علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

آیا هایفوتراپی باعث لاغری صورت میشود؟

امروزه سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (هایفوتراپی) به عنوان یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست صورت شناخته می شود. اما آیا می دانستید که می توان از همین فناوری برای کاهش سایز بدن استفاده کرد؟ اگر اخیراً در مورد هیپنوتیزم درمانی برای کاهش وزن شنیده اید، ممکن است سوالات زیادی برای شما پیش بیاید که این مقاله به آنها پاسخ خواهد داد.

درمان کاهش وزن چیست؟ آیا هایفو باعث کاهش وزن می شود؟

پیکرتراشی با هیپوتراپی جایگزین لیپوساکشن به عنوان یک روش غیرتهاجمی و بدون درد شده است. اما هایفوتراپی چیست؟ هایفوتراپی روشی است که از امواج اولتراسوند (اولتراسوند) به صورت متمرکز برای کاهش چربی و زبری پوست استفاده می کند. لاغری هایفو نیز با استفاده از سونوگرافی با هدف از بین بردن سلول های چربی انباشته شده در قسمت های مختلف بدن انجام می شود.

در این روش درمانی امواج اولتراسوند می توانند چندین سانتی متر به زیر سطح پوست نفوذ کرده و بدون ایجاد درد زیاد یا عوارض ناخوشایند به کاهش اندازه این نواحی کمک کنند. نتایج مجسمه سازی بدن HIFU حدود 45 روز (حدود 1 و نیم ماه) پس از درمان قابل مشاهده خواهد بود.

نتایج هایفوتراپی برای کاهش وزن

رژیم کاهش وزن هایفو می تواند به شما کمک کند از شر سلول های چربی انباشته شده در ناحیه تحت درمان خلاص شوید. نتایج در یک یا دو هفته اول به وضوح قابل مشاهده است، اما نتایج واقعی در عرض سه تا چهار ماه قابل مشاهده خواهد بود. اگر از یک سبک زندگی سالم (رژیم غذایی و ورزش) پیروی کنید، نتایج کاهش وزن HIFU می تواند تا یک سال دوام داشته باشد.

درمان هایفو چقدر طول می کشد و آیا دردناک است؟

زمان درمان بسته به اندازه ناحیه تحت درمان متفاوت خواهد بود. می توانید انتظار داشته باشید که هر جلسه بیش از 30 تا 90 دقیقه طول نکشد. علاوه بر این، درمان بدون درد است، اما میزان درد قابل تحمل است و مانند نورهای کوچک یا سوزن سوزن شدن به نظر می رسد.

عوارض هیپوتراپی برای کاهش وزن

روش های HIFU ایمن هستند، به خصوص زمانی که توسط متخصصان آموزش دیده انجام شوند. در کلینیک سای تمامی متخصصین زیبایی دارای صلاحیت بالایی هستند. سفت کردن پوست و فرم دهی بدن با هایفو هیچ ضرری ندارد. بیماران ممکن است گزگز یا گزگز خفیف را تجربه کنند که ممکن است باعث ناراحتی شود.

نگرش بیمار پس از هایفوتراپی برای کاهش وزن به ناحیه مورد نظر بستگی دارد. پس از درمان، ممکن است قرمزی در ناحیه تحت درمان احساس کنید. با این حال، این نباید مانع از بازگشت شما به فعالیت های عادی شود. به طور کلی، لاغری هایفو می تواند عوارض جانبی جزئی ایجاد کند. معمولاً بیماران در طول عمل درد یا ناراحتی زیادی احساس نمی کنند. کلینیک سای با ایجاد شرایط کاملا بهداشتی و بهره مندی از تجهیزات پیشرفته، درمان لاغری هایفو را به صورت کاملا ایمن انجام می دهد.

زمان بهبودی پس از کاهش HIFO

پس از کاهش وزن هایفو زمان ریکاوری ثابتی وجود ندارد و افراد به دوره ریکاوری خاصی نیاز نخواهند داشت. آنها می توانند فعالیت های عادی خود را از سر بگیرند و بلافاصله پس از درمان به سر کار بازگردند.

هیپنوتیزم درمانی چگونه برای لاغری عمل می کند؟

هایفو برای لاغری یک روش درمانی است که در آن گرما با امواج فراصوت متمرکز و با شدت بالا به سلول های چربی در ناحیه مورد نظر منتقل می شود. به این ترتیب لاغری هایفو به از بین بردن چربی های اضافی پوست از قسمت های مختلف بدن مانند بازوها، پهلوها، شکم و … کمک می کند.

فرآیند کاهش وزن هایفو شامل استفاده از ژل اولتراسوند در ناحیه مورد نظر است که با استفاده از دستگاه مخصوص به دستگاه هایفوتراپی کمک می کند تا امواج اولتراسوند را به لایه های چربی مورد نظر ارسال کند. هنگامی که امواج اولتراسوند به لایه های هدف نفوذ می کند، سلول های چربی واکنش نشان می دهند. این روش را می توان برای هر قسمتی از بدن مانند بازو، شکم یا باسن انجام داد. هایفو طرفداران زیادی برای لاغری شکم دارد.

این فرآیند معمولاً برای هر منطقه سه بار تکرار می شود. گرما، لرز خفیف و احساس سوزش در طول درمان کاملا طبیعی است. به دلیل گرمای ایجاد شده، اکثر بیماران نفوذ سونوگرافی را با احساس سوزش یا گزگز روی پوست تجربه می کنند. لازم است بدانید که لاغری درمانی به لایه های سطحی پوست آسیب نمی رساند. این درمان را می توان در قسمت های مختلف بدن انجام داد از جمله:

• سی سی

• داخلی و خارجی ران

• بن

• لاغری شکم

• آره

• هیپ

• چانه

• زیر بغل

• کاهش صورت با پا بالا

هیپنوتیزم درمانی برای کاهش وزن چیست؟

خواهید پرسید آیا هیپوتراپی صورت را لاغر می کند؟ بله، با این روش می توانید چربی گونه ها و گونه ها را از بین ببرید.
بهترین دستگاه هایفو برای کاهش وزن

تجهیزات hi-fi لاغری با برندهای مختلف موجود است. تفاوت بین دستگاه های مختلف در فرکانس امواج، تعداد کارتریج ها و عمق اثر نهفته است. در زیر بهترین برندهای موجود در زمینه بهترین تجهیزات هیپوتراپی را فهرست کرده ایم:

دستگاه هایفو Liposonix PL-F112

• umshini HIFU Slimming-MSL HF03

• دستگاه HIFU لاغری 4D-Ultra

تمام ابزارهای فوق در نهایت محافظت، کاهش چربی و فرم دهی بدن را انجام می دهند و می توانند در قسمت های مختلف بدن استفاده شوند. کلینیک سای با تجهیزات پیشرفته و مطابق با آخرین تکنولوژی، درمان های لاغری با هایفو را به صورت ایمن ارائه می دهد.

چه کسانی می توانند از کاهش وزن هایفو بهره ببرند؟

در حالت ایده آل همه کسانی که به دنبال کاهش سایز در نواحی مختلف بدن هستند و چربی انباشته شده دارند می توانند از لاغری هایفو استفاده کنند. شما می توانید از مزایای درمان هایفو لذت ببرید. هدف از این روش کاهش تجمع چربی و کانتور بدن است.

این درمان برای افرادی که رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم دارند انتخاب خوبی است. کسانی که هدفشان کاهش وزن کامل نیست. در این مورد حتما به توصیه های مهم دکتر هایفوتراپی در شیراز توجه کنید.

مهم ترین نکته ای که در مورد پیکرتراشی هایفو باید به آن توجه کرد این است که این روش تنها در کاهش چربی های نقطه ای موثر است.

بنابراین، این درمان ممکن است راه موثری برای کاهش چربی کل بدن برای افراد مبتلا به چاقی نباشد. همیشه بهتر است قبل از تصمیم گیری نهایی برای انجام این روش با متخصص کاهش وزن هیپوتراپی مشورت کنید.

آیا هایفو برای لاغری جایگزین لیپوساکشن می شود؟

اگر به دنبال جایگزینی غیرتهاجمی و موثر برای لیپوساکشن هستید، کانتورینگ بدن با هایفو ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. لاغری با هایفو نتایج طبیعی تری نسبت به لیپوساکشن به شما می دهد و بدون برش پوست یا جراحی انجام می شود. تنها یک جلسه درمانی بدون استراحت کافی است تا به کاهش چربی در هر قسمت از بدن شما کمک کند. این روش کاملا موثر و بی خطر است.

با سایر اشکال بدنسازی سازگار نیست

• سایر روش های کانتورینگ بدن اغلب به جلسات درمانی متعدد نیاز دارند، در حالی که کانتورینگ بدن HIFU به میزان قابل توجهی چربی بدن را در یک درمان کاهش می دهد.

• تکنولوژی مورد استفاده در درمان هایفو به از بین بردن پوست شل پس از کانتورینگ بدن کمک می کند. بنابراین پس از از بین رفتن لایه ضخیم، پوست ناحیه تحت درمان زیبا و صاف به نظر می رسد. این ماده برای عضلات شکم و پهلو بسیار مهم است.

• به دلیل استفاده از انرژی اولتراسونیک در هایفو نسبت به RF، تحریک کلاژن سازی در لایه های عمقی پوست افزایش یافته و روند کاهش و حذف چربی نیز افزایش می یابد.

• اصلاح بدن HIFU روشی منحصر به فرد، سریع و دقیق برای کاهش چربی، فرم دهی بدن و سفت کردن پوست با عوارض جانبی بسیار خفیف در مقایسه با سایر تکنیک های کانتورینگ بدن است.

هایفوتراپی برای کاهش وزن چیست؟ / بهترین دستگاه های فای لاغری

مزایای مجسمه سازی هایفو

• غیر جراحی و غیر تهاجمی. درمان های تهاجمی کانتورینگ بدن مانند لیپوساکشن معمولاً با خطرات جراحی خاصی همراه است و دوره نقاهت طولانی تری دارد و نیاز به مراقبت ویژه دارد. حتی تکنیک‌های جدیدتر و کمتر تهاجمی کانتورینگ بدن، جراحی‌های جزئی در نظر گرفته می‌شوند. بر خلاف تمام این روش ها، هیپوتراپی برای کاهش وزن غیر تهاجمی است و بیماران معمولاً می توانند بلافاصله پس از درمان فعالیت های عادی خود را از سر بگیرند.

• کانتورینگ دقیق بدن: بیماران مختلف شکل و اندازه بدن و رسوبات چربی متفاوتی دارند. در این راستا سایر ابزارها و روش های شکل دهی کارایی محدودی دارند و معمولاً به چندین ساعت یا چندین درمان در یک منطقه نیاز دارند. با این حال، در هایفای لاغری، درمانگر محل و میزان انرژی تحویلی را کنترل می کند، بنابراین شما می توانید به راحتی در طول یک درمان یک ساعته به مشتریان خود نتیجه دلخواه را بدهید.

• عمق نفوذ بهتر: با سایر فناوری‌های غیرتهاجمی کانتورینگ بدن مانند فرکانس رادیویی و لیزر، انرژی در سطح بالاتری جذب می‌شود یا نزدیک‌تر به سطح پوست توزیع می‌شود. بنابراین عمق نفوذ محدود به چربی زیر پوست بوده و اثر آن موقتی است. اما انرژی اولتراسوند به لایه های مختلف پوست نفوذ می کند و بدون آسیب رساندن به پوست یا اطراف آن به ناحیه چربی مورد نظر می رسد.

سایر دستگاه های تصویربرداری اولتراسوند اغلب از انرژی با فرکانس پایین استفاده می کنند که تعداد جلسات درمانی را افزایش می دهد و نتایج مطلوب را تضمین نمی کند. از سوی دیگر، هایفوتراپی از انرژی متمرکز و با شدت اولتراسوند برای تجزیه چربی زیر پوست استفاده می کند و نتایج ثابت و قابل پیش بینی را تنها در یک جلسه ارائه می دهد.

سایر مزایای hifo کم

• جلسات درمانی کوتاه (کمتر از 30 دقیقه)

عوارض جانبی جزئی

• در حال پیش رفت

• نتایج کوتاه مدت و بلند مدت

• مقرون به صرفه

• ایده آل برای کاهش لکه های چرب

مراقبت های بعد از کاهش وزن هایفو

برای به حداکثر رساندن نتیجه، توصیه می کنیم این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

• از قرار گرفتن در معرض دمای بالا خودداری کنید.

• مصرف آب خود را افزایش دهید و هیدراته بمانید.

• تا 48 ساعت پس از هایفوتراپی برای کاهش وزن الکل مصرف نکنید.

• از محصولات مراقبت از پوست بدون نسخه استفاده نکنید.

هایفو لاغری در مقایسه با هایفو صورت

برای سفت شدن پوست و جوانسازی صورت با هایفو، انرژی اولتراسوند باید در عمق 1.5 تا 3 میلی متری به لایه های زیرین پوست نفوذ کند. البته فناوری جدید HIFU به قدری پیشرفته است که با کمک کارتریج های مخصوص، انرژی می تواند تا عمق 4.5 میلی متری یا همان لایه SMAS نفوذ کند و به طور کامل بر روی ماهیچه و لایه چربی زیر پوست تاثیر بگذارد.

هدف از هیپوتراپی صورت تحریک تولید کلاژن و حرارت بیشتر در لایه های عمیق تر پوست برای افزایش اثر خود ترمیمی این فرآیند است. به این ترتیب هدف از درمان معمولاً از بین بردن چین و چروک، خطوط عمیق و افتادگی پوست، آکنه و … است. نتایج حدوداً سه ماه دیگر کاملاً قابل مشاهده خواهد بود و چون به پوست آسیب نمی رساند، جای زخم، عفونت و یا سایر عوارض باقی نمی ماند. زمان درمان نیز معمولا کوتاه است.

کانتورینگ بدن Hifo از کارتریجی استفاده می کند که می تواند انرژی اولتراسوند را به لایه های عمیق تر پوست منتقل کند. 8 تا 13 میلی متر هایفو برای کاهش وزن از انرژی اولتراسوند برای هدف قرار دادن لایه های چربی استفاده می کند. این روش برای تغییر شکل بدن به خصوص برای برداشتن چربی از شکم، باسن، ران، باسن و سایر نواحی بعد از بارداری مناسب است.

هیپنوتیزم صورت و هیپنوتیزم لاغری

هزینه هایفوتراپی برای کاهش وزن

هزینه لاغری هایفو بر اساس شرایط بیمار و میزان چربی انباشته شده، نوع کارتریج مورد استفاده و ناحیه تحت درمان تعیین می شود. معمولاً درمان حداکثر سه ناحیه از بدن در یک جلسه توصیه می شود.

دکمه بازگشت به بالا