عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین هتل پنج ستاره کیش از نظر مسافران

جزیره کیش دارای تعداد زیادی هتل لوکس و شیک است که می‌توانید با اقامت در آن سفری رویایی را تجربه کنید. اما در این میان هتل داریوش، مارینا پارک کیش، ترنج و غیره جزء بهترین هتل‌های ۵ ستاره‌ کیش هستند که از نظر مسافران بهترین هتل‌های جزیره محسوب می شوند.

بهترین هتل پنج ستاره کیش از نظر مسافران |بهترین هتل های کیش |تور کیش هتل ۵ ستاره

لیستی از بهترین هتل های پنج ستاره کیش

نام هتل آدرس هتل رتبه از نظر مسافران از ۵ شروع قیمت در آذرماه ۱۴۰۲ مکان های نزدیک به هتل
هتل داریوش جزیره کیش، میدان داریوش ۴.۷ ۳۹۰۶۰۰۰ تومان ۸ دقیقه پیاده روی تا میدان آبشار- حدود ۲ کیلومتر با بازار کیش مال فاصله دارد.
هتل ترنج کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج ۴.۴ ۳۰۰۰۰۰۰ تومان اسکله تفریحی، بولینگ مریم،پارک هنگام، بازار دامون دریای ۱و ۲
هتل پالاس کیش، بین میدان سیری و میدان داریوش ۴.۵ ۲۸۶۰۰۰۰ تومان بازار رویال مال، پانیذ، مرکز تجاری کیش
هتل مارینا پارک کیش کیش،بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو ۴.۳ ۳۰۰۰۰۰۰ تومان بازار مرجان، بازار پردیس ۱و۲ ، بازار پانیذ، مرکز خرید زیتون
هتل شایان کیش، میدان ساحل، بلوار ساحلی ۴.۱ ۲۸۰۰۰۰۰ تومان پلاژ آقایان، اسکله تفریحی، آوای خلیج فارس، پارک هنگام، شهربازی هایلند

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش در یکی از بهترین نواحی این جزیره واقع شده است. دارای ۳ طبقه و ۱۹۰ اتاق با ظرفیت ۵۰۰ تخت است. اگر علاقه‌مند به ساحل و دریا هستید، این هتل منظره بی‌نظیری به این دو مکان دارد. ‌این هتل از سنگ و ستون‌های بزرگ ساخته شده است که ذهن همه افراد را به پاسارگاد می‌برد. یکی از ویژگی‌هایی که مسافران را به اقامت در این  هتل می‌کشاند، ساحل گردی آن است.

امکانات هتل:

امکانات این هتل بسیار زیاد است و شامل: اینترنت رایگان در همه نقاط هتل، استخر، جکوزی، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، سالن همایش، بیلیارد، اتاق چمن، لاندری، فضای سبز، صندوق امانات، زمین تنیس، ماساژ و غیره است.

آدرس: جزیره کیش، میدان داریوش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در شمال غربی این جزیره احداث شده است و به دلیل معماری آن از بهترین هتل های کیش محسوب می شود. این هتل که یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش بوده و دارای دو فاز ویلاهای روی آب و ساختمانی چند طبقه در ساحل است. معماری خاص این هتل باعث شده تا مسافران زیادی این مکان را برای اقامت انتخاب کنند‌.

معماری این هتل بسیار اصیل و الهام گرفته از نقوش و نگاره‌های باستانی ایران است. این هتل از زمان‌های قدیم الگوبرداری از طرح‌های بته جقه، یکی از مهم‌ترین و زیباترین طرح‌های ایرانی را دنبال کرده است. هتل ترنج کیش دارای ۱۰۰ سوئیت روی آب است که کف همه آنها شیشه‌ای و دارای بالکن اختصاصی است. سوئیت‌های این هتل ۶۰،۴۰ و ۱۲۰ متری است که به ترتیب به نام‌های فلت، یک خواب رویال و دو خوابه VIP معروف است.

امکانات هتل:

به دلیل شکل متفاوت این هتل، امکانات متفاوتی دارد، به دلیل فاصله زیاد اتاق‌ها از ماشین گلف برای خدمات رسانی استفاده می‌شود. همچنین در ابتدای ورود راه‌روی چوبی و کافه گلف به چشم شما می‌خورد.

کافه گلف شامل دو طبقه است و طبقه زیرین آن دکوراسیون مدرن دارد و در قسمت روف آن می‌توانید قهوه میل کنید. همچنین این قسمت با چمن مصنوعی پوشیده شده و محیطی دنج را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج.

بهترین هتل پنج ستاره کیش از نظر مسافران |بهترین هتل های کیش |تور کیش هتل ۵ ستاره

هتل پالاس کیش

هتل پالاس در نزدیکی ساحل کیش احداث شده است. این هتل ۵ ستاره دارای لابی با ظرفیت ۲۰۰ نفر و تعداد ۲۳۳ اتاق است که منظره چشم نوازی را به مسافران ارائه می‌دهد. همچنین از جمله ویژگی‌های خوب این هتل نزدیکی آن به مراکز خرید است و همین مورد باعث شده تا مسافران اقامت در این هتل را انتخاب کنند. همچنین این هتل تا برج ایفل کیش حدود ۳ کیلومتر ، تا پارک دلفین حدود ۵ کیلومتر و تا اسکله بزرگ تفریحی حدود ۶ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل

این هتل دارای استخر در طبقه پانزدهم است که در زمان استفاده می‌توانید از مناظر و چشم انداز بسیار زیبا لذت ببرید.همچنین دارای رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، پارکینگ، سرویس رایگان، اتاق چمدان و غیره است.

آدرس: کیش، بین میدان سیری و میدان داریوش

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش از بهترین هتل های ساحلی کیش بوده و در بهترین نقطه جزیره واقع شده است و به دلیل وجود آب‌نماهای دیدنی و طبیعی به این نام، نامگذاری شده است. این هتل پنج ستاره دارای ۱۹۰ اتاق است که در دو طبقه پراکنده شده است.

به دلیل اینکه این هتل در کنار ساحل مرجانی قرار گرفته و همچنین بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌ها را در اختیار مسافران قرار می‌دهد، از این رو نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است.

امکانات هتل:

هتل مارینا پارک کیش دارای امکاناتی مانند: آسانسور،  مرکز خرید، کافی‌نت، دستگاه خودپرداز، انبار نگهداری از بار و غیره جز امکاناتی است که اقامت راحت را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

آدرس: کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

بهترین هتل پنج ستاره کیش از نظر مسافران |بهترین هتل های کیش |تور کیش هتل ۵ ستاره

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش در ۴ طبقه و در مجاورت اسکله تفریحی کیش قرار گرفته است و دارای ۱۹۱ اتاق و سوئیت است. این هتل با برخورداری از فضای مدرن و امکانات به روز، جزء اقامتگاه‌های شکیل و لوکس کیش است که به همراه چشم اندازی از اسکله و خلیج فارس نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند.

امکانات هتل: 

هتل ۵ ستاره شایان کیش دارای اتاق‌های با امکانات ویژه شامل: روم سرویس، تلفن در اتاق، میز تحریر، سیستم اعلام اطفاء حریق، مینی بار با هزینه، اینترنت رایگان، صندوق امانات است.

آدرس: کیش، میدان ساحل، بلوار ساحلی

در مورد بهترین هتل های ۵ ستاره کیش از نظر مسافران بیشتر بدانید

کیش به عنوان یکی از مقاصد محبوب گردشگری در ایران، توانسته است هتل‌هایی با استانداردهای بالا و تجربه اقامتی لاکچری را برای مسافران فراهم کند. اگر شما نیز قصد سفر به کیش را دارید و به دنبال یک تجربه اقامتی بی‌نظیر و لاکچری هستید، توصیه می‌کنیم به بررسی هتل‌های ۵ ستاره کیش که از نظر مسافران است، بپردازید.

دکمه بازگشت به بالا