا کنند، سرویس کردن یخچال است. به‌ طور کلی شما باید یخچالی را که می ‌خرید هر شش ماه یک بار تعمیر نمایید. گاهی اوقات هم دیده می‌ شود که خود یخچال با استفاده از قطعات قلابی ساخته شده است که این امر نیز خود می‌ تواند مشکلات جدی را در ساختار یخچال به وجود بیاورد.

پس حتماً دقت داشته باشید که یخچال ‌ها را هر شش ماه یک بار سرویس کنید و همچنین اگر مشکلاتی مثل سروصدای زیاد و یا ازکارافتادن ناگهانی یخچال برای شما پیش آمد، سریعا با ما تماس حاصل فرمایید.

تعمیر مشکلات یخچال

امروزه یخچال ‌هایی که توسط خانواده ‌ها و یا حتی محیط‌ های مختلف اداری و صنعتی بکار گرفته می ‌شوند، در برندهای مختلف تولید شده‌اند. این یخچال‌ ها هرکدام ساختار خاصی دارند که باید برای تعمیر آن‌ ها نیز مهارت و تخصص بسیاری بکار گرفته شود.

  • بررسی و چک کردن اتصالات برق و سیم ‌های بکار رفته در ساختار یخچال

به دلیل اینکه سیم کشی‌ های موجود در یخچال‌ های امروزی حساسیت بسیاری دارند، اختلال در این سیم‌ کشی‌ ها را می ‌توانیم یکی از عمده ‌ترین مشکلات برای هر یخچال در هر مدل و هر برندی بدانیم. ما به شما مشتریان عزیزمان پیشنهاد می ‌کنیم که به هنگام کار با یخچال، از محافظ‌ های برق استفاده کنید. حتی اگر زمانی متوجه شدید که این محافظ ‌ها مشکل پیدا کرده‌اند، باید سریعا آن را عوض نمایید. برای تعمیر سیم ‌کشی برق بهترین راه ممکن این است که شما عزیزان با ما تماس بگیرید تا ما دراسرع‌ وقت  و در منزل شما یخچالتان را بررسی کنیم و هر مشکلی که در ساختار و سیم ‌کشی این یخچال وجود داشته باشد را به ‌آسانی برطرف ‌نماییم.

  • بررسی ترموستات و موتور یخچال

 امروزه به‌ دلیل اینکه اطلاعات عمومی مردم افزایش پیدا کرده است، همه‌ی ما می‌ دانیم که موتور و قطعات وابسته به آن در هر وسیله‌ ای به‌عنوان قلب آن وسیله شناخته می‌ شود. یخچال ‌ها نیز از این قاعده‌ ی کلی جدا نیستند و ممکن است در موتورشان اختلال به وجود بیاید و عملکرد آن‌ها را بسیار تهدید کند. حال باید بدانیم که موتور هم یکی از قطعاتی است که می ‌تواند آسیب ‌پذیر باشد چراکه تمامی سنسورها و قطعات موجود در یخچال به وسیله‌ ی همین موتور کار می ‌کنند.

اگر مشکلی که در ساختار یخچال شما به وجود آمده است مربوط به موتور این دستگاه است، هرچه سریع‌ تر با ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهیم و یا حتی در صورت لزوم به‌صورت سیار و در منزل شما یخچالتان را تعمیر نماییم‌.

نکات مهمی که در زمینه‌ی نگهداری از یخچال باید آن را در نظر بگیرید

  • پیش از اینکه یخچال خریداری شده را به کار بیندازید، ابتدا ترموستات آن را به کمک متخصصان و نصابان ما چک کنید و درجه‌ی آن را روی درجه متوسط بگذارید. این کار باعث می ‌شود که یخچال به ‌صورت متعادل کار کند و  کمتر آسیب ببیند.
  • هنگام خرید یخچال، یخچالی را انتخاب کنید که میزان انرژی الکتریکی کمتری را بطلبد. مسلما چنین یخچالی باعث می‌ شود که هزینه‌ های تعمیر یا حتی هزینه‌ های مربوط به برق ساختمان هم کمتر شود.
  • یادتان نرود که محافظ برق همانند یک معجزه ‌گر عمل می ‌کند که تا حد زیادی از خراب‌شدن یخچال شما جلوگیری می ‌نماید.
  • زمانی که می‌ خواهید یخچال را تعمیر کنید و یا آن را تمیز کنید، حواستان باشد که یخچال به برق متصل نباشد.

آموزش |خانواده |ساختمان

تعمیر یخچال در منزل

امروزه به دلیل اینکه هزینه‌ های مربوط به حمل‌ و نقل یخچال بسیار بالا رفته است و یا حتی ممکن است با تکان دادن یخچال و انتقال آن به تعمیرگاه سایر قسمت ‌های یخچال هم دچار آسیب شود، افراد بیشتر به ‌صورت سیار و در خانه‌ی خود یخچال را تعمیر می ‌کنند. به همین دلیل است که ما هم تصمیم گرفته ‌ایم این آپشن را به مجموعه‌ ی تعمیراتی خود اضافه کنیم تا نیازهای شما مشتریان گرامی به‌ بهترین‌ شکل ‌ممکن برطرف شود. از مزایای این کار می ‌توانیم به بررسی بهتر قطعات یخچال و همچنین ارائه‌ی خدمات بهتر اشاره کنیم.

اگر شما هم حس می‌ کنید که یخچالتان نیاز به تعمیر دارد اما نمی ‌توانید آن را به تعمیرگاه ببرید، همین حالا با شماره‌ های تماس ما تماس بگیرید تا در محیط موردنظر شما یخچالتان را تعمیر کنیم.

هزینه تعمیر یخچال

همه‌ی ما می‌ دانیم که  درون یخچال ‌ها قطعات مختلفی کارگذاری شده ‌اند که هرکدام از آن ‌ها ممکن است دچار آسیب شوند و عملیات یخچال را با مشکل مواجه کنند. به همین دلیل هزینه‌ ی تعمیرات یخچال هم بر اساس نوع قطعه‌ ی خراب شده و میزان کاری که تعمیر این قطعه می ‌برد، مشخص می ‌شود. برای مثال اگر شما بخواهید فقط سیم‌ کشی یخچال را تعمیر کنید، باید هفتصد تومان بپردازید اما اگر عیب در موتور یخچال باشد، باید بیشتر از این مبلغ را پرداخت نمایید.

علاوه بر این، ممکن است برند یخچال و تعویض قطعه‌ ی معیوب هم هزینه ‌های مختلفی را برای شما به وجود بیاورد. به همین علت است که امروزه افراد بیشتر از شما می‌ خواهند که مراقبت ‌های لازم را انجام دهید تا مشمول چنین هزینه ‌هایی نشوید.

چرا باید ما را انتخاب کنید!

ما در مجموعه ‌ی خدماتی خود اقدام به ارائه ‌ی کلیه‌ ی خدماتی که مربوط به هر یخچالی در هر برندی است، کرده ‌ایم. تعمیرکارانی که در مجموعه‌ ی ما مشغول به کار هستند، همگی آموزش ‌های لازم در زمینه‌ ی سرویس و تعمیر یخچال‌ ها را دیده ‌اند و از مهارت و تخصص کافی در این زمینه هم برخوردار هستند. پس خیالتان راحت باشد که ما عیب‌ یابی یخچال شما را به‌ بهترین ‌شکل انجام می‌ دهیم و  سپس قطعات معیوب را با ابزارهای مخصوص تعمیر می ‌نماییم. با این ‌حال اگر شما احساس کردید که یخچالتان درست کار نمی‌ کند و یا ایراد از کار ما است، می ‌توانید از گارانتی ۶ ماهه‌ مجموعه ما استفاده کنید و به صورت مجدد و رایگان یخچال خود را تعمیر نمایید.

منبع : https://baladservice.com/

دکمه بازگشت به بالا