عمومیکسب و کار ایرانی

آیا برنامه بازار امن است؟

کافه بازار با وجود محبوبیتی که دارد، ایرادات اساسی و اجتناب ناپذیری دارد که باعث می شود از این بازار دور بمانید.

در دنیای امروزی از تلفن همراه در حوزه های مختلف زندگی انسان ها استفاده می شود. در زندگی امروزی بسیاری از ارتباطات، خدمات، کسب و کار، آموزش، سرگرمی و فعالیت های روزمره از طریق اپلیکیشن ها انجام می شود و زندگی روزمره ما با اپلیکیشن های اندروید و iOS گره خورده است. دانلود برنامه اندروید با پیچیدگی هایی همزاه است. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

در دنیایی که نیاز به اپلیکیشن های موبایل هر روز در حال افزایش است، منابع و دستورالعمل هایی که برای دسترسی به اپلیکیشن های مختلف استفاده می کنید باید وجود داشته باشد. به این منابع Android Market گفته می شود که در آن می توانید هزاران و میلیون ها برنامه تلفن همراه را در دسته های مختلف مانند کتابخانه ها پیدا کنید.

برای مخاطبان اندروید که محبوب ترین سیستم عامل موبایل دنیا محسوب می شود، سرویس گوگل پلی طراحی شده توسط سازنده اندروید به عنوان بزرگترین منبع دسترسی به اپلیکیشن های اندروید شناخته می شود اما در ایران بازار یکی از برجسته ترین مارکت های اندروید از جمله منابع دسترسی به اپلیکیشن های ایرانی و خارجی می باشد، یکی، معرفی اپلیکیشن ها از توسعه دهندگان بومی، ثبت امتیاز و نظرات به زبان فارسی از سوی کاربران و امکانات مختلف دیگر پیشنهاد شده است.

البته بازار کافه ها این روزها رقبای قدرتمندی پیدا کرده است و از این رو حفظ مخاطبان خود دشوار شده است. طبیعی است که هرکس خدمات بهتری ارائه کند، مخاطب نیز به سمت آن حرکت کند، کافه بازار با توجه به تغییرات ایجاد شده در سرویس خود به دنبال درآمد بیشتر است و به همین دلیل بسیاری از مخاطبانش به خدمات مشابه روی آورده اند.

کافه بازار از ابتدای فعالیتش مشکلات جزئی داشت که با بزرگتر شدن کافه بازار این مشکلات بیشتر نمایان شد و دوستان ما در این مارکت اندرویدی همچنان با آن دست و پنجه نرم می کنند. برای دانلود برنامه بازار جدید کلیک کنید.

مشکلاتی که بسیاری از کاربران کافه بازار با آن مواجه هستند، شکایات خود را در نقد و بررسی کافه بازار و املاک به اشتراک می گذارند. اگرچه آنها توسط کاربران و تجربه شخصی استفاده از این سرویس مورد انتقاد قرار می گیرند، اما دلایلی را به شما می گوییم که شما را متقاعد می کند که بازار دارای نقص های مهمی است. یک IT Rasan داشته باشید:

توجه: این مقاله صرفا جهت اشاره به نقاط ضعف سرویس طراحی و ساخته شده است و به بررسی کلی نمی پردازیم. ما فقط می خواهیم به مواردی اشاره کنیم که نیاز به توجه بیشتر سازنده دارد.

داستان درآمد از به روز رسانی های جعلی و تعداد کاربران!

احتمالا تا به حال متوجه شده اید که هر بار که وارد کافه بازار می شوید، این برنامه از شما می خواهد که تعداد زیادی از برنامه های خود را آپدیت کنید. البته ممکن است در ابتدا طبیعی باشد، زیرا به عنوان یک برنامه مدرن منتشر شده و می توانید آن را در بازار آپدیت کنید، اما حجم آپدیت ها بسیار زیاد و خارج از حالت عادی است!

کسانی که پیگیرتر هستند متوجه می شوند که در گوگل پلی آپدیتی وجود ندارد و فقط این مارکت است که می خواهد مثلا اپلیکیشن گوگل مپ خود را آپدیت کند اما خود گوگل پلی چنین آپدیتی را برای گوگل مپ ارائه نکرده است!

داستان از اینجا شروع می شود. برای اینکه شما را مجبور به استفاده از اینترنت خود در این اپلیکیشن کند که در نهایت باعث کسب درآمد می شود، بازار به روز رسانی های جعلی را منتشر می کند که در نهایت باعث ایجاد مصرف بیهوده اینترنت و درآمد شما برای این پلتفرم می شود. اگر دقت کرده باشید بعد از آپدیت تعداد زیادی برنامه در بازار، تفاوتی بین نسخه برنامه آپدیت شده با نسخه قبلی وجود ندارد.

کافه بازار از یک حفره امنیتی برای به روز رسانی تقلبی های خود استفاده می کند که در قسمت بعدی به آن خواهیم پرداخت، اما آنچه باید بدانید این است که کافه بازار در روز روشن حجم بیشتری به شما می دهد و این فقط برای خودش است. پول زیادی را صرف به روز رسانی های غیر ضروری بازار کنید.

بدافزار Golan و مشکلات امنیتی جدی

ماجرای بدافزارهای گولان در کافه مارکت نه امروز است و نه دیروز. بعد از اینکه کافه بازار نام خود را به خود اختصاص داد و به یک اپلیکیشن محبوب در بین کاربران تبدیل شد، این اپلیکیشن با مشکلات امنیتی جدی مواجه شد که هنوز حل نشده است. البته حل این مشکل غیرممکن به نظر می رسد اما بازار نتوانسته جلوی رشد بدافزارها را در بازار خود بگیرد و اکنون با رشد قفس بازار بر تعداد و درصد بدافزارها افزوده می شود.

البته در مورد کافه بازار، قضیه بیشتر پیش می‌رود، برخی کارشناسان مدعی شده‌اند که کافه بازار برنامه‌های مخربی را برای اهداف مختلف تولید می‌کند که به کاربران آسیب می‌رساند، برخی از این نرم‌افزارها می‌توانند به جای به‌روزرسانی برنامه‌ها، داده‌های ناشناخته را ارسال کنند. ) در فصل قبل ذکر شد).

اما می توان از جنبه ای دیگر به این مشکل نگاه کرد، طبق آمار منتشر شده توسط safelist، کاربران ایرانی بیش از سایر مردم دنیا در معرض حملات بدافزاری قرار دارند، این به دلیل وجود اپلیکیشن های غیر رسمی، بدافزارها و جاسوس افزارها است که در برنامه های بزرگتر برای دانلود مانند کافه بازار را می توانید پیدا کنید. کافه بازار همیشه ادعا می کند که بهترین مارکت اندروید در ایران است و طبیعتاً سهم بازار زیادی از کاربران ایرانی را در اختیار دارد، بنابراین نمی توان نقش بدافزارها را در بازار نادیده گرفت چرا که ایران در صدر لیست کاربرانی است که مورد حمله قرار می گیرند. توسط بدافزار

چندی پیش برخی از کارشناسان امنیتی بیش از سه هزار اپلیکیشن کافه بازار را مورد بررسی قرار دادند و در نتیجه این تحقیق حدود 50 درصد از برنامه های بررسی شده توسط حداقل یک آنتی ویروس بدافزار شناسایی شدند و 26.9 درصد به شناسایی دست یافتند. برنامه ها. یک تا چهار آنتی ویروس با شناسایی بدافزارها، 14.3 درصد از برنامه ها توسط 5 تا 9 آنتی ویروس به عنوان بدافزار شناسایی شدند و 8.7 درصد از برنامه ها توسط بیش از 10 آنتی ویروس به عنوان بدافزار شناسایی شدند.

بازی های با دیتا مشکلات زیادی دارند

بازی های دیتا به یکی از محبوب ترین انواع بازی های موبایل تبدیل شده اند. با افزایش قدرت سخت افزاری میان رده و افزایش توانایی بازی های نیمه سنگین و سنگین در مدل های اقتصادی در بازار، علاقه کاربران به تماشای بازی های دیتا افزایش یافته است. عناوینی مانند PUBG، Call of Duty و Asphalt 9 از محبوب ترین و محبوب ترین بازی های دیتا هستند.

و در بین بازی هایی که دیتا دارند برخی بدون دیتای بازی منتشر می شوند و جزو بازی های دیتا دسته بندی می شوند، برخی دیگر با اینکه در کافه بازار قابل عرضه هستند اما سرعت اجرا ندارند و انصافا کارگر. داده های برنامه مشکل دارد. خرابش نکن

برای مثال کافه بازار به شما اجازه دانلود دیتای بازی فورتنایت را نمی دهد. این سرویس نیز مانند سایر سایت های دانلود تنها دارای فایل نصبی 130 مگابایتی است و پس از دانلود فایل نصبی باید دیتای بازی را دانلود کنید. اما این امکان پذیر نیست. بسیاری از کاربران بازار شکایت دارند که پس از دانلود فایل نصبی فورتنایت، بازی اجرا و یا دانلود نمی شود.

دکمه بازگشت به بالا