عمومیکسب و کار ایرانی

چه کیفی همیشه مده؟

پیدا کردن کیف زنانه همیشه مد یک امتیاز محسوب می‌شود. پس به جای خرید کیف‌هایی که امروز هستند و فردا جذابیتی ندارند، آنهایی را انتخاب کنید که بتوانید همیشه و با هر تیپ و استایلی استفاده کنید.همه ما می‌دانیم که کیف‌های ترند فقط برای مدتی در مارکت قرار می‌گیرند و بعد جذابیت خود را از دست می‌دهند.

یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها برای یک استایل بی‌نقص، انتخاب و خرید کیف زنانه مناسب است. یقینا شما نیز بارها درگیر این مساله مهم شده‌اید، استایل‌تان به نظر تکمیل می‌آید، اما در واقع یک کمبود بزرگ دارد و برطرف کردن این کمبود نیز کار آنچنان ساده‌ای نیست، اما با در نظر گرفتن برخی فاکتورهای مهم می‌توان این سختی را کمی آسان‌تر کرد.

بهترین سایت خرید کیف |حراج کیف زنانه‬‎ |حراج کیف زنانه اینترنتی

نقش کیف در استایل را نمی‌توان انکار کرد بنابراین هرگز اهمیت و نقش کیف در استایل را دست کم نگیرید و سعی کنید تا با انتخاب مناسب ترین کیف، شیک و جذاب شوید.

این روزها اغلب به دنبال ایده هایی خاص و جذاب برای ست کردن کیف با المان های مختلف در استایل هستند که هر کدام از آنها در جایگاه خود بی نظیر و جذاب هستند. مثلاً یکی از ایده های جذاب استالیست ها برای ست کردن کیف و کفش این است که رنگ رژ لب را با با رنگ کفش و رنگ کیف را با رنگ یقه لباس ست کنید.

این ست، یک ست آوانگارد و متفاوت است و یک ایده خاص برای مواقعی است که به آتلیه می روید و یا از خود عکس می‌گیرید، زیرا در این شرایط می توانید یک عکس متفاوت از خود داشته باشید. و یا حتی ست کردن کیف با دامن یا شلوار و یا ست کردن کیف با شال. هر کدام از این موارد می تواند در جای خود زیبا و خاص باشد، البته لازم است تا به نکات بسیار مهمی در رابطه با ست کردن توجه نماییم که در ادامه می خواهیم این نکات حساس را برای شما شرح دهیم.

معیارهای مهم انتخاب کیف زنانه

برای انتخاب یک کیف مناسب به  چند موضوع باید توجه داشت:

1- اهمیت سبک پوشش و استایل در خرید کیف

در قدم اول به سبک پوشش و استایل شخصی خود و همچنین به مکان و موقعیتی که قرار است در آن حضور داشته باشید، توجه کنید.

2- اهمیت رنگ و متریال در انتخاب کیف

در قدم بعدی باید حواسمان به تنالیته رنگی استایل‌مان باشد، باید انتخابی داشته باشیم تا نه تنها از لحاظ رنگ بلکه از نظر متریال نیز با دیگر آیتم‌ها هم خوانی داشته باشد. سعی کنید از رنگ‌های خنثی مثل مشکی، طوسی و کرم استفاده کنید که با تمام ست‌های شما همخوانی داشته باشد و از ست کردن رنگ، جنس کیف و کفش و در برخی مواقع کمربند، بپرهیزید.

3- نکته مهم در انتخاب کیف مناسب، توجه به اندام و فرم بدن

آخرین قدم در انتخاب کیف مناسب شاید بی‌ربط به نظر بیاید، اما اگر به آن توجه نداشته باشیم رعایت دیگر موارد نیز آنچنان تاثیری نخواهند داشت. در نظر گرفتن اندام در انتخاب کیف، شما راکوتاه یا بلند و چاق یا لاغر نشان می‌دهد.

اگر لاغر هستید کیف‌های خیلی بزرگ برای شما مناسب نیستند، زیرا قطعا در پشت کیف پنهان خواهید شد.

اگر اندام درشتی دارید بهتر است از کیف‌های خیلی کوچک استفاده نکنید، زیرا این کیف‌ها اصلا دیده نخواهند شد، همچنین بهتر است از کیف‌های خیلی بزرگ نیز استفاده نکنید. زیرا، آنها نیز شما را چاق‌تر نشان می‌دهند. بهتر است از کیف‌های متوسط بزرگ استفاده کنید.

برای اینکه بلندتر به نظر برسید از کیف‌هایی متوسط و کوچک با بند بلند استفاده کنید.

اگر قد بلندی دارید شما آزادید از هر کیفی استفاده کنید، اما ما به شما توصیه می‌کنیم از کیف‌های کوچک کمی دوری کنید.

4. هماهنگی جنس کیف با استایل

همان طور که می‌دانید کیف ها در تنوع جنس و طرح و رنگ متفاوتی در بازار موجود هستند. کیفی را برای ست کردن انتخاب کنید که با استایل شما همخوانی داشته باشد. به طور مثال با یک استایل کلاسیک کیف سنتی یا مکرومه ست نکنید. کیف های مکرومه را در استایل های کژوال، بوهو و ماکسیمال استفاده کنید.

5. مناسب موقعیت انتخاب کنید.

بهتر است برای حضور در هر مکانی مناسب همان موقعیت لباس بپوشیم. به طور مثال در مراسم های رسمی و مجلسی از کیف مجلسی کلاچ یا کراس بادی استفاده کنید. اما همین کیف کلاچ در استفاده روزمره کاربردی نبوده و حتی استایل شما را ناهماهنگ جلوه می‌دهد.

کیف های لحافی با بند زنجیر ترند امسال هستند.

6. هماهنگ کردن رنگ کیف با رنگ لباس پایین تنه

شما می‌توانید رنگ کیف خود را با قسمت پایین تنه مثلاً شلوار یا دامن ست کنید.

7. هماهنگی با رنگ کمربند

کمربند جزو آیتم‌های ترندی این روز هاست که برای همه نوع اندامی مناسب است. اگر از کمربند استفاده می‌کنید رنگ کیف را متناسب با رنگ کمربند خود بردارید و استایل کنید.

8. ست کردن با استایل مونوکروم

استایل مونوکروم استایلی خاص و همیشه شیک است. با هرسبک پوششی می‌توانید ازاین تکنیک استفاده کنید. مونوکروم یعنی در یک استایل به طور کامل از یک رنگ یا تنالیته یک رنگ استفاده شود.

شما می‌توانید رنگ کیف خود را هم رنگ با لباس های خود استایل کنید.

9. کیف وکفش هم رنگ

ست کردن کیف و کفش با هم شاید ساده باشد اما می‌توان در جنس های مختلف رنگ مشابهی انتخاب کرد و یا رنگ یکی باشد اما طرح متفاوت باشد.

کیف های کلاچ بهترین انتخاب برای مراسم های رسمی و مجلسی هستند.

پرکاربرد ترین رنگ برای کیف ها

رنگ متالیک

این رنگ کیف زنانه در رنگ های طلایی،نقره ای،مسی یا هر نوع تن رنگی دیگری وجود.این کیف ها سطحی براق دارن و اگر میخواهید از این رنگ کیف استفاده کنید بهتر کیف خود را در سایز کوچکی انتخاب کنید زیرا به دلیل درخشان بودن این رنگ موجب میشود که بقیه اجزای لباس شما دیده نشود.

برای استفاده از این کیف ها محدودیتی وجود ندارد ،به این معناست که شما میتوانید این کیف را در تمام طول سال و در تمام فصول سال استفاده کنید. این مدل کیف با هر نوع استایل شما ست میشود برای مثال میتونید به لباس مجلسي، لباس شب،مانتو و حتی با شلوار جین هم مورد استفاده است.

ویژگی مهم این کیف رنگ متالیک،سطح براق بودن ان است ،به طوری که به شدت جلب توجه میکند.

رنگ سبز

یکی دیگه از کیف هایی که به شدت کاربردی است،رنگ سبز است. سبز اغلب در دنیای مد به عنوان (رنگ خنثی)مانند رنگ‌های مشکی،سفید،خاکستری شناخته می شود.

کیف رنگ سبز نه تنها قابلیت با ست کردن هر نوع استایل را دارد بلکه قابلیت هماهنگی با رنگ‌های دیگر مانند صورتی و سبز، بنفش و سبز، زرد و سبز را هم برای ما راحت کرده است. تمامی طیف رنگ سبز جز پرکاربرد ترین رنگهاست ولی سبز چمنی، سبز یشمی طرفدار بیشتری در بین سبز های دیگر دارد.

8 مدل کیف زنانه همیشه مد و پرطرفدار هستند

برای هر خانمی کیف زنانه همیشه مد از جمله اکسسوری‌های مهم و ضروری محسوب می‌شود و یکی از دغدغه خانم‌ها خرید کیفی است که تا مدت‌ها بتوانند از آن استفاده کنند و همیشه زیبا و شیک باشد.

کیف زنانه قابلیت این را دارد که استایل شما را زیبا‌تر جلوه دهد و برعکس اگر کیف با سایر لباس‌های شما هماهنگ نباشد در ظاهر شما تاثیر منفی خواهد گذاشت.

در دنیایی که سرعت تغییرات بسیار زیاد است و روز به روز کیف‌های جدیدتر وارد بازار می‌شود، همراه بودن با این جریان کار آسانی نیست.

بنابراین بهتر است شما تعدادی کیف داشته باشید که همیشه کاربردی باشند نه فقط برای چند ماه!

انتخاب یک کیف زنانه کلاسیک ممکن است به اندازه بیدار شدن از خواب در یک روز سرد پاییزی سخت به نظر برسد.

مدل‌های متنوعی وجود دارد و موارد زیادی را باید در نظر بگیرید، به عنوان مثال، آیا این مدل کیف برای قرار دادن وسایل ضروری شما به اندازه کافی جا دارد. آیا با سایر لباس‌های شما ست می‌شود. آیا فقط برای یک فصل خاص مناسب است؟ خب، اگر بخواهید طبق مد روز پیش روید.

قطعا انتخاب برای شما سخت می‌شود اما اگر بدانید کدام کیف‌ها سال‌های سال برای شما کاربرد خواهند داشت دیگر سمته کیف‌های ترند نخواهید رفت.

در ادامه لیستی از کیف‌های کلاسیک ارائه شده است که اگر می‌خواهید برای مراسم و موقعیت‌های مختلف دائما در حال خرید کیف زنانه همیشه مد نباشید، بهتر است کمد خود را با آنها تکمیل کنید و خیال خود را راحت کنید.

  • کیف دوشی
  • کیف دستی مشکی
  • کوله پشتی
  • کیف کیسه‌ای
  • کیف پستچی
  • کیف هلالی
  • کیف کلاچ
  • کیف یک طرفه

کدام کیف‌های زنانه همیشه مد هستند؛

بهترین سایت خرید کیف |حراج کیف زنانه‬‎ |حراج کیف زنانه اینترنتی

کیف دوشی:

از پرطرفدارترین کیف‌های زنانه می‌توان به کیف دوشی اشاره کرد. از آنجایی که لوازم خانم‌ها بسیار زیاد است و به همین خاطر به کیف جادار احتیاج دارند، این کیف زنانه همیشه مد می‌تواند انتظارات شما را به طور کلی برآورده کند.

کیف دوشی به دلیل جادار بودن، به کیف خرید نیز معروف است. این کیف به راحتی با اکثر لباس‌های شما ست می‌شود و برای استایل‌های مختلف، چه رسمی و چه غیررسمی، مناسب است.

 کیف دستی مشکی:

اگر دوست دارید کیف کوچک‌تر و ظریف‌‌تری نسبت به کیف دوشی داشته باشید، بهتر است به سراغ کیف دوشی بروید. همیشه باید یک کیف دستی مشکی در کمد خود داشته باشید. تا در مواقعی که واقعا مطمئن نیستید چه کیفی برای یک موقعیت خاص انتخاب کنید یا کدام کیف مناسب است، کیف دستی شما را نجات دهد. این کیف‌ها کلاسیک هستند و با هر لباسی که دارید به راحتی ست می‌شوند.

بهترین سایت خرید کیف |حراج کیف زنانه‬‎ |حراج کیف زنانه اینترنتی

کوله پشتی:

شاید بعضی از خانم‌ها فکر کنند که کوله پشتی فقط برای مدرسه رفتن و دانشگاه مناسب است، اما باید با این تصور اشتباه خداحافظی کنید.

این کیف نوستالژی می‌تواند هم به عنوان کیف زنانه جاددار و هم به عنوان کیف مناسب برای قرار دادن لپ تاپ و یا وسایل ضروری در استایل روزانه شما گنجانده شود و ظاهری فوق‌العاده به شما ببخشد.

مدل‌های متنوعی از آنها موجود است که برای استایل کژوال و اسپرت بسیار عالی خواهد بود. قطعا شما برای یک روز طولانی بیرون از خانه یا تعطیلات آخر هفته نمی‌توانید از کیف‌های کلاچ یا کراس بادی و غیره استفاده کنید. و به یک کیف راحت نیاز دارید، بنابراین باید به فکر خرید کوله پشتی جادار باشید.

کیف کیسه‌ای:

با وجود اینکه کیف کیسه‌ای استایل مینیمال دارد، می‌توان آن را برای هر سبکی در نظر گرفت. این‌ کیف‌ها جدید نیستند و چندین سال است که به دنیای مد وارد شده‌اند.

و یکی از کیف‌های کلاسیکی می‌باشد که همیشه جذاب است و اگر مدت زیادی بیرون از خانه هستید و وسایل زیادی با خود حمل می‌کنید اما دوست ندارید که از کوله پشتی استفاده کنید، این کیف زنانه همیشه مد جایگزین مناسبی برای کوله پشتی خواهد بود و بهترین انتخاب برای شماست.

کیف پستچی:

زمانی که به یک مراسم مهم مانند عروسی یا مهمانی رسمی دعوت شده‌اید، هیچ چیز به اندازه یک کیف پستچی برای استایل رسمی شما نمی‌تواند مناسب باشد و لباس شب شیک شما را تکمیل کند.

مدل‌های معمولی‌تر آنها برای استایل‌های روزانه فوق العاده هستند. در واقع کیف پستچی از جمله اکسسوری‌های ضروری در کمد هر خانمی محسوب می‌شود و زندگی بدون آنها قطعا سخت خواهد بود.

کیف هلالی:

بدون شک کیف هلالی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین کیف‌ها محسوب می‌شود و همه خانم‌ها باید این کیف کلاسیک را داشته باشند.

یک کیف بزرگ برای پیاده‌روی یا برای سپری کردن یک شب آرام بیرون از خانه. بسته به سایز کیف می‌توان آن را با لباس‌های کژوال ست کرد و از آنجایی که اندازه‌های متفاوتی از آنها وجود دارد.

می‌توانید یک کیف هلالی سایز بزرگ انتخاب کرده و هر آنچه را که نیاز دارید در آن قرار دهید و این چیزی است که خانم‌ها به دنبال آن هستند.

کیف کلاچ:

در مناسبت‌های مهم و موقعیت‌های رسمی مانند عروسی، مهمانی و غیره که نیازی نیست وسایل زیادی با خود حمل کنید. قطعا به یک کیف دستی مجلسی زنانه احتیاج خواهید داشت تا وسایل ضروری خود مثل رژ، آینه، تلفن همراه را در ‌آن قرار دهید. این کیف مجلسی در میان خانم‌ها بسیار محبوب است و به عنوان یک اکسسوری شیک و جذاب به تکمیل کردن استایل شما کمک می‌کند و باید حتما یکی از آن‌ها را داشته باشید.

کیف یک طرفه:

بهترین دوست برای یک خانم، کیف یک طرفه اوست. همیشه با شماست و لوازم ضروری شما را نگه می‌دارد و ارزش دارد تا برای آن هزینه کنید. از آنجایی که برای رفتن به هر جایی به یک کیف یک طرفه خوب نیاز دارید، چرا کیفی نخرید که برای همیشه (مثل یک دوست واقعی) با شما باشد؟ این کیف‌های کلاسیک را که هر خانمی به آن‌ها نیاز دارد را در کمد خود در نظر بگیرید.

خرید کیف زنانه شیک

خرید کیف برای خانم‌ها بسیار لذت‌بخش و در عین حال سخت است. امیدواریم این مطالب هنگام خرید کیف زنانه همیشه مد به شما کمک کند تا از انتخاب خود لذت ببرید. برای خرید اینترنتی کیف زنانه شیک از یک فروشگاه اینترنتی، مهمترین عامل معتبر بودن سایت، تنوع محصولات و کیفیت کالا و خدمات می‌باشد. فروشگاه اینترنتی کیف شیک در کنار ارائه محصولات شیک و باکیفیت، تمام تلاش خود را می‌کند تا انتظارات کاربران خوش استایل خود را برطرف کند تا از خرید خود رضایت کافی داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا