عمومیکسب و کار ایرانی

 اجاره انواع دریل برای پروژه‌های ساختمانی و صنعتی

آگهی خود را بلافاصله در همین موقعیت و در همین صفحه به صورت vip و بالا نشین نمایش دهید.

مجموعه دیمر با چندین سال سابقه درخشان در زمینه اجاره دریل هیلتی فعالیت می نماید. اجاره دریل هیلتی ، اجاره هیلتی و چکش برقی به صورت روزانه با قیمت مناسب. در مجموعه ما بهترین ابزار های تفنگ… اجاره کنید ما در این مجموعه با کیفیت بالا خدمات : اجاره تفنگ میخکوب ، اجاره میخکوب کناف ، کرایه میخکوب هیلتی در تهران ، کرایه میخ کوب هیلتی در تهران ، کرایه…

 

اجاره انواع ابزار آلات ساختمانی تخریب و سوراخکاری شامل موارد زیر انجام میشود : اجاره بتن کن و اجاره دریل 4 شیار و اجاره دریل 5 شیار و اجاره دریل سه نظام در تهران در مجموعه ابزار ترین انجام می شود. بهترین قیمت دستگاه بتن کن اجاره ای را از ما بخواهید. اجاره دریل بتن کن و اجاره دریل روزانههفتگی ماهیانه تماس بگیرید .

 

اجاره دریل های مگنت سایز کوچک تا35 سایز متوسط تا50 سایز بزرگ تا100 سایز فوق سنگین تا200 برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید .

 

 

تعمیر دستگاهای تخصصی جهت اطلاعات بیشتر یا تماس با شماره های زیر تماس بگیرید

 

کرایه دریل بتن کن 3 کیلویی با قابلیت سوراخکاری در بتن و آهن و همچنین تخریبکاری ظریف و تخریب های کوچک

 

دریل ایبن اشتاک آلمان Eibenstock EHB 32/2.2R R/L با قابلیت قلاویز زنی محصول قدرتمند ودریل دستی قابلیت نصب بر روی پایه مگنتی فابریک آلمان و پایه مگنتی ایرانی و همچنین تواناییدریل ساخت 100% آلمان می باشد و نسبت به محصولات مشابه دارای ویژگی های منحصر به فرد است. کاربرد دریل M28, M30 ) منبع روغن ( آب صابون )

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

اجاره دریل شارژی در تهران با ابزار کده: بهترین گزینه برای پروژههای شما! آیا برای انجام پروژههایدریل شارژی با عملکرد عالی و قابلیتهای متنوع هستید؟ ابزار کده با ارائه خدمات اجاره و کرایه دریل شارژی در تهران، به شما کمک می کند تا پروژه های تان را به سادگی و با کیفیت انجام دهید. مزایای شارژی از ما، کلید موفقیت شماست!

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

دریل مگنتی دستگاهی جهت سوراخ کاری از سایز12تا 120 میلیمتری و به عمق 100میلیمتر به صورتدریل مگنت,سیم پیچی پایه دریل مگنت,سیم پیچی انواع ارمیچر و استاتور ابزارالات برقی صنعتی با مشاورین ما تماس بگیرید شماره

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

بزرگترین مرکز اجاره و تعمیرات و خرید و فروش بتن کن یا هیلتی اجاره روزی از50000 هزار تومان به بالا

اجاره بتن کن شارژی |اجاره دریل برقی |اجاره دریل ستونی

اجاره هیلتی و سایر ابزار آلات ساختمانی با کیفیت اجاره ابزار آلات صنعتی و ساختمانی با بهترین قیمت در گروه صنعتی ابزار محسن با سال ها سابقه اجاره ابزار ساختمانی از جمله : اجاره هیلتی و انواع بتن کن از 3 کیلویی تا 17 کیلویی ، انواع سنگ فرز آهنگری و سنگ بری ، دریل برقی و شارژی ، پمپ باد ، کفکش ، پمپ آب ، دستگاه جوش اینورتر ، موتور برق ، بالابر،

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

دریل 13 میلیمتری چکشی هیوندای مدل HP853 –تحت لیسانس شرکت هیوندای کره جنوبی سرعت دردریل چکشی هیوندای دارای 12 ماه گارانتی می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر و قیمت به روزدریل چکشی 13 با ما تماس بگیرید. – اجاره دریل 13 چکشی روزانه 15 هزار تومان اجاره دریل 13 چکشی هفتگی 50 هزار تومان

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

اجاره دریل 13 چکشی جهت سوراخ کاری بر روی دیوارهای سخت و بتنی مناسب است. این دریل قابلیت سوراخکاری تا مته شماره 13 را دارا می باشد. فروشگاه سهند ابزار با مدیریتاجاره دریل 13 چکشی را با کیفیت عالی و در اسرع وقت را فراهم آورده است. میزان اجاره دریل 13 چکشی : اجاره دریل 13 چکشی روزانه 15 هزار تومان می باشد.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

اجاره دریل شارژی مناسب برای باز و بسته کردن پیچ های مختلف در کار های مختلف

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

فروش تخصصی و خدمات پس از فروش دریل مگنت در مجموعه ایران بور بخشی از قابلیت های دریل مگنت : 1. انجام سواخکاری با مته گردبر از سایز 12 تا 100 میلی متر فقط در یک مرحلهدریل های مگنت در سایز های مختلف و برند های مطرح به شرح زیر FEIN ساخت آلمان FE Power… دریل مگنتی مهر ساخت ایران پایه به وب سایت ایران بور مراجعه کنید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

اجاره انواع بتون کن هیلتی و کرایه دریل چکشی هیلتی هشت و 13و شانزده کیلویی انواع پیکور برقی و بنزینی جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید .

اجاره دریل و سایر ابزارهای صنعتی و ساختمانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شده است. شما باید جهت و اجاره دریل به شرکت معتبری سر بزنید و دریلی با کیفیت و مناسب نیاز خود را اجاره کنید. با کرایه دریل می توان انواع سوراخکاری ها در مقاطع مختلف با قطرهای گوناگون را انجام داد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با نحوه صحیح کرایه دریل و ویژگی های آن بیشتر صحبت کنیم.

اجاره دریل به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه در تهران تخریب

کاربرد انواع دریل کرایه ای

فرقی نمی کند قصد اجاره دریل دستی را دارید یا دریل برقی یا هر نوع دیگری را به هرحال باید به هنگام کرایه دریل با روش های اصولی کار با آن آشنا باشید. انواع مختلفی از دریل وجود دارد که شما می توانید نسبت به نیاز خود هر یک از آن ها را که تمایل دارید، اجاره کنید. انواع دریل اجاره ای و کاربردهای آنان به شرح زیر است:

اگر قصد سوراخکاری در پروژه ای را دارید که حمل ابزارآلات به آن محل کمی دشوار است، بهره گیری از دریل شارژی بسیار کارساز خواهد بود. این دریل بدون نیاز به نیروهای مختلفی همچون برق و در ابعاد بسیار کوچک شروع به کار می کند.

برق 220 ولت شهری نیروی مورد نیاز این دریل ها را تأمین می کند. با تبدیل نیروی برق به نیروی چرخشی این دستگاه شروع به فعالیت و سوراخکاری می کند. این نوع دریل از پرکاربردترین انواع دریل در صنایع به شمار می رود.

زمانی که با یک دیوار یا مقطع سختی روبه رو هستید و قصد سوراخکاری آن را دارید، بهره گیری از دریل چکشی با ضرباتی که به دیوار وارد می کند، می تواند بسیار چاره ساز باشد.

دریل گیربکسی نیز مانند دریل چکشی با تفاوت قدرت ضربات بالاتر مورد استفاده افراد قرار می گیرد.

همان طوری که از نام این دستگاه مشخص می شود نیروی تأمین‌کننده این دستگاه دست اوپراتوراست. برای انجام کارهای سبکی که به نیروی کمتری نیاز دارد، م توانید روی این نوع دریل حساب باز کنید.

شرایط اجاره دریل 

برای اجاره دریل معمولاً از سوی افراد شرایطی ذکر می شود و در صورتی که مشتریان قصد کرایه دریل را داشته باشند باید طبق آن شرایط گام بردارند. معمولاً شروط سازمان ها و شرکت های اجاره دهنده به شرح ذیل است:

  • برای کرایه دریل لازم است متقاضی به صورت حضوری به شرکت موردنظر سر بزند. در صورتی که شرایط حضور در شرکت را ندارید، می توانید مبلغ اجاره دریل را به حساب مربوطه واریز کنید و پس از آن دریل برایتان ارسال می شود.
  • هزینه کرایه دریل در همان ابتدا به صورت کامل باید تسویه شود.
  • به هنگام اجاره دریل حتماً یک کارت شناسایی از کارفرما جهت ضمانت بیشتر باید ارائه شود.
  • به هنگام کرایه دریل باید رسید موردنظر توسط صاحب کارت شناسایی امضا شود.
  • دستگاه باید پس از اتمام کار و زمان تحویل به طور کامل تست و بررسی شود و در صورت خرابی هزینه آن از کارفرما دریافت خواهد شد.

شرایط اجاره دریل در تهران

جهت کرایه دریل در تهران می توانید با شماره های مربوط به شرکت های مختلف که بر روی وب سایت ها قرار داده شده است، تماس بگیرید. اوپراتورهای آن شرکت در اسرع وقت به نیاز شما رسیدگی خواهند کرد. در صورت تمایل می توانید به شرکت مدنظر بروید و به صورت حضوری نسبت به کرایه دریل اقدام کنید. تمام شرایط شرکت همان زمان برای شما شرح داده می شود و در صورت تمایل قراردادی بین شما و اوپراتورآن شرکت امضا می شود. لازم است بدانید پس از اجاره دریل برقی و تحویل آن تمام مسئولیت دستگاه به عهده کارفرمای پروژه می باشد.

اجاره دریل نیز مانند اجاره هر ابزار صنعتی دیگری شرایط مناسب خود را می طلبد. خوب است بدانید از نظر هزینه اجاره دریل برای مدت زمان طولانی بسیار مقرون به صرفه تر است؛ زیرا اکثر شرکت ها اجاره های کوتاه مدت خود را با قیمت بیشتری ارائه می دهند. به عنوان مثال کرایه دریل به صورت روزانه حدود 50 هزار تومان است، این در حالیست که کرایه دریل به صورت هفتگی حدود 200 هزار تومان می باشد. با یک حساب و کتاب ساده متوجه خواهید شد که اجاره دریل به صورت هفتگی بسیار به صرفه تر از کرایه دریل به صورت روزانه است.

دکمه بازگشت به بالا