عمومیکسب و کار ایرانی

آموزش گرفتن گیفت کارت رایگان پلی استیشن

دریافت گیفت کارت رایگن پلی استیشن

بعضی از سایت ها مانند ، و خدمات نظرسنجی انبوه ارائه می دهند. این وب سایت ها محل مناسبی برای دریافت کد گیفت کارت رایگان هستند. شیوه کار این سایت ها به این صورت است که ابتدا باید شما در آن عضو شوید. در مرحله بعد با ثبت عضویت و شرکت در نظرسنجی های مختلف به شما گیفت کارت های رایگان تعلق می گیرد. نکته قابل توجه در این روش این است که این وب سایت ها خیلی پر دردسر هستند. در نهایت گیفت کارت با ارزش بالا به شما تحویل نمی دهند.

دریافت کد های رایگان از وب سایت های ارائه دهنده اگر یک جست و جوی ساده در گوگل انجام دهید، سایت های بسیاری برای گیفت کارت رایگان ps4 پیدا خواهید کرد. این سایت ها در ازای نشان دادن تبلیغات انبوه برای مدت طولانی، گیفت کارت ps4 رایگان یا مبالغ کم ارائه می دهند. تنوع این سایت ها بسیار زیاد است. این وب سایت ها در ازای ارائه این خدمت شما را مجبور به انجام یکسری وظایف میکنند.

گیفت کارت رایگان پلی استیشن

افرادی که کنسول بازی تهیه کرده‌اند، برای آن‌ها جز ملزومات شمرده می‌شود. همانطور که گفتیم این گیفت کارت باعث افزایش کیفیت بازی شده و به علاوه خدمات بسیار زیادی را به کاربر ارائه می‌کند. اما متاسفانه قیمت بالای آن باعث شده تا کاربران به دنبال پلی استیشن باشند. برای اینکار راهکارهای مختلفی مانند مراجعه به وبسایت‌های نظرسنجی، پیج‌های اینستاگرامی و سایر موارد دیگر وجود دارند که آن‌ها را برای شما شرح داده‌ایم.

۱. استفاده از وب سایت های ارائه دهنده کد رایگان

اگر به دنبال دریافت گیفت کارت رایگان پلی استیشن هستید، می‌توانید به وب سایت های ارائه دهنده کد رایگان مراجعه کنید. با یک سرچ کوتاه، گوگل سایت‌های بسیاری در این زمینه را به شما معرفی می‌کند؛ البته گرفتن گیفت کارت رایگان شرایط مخصوص به‌خود را دارد. برای مثال با نمایش‌ دادن تبلیغات برخی از سایت‌ها در وبسایت خود می‌توانید کد گیفت کارت رایگان پلی استیشن را دریافت کنید.

توجه داشته باشید که تنوع سایت‌ها در این مورد بسیار زیاد بوده و در میان آن‌ها وبسایت‌های غیرواقعی و فیشینگ وجود دارند؛ بنابراین لازم است تا در این زمینه دقت زیادی از خود نشان دهید. با این حال اگر قصد خرید گیفت‌کارت پلی‌استیشن اورجینال و معتبر را دارید، توصیه می‌کنیم به جای تلاش برای تهیه کد رایگان PSN، از خدمات ایرانیکارت در زمینه فروش انواع گیفت کارت‌های بازی مانند گیفت کارت ایکس باکس، پابجی، ولورانت، گیم استاپ و… استفاده کنید.

۲. گرفتن گیفت کارت رایگان از سایت های تولید کننده کد PSN مسیر دریافت کد PSN نسبت به سایر روش‌ها کمی متفاوت‌تر و چالش برانگیز تر است. البته در نظر داشته باشید که گیفت کارت‌های رایگان ارزش دلاری پایینی دارند. برای دریافت گیفت کارت رایگان پلی استیشن می‌توانید به سایت های تولید کننده کد psn مراجعه و در جشنواره‌هایشان شرکت کنید. این روش نسبت به سایر راهکارها مطمئن‌تر بوده ولی همیشگی نیست.

۳. استفاده از سایت‌های دریافت کننده خدمات

۴. دریافت کد رایگان از وب سایت‌های نظرسنجی برخی از سایت‌ها که خدمات نظرسنجی انبوه ارائه می‌کنند، بهترین گزینه‌ برای گرفتن گیفت‌کارت رایگان پلی استیشن به حساب می‌آیند. برای اینکار شما باید عضو آن سایت‌ها شوید. در گام بعدی با ثبت عضویت و شرکت در نظرسنجی‌ها می‌توانید گیفت کارت رایگان را دریافت کنید. این نکته را در نظر داشته باشید این سایت‌ها دردسر بسیاری را همراه دارند و در نهایت ارزش گیفت‌ کارتی که تحویل می‌گیرید بسیار پایین است.

کلام پایانی

همانطور که ذکر کردیم گیفت کارت پلی استیشن علاوه بر افزایش کیفیت بازی خدماتی مانند اجرای بازی در فضای آنلاین، پیش‌خرید بازی‌ها قبل از انتشار، خرید بازی‌های پلی استیشن، استفاده از تخفیفات سالانه و هفتگی، خرید تم‌های آنلاین و… را به کاربران ارائه می‌دهد. قیمت بالای آن باعث شده تا افراد به دنبال راه‌هایی برای دریافت گیفت‌کارت رایگان پلی استیشن باشند. وبسایت‌های ارائه‌دهنده کد رایگان، تولیدکننده کد PSN، وبسایت‌های نظرسنجی و… برخی از راه‌هایی هستند که از طریق آن‌ها می‌توانید برای دریافت رایگان کد اقدام کنید. شما هم تجربیات خود را در مورد گرفتن گیفت کارت رایگان پلی استیشن با به اشتراک بگذاریدهمه ی ما می دانیم که پلی استیشن دنیایی از بازی های فوق العاده است

ولی برای همه ی آن ها نیاز به گیفت کارت پلی استیشن رایگان هست که ما در اینجا روش های دریافت گیفت کارت پلی استیشن رایگان رو توضیح می دهیم. با ما همراه باشید . خرید بازی بتل نت  پلی استیشن واقعا الان گران شده است مگر اینکه سایتی پیدا کنید که بتوانید گیفت کارت پلی استیشن رایگان را دریافت کنید. و در واقع سایت‌های پاداش آنلاین وجود دارند که به شما کمک می‌کنند کارت‌های هدیه برای پلی‌استیشن دریافت کنید. این گیفت کارت پلی استیشن رایگان می‌توانند راه زیادی را برای دستیابی به بازی‌های مورد نظر شما داشته باشند. حال سوال این است که به کدام سایت ها باید پیوست؟ خوب، این راهنما به شما کمک می کند تا بهترین سایت برای کسب گیفت کارت برای پلی استیشن را پیدا کنید.

چند گیفت کارت پلی استیشن می توانید دریافت کنید؟

به طور کلی، هر چه تعداد نظرسنجی ها و کارهای کوتاه بیشتری انجام دهید، درآمد بیشتری خواهید داشت. البته، عامل دیگر این است که سایت هایی که به آنها ملحق می شوید چقدر خوب پرداخت می کنند. اما به طور کلی، عامل تعیین کننده در واقع میزان زمانی است که در این سایت ها صرف خواهید کرد. برای به دست آوردن تعداد مناسبی از گیفت کارت پلی استیشن رایگان، باید به سایت های GPT و نظرسنجی بپیوندید که پرداخت خوبی دارند. شما سایتی می خواهید که پول خوبی داشته باشد،

بنابراین لازم نیست زمان زیادی را برای کسب درآمد قابل توجهی صرف کنید. اینها سایت هایی هستند که من در لیست زیر قرار خواهم داد. توصیه می کنم در ابتدا به حدود 5 تا 7 سایت بپیوندید. این تعداد سایت‌هایی است که می‌توانید به آن بپیوندید، بنابراین می‌توانید مقدار قابل توجهی کسب کنید و هنوز هم برای انجام کارهای دیگر وقت داشته باشید. وقتی به حجم کاری عادت کردید، بعداً می‌توانید به سایت‌های بیشتری بپیوندید و احساس کردید می‌توانید کارهای بیشتری را انجام دهید.

11 بهترین سایت برای دریافت گیفت کارت رایگان پلی استیشن

حالا بیایید به لیست برویم. به خاطر داشته باشید که من بر روی بهترین سایت هایی که می توانید برای کسب گیفت کارت پلی استیشن بپیوندید، تمرکز خواهم کرد. این مقاله از این راهنما در وقت شما صرفه جویی می کند زیرا لازم نیست خودتان آنها را آزمایش کنید تا بفهمید آیا ارزش آن را دارند یا خیر. اگر به سایت‌های خوب جدیدی برای پیوستن برخوردم، این لیست را به روز می‌کنم، بنابراین حتماً این صفحه را نشانه‌گذاری کنید. همچنین شما میتوانید بصورت کاملا اورجینال و با قیمت مناسب از سایت های دیگر اقدام به  کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا