عمومیکسب و کار ایرانی

کاربرد استفاده سایبان مغازه برای درب ورودی

سایه بان برقی شاهد را می توان در رده یا سایبان بالکن قرار داد. زیرا کیفیت، کارایی و نحوه استفاده از آنها دارای شباهت های بسیار زیادی می باشد. سایبان سایه بان برقی شاهد برای مناطقی که دارای آب و هوای گرم می باشند، کاربرد بسیار بیشتری نسبت به مناطق با آب و هوای سرد دارد. زیرا این سایه بان ها از ورود آفتاب و گرم شدن هوا تا حدود زیادی جلوگیری می کنند. نصب و استفاده از سایه بان برقی شاهد مانند سایبان تراس یا بسیار راحت می باشد.

مزایای سایبان سایه بان برقی شاهد

خنک شدن محیط باسایه بان برقی شاهد 

سایه بان برقی شاهد باعث کاهش حرارت تابشی خورشید به داخل اتاق میشود. مصرف بهینه انرژی، را می توان با کمک سایه بان های تعبیه شده در قسمت خارجی شیشه به 90 درصد و درسایه بان های تعبیه شده در قسمت داخلی پنجره به 25 درصد بر آورد نمود.سایه بان های داخلی تعبیه شده در فضای محدود باعث انتقال حرارت و محبوس شدن گرما در داخل اتاق  می شوند، که البته  این مشکل با انتخاب صحیح شیشه های انعکاسی  به طور قابل ملاحظه ای کاهش خواهد یافت.  و همچنین دانش و تبحر کافی طراح در این مواقع کاملا مشهود خواهد بود.

طراحی و انتخاب صحیح رنگ سایبان با فضای مورد نظر، زیبایی و جذابیت خاصی را به بیننده منتقل خواهد کرد و نقش موثر سایه بان در دکوراسیون را به وضوح نشان خواهد داد.طراحی و ساخت سایه بان بالکن، ، چادر حیاط، و… در فصول گرم سال باعث خواهد شد  در طول روز نیز بتوان راحت تر و بهتر ازاین فضاها استفاده کرد و لذت کافی برد.سایه بان سایه بان برقی شاهد  با نصبی راحت در تراس و حیاط های کوچک عاملی برای ارامش و زیبایی محیط خواهند شد.

The use of shop awnings for the front door

تفاوت سایه بان برقی شاهد با سایبان تراس و سایبان بالکن

معمولا به فضاهایی مانند حیات خلوت و نورگیر خانه ها سایه بان برقی شاهد گفته می شود. البته مسقف کردن بخشی از حیاط را نیز که برای نشستن در فضای آزاد و لذت بردن از آن تعبیه شده باشد را نیز سایه بان برقی شاهد می گویند. و سایه بان برقی شاهد تفاوتهایی ظاهری با سایه بان برقی شاهد دارند .

مشخصات فنی سایه بان برقی شاهد

با چند کیفیت مختلف عرضه میشود ، سایبان بازویی کلاسیک،سایبان بازویی مدرن و سایبان بازویی فول باکس که هر سه نوع این سایبانها قابلیت تجهیز به موتور برقی و ریموت کنترل را دارند.سایه بان برقی شاهد را میتوان از نوع سایبان بازویی و همینطور در نظر گرفت.

چادر سایه بان برقی شاهد چه مشخصاتی دارد؟

سایه بان سایه بان برقی شاهد شاید برای بسیاری از افراد ناشناخته باشد. این موضوع باعث شده تا افراد زیادی با سایه بان برقی شاهد آشنایی کاملی نداشته باشند. سایه بان سایه بان برقی شاهد می تواند برای پوشاندن حیات خلوت و یا نورگیر ساختمان مورد استفاده قرار بگیرد. زیرا در برخی از فصول سال حیات خلوت و یا نورگیر ها باعث می شوند تا محیط داخلی خانه بیش از حد روشن یا گرم شود. بدین ترتیب نیاز به سایه بان برقی شاهد در اغلب خانه ها به شدت احساس می شود.

سایه بان برقی شاهد علاوه بر پوشش دادن نورگیر و حیات خلوت خانه ها این قابلیت را دارد که بخشی از حیاط خانه که فضای باز بوده را مسقف کرده و برای نشستن در فضای آزاد و لذت بردن از محیط دلنشین و طبیعت مورد استفاده قرار داد. بدین ترتیب در بسیاری از موارد افراد مختلف تمایل دارند از سایه بان برقی شاهد بهره مند شوند. بهتر است در انتخاب ابعاد و رنگ و طرح سایه بان برقی شاهد دقت بسیار زیادی بشود. این موضوع باعث می شود تا بتوان برای مدت زمانی بسیار طولانی از سایه بان برقی شاهد بهره مند شد.

با این توضیحات تا حدودی با مزیت ها و کاربردهای سایه بان برقی شاهد آشنا شده اید. سایه بان برقی شاهد همانند دارای مزایای بسیار زیادی بوده که یکی از بهترین و کاربردی ترین آنها، جلوگیری از اامروزه یکی از عناصر محبوب در طراحی و معماری سایبان‌ها می‌باشند. که به عنوان یک پوشش در جهت محافظت از اشیا یا محیط مورد نظر شما مورد استفاده قرار می‌گیرند. و دارای مزایای بسیار هستند. سایبان‌ها ابزاری هستند که برای محافظت و در امان ماندن محیط مورد نظر در مقابل تابش مستقیم نور خورشید و بارش برف و باران در فصول مختلف سال می‌باشند. بنابراین نه تنها در تابستان، بلکه در فصل زمستان نیز استفاده از سایبان بسیار کاربردی و مفید می‌باشد.

از سایبان‌ها بدون محدودیت می‌توان در قسمت‌های مختلف ساختمان مانند حیاط، بالکن، سایه بان برقی شاهد، استخر،تراس، سایبان درب ورودی و… استفاده نمود. استفاده از سایبان‌ها فقط به عنوان رایج نبوده و در فضای مجتمع‌های مسکونی و آپارتمان‌ها نیز می‌توان از مزایای سایبان بهره برد. البته سایبان ها مزایا و استفاده های متنوعی دارند. شما می‌توانید از سایبان روی سایه بان برقی شاهد، در محیط‌های مختلف چون بالای پنجره‌ها و یا حتی برای پارکینگ و جلوی درب منازل و مغازه و یا فروشگاه استفاده کنید.

کاربرد سایبان مغازه

همان طور که قبلا گفته بودیم از سایبان مغازه اکثرا برای خنک شدن فضای داخل و ایجاد سایه استفاده می کنند اما مغازه ای امروزه به دلیل تنوع در طرح و رنگ پارچه و پوشش به قدری زیبا و لوکس است که برخی از مغازه داران و صاحبان کسب و کار برای دکوراسیون بیرونی مغازه و فروشگاه خود از سایبان های دستی و برقی مغازه ای سفارش می دهند.

برای ساخت و ثبت سفارش انواع سایبان ثابت و سایبان تمام اتوماتیک می توانید با مراجعه به مجموعه  با کارشناسان و متخصصان فنی مجموعه ما ارتباط برقرار کنید و راهنمایی و مشاوره از این عزیزان بگیرید.کارشناسان مجموعه  با بررسی شرایط و بودجه مورد نظر بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان را به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می دهند،شما می توانید با درخواست طراحی و رنگ مورد سایبان ،بهترین و زیباترین سایبان اتوماتیک مغازه را برای خود داشته باشید.

از مغازه  برای فروشگاه و مغازه های مختلف استفاده می شود و بیشترین کاربرد را برای مغازه هایی از جمله بستنی فروشی ، میوه و سبزی فروشی و فروشگاه محصولات پروتئینی گوشت و مرغ ، رستوران هایی که دارای فضای باز بیرونی هستند و هم چنین کافی شاپ های دنج دارند و نقش اساسی و مهمی در زیبایی و دکوراسیون خارجی فروشگاه و خنک نگه داشتن فضای داخلی دارند.

مغازه یا فروشگاه هایی که سایبان ندارند،دمای داخلی آن ها بالا می رود و این موضوع باعث می شود که تحمل گرما و دمای بالا در داخل مغازه امکان پذیر نباشد و به همراه خود فساد مواد غذایی خواهد داشت.برای اطلاع از لیست قیمت محصولات مجموعه  با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید.

مزایای مهم سایبان مغازه

صاحبان کسب و کار می توانند برای سفارش انواع سایبان مغازه با کارشناسان ما در ارتباط باشند.برای برقراری تماس می توانید با مراجعه به وبسایت  با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.سایبان مغازه را بهتر است متناسب با دکوراسیون داخلی انتخاب و سفارش دهید زیرا در این صورت هماهنگی بین دکوراسیون داخلی و فضای بیرونی مغازه یا فروشگاه به وجود می آید .

زیبایی فروشگاه چند برابر می شود و تمام نگاه ها به سوی سایبان مغازه جلب خواهد شد.موارد زیر از مهم ترین مزایای نصب سایبان مغازه و فروشگاهی می باشد:

  • حداکثر استفاده را از محیط بیرونی رستوران ، هتل و کافی شاپ ها با سفارش و نصب انواع سایبان دستی یا اتوماتیک مغازه می توانیم داشته باشیم.
  • برای تبلیغات کسب و کار خود می توانید از برقی و دستی استفاده کنید ،با چاپ طرح و لوگوی برند کسب و کار خود بهترین و کم هزینه ترین تبلیغات را دارید.
  • سایبان ها به صورت دستی و برقی باز و بسته می شوند .نمونه اتوماتیک سایبان های مغازه ای از راه دور کنترل می شوند و می توان میزان شیب سایبان را برای جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید تنطیم کرد.
  • نقش مهم و اساسی سایبان ها در دکوراسیون خارجی مغازه موجب می شود که فضای بیرونی فروشگاه زیبا و جذاب به نطر برسد.

انواع سایبان مغازه

شرکت  مجهز به تجهیزات مدرن برای طراحی و ساخت انواع سایبان چتری ، و سایبان ثابت و با بکارگیری نیروی مجرب و دارای تخصص در این زمینه توانسته است بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان را تولید کند و به مشتریان محترم خود ارائه دهد .همان طور که اطلاع دارید سایبان ها بسیار متنوع هستند و با توجه به نوع کاربری و شرایط انتخاب و ساخته می شوند.

به طور کلی سایبان های پارکینگی برای جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید و بارش برف و باران بر روی خودروها استفاده می شود و از سایبان های چتری در رستوران و مراکز تفریحی و گردشگری و آلاچیق ویلا که دارای فضای دنج و جذابی هستند جهت راحتی و آسایش کاربرد دارد.قیمت انواع سایبان مغازه ، سایبان چتری، سایبان بازویی و غیره را با توجه متریال استفاده شده در ساخت سایبان و ابعاد و اندازه سایبان و برقی یا دستی بودن و نوع کاربرد آن محاسبه می کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان می توانید با مشاوران که در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا