اقتصادیعمومیکسب و کار ایرانی

هزینه مشاوره کنکور چقدر است؟

در شرایط اقتصادی کنونی بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری به دنبال ارزان ترین مشاور کنکور برای موفقیت در کنکور سراسری هستند و به دلیل وجود ویروس کرونا کمتر شخصی است. . بسیاری از کاندیداها مشاوره تلفنی را به جای مشاوره حضوری و خطر ابتلا به بیماری کرونا ترجیح می دهند. در همین راستا مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی پاسخ ما مرکز مشاوره تلفنی برای دوستداران کنکور راه اندازی کرده است و هزینه مشاوره آزمون ماهانه در این مرکز مشاوره نسبت به سایر مراکز مشاوره تحصیلی بسیار ارزانتر است. در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

قیمت مشاوره کنکور ماهانه

در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخگوی ما باشید، علاوه بر مشاوره حضوری، امکان دسترسی به بهترین مشاوران در زمینه برنامه ریزی کنکور برای اعلام نتایج و انتخاب محل، دپارتمان تلفنی را فراهم کنید. مشاوره همچنین برای برقراری عدالت برای همه کاندیداهای عزیز کشور تأسیس شد بسیاری از داوطلبان می توانند از تجربیات ارزنده مشاوران نمونه کشور بهره مند شوند.

مناسب ترین قیمت خدمات مشاوره کنکور و کیفیت بالای جلسات مشاوره اولویت اول ماست تا داوطلبانی که منابع مالی کافی ندارند نیز بتوانند با هزینه کم از خدمات مشاوره ویژه کنکور بهره مند شوند. هزینه کم ماهانه مشاوره کنکور دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست و شاید کیفیت جلسات مشاوره را نتوان در چند جمله بیان کرد و تنها با یک تماس بتوانید از کیفیت و جزئیات مربوط به آن مطلع شوید. مشاور و در صورت موافقت، ماهانه با مشاور پذیرش فردی خود تماس بگیرید.

مشاوره

در حالی که بسیاری از مراکز مشاوره برنامه ریزی و انتخاب رشته کنکور بیش از 1.5 میلیون تومان برای هر جلسه مشاوره یک ساعته دریافت می کنند، هزینه یک جلسه مشاوره برای برنامه ریزی درسی و انتخاب رشته در ما حدود نیمی از سایر مراکز مشاوره است و حدودا 500 تا 700 هزار تومان تفاوت قیمت 5 جلسه با مشاور در ماه تعیین می شود.

اگرچه هزینه مشاوره حضوری در مرکز پاسخگویی برای ما بسیار مناسب است، اما تیم مجرب ما در بخش مشاوره تلفنی نیز هزینه کمتری نسبت به مشاوره حضوری دریافت می کنند.

هزینه و مزایای مشاوره تلفنی برای کنکور

در ماه های اخیر مشاوره تحصیلی غیرمستقیم کنکور نسبت به قبل از بیماری کرونا متقاضیان بیشتری داشته است و مشاوره تلفنی مزایایی دارد که در مشاوره شخصی وجود ندارد.

هزینه کمتری برای مشاوره روزانه، هفتگی و ماهانه پرداخت می کنید.

در مشاوره های تلفنی نیازی به سفر حضوری و پرداخت هزینه سفر نیست.

مشاوره تلفنی همه روزه در هفته از ساعت 8 الی 12 انجام می شود و هر زمان که خواستید می توانید با مشاور متخصص خود تماس بگیرید.

محدودیتی در تعداد ساعات مشاوره تلفنی توسط مشاور وجود ندارد و می توانید چندین ساعت در روز با مشاور خود تماس بگیرید.

در مشاوره تحصیلی آنلاین، می توانید انتخاب کنید که با یک مشاور کار کنید یا از تجربه چندین مشاور به طور همزمان بهره مند شوید.

خدمات مشاوره تلفنی کنکور شامل کلیه امور مربوط به کنکور سراسری از ابتدا برای برنامه ریزی درسی و آزمون تا زمان انتشار نتایج و انتخاب رشته می باشد و مشاوران متخصص ما در تمامی این موارد آگاهی لازم را دارند. و آنها نیز به شما اطلاع خواهند داد.

منبع: https://pourdastmalchi.net

دکمه بازگشت به بالا