عمومیکسب و کار ایرانی

آموزش ساخت اکانت ایکس باکس ماینکرافت اندروید

بدون نیاز به اکانت Xbox برای اولین بار در سطح وب

با توجه به درخواست برخی از کاربران عزیز خرید بازی ایکس باکس امروز تصمیم گرفتیم برای اولین بار در کل سطح وب یک آموزشی در زمینه آنلاین بازی کردن ماینکرافت در اندروید رو در این پست آماده کنیم که قبل قرار دادن این آموزش بصورت کامل تمامی این مورد هایی که در ادامه همین مطلب قرار داده ایم تست شده و بعد قرار داده شده است. با این روش خیلی راحت میتوانید بصورت کاملا رایگان بدون نیاز به هیچ برنامه و هیچ اکانت ایکس باکسی این بازی رو بصورت آنلاین با دیگران انجام دهید. با ما همراه باشید تا رو بتوانید بصورت آنلاین بازی کنید.

آموزش ساخت اکانت ایکس باکس در موبایل |آموزش ساخت اکانت ایکس باکس سری اس |آموزش ساخت اکانت در ماینکرافت pe

موارد مورد نیاز برای آنلاین کردن ماینکرافت اندروید :

  1. نسخه ادیت شده ماینکرافت آنلاین اندروید ( در زیر همین صفحه از باکس دانلود میتوانید این نسخه ادیت شده رو دانلود کنید. )
  2. یک نرم افزار خوب رفع تحریم ف.ی.ل.ت.ر.ش
  3. حذف نسخه های قبلی نصب شده ماینکرافت از گوشی خود
  4. اینترنت پرسرعت و کاملا مناسب
  5. ساخت یک اکانت Hotmail ( آموزش رو به دقت نگاه کنید آموزش باز کردن Hotmail رو هم توضیح دادیم )

دوستان قبل اینکه این آموزش رو انجام بدید ابتدا اگر در گوشیتون بازی ماینکرافت دیگه ای رو دارید حتما بصورت کامل حذفش کنید. هیچ ماینکرافت دیگه ای باید در گوشیتون نباشد. در تمامی عکس های قرار داده شده با کادر قرمز رنگ نشان دادیم که باید کجاهارو کلیک بزنید.

  1. ابتدا فایل نصبی ماینکرافت ادیت شده آنلاین اندروید رو از زیر همین صفحه دانلود کرده و بصورت کامل در گوشی خود نصب کنید. اگر در موقع نصب اررور این برنامه امنیت ندارد رو مشاهده کردید روی گزینه ( در هر حال نصب شود ) کلیک کرده و این بازی رو نصب کنید.
  2. حالا بعد نصب، ابتدا یک نرم افزار رفع تحریم ف.ی.ل.ت.ر.ش فعال کرده و بعد بازی رو اجرا کنید.
  3. حالا در همین ورود اولیه به داخل بازی مثل عکس زیر روی گزینه Sign In For Free کلیک بزنید.
  4. در صفحه جدید باز شده باید برای اکانت خود یک رمز مناسب و سخت رو وارد کنید. سعی کنید یک رمز سختی وارد کنید تا به مشکل برنخورید. بعد وارد کردن رمز روی گزینه Next کلیک کنید.
  5. خوب حالا در صفحه جدید باز شده در کادر اولی یک اسم و در کادر دومی هم یک شهرت برای اکانت خود انتخاب کنید. این قسمت زیادی مهم نیست پس میتوانید هرچی که میخواین بنویسید. بعد نوشتن روی گزینه Next کلیک بزنید.
  6. در صفحه جدید باز شده کشور، تاریخ و تولد خود را بر حسب تاریخ میلادی انتخاب کنید. میتوانید مثل عکس زیر تاریخ و کشور خود را انتخاب کنید. بعد روی گزینه Next باز هم کلیک بزنید.
  7. در این صفحه ای که وارد شدید باید هر نوشته ای که در عکس وسط صفحه گوشیتون مشاهده کردید رو در کادر سفید بنویسید و بعد گزینه Next رو کلیک بزنید. عکس رو به درستی بنویسید چون تا درست وارد نکنید عکس های جدیدتری میاد و تا درست وارد نکنید این قسمت رو نمیتوانید رد کنید.
  8. خوب بعد انجام کار های بالایی وارد این صفحه سبز رنگ در عکس زیر میشوید که باید صبر کنید تا اکانت شما برای آنلاین بازی کردن ماینکرافت در اندروید ساخته شود.
  9. خوب حالا در صفحه جدید باز شده مثل عکس زیر در بالا صفحه روی آیکون ضربدر یا همان خروج کلیک کنید.
  10. خوب حالا اگر تا اینجا به درستی آموزش گفته شده رو انجام داده باشید باید اتوماتیک به بازی برگردید و نوشته ای مثل عکس زیر رو مشاهده کنید. بعد مشاهده این قسمت یعنی شما میتوانید این بازی ماینکرافت رو آنلاین بازی کنید. روی گزینه Continue کلیک کرده و وارد بازی شوید.
  11. خوب در صفحه جدید باز شده در بالا صفحه بازی قسمت Server یعنی گزینه سومی رو مثل عکس زیر انتخاب کنید.
  12. حالا یکی از سرور های موجود رو انتخاب کنید پیشنهاد میکنم سرور اولی رو انتخاب کنید چون گیم پلی خیلی جالبی دارد و فوق العاده هم شلوغ میباشد. منظور از سرور اولی The Hive میباشد.
  13. بعد انتخاب کردن سرور باید صبر کنید تا بازی شما به سرور انتخاب شده وصل شود. این قسمت ممکن است طول بکشد و برحسب سرعت اینترنت شما این صفحه بارگذاری میشود. پس هرچقدر اینترنت شما پرسرعت باشد این قسمت هم سریع تر لود میشود.
  14. همانطور که در عکس زیر هم مشاهده میکنید ما وارد سرور آنلاین بازی شدیم و کلی هم کاربران واقعی از کل دنیا در کنار ما هستند.
  15. این هم لیستی از بازیکن های واقعی در این سروری که ما وارد شدیم. در عکس زیر میتوانید این لیست و واقعی بودن این آموزش رو مشاهده کنید. توجه: این آموزش کاملا واقعی میباشد و برای اولین بار میباشد که در کل سطح وب این آموزش رو برای شما قرار داده ایم. سایت فست موبایل همیشه سعی میکند تا بهترین آموزش هارو برای شما کاربران عزیز قرار دهد. در صورت داشتن هرگونه مشکل میتوانید از پشتیبانی سایت در زیر همین صفحه کمک بگیرید.

حتما قبل انجام این آموزش ماینکرافت خود را حذف کرده و فایل نصبی ماینکرافت ادیت شده آنلاین رو از باکس دانلود زیر دریافت کنید. آپدیت جدید بازی برای اولین بار در تاریخ 26 اردیبهشت ماه قرار داده شد. قبل از هر چیزی چرا باید باید اکانت بسازیم ؟‌ ساخت اکانت طبق تمامی بازی های دیگر مسئول حفظ کردن اطلاعات ما در خودش را دارد اما این‌ تنها چیزی نیست که شما میتوانید از آن استفاده کنید . شاید براتون پیش اومده که هنگام جوین دادن در سرور های پیشفرض ماینکرافت ماینکرافت دچار ارور میشود و شما طبق معمول دسترسی به این سرور هارو ندارید با داشتن اکانت میتونید به تمامی سرور ها بروید و ساعت ها سرگرم شوید یا اگر اشنایی با اکانت را دارید و قبلا بازی میکردید اما در اپدیت های اخیر ماینکرافت هنگام اتصال به اکانت اروری دریافت میکردید . این مشکل بر اثر تحریم بودن ایران در لیست ماینکرافت قرار گرفته است که بازیکنان ایرانی‌ با ایپی‌ ایران نمیتوانند به آن متصل شود

بر اثر همین تحریمات هنگام ساخت اکانت و در قسمت نهایی انتخاب اسم‌ همین مشکل رخ میدهد و شما نمیتوانید نام نویسی خود را تکمیل کنید رفع مشکل‌ اتصال به اکانت و انتخاب اسم : طبق‌ معمول بازیکنان ایرانی باید از تحریم شکن استفاده کنند تا بتوانند نام نویسی کنند یا به اکانت خود متصل شوند . توجه داشته باشید که ( فیلتر شکن ) قابل استفاده نیست و تنها باید از اپ ملی ( شکن ) استفاده کنید بعد از‌ نصب شکن و فعال کردن ان شما به راحتی میتوان به اکانت خود متصل شد یا نام نویسی خودتون تکمیل کنید

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا