نحوه تعویض روکش صندلی تیگو

يا آن را به فرد حرفه اي بدهيد تا برايتان عوض کند يا خودتان آستين هايتان را بالا زده و آن را عوض کنيد.حتما مي دانيد که اگر آن را به فرد حرفه اي بدهيد زيادي از شما مطالبه خواهد کرد. پس مي ماند گزينه ي دوم.اگر آماده هستيد با ما همراه بمانيد تا شيوه هايي را براي عوض کردن روکش صندلي ماشين به شما آموزش بدهيم.گام نخست خريدن روکش صندلي است. بهتر است بدانيد اين دو نوع روکش صندلي ماشين داريم: سراسري و سفارشي سازي شده. روکش هاي سراسري به صورت کارخانه اي ساخته شده اند و ممکن است براي صندلي هاي ماشين هاي مختلف کوچک يا بزرگ در بيايند.

صندلی

اما روکش هاي سفارشي قشنگ متناسب با اندازه صندلي هاي ماشين شما ساخته مي شوند و طبيعتا گران تر از روکش هاي سراسري هستند. به هر ترتيب، هر دو نوع روکش ها را مي توانيد از مغازه هاي لوازم جانبي خريداري کنيد.

جهت سفارش روکش صندلی تیگو ۸ پرو با بهترین کیفیت کلیک کنید.

۲-مراحل تعويض صندلي هاي جلو و عقب ماشين

اول گيره ي روکش را باز کنيد و از فنر در بياورد. سپس گيره را بالا ببريد تا به شکافي که بين عقب و پايين پشتي صندلي است دسترسي پيدا کنيد.

بند را از ميان شکاف رد کنيد. بند (تسمه) هاي پايين پشتي صندلي را از شکاف بين صندلي عقب و پشتي هل بدهيد. سپس بندها را کاملا بکشيد تا روکش صندلي سفت شود.

بندهاي پشتي صندلي را تاب بدهيد. بندهاي پايين پشتي را به جلوي صندلي بياوريد و مطمئن شويد که بندها مزاحم تنظيم کننده صندلي نمي شوند. بند را تاب دهيد و آن را سفت و محکم کنيد تا مانع چروک خوردن روکش صندلي شويد.

بندهاي بانجي را سفت و متصل کنيد. بندهاي بانجي را بکشيد تا قسمت پاييني روکش صندلي را سفت کنيد. سپس هر دو سر با استفاده از قلاب به هم متصل کنيد.

روکش صندلي را نصب کنيد. روکش را پايين بکشيد تا به هر دو طرف پشتي برسد. سپس همچنانکه الياف روکش را پايين مي کشيد بالشتک را فشار دهيد.

روکش هاي قسمت زيرسري (جايي که سر روي آن گذاشته مي شود) را نصب کنيد. لبه هاي الاستيک دور قسمت زيرسري را کش دهيد و پايين بکشيد. الياف روکش را تکان دهيد تا به طور هموار فيت قسمت زيرسري صندلي شود.

۳روکش صندلي ها

روکش مخصوص  چری تیگو ۷ پرو با کیفیت ترین و شکیل ترین روکش مخصوص  چری تیگو ۷ پرو است که توسط صنعت دوخت مارال تولید و به بازار عرضه شده است .

روکش صندلی مارال افتخار دارد با نیم قرن سابقه در تولید روکش صندلی خودروهای داخلی و خارجی بزرگترین تولید کننده روکش صندلی کشور است . و در عین حال با تولیدات بسیار باکیفیت از نگاه مصرف کنندگان برترین تولید کننده روکش صندلی است.

مهمترین مزیتهای روکش صندلی مارال :

– الگویی بینظیر و استثنایی برای تمام خودروها و من جمله روکش مخصوص  چری تیگو ۷ پرو از مهمترین مزیتهای محصولات روکش صندلی مارال نسبت به سایر محصولات مشابه است.

– استفاده از با کیفیت ترین و بهترین چرم روکشی موجود در بازار ، ضد تعریق و مقاوم در برابر سایش ، حرارت و پوسته شدن با ضمانت یکساله.

– استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه تولید از آستر و چسب تا لایی و نخ که جملگی در کیفیت نهایی محصول موثرند.

– دوخت کاملا حرفه ای توسط استادکاران مجرب در این رشته که نیازمند تسلط و آشنایی با دوخت اینگونه محصولات است . ( توضیح اینکه در بسیاری از محصولات متفرقه و بی کیفیت بواسطه عدم بکارگیری نیروی ماهر حتی در صورت بهره بردن از مواد اولیه مناسب محصول نهایی کیفیت مطلوبی نخواهد داشت . )

– دقت در عکس محصولات روکش مارال تا حد زیادی در تشخیص کیفیت محصول از لحاظ دوخت و سایز به مشتریان کمک می نماید. ( به عنوان نمونه روکش صندلی مارال تنها روکش موجود در بازار است که علی رغم مشقت فراوان برای نشست بهتر و زیبایی دو چندان اقدام به دوخت بخیه نما در قسمت پشت گردنیها می نماید.)

– تولید و عرضه محصول با رنگ بندی متنوع و هماهنگ با تریم داخلی خودروها.

– چرا روکش صندلی با قیمت های متفاوت در بازار عرضه می شود؟

روکش صندلی هم مانند بسیاری از محصولات دیگر با کیفیت های مختلف و قیمتهای متفاوت عرضه میشود ، در همین خصوص توجه به نکات زیر خالی از لطف نیست :
روکش صندلی محصولی با بیش از 10 قلم مواد اولیه است و کیفیت تک تک این مواد در کیفیت نهایی محصول موثر اند.
با استفاده از مواد اولیه بی کیفیت در تمام و یا بخشی از محصول قیمت نهایی کاهش می یابد.
مواد اولیه درجه یک تنها بخشی از محصول باکیفیت است ، چرا که الگوسازی حرفه ای برای هر خودرو و استفاده از نیروی ماهر از شاخصه های مهم یک محصول با کیفیت و هزینه بر هستند.
از دیگر راههای کاهش هزینه عدم پرداخت حقوق و عوارض قانونی از قبیل مالیات ، بیمه ، آب و برق و … با تولید محصول در مکانهای غیرمجاز و غیر استاندارد است.
همچنانکه هر کالایی با قیمت بالا لزوما با کیفیت و درجه یک نیست. هیچ ارزانی هم نمیتواند بی دلیل باشد .
روکش صندلی مارال با علم به اینکه در تولیدات بی کیفیت امکان کاهش چشمگیر هزینه ها، افزایش تولید و کسب سود بیشتر فراهم است، بهره بردن از این مسیر را در شان مشتریان خود نمی داند.

آخرین خبر | راهنمای تعویض روکش صندلی خودرو

– روکش چرمی بخریم یا پارچه ای ؟

 

روکش چرمی خوب و درجه یک بهتر از روکش پارچه ای خوب و درجه یک است.
روکش چرمی درجه یک بسختی کثیف و براحتی تمیز میشود.
روکشهای چرمی درجه 1 در عین محافظت از صندلیها ، جلوه و زیبایی بیشتری در قیاس با روکشهای پارچه ای دارند.
بهترین روکشهای پارچه ای هم پس از مدتی استفاده چرک مرد شده و نسبت به روکشهای چرمی آسیب پذیرترند.
اکثر پارچه های مورد استفاده در روکش صندلی بجهت وجود الیاف و مواد پلیمری در تار و پودشان به اندازه لازم راحت نیستند.
روکش پارچه ای خوب و درجه یک حتما از روکش چرمی متفرقه و بی کیفیت بهتر و راحت تر است.
تشخیص چرم درجه یک از چرم بی کیفیت تنها با مقایسه فیزیکی و شناخت کافی از این دسته محصولات امکان پذیر است.
درکنار چرم یا پارچه مواد اولیه دیگری هم در روکش صندلی بکار رفته که می توانند کیفیت نهایی را متاثر سازند.

– چه رنگی برای روکش صندلی خودروی من مناسب است؟

به نقل از : youtube همرنگ بودن روکش صندلی با رودری ، ستونها و داشبورد در هر خودرویی موجب هارمونی بیشتر فضای داخلی است.
فضای داخلی و فابریک بسیاری از خودروها ترکیبی از 2 یا چند رنگ است و در اینصورت میتوان روکشی همرنگ با یکی از رنگها و یا ترکیبی از دو رنگ غالب تهیه کرد.
استفاده از رنگهای نزدیک و هم خانواده با تریم داخلی خودرو در بسیاری از موارد موجب جذابیت بیشتر فضای داخلی است.
رنگهای گرم و شاد مثل زرشکی ، مارون و موکا در فضای داخلی خودروهایی بخصوص با تریم تیره و مشکی علاوه بر تاثیرات مثبت روانی موجب احساس خستگی کمتر هنگام رانندگی است.
نهایتا توصیه ما استفاده از رنگی است که از آن لذت برده و احساس راحتی بیشتری دارید چرا که انتخاب رنگ امری سلیقه ای و شخصی است.

 

دکمه بازگشت به بالا