عمومیکسب و کار ایرانی

بررسی مزایا و معایب آفتابگیر به عنوان هدیه تبلیغاتی

در بسیاری از مواقع ما به دنبال یک سری اقلام تبلیغاتی ارزان و در عین حال تاثیر گذار هستیم تا بتوانیم تبلیغات و شعار برند خود را بیش از پیش در معرض دید مخاطبان و عموم مردم قرار دهیم. همان طور که می دانید آفتابگیر ماشین یکی از لوازم جانبی پرکاربرد برای هر خودرو و مورد استفاده در بسیاری از مواقع سال به ویژه در فصل گرما و تابستان است. افراد با نصب آفتابگیر خودرو هم از تابش مستقیم نور آفتاب به اتاق خودرو جلوگیری می کنند و هم از احتمال کثیف شدن سریع خودرو و یا تماس اشیاء تیز بر بدنه آن می کاهند. به همین منظور بسیاری از بر آن شدند تا با ارائه آفتابگیرهای تبلیغاتی به مشتریان خود علاوه بر ارائه یک انتخاب هوشمندانه و کاربردی به مشتری، انتخابی ارزان قیمت در اختیار آنان قرار دهند.

کاربرد آفتابگیر در صنعت تبلیغات

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو با چاپ آرم و لوگوی تبلیغاتی برند شما یکی از بهترین و ارزان ترین محصولات تبلیغاتی به شمار می آید. یک سازمان با صرف هزینه اندک برای چاپ آفتابگیر تبلیغاتی و ارائه این هدیه مفید به مشتریان خود می‌ تواند از این شیوه بازاریابی به نحو احسنت استفاده کند. جنس و مقاومت آفتابگیر معمولا از جنس پلاستیک یا مواد شمعی بوده و ضخامت آنها به سه میلی متر می‌ رسد و مقاومت آنها در برابر نور خورشید زیاد است. جنس شمعی آفتابگیر علاوه بر آفتاب در هر شرایط آب و هوایی می ‌تواند به راحتی محافظی برای شیشه و داخل خودروی شما باشد. همچنین فنر به کار رفته در آفتابگیرهای تبلیغاتی باعث انعطاف پذیری بیشتر و نصب راحت آن بر روی شیشه ماشین می ‌شود.

Investigating the advantages and disadvantages of sunscreen as a promotional gift

آفتابگیرهای تبلیغاتی در طرح ها و رنگ های مختلف (که یک طرف آن عموما طوسی است) و به اشکال مربع یا دایره وجود دارند. برای ماشین هایی که شیشه جلوی آنها کوچک تر است (همانند پراید، سمند و پژو) آفتابگیر دایره ای مناسب تر است. همچنین برای ماشین های مدل بالاتر با شیشه های بزرگ تر آفتاب گیر مربع پیشنهاد می ‌شود. چاپ آفتابگیر تبلیغاتی معمولا با چاپ دستی مانند انجام می شود که باعث کیفیت و مقاومت بالای آفتابگیر تبلیغاتی می ‌شود. اما ممکن است هر شرکتی با توجه به قابلیت ها و دستگاه ‌های متنوع خود این نوع خدمات را به گونه ای دیگر به مشتریان خود عرضه کند.

کاربرد و مزایای آفتابگیر تبلیغاتی

شاید بسیاری از افراد به اهمیت و الزام وجود آفتابگیر برای ماشین واقف نباشند، اما همیشه از وجود و نیاز آفتابگیر برای خودرو ها صحبت به میان بوده است. بنابراین آفتابگیر تبلیغاتی یک هدیه کاربردی است که ارزش هزینه کردن دارد و برای هر کسب و کاری می‌توان از آن به عنوان استفاده کرد. به عبارتی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو محصولی است که همه مصرف کنندگان از هر صنعت و شغلی از آن برای تبلیغ محصول و یا معرفی شرکت و برند خود استفاده می کنند.

آفتابگیر تبلیغاتی دارای چندین مزیت عمده است که عبارت اند از:

هزینه پایین

هرچند که قیمت آفتابگیر به کیفیت، ابعاد و نوع چاپ آن بستگی دارد اما در مجموع به نسبت بسیاری از هدایای تبلیغاتی دیگر بسیار ارزان قیمت و به صرفه بوده و سفارش در تعداد بالا کاملا به صرفه است.

کاربردی برای همه افراد

آفتابگیر برای تمامی افرادی که از ماشین استفاده می کنند قابل استفاده بوده و بنابراین جامعه بزرگی از مخاطبان را شامل می شود.

قابلیت چاپ طرح دلخواه

از آنجا که آفتابگیرهای تبلیغاتی فضای کافی و مناسبی برای ایجاد طرح و چاپ لوگو سازمان دارند، انتخاب مناسبی در راستای اهداف سازمانی و دیده شدن برند شما می باشند.

مقاومت و ماندگاری بالا

آفتابگیر در صورتی که از کیفیت معقولی برخوردار باشد می‌ تواند برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد و هرچه ماندگاری و مقاومت بالاتری داشته باشد تبلیغ شما بیشتر به چشم مخاطب خواهد آمد و حس بهتری در فرد ایجاد می کند. بنابراین حتما از جنس های مرغوب برای آفتابگیرهای تبلیغاتی استفاده کنید.

تنوع در رنگ و طرح

همان طور که گفته شد آفتابگیر تبلیغاتی در مدل ها و ابعاد مختلفی تولید می ‌شوند و قابل سفارش برای مشتریان مختلف هستند. همچنین آفتابگیر مخصوص شیشه عقب با آفتابگیر شیشه های کناری می ‌توانند متفاوت از یکدیگر باشد. برای آفتابگیرهای تبلیغاتی می‌توان از رنگ های تند و شاد متناسب با برند و رنگ سازمانی استفاده کرد.

نتیجه گیری

آفتاب گیر خودرو می تواند به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد و موثر واقع شود که طرفداران بسیار زیادی دارد و مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد. هنگامی که اتومبیل در خیابان و محل رفت و آمد پارک شده است، اشخاص زیادی آن را مشاهده می کنند. اگر آفتابگیر با رنگ و طرحی جذاب به همراه باشد قطعا چشم های زیادی را به خمناسب شما می پردازیم

. 1- تبلیغات موثر با چاپ سررسید امروزه یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان که بسیار پرفروش و پرطرفدار می باشد، چاپ سررسید تبلیغاتی است. استفاده از سررسید ارزان در هدایای تبلیغاتی اهمیت بسیار زیادی دارد. دلیل اهمیت این هدیه تبلیغاتی این است که شما می توانید تمامی اطلاعات تبلیغاتی خود نظیر نام برند، لوگو، شماره تماس را روی آن چاپ کرده و در اختیار مشتری قرار دهید …، هزینه ای را صرف تبلیغات نمایید، بهتر است با خرید ارزان ترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان در پرداخت هزینه صرفه جویی بیشتری داشته باشید. تصور کنید که با یک خودکار یا یک جاکلیدی تبلیغاتی که مزین به برند شما شده، می توانید تا یک سال در معرض دید مخاطب قرار بگیرید تذکر مهم؛ صرفه جویی در هزینه خرید هدایای تبلیغاتی تنها درصورتی جایز است که بتوانید مجموعه ای حرفه ای و درعین حال …

به گفته کارفرمایان تبلیغات در اینستاگرام یکی از بهترین روش ها برای رشد کسب و کارها و افزایش فروش است. ثبت بیش از یک میلیون بازدید روزانه در اینستاگرام، این شبکه مجازی را به پربازده ترین بستر برای تبلیغ و رشد مشاغل تبدیل کرده است. بسیاری از کسب و کارها با تبلیغ در اینستاگرام، پله های پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کرده و به موفقیت دست پیدا کرده اند. اما کسب و کار هایی نیز بوده اند ک … برداری استفاده می کنند.

در این مقاله در ابتدا گفتیم که آفتابگیر چیست و چه مزایا و معایبی دارد. و سپس کاربرد آفتابگیر در تبلیغ برند یا نام تجاری شما را بررسی کردیم. که چطور می توانید با هزینه اندک، تا مدت ها برند خودتان را تبلیغ کنید و فروشتان را افزایش دهید. حال به عنوان نکته آخر، به یک سوال پاسخ می دهیم، چرا یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی، آفتابگیر تاکسی است؟ اگر توجه کرده باشید اکثر افراد از آفتابگیر های استفاده می کنند که نام یک شرکت بخصوص برروی آن ها حک شده.

این مهم بدان دلیل است که قبل شما بسیاری از شرکت ها، بخاطر ارزان و موثر بودن آفتابگیر، اقدام به اهدای آن به مشتریانشان کرده اند. پس می توان به صورت خلاصه دو ویژگی کلیدی را برای آفتابگیر تبلیغاتی در نظر گرفت که آن را به یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی تبدیل می کند. ارزان قیمت بودن و موثر بودن. اکنون اگر قصد دارید که اطلاعاتتان را در زمینه باز هم افزایش دهید.

 

دکمه بازگشت به بالا