عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین هولدرهای موبایل برای دوچرخه چه ویژگی هایی دارند؟

به گزارش ، از جمله اکسسوری و لوازم جانبی موبایل، هولدر موبایل دوچرخه است که یک وسیله ضروری برای دوچرخه‌سواران و موتورسواران محسوب می‌شود. با استفاده از پایه نگهدارنده گوشی مخصوص دوچرخه، شما می‌توانید به راحتی در حین رکاب زدن به موسیقی گوش داده، مسیریابی کرده و مکالمه تلفنی خود را نیز انجام دهید، بدون اینکه از دست‌های خود استفاده کرده و جان خود را در معرض خطر قرار دهید.

در این مقاله قرار است بهترین را به شما معرفی کنیم. اگر قرار باشد بدون شناخت برندهای موجود در و اینکه کدامیک از آنها می‌تواند بهتر از بقیه باشد خرید کنید، باید مرتباً با آزمون و خطا خرید کرده و هزینه‌های زیادی را متقبل شوید. اما ما مسیر را برای شما کوتاه‌تر کرده و با کمک گرفتن از تجربه‌ی طولانی خود، بهترین هولدرهای موبایل مناسب دوچرخه و موتور را به شما معرفی خواهیم کرد تا زودتر به نتیجه مطلوب رسیده و خرید رضایتبخشی داشته باشید.

هولدر موبایل دوچرخه و موتور بیسوس

هولدر موبایل دوچرخه بیسوس می‌تواند تا ۳۶۰ درجه چرخش داشته باشد. در این صورت، شما می‌توانید گوشی خود را در حالت‌های افقی، عمودی و مورب بچرخانید تا بهترین زاویه دید را از صفحه نمایش گوشی خود داشته باشید. این موتور و دوچرخه می‌تواند تمام گوشی‌های بین ۴.۷ اینچ تا ۸.۵ اینچ را در خود جای داده و گوشی را کاملاً محکم و امن نگه دارد. همچنین با استفاده از پیچ بزرگ کناری آن، می‌توانید بازوهای نگهدارنده را از هم باز کرده و گوشی خود را داخل آن قرار داده و سپس پیچ را محکم کنید. ضمن اینکه دارای دو گیره اتصال، یکی برای اتصال هولدر به میله فرمان موتور یا دوچرخه و دیگری برای اتصال هولدر به آینه بغل موتور یا دوچرخه است.

 

پایه نگهدارنده گوشی مخصوص دوچرخه و موتور راک

هولدر موبایل دوچرخه و موتور راک مدل RPH۰۹۵۷ از مواد مقاوم و باکیفیتی تولید شده است تا بتواند گوشی شما را به صورت امن و مطمئن بر روی دسته فرمان نگهدارد. این هولدر فقط یک پایه برای گذاشتن گوشی بر روی آن نیست، بلکه به صورت یک محفظه‌ی کامل ساخته شده و گوشی شما به طور کامل داخل آن قرار می‌گیرد. شما درب قاب هولدر را باز کرده و پس از گذاشتن گوشی در داخل محفظه، درب آن را کامل می‌بندید.

درب هولدر نیز دارای یک پوشش شفاف PVC با حساسیت لمسی زیاد است که کار با صفحه نمایش گوشی را آسان می‌کند. بدین ترتیب، گوشی شما به صورت کامل از خیس شدن توسط برف و باران و همچنین نفوذ گرد و غبار محفوظ می‌ماند. ضمن اینکه یک پوشش شفاف نیز در قسمت دوربین پشتی دارد که امکان عکسبرداری و فیلمبرداری در حین حرکت را برای شما فراهم می‌کند.

پایه نگهدارنده هولدر راک تاشو و متحرک بوده و قابلیت چرخش در زوایای مختلف را دارد و می‌توانید سطح ارتفاع آن از میله فرمان را نیز تنظیم کنید. این هولدر از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و می‌تواند گوشی‌های تا سایز ۸.۷ اینچ را در خود جای دهد.

هولدر موبایل دوچرخه و موتور هوکو

پایه نگهدارنده گوشی مخصوص دوچرخه و موتور هوکو

هولدر موبایل هوکو قابلیت چرخش در زاویه ۳۶۰ درجه را دارد و می‌توانید گوشی خود را در حالت‌های افقی، عمودی یا مورب آنقدر بچرخانید تا زاویه دید مناسبی را نسبت به صفحه نمایش گوشی خود داشته باشید.

هولدر موبایل اورجینال خریداری کنید

تقاضا برای اکسسوری و لوازم جانبی موبایل آنقدر زیاد است که متقلب‌ها را برای بهره بردن از این گسترده وسوسه می‌کند. به همین دلیل، کسانی هستند که اجناس تقلبی و بدون کیفیت تولید کرده و با نام برندهای مشهور روانه بازار می‌کنند، و اگر خریدار نتواند اصالت کالا را تشخیص دهد، باید متقبل هزینه‌های سنگینی شود. به عنوان مثال، یک هولدر موبایل برای دوچرخه باید از موادی تولید شده باشد و به گونه‌ای طراحی شده باشد که بتواند به خوبی از گوشی شما در مقابل ضربه‌های وارده از دست‌اندازها و تصادفات محافظت کند. وقتی شما از یک هولدر تقلبی استفاده می‌کنید، ممکن است در اولین دست‌انداز یا تصادف، گوشی شما از هولدر جدا شده و در اثر افتادن و ضربه خوردن دچار خرابی و شکستگی شود و هزینه‌های زیادی را به شما تحمیل کند. لذا، برای اطمینان از اصل بودن کالای خریداری شده، بهترین راه‌حل این است که آن را از یک فروشگاه معتبر و باسابقه خریداری کنید.

بهترین برند هولدر موبایل برای ماشین |بهترین پایه نگهدارنده موبایل برای فیلمبرداری |بهترین هولدر موبایل برای 206

هولدر موبایل اصلی را از کجا خریداری کنیم

فروشگاه اینترنتی که سال‌های متمادی در زمینه فروش انواع تجهیزات دیجیتالی مانند گوشی هوشمند، تبلت، لپتاپ، دوربین، کنسول بازی و بسیاری محصولات و لوازم جانبی دیگر فعالیت می‌کند، می‌تواند محلی امن برای خریدهای شما باشد. از جمله دلایل خرید از این فروشگاه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تضمین اصالت کالا

شما هر کالایی که از فروشگاه اینترنتی جانبی خریداری کنید، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی است. چرا که یکی از اهداف اصلی این فروشگاه، اطمینان از جلب رضایت مشتریان است. بنابراین، همیشه سعی دارد که باکیفیت‌ترین محصولات هر برند را ارائه دهد تا مشتریان هیچ نگرانی از بابت اصل یا غیراصل بودن محصولات خریداری شده نداشته باشند.

ضمانت بازگشت کالا

از آنجایی که فروشگاه اینترنتی جانبی از بابت اصل بودن محصولات خود اطمینان دارد، امکان بازگشت کالا را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. در این صورت دیگر جایی برای نگرانی وجود ندارد و اگر به هر دلیلی از کیفیت کالای خود رضایت نداشته باشید، می‌توانید با تکیه بر ضمانت بازگشت کالا، در یک فرصت ۷ روزه کالای خریداری شده را عودت دهید.

خرید و پرداخت امن

با توجه به اینکه در هنگام خریدهای اینترنتی مشتریان جزئیات حساس حساب بانکی خود را وارد می‌کنند، لذا فروشگاه اینترنتی جانبی به منظور حفظ حریم خصوصی و اطلاعات مشتریان خود و تضمین امنیت آنها، با استفاده از متخصصین حوزه امنیت، امن‌ترین بستر را برای خریدهای اینترنتی مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند با اطمینان و در آرامش خرید خود را انجام دهند.

با توضیحات ارائه شده، فروشگاه جانبی می‌تواند محلی امن برای خرید انواع کالا بدون نگرانی از اصل یا غیراصل بودن آن باشد. همچنین، با خرید از این فروشگاه، دیگر لازم نیست نگران تأخیر در ارسال کالا یا نداشتن گارانتی معتبر باشید. علاوه بر همه‌ی اینها، این فروشگاه تمام تلاش خود را می‌کند تا کالا را با حداقل قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. مطمئناً خرید از این فروشگاه می‌تواند تبدیل به خاطره‌ای به یاد ماندنی برای شما شود.

 

دکمه بازگشت به بالا