تاثیر طراحی لیبل در فروش

هر محصولی که در چاپخانه به چاپ می رسد علاوه بر جلوه بصری و زیبایی باید فروش کسب وکارها را افزایش دهد و به نوعی این چیزی است که ما می خواهیم. حال برای لیبل ها این سوال پیش می آید که آیا چاپ لیبل می تواند موفقیت فروش را تضمین کند و ما را به خواسته مان که فروش بیشتر است برساند، یا فقط لیبل کارکرد نگهدارند دارد.  طراحی لیبل در اصفهان به یک هنر تبدیل شده است که توانسته است هویت محصولات را به شکلی جذاب و گیرا نمایان کند . پاسخ این سوال را در ادامه مقاله خواهیم داد.  به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از با مردم؛ همه ما می دانیم که در دنیای امروز، تجارت و فعالیت های اقتصادی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها چاپ  و طراحی لیبل و معرفی محصولات تولیدی است.

آموزش |ابزارآلات |پوشاک

در عصر مدرنیته و درست زمانی که ظاهر محصولات تولید شده توسط کارخانجات تغییر فاحشی یافته است نمی توان با عرضه فله ای و سنتی محصولات به یک رقابت واقعی در سطح ملی و بین المللی دست زد. امروزه بخش قابل توجهی از سرمایه شرکت ها برای امور خاصی همانند معرفی محصول، زیباسازی آن و تبلیغات کالا و خدمات به کار می رود. اگر بخواهید بدون توجه به این مسئله وارد بازار شده و به دنبال منافع اقتصادی کلان باشید قطعا سالیان سال طول می کشد تا خود را به دیگران معرفی کنید شاید هم هرگز موفق نشوید اما کافیست تا معرفی محصول، توجه به ظاهر محصولات عرضه شده و تبلیغات را بعد از تولید محصولات باکیفیت در راس اهداف خود قرار دهید. اینجاست که تفاوت را احساس خواهید کرد. از این رو طراحی لیبل به عنوان یک راهکار برای معرفی محصول شناخته می شود.

 لیبل چیست؟

لیبل به همان برچسب نازک و ظریفی گفته می شود که روی محصول برای درج اطلاعات زده می شود. لیبل ها در جنس ، سایز و ابعاد مختلفی طراحی و ساخته می شوند. طراح لیبل وابسته به محصولی که قرار است کار بسته بندی آن را انجام دهد، یک لیبل مناسب طراحی و پیاده سازی می کند. توجه داشته باشید که تصویر سازی در لیبل برای قرار گیری روی متریال های متفاوت از اهمیت بالایی برخوردار است. در مطلب به طور کامل این موضوع را شرح داده ایم. در این بخش از مطلب آیا چاپ لیبل می تواند موفقیت فروش را تضمین کند؟ به بررسی اهمیت لیبل می پردازیم، زیرا در رسیدن به پاسخ این سوال به ما کمک خواهد کرد. اهمیت برندینگ در کسب و کارها روز به روز بیشتر می شود و تولیدکنندگان به دنبال راه هایی برای فروش بیشتر و شناخته شدن در بازار هستند.

در لیبل ها اطلاعات مختلفی گذاشته می شود که وابسته به هر محصول این اطلاعات می تواند متفاوت باشد. در کنار درج اطلاعات دقیق یک عامل دیگر نیز بسیار مهم است، اهمیت دیگر در لیبل ها برای طراحی آن است. طراحی و درج اطلاعات به قدری در لیبل ها مهم هستند که هیچ کدام را نسبت به دیگری نمی شود ارجحیت بخشید. در هر فروشگاهی اولین چیزی که نگاه مخاطب را به خود جذب می کند طراحی و دیزاین محصول است. لیبل حکم شناسنامه محصول را دارد، بنابراین باید طراحی آن حاکی از کیفیت محصول باشد. با مطالعه بیشتر با اهمیت استفاده از لیبل آشنا خواهید شد. طراحی زیبا مشتری را ترغیب به خرید و استفاده از محصول می کند. در نتیجه مهم ترین قدم برای رسیدن به فروش بالا در محصولات طراحی لیبل بسته بندی آن است.

لذا طراحی لیبل حرفه ای را باید به دست افراد خبره در این حوزه سپرد. هرچقدر طراحی و چاپ لیبل شما حرفه ای و جذاب باشد، به جذب مشتری و فروش شما کمک ویژه ای می نماید. در نتیجه با بیان این مطالب به بخش بزرگی از سوال آیا چاپ لیبل می تواند موفقیت فروش را تضمین کند؟ پاسخ داده شد.  در اولین پارگراف سوال مطرح شده بدون پاسخ ماند حالا با چند دلیل اصولی که می آورم پاسخ روشنی به آیا چاپ لیبل می تواند موفقیت فروش را تضمین کند؟ می دهم. مهم ترین عاملی که لیبل ها می توانند فروش بیشتری را بیاورند خصلت پلمب بودن کالا است که توسط لیبل حفظ می شود. یکی از مهم ترین بخش های بسته بندی یک محصول، لیبل یا برچسب آن محصول است. لیبل اطلاعاتی چون معرفی، لوگو یا نام برند، عکس، شعار تبلیغاتی، امتیازات، تاریخ تولید و انقضا محصول و… را به مشتری ارائه می دهد.

هدف اصلی استفاده از لیبل معرفی یا تفکیک یک کالا از محصولات مشابه است و به شما در فروش بهتر آن کالا کمک شایانی می کند. لیبلی که اطلاعات مربوطه را در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتری انتقال دهد باعث می شود دریافت اطلاعات سریع و کامل انجام شود که سبب خرید آن محصول می شود.کالاهای بسته بندی شده بدون برچسب و یا حتی با برچسب نامناسب، دید و ذهنیت منفی را در مورد محصول در ذهن مشتری ایجاد می کند و تاثیر بسیار منفی دارد. اما یک بسته بندی شکیل همراه با برچسب تبلیغاتی سفارشی مناسب، می تواند علاوه بر اعتبار بخشیدن به محصول کمک می کند تا فروش آن بیشتر شود. در ادامه مطلب آیا چاپ لیبل می تواند موفقیت فروش را تضمین کند؟ به بررسی خصوصیات و کارکرد لیبل خواهیم پرداخت.

لیبل ها یکی از المان های مهم در معرفی نام برند شما و در اصل برند سازی محصول شما به شمار می روند. شکل ظاهری محصول اولین قدم برای فروش آن محسوب می شود. تقریبا تمام وسایل بسته بندی که استفاده می کنیم لیبل مخصوص به خود را دارند. از مواد غذایی تا پوشاک و ابزارآلات و… به زبان ساده تر، لیبل وظیفه معرفی کالا را بر عهده دارد و خلاصه ای از وظایف کالا را برای مشتریان شرح می دهد. یکی از روش های موثر و کم هزینه در عرصه تبلیغات استفاده از لیبل روی محصولات است. لیبل ها همان طور که پرکاربرد بوده، از هزینه های مناسبی نیز برخوردار هستند. قیمت طراحی و چاپ لیبل ها کاملاً به صرفه و مناسب است که این مسئله باعث محبوبیت بیشتر آن ها شده است.

شما با درج لیبل ها بر روی محصولات یک فروشنده حضوری برای محصولات خود دارید زیرا به خوبی قادر هستند شما را معرفی کنند و لیستی از اطلاعات مهم را در اختیار کاربر بگذارند.  یکی دیگر از مزایای داشتن انواع برچسب تبلیغاتی سفارشی، این است که می تواند محصول شما را از محصولات رقبا متمایز کند. توضیحات آیا چاپ لیبل می تواند موفقیت فروش را تضمین کند؟ سوالی بود که در ابتدای این مطرح بیان شد. امیدوارم با توضیحاتی که داده ام به پاسخی روشن و واضح رسیده باشید. ما در مجتمع چاپ کهن در کنار شماییم تا بهترین ها را برای برند خود داشته باشید. لیبل ها توضیحات مطلوبی را در اختیار مشتری می گذارد. لیبل های خاص داری ، QR  یا بارکد هستند.

 مزایای داشتن لیبل

در ادامه مطلب آیا چاپ لیبل می تواند موفقیت فروش را تضمین کند؟ مزایای یک لیبل مناسب در بالا رفتن فروش را بیان خواهیم کرد: لیبل های اصولی، دارای اطلاعات مفیدی در مورد نحوه استفاده و هشدارها و احتیاط های لازم، هستند که از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری کرده و استفاده صحیح و درست محصول را به مشتریان آموزش می دهند. دیگر مزایای استفاده از لیبل ها می توان به افزایش میزان فروش اشاره کرد. برای مثال بر روی بسیاری از محصولات علاوه بر اطلاعات ذکر شده، عباراتی مانند جایزه، قرعه کشی، رایگان و غیره ثبت می شود که توجه مشتریان را بیش از پیش به خود جلب می کند. با استفاده از این برچسب ها می توان محصولات را از یکدیگر جداسازی کرد .

دکمه بازگشت به بالا