عمومی

کدام آموزشگاه زبان تهران، زبان ترکی را آموزش می دهد؟

کتاب هایی که برای آموزش زبان چینی آموزش داده می شوند کتاب های ۳۰۱ Conversational Chinese می باشد که در مدت زمان بسیار سریع سطح زبان آموزان را در زبان چینی بالا می برد. آمادگی برای مکالمه زبان چینی و همچنین دوره های تخصصی تری همانند آموزش زبان چینی تجاری را می توان به سرعت در این کلاس ها پیگیری کرد. از مزایای این کلاس ها می توان به هزینه و سرعت مناسب و عدم حضور زبان آموز در روزهای در هفته در آموزشگاه اشاره کرد. آموزش زبان چینی در این کلاس ها از سرعت مناسبی برخوردار است و هزینه بسیار مناسب این کلاس ها برای زبان آموزان از مزایای کلاس گروهی است. بهترین آموزشگاه زبان چینی آموزشگاه زبان گات مفتخر است ؛ در طول یک ده فعالیت دپارتمان آموزش زبان چینی خود را آغاز نموده و توانسته خود را به عنوان بهترین آموزشگاه زبان چینی در تهران به اثبات برساند. کشور چین در زمینه تجارت یکی از رقبات اصلی برای سایر کشورها است چون درتمامی زمینه ها فعالیت می کند و هرآنچه تصور کنید و بخواهید قطعا با یک نمونه چینی آن مواجه می شوید و بیشتر از همه تاثیرگزار دربازار ایران بوده و بسیاری تاجران و بازرگانان ایرانی مدام در حال معاملات تجاری و بازرگانی با کشور چین هستند پس دانستن زبان چینی برای آنان الزامی است ، بهتر است یادگیری زبان چینی که جز زبانهای نادر است در آموزشگاه زبان چینی باشد که این آموزشگاه چینی،آموزشگاه زبان گات نام دارد.

هدف دوره اموزش زبان چینی در موسسه گاما یادگیری زبان در کوتاه مدت خواهد بود به گونه ای که افراد بتوانند در کوتاه مدت ارتباط برقرار کرده و نیازهای اولیه محیطی خود را رفع نمایند. این موسسه در زمینه های کنکور ، زبان های خارجه و بخصوص ترکی استانبولی و اخذ پذیرش از دانشگاه های ترکیه با مجوزهای رسمی و ثبت شده در وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران ،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش فعالیت می نماید. تطبیق آوایی: زبان ترکیهای مانند سایر زبانهای ترکی تطبیق آوایی دارد، به این معنی که آوای حروف صدادار در پسوندها باید با آوای حروف صدادار واژهها یکسان باشند. “Hiragana Course 1” که در آن حروف الفبای هیراگانا معرفی میشود و برای تثبیت اطلاعات در ذهن شما، برای هر حرف الفبا کوییزهای مختلفی هم وجود دارد. مرکز توسعه آموزش های مجازی پارس (شرکت پارس پندار نهاد ، ثبت ۳۸۳۹۰ ) در ۸۸/۰۷/۲۰ در شهر اصفهان به همت اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه، اساتید و مهندسین فناوری اطلاعات ثبت شد و شروع به فعالیت نمود. در زیر می توانید انواع کلاس آموزش زبان چینی مبتدی A1 را ببینید. به همین خاطر هم متقاضیان برای شرکت در دوره های آموزش زبان آلمانی روزانه در حال افزایش است.

بهترین آموزشگاه زبان ترکی
بهترین آموزشگاه زبان ترکی

شما می توانید کلاس های آموزش زبان چینی را در یکی از روزهای آخر هفته (پنجشنبه و یا جمعه) برگزار کنید. از سال 1394 آموزشگاه کهکشان فعالیت خود را در قالب آموزشگاه سپهرآفرین گسترش داد. موسسه آموزشی زبان آموزان پیشرو با بیش از ۱۸ سال تجربه و سابقه موفق در زمینه تدریس خصوصی زبان چینی و سایر زبان ها در منزل ،محل کار و نیز موسسه آماده ارائه خدمات در زمینه تدریس و آموزش خصوصی زبان چینی می باشد.تخصصی ترین مرکز آموزش زبان چینی و سایر زبان ها بصورت خصوصی عادی و فشرده.مشاوره و تعیین سطح رایگان در موسسه و پرداخت شهریه بصورت اقساط.مکالمه تضمینی با جدیدترین متد های آموزشی. آزمون زبان چینیHSK در سال ۱۹۸۴ توسط دانشگاه زبان و فرهنگ کشور چین ارائه شد و در سال ۱۹۹۲ آزمون HSK یک آزمون استاندارد ملی شد. آزمون زبان چینی HSK تنها آزمون استاندارد زبان چینی است که برای افراد غیر چینی زبان طراحی شده است. جهاد دانشگاهي از همان سالهاي اوليه فعاليت، با تشكيل معاونت آموزشي و برگزاري مستمر دورههاي آموزشي كوتاهمدت تخصصي در سطح كشور، توانسته است نه تنها توجه عامه مردم بلكه استقبال اقشار دانش آموخته را نيز به اين دورهها معطوف دارد. کتاب) بدون آوا یا تنها با نوار کاست به کار کارش را اغاز کرد.

این کلمات یا صداهای کوچک بخش جدانشدنی ساختار جملات ژاپنی هستند و نقش کلمه در جمله (part of speech)، سؤالات، توضیحات و موارد دیگری را نشان میدهند. در بخش اول موضوعی به زبان آموز ارائه می شود به علاوه مشخصه هایی که باید در یک متن کوتاه بین 25-30 کلمه گنجانده شود. مکالمه یعنی Listening و Speaking در دنیای امروز مهم ترین بخش های زبان هستند. پس از چند سال، با آزمودن روشهای گوناگون یادگیری و خواندن نَسَک های رشته زبان، کم کم شور یادگیری زبان های دیگر نیز در او به وجود آمد! بهترین انتخاب برای افرادی که قصد دارند زبان چینی را به بهترین شکل و روش ممکن فراگیرند،آموزش خصوصی زبان چینی و حضور در کلاس های خصوصی زبان آموزان پیشرو می باشد.در کلاس های عمومی بدلیل وقت کم و تعداد زیاد افراد،فرصت کافی برای یادگیری و تمرین وجود ندارد و تا حد زیادی از کیفیت کلاس ها کم می شود و بهترین راه برای حل این مشکل حضور در دوره های خصوصی زبان چینی می باشد.همچنین موسسه پیشرو مدرسین خود را به منزل و محل کار شما اعزام می کند و شما می توانید در منزل یا محل کارتان در کمال آرامش و بدون نیاز به رفت و آمد آموزش زبان چینی را فراگیرید.موسسه زبان آموزان پیشرو بهترین مرکز تدریس خصوصی زبان چینی با جدیدترین متدهای آموزشی زبان در دنیا می باشد.

دکمه بازگشت به بالا