عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین هتل چهار ستاره کیش

جزیره کیش که امروزه به لطف انواع جاذبه‌های گردشگری مقصد بسیاری از مسافران سراسر دنیاست، همچنین انواع اقامتگاه‌های متناسب با هر سطحی از بودجه را در خود جای داده است. نیز که اغلب امکانات رفاهی باکیفیتی را در سفر با در اختیار گردشگران قرار می‌دهند، چیزی از هتل‌های ۵ ستاره این جزیره کم ندارند و از فضایی لوکس برخوردارند. بیایید کمی بیشتر با این اقامتگاه‌های به یاد ماندنی و رزرو هتل آشنا شویم.

بهترین هتل ۴ ستاره کیش نی نی سایت |بهترین هتل سه ستاره کیش |تور کیش هتل ۴ ستاره

تمامی هتل‌های ۴ ستاره کیش مطابق با استانداردهای بین‌المللی هتلی ساخته شده‌اند و داشتن امکاناتی مانند اتاق‌های بزرگ، استخر، مراکز تناسب اندام و رستوران‌های باکیفیت در کنار نزدیکی به دریا و البته قیمت مناسب باعث شده تا بیشتر مسافران تور کیش این هتل‌ها را برای اقامت انتخاب کنند.

هتل ارم

این هتل پس از بازسازی در سال ۱۳۹۴، امکانات و خدمات بسیار باکیفیت تری نسبت به سابق ارائه می‌دهد و از مساحتی به وسعت ۵۰۰۰۰ متر مربع و فضایی مجلل برخوردار است. این هتل ۹ طبقه که در میان باغی واقع شده دارای پارکینگ اختصاصی، ۲۴۵ اتاق معمولی و خانوادگی، دستگاه خود پرداز، سالن زیبایی، وای فای پرسرعت، ترانسفر فرودگاهی، سیستم تهویه مطبوع و یک رستوران شیک و بزرگ است. این رستوران انواع غذاهای دریایی، ایرانی و غذاهای محلی کیش را سرو می‌کند و در عین حال می‌توانید انواع فست فود و غذاهای ایتالیایی را نیز در این مکان صرف نمایید.

هتل گامبرون

این هتل که در سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید، دارای مساحتی بالغ بر ۱۰۵۰۰ متر مربع بوده و دو ساختمان ۴ و ۶ طبقه را در خود جای داده است که در مجموع ۱۶۰ اتاق دارند. مهمانان هتل می‌توانند از اتاق خود، چشم اندازی بی‌نظیر از خلیج فارس و جزیره کیش داشته باشند.

این هتل دسترسی عالی به مراکز خرید، اسکله تفریحی و ساحل، پارک دلفین‌ها و شهر باستانی حریره دارد و از نظر بسیاری از گردشگران، امکانات این هتل در حد یک هتل ۵ ستاره لوکس است. از مهمترین ویژگی‌ها وبخش‌های هتل می‌توان به استخر، پارکینگ اختصاصی، فضای سبز آلاچیق دار، سالن بیلیارد، ترانسفر فرودگاهی، آرایشگاه زنانه و مردانه، سفره خانه سنتی، مرکز تناسب اندام و رزرواسیون ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل پارمیدا

این هتل بسیار زیبا و ۴ طبقه، در سال ۱۳۹۳ در قلب جزیره کیش به بهره برداری رسید. این اقامتگاه از 7۷۱ اتاق و سوئیت برخوردار است و دسترسی عالی به مراکز خرید معروفی نظیر پردیس، مریم، ، مرکز تجاری سارینا و صدف دارد. از دیگر جاذبه‌های نزدیک به هتل می‌توان به ، پلاژ ساحلی، اسکله تفریحی و رستوران میر مهنا اشاره کرد.

هتل جذاب از کلیه امکانات رفاهی از جمله کافی شاپ و چایخانه سنتی، زمین تنیس، پارکینگ اختصاصی، دستگاه خودپرداز و آتلیه عکاسی، امکانات خشک شویی، رزرواسیون ۲۴ ساعته، استخر، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ برخوردار است. گفتنی است که رستوران هتل، غذاهایی بسیار خوشمزه همراه با دسرهایی لذیذ سرو می‌کند.

هتل آرامیس

هتل آرامیس را شاید بتوان جزو بهترین هتل‌هایی که بهترین دسترسی‌ها را به دارند به شمار آورد. مهمانان این هتل ۴ طبقه، به راحتی به مراکز تجاری و هایپرمارکت و انواع رستوران‌ها و تفریحاتی نظیر کشتی یونانی و پارک دلفین‌ها دسترسی خواهند داشت.

هر چند که خود هتل نیز رستورانی سنتی دارد که غذاهای لذیذ ایرانی و دریایی را سرو می‌کند و از فضایی زیبا با معماری قابل توجهی برخوردار است. گفتنی است که این هتل، مجموعا ۶۴ اتاق و سوئیت دارد که بسیار استاندارد بوده و از امکانات کاملی بهره‌مند هستند. از نقاط عطف این اقامتگاه می‌توان به فضای سبز، سونا، جکوزی، کافی نت، گیم نت، زمین تنیس، سالن کنفرانس و ترانسفر فرودگاهی رایگان و یک چایخانه سنتی بسیار زیبا در بام هتل اشاره کرد.

هتل سورینت صدف

این اقامتگاه لوکس با امکاناتی نظیر فضای سبز، سالن بیلیارد، وای فای رایگان در سراسر ملک، خدمات خشکشویی، پرسنلی حرفه‌ای و معماری زیبا، انتخاب بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی است. جالب است بدانید که این هتل دارای ۳ رستوران به نام‌های کوه نور، دلفین و مادربزرگ است که غذاهای سنتی را برای مهمانان علاقمند سرو می‌کنند. همچنین این اقامتگاه، کافی شاپ‌های متعددی را در دل خود جای داده است. گفتنی است که این هتل ۴ ستاره، در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفت و ظاهری امروزی و شیک پیدا کرد.

هتل سورینت مریم

که از معماری اروپایی باروک بهره جسته است، در سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسید. این هتل ۵۶ اتاقه از امکانات رایگانی نظیر اینترنت پرسرعت، ترانسفر فرودگاهی، خدمات چای و قهوه و عصرانه، مینی بار و پارکینگ اختصاصی برخوردار است. بعلاوه در این جا می توانید از خدمات خشکشویی، تهویه مطبوع و اتاق خواب با پذیرایی مجزا بهره‌مند شوید.

گفتنی است که برخی اتاق‌ها و سوئیت ها، دارای بالکن بوده و چشم اندازی دیدنی به دریا و جزیره کیش دارند. از مهمترین جاذبه‌های اطراف هتل می‌توان به ، شهر باستانی حریره، کشتی یونانی و مسیرهایی عالی برای دوچرخه سواری اشاره کرد.

هتل فلامینگو

این هتل زیبا که از طراحی منحصر به فردی برخوردار است، با مساحتی بالغ بر ۲۴۰۰۰ متر مربع در یک باغ سرسبز همراه با آبنما و آلاچیق‌های متعدد واقع شده است. در این اقامتگاه لوکس می‌توانید از رستوران، کافی شاپ، خدمات خشکشویی، پارکینگ اختصاصی و وای فای رایگان در سراسر ملک برخوردار شوید. گفتنی است این هتل که سابقه‌ای درخشان در ارائه خدماتش به گردشگران داخلی و خارجی دارد، در سال ۱۳۷۶ به بهره برداری رسید و اکنون چشم اندازی بی‌نظیر از دریای خلیج فارس را به مهمانانش هدیه می‌دهد. این هتل به بولینگ مریم و بازار ونوس بسیار نزدیک است.

هتل لیلیوم

این برج ۸ طبقه که از معماری مدرن و جذاب سود جسته است، چشم اندازی باشکوه به دریا و پارک بزرگ شهر دارد. وای فای رایگان در سراسر ملک، سالن کنفرانس با تجهیزات کامل و مدرن، کافی شاپ، رستوران، گالری ساعت و طلا،  صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ باز و سرپوشیده از مهمترین ویژگی‌های این هتل هستند. بعلاوه باید گفت که اتاق ها و سوئیت‌ها، از امکاناتی کامل و استاندارد برخوردارند و فضایی بسیار راحت همراه با چشم اندازی به زیبایی‌های جزیره دارند.

این هتل که در سال ۱۳۹۲ با وجود ۱۵۴ اتاق به بهره برداری رسید، دسترسی بی‌نظیری به مهمترین جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش از جمله به مراکز خرید سارینا، رویا، پردیس، شهر زیرزمینی کاریز، ، اسکله تفریحی، مسیر دوچرخه سواری، بولینگ مریم، کیبل اسکی، رستورانهای توتی فروتی و حافظیه و کشتی یونانی دارد.

در سایت ما امکان مشاهده، بررسی و مقایسه هتل های داخلی به راحتی امکانپذیر است و با دسترسی به تمامی هتل های داخلی در ایران، می‌توانید از میان انواع هتل های لوکس داخلی گرفته تا هتل های 3 ستاره، هتل های 4 ستاره، هتل های 5 ستاره، انواع هاستل، هتل آپارتمان ها و حتی کمپ های داخلی، محل اقامت مورد نظر خود را انتخاب کنید. کافی است با در نظر گرفتن بودجه و هدفی که از سفر و اقامت در شهر موردنظرتان دارید، از میان هتل های داخلی محل اقامت خود را انتخاب کنید. دسترسی به تعداد زیاد هتل و اقامتگاه در ایران این امکان را برای شما به وجود می‌آورد تا به راحتی به مقایسه امکانات و قیمت هتل‌ ها بپردازید و بهترین انتخاب را برای رزرو هتل کیش داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا