عمومیکسب و کار ایرانی

مبل ال ترک چیست؟ (نکات مهم در خرید و نگهداری مبل ال ترکیه)

مبل ال راه حلی برای خانه های کوچک است. مبلمان ال ترک امروزه یکی از پرطرفدارترین مدل های دکوراسیون است، مبلمان ال ترک در بازار ایران بسیار پرطرفدار است، در این مقاله به جزئیات مبلمان ال ترک می پردازیم. همچنین برای اطلاع از قیمت مبل ال ترکیه ادامه مقاله را مطالعه کنید.

تفاوت مبلمان ایرانی و ترکی چیست؟

مبل های ترکی از نظر طرح و مدل بسیار زیبا هستند، ترکیه یکی از پیشرفته ترین کشورها در طراحی مبل است، به همین دلیل مبل ترکی یکی از مبلمان هایی با زیباترین و مدرن ترین طرح ها و مدل ها می باشد، در واقع اگر بخواهیم در مورد این تفاوت صحبت کنیم، باید گفت که مبلمان را می توان از نظر آب و هوا، استحکام، رنگ و پوشش تست کرد.

اندازه

در ترکیه از مواد رزینی همراه با چوب راش برای تولید مبل استفاده می شود، اغلب در آب و هوای مرطوب از این ترکیب برای محافظت از چوب در برابر پوسیدگی استفاده می شود. یکی از دلایل کیفیت بالای مبلمان ال ترک استفاده از بهترین مواد رزینی در آن است. اینها ضد حساسیت و سازگار با محیط زیست هستند. در واقع دیوان های ایرانی نیز از چوب ساخته می شوند، اما فقط در شمال کشور از ترکیب ساج یا رزین برای ماندگاری چوب استفاده می شود.

در مبلمان ترکیه فقط از چوب راش گرجستانی در ایران استفاده می شود، چوب اصلی مورد استفاده در تولید مبلمان چوب راش ایرانی است. چوب راش ایرانی دارای گره های شفاف است در حالی که چوب راش گرجستانی یکنواخت و بدون گره است به همین دلیل کیفیت چوب راش گرجستانی بهتر از نوع ایرانی است.

طراحی گرافیک

در مورد طراحی مبلمان باید بگوییم که مبلمان ترک و ایرانی تقریباً در یک سطح هستند، چه در ترکیه و چه در ایران مبلمان طراحان آمریکایی و ایتالیایی طرفداران زیادی دارند، می توان گفت طراحان ترک زیباتر و به روزتر خلق می کنند و ایرانی تولید کنندگان نیز مدل های مشابه با کیفیت را تولید می کنند.

کار چوب

مبل فرانسوی یا مدل مبل کلاسیک با منبت روی چوب کیفیت مبل ترکی بالاست معمولا در مبل ترک خاتم دو رو انجام می شود ولی در مبل ایرانی معمولا منبت کاری می شود. – سمت.

رنگ

مهمترین تفاوت مبلمان ترک با مبلمان ایرانی کیفیت رنگ است، در ایران برای رنگ آمیزی از پلی یورتان استفاده می شود در حالی که برای مبلمان ترک از پلی استر استفاده می شود. استفاده از پلیمر در رنگ آمیزی مبلمان الترک، رنگ های باکیفیت و ماندگاری طولانی مدت را تضمین می کند. گاهی اوقات از ABS استفاده می شود که سطح کار را کاملا صاف، براق و شفاف می کند.

انتخاب مدل مناسب مبل ال ترک

برای اینکه بتوانید مدل مبل راحتی را انتخاب کنید، باید به چند نکته توجه کنید که در این قسمت به آنها می پردازیم.

اندازه گرفتن

انتخاب سایز مناسب باعث زیباتر جلوه دادن مبلمان می شود و نمای بهتری به دکوراسیون اتاق نشیمن می دهد، بنابراین سعی کنید مبل راحتی را با اندازه اتاق نشیمن یا نشیمن انتخاب کنید. مبل های L شکل برای 7 یا 9 نفر طراحی شده اند. بنابراین انتخاب این دو مجموعه به محل قرارگیری بستگی دارد.

طرح مبل مناسب را انتخاب کنید

مبل های ال در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شوند مبل نبشی L، مبل تخت خواب شو L، مبل ال چستر و … بسته به سلیقه و کاربری مبل، مدلی را خودتان انتخاب می کنید. اگر قصد دارید تنها یک مبلمان در خانه خود داشته باشید، انتخاب مبل ال ترک چستر انتخاب خوبی است، به خصوص اگر دکوری کلاسیک دارید. اگر با کمبود جا مواجه هستید، می توانید یک مبل تختخواب شو بخرید تا فضای مناسبی برای قرار دادن مبلمان و وسایل خانه برای خود فراهم کنید.

زمانی که قصد استفاده از مبل را در گوشه ای از خانه دارید می توانید مبل گوشه ای را انتخاب کنید. اگر می خواهید از مبل برای جداسازی اتاق نشیمن و ناهارخوری استفاده کنید، بهتر است از مبل با طرح جزئی استفاده کنید.

دکوراسیون |طراحی |قیمت مبل ال

یک رنگ را انتخاب کنید

مبلمان آلتورک دارای کیفیت بسیار بالا و رنگ های متفاوتی است، انتخاب رنگ به سلیقه و تم رنگ شما بستگی دارد، بهتر است به کیفیت رنگ، قوام و ترکیب آن توجه کنید. اگر می خواهید تنوع ایجاد کنید، می توانید مبل هایی با کوسن یا حصیر انتخاب کنید و رنگ های مختلف را انتخاب کنید تا تناژهای زیبایی از رنگ های مختلف برای مبل خود ایجاد کنید.

جلوی مبل و میز کافه مبل ال

علاوه بر انتخاب طرح و مدل مبل ال ترک، باید به فکر انتخاب و خرید مبل و میز جلو نیز باشید، اگر از مبل های جعبه دار یا دسته دار استفاده می کنید، نیازی به خرید میز ندارید، اما اصولا مناسب است ، هر مبلمانی نیاز به یک مبل جلویی با کیفیت و زیبا دارد و مبل ال ترک نیز از این قاعده مستثنی نیست.

خرید مبل ال ترک

اگر قصد خرید مبلمان اصیل ترکیه را دارید، خرید از یک برند معروف و یک فروشگاه معتبر را توصیه می کنم. به دلیل اینکه طراحی و کیفیت مبلمان ایرانی کمتر از مبلمان ترکی نیست، می توانید مبلمان ساخت ایران را با طرح ترک خریداری کنید. منطبق با کیفیت. این مبل ها از مواد مرغوب و با طرح های بسیار زیبا و ظریف و پارچه های مبل در رنگ ها و طرح های متنوع و متناسب با ذائقه ایرانی ساخته شده اند.

نحوه نگهداری از مبل ال ترک

1. سطوح پارچه ای مبل را باید با جاروبرقی تمیز کرد.

2. برای تمیز کردن قطعات چوبی، یک پارچه میکروفایبر را به پاک کننده چوب آغشته کنید، قسمت های چوب را با آن پاک کنید و سریع قطعه را خشک کنید.

3. اگر آب روی مبل ریختید، بلافاصله آن را با یک پارچه خشک و تمیز پاک کنید. این کار را به آرامی انجام دهید تا به روکش مبل آسیبی وارد نشود.

4. برای خشک کردن مبلمان از سشوار یا اتو استفاده نکنید. گرمای بیش از حد می تواند به فوم (یا اسفنج) آسیب برساند.

5. مبلمان را نزدیک آب و رطوبت قرار ندهید.

6. برای حفظ کیفیت مبلمان، بهتر است آن را در مکانی قرار دهید که از نور مستقیم خورشید و گرما محافظت شود.

7. برای جلوگیری از بریدگی و خراش، اشیای تیز مانند چاقو را روی مبلمان قرار ندهید.

8. از تماس با مواد شیمیایی، الکل و مبلمان خودداری کنید. زیرا می تواند پایداری آن را از بین ببرد.

9. تمام قسمت های تجهیزات را هر ماه کاملا تمیز کنید 6. این کار باعث افزایش ماندگاری محصول می شود.

10. برای تمیز کردن و پاک کردن مبل وقت بگذارید و این کار را با حوصله و آهسته انجام دهید. برای تمیز کردن آنها از ابزارهای سخت استفاده نکنید.

دکمه بازگشت به بالا