عمومیکسب و کار ایرانی

از کجا روپوش پزشکی بخریم؟

امروزه تمامی افرادی که با محیط‌های پزشکی سر و ‌کار دارند، باید به خرید روپوش پزشکی بپردازند. خرید روپوش پزشکی هم مستلزم این است که شما با شیک‌ترین و مدرن‌ترین روپوش‌های پزشکی آشنایی کافی پیدا کنید و سپس بهترین مدل، بهترین پارچه و بهترین جنس را برای خرید این روپوش‌ها مورد نظر قرار دهید. به همین دلیل افراد پیش از این که اقدام به خرید روپوش‌های پزشکی کنند، ابتدا سعی می‌کنند که این روپوش‌ها را بشناسند و سپس نکات مهمی که در خرید آن‌ها وجود دارد را نیز مورد توجه قرار دهند. در اصل امروزه هر کسی که بخواهد پرستیژ و کلاس پزشکی خود را بیشتر و بیشتر کند، ابتدا باید روپوشی را خریداری نماید که شیک و مدرن طراحی شده باشد. علاوه بر این، استفاده از لباس پزشکی از این جهت که می‌توانند سلامت بیمار و پزشک را دو چندان کنند هم اهمیت زیادی دارند. بنابراین هر شخصی در خرید این روپوش‌ها باید توجه کافی به خرج دهد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید بهترین مدل روپوش پزشکی را انتخاب کنید اما نمی‌دانید که چه مواردی را باید در این زمینه مد نظر داشته باشید، در ادامه‌ی این مطلب را همراهی کنید.

انواع روپوش‌‌های پزشکی و روپوش سفید

روپوش‌هایی که امروزه تولید می‌شوند و در صنایع پزشکی کاربرد دارند، از نظر نوع مکانی که در آن به کار گرفته می‌شوند، به انواع مختلفی تقسیم شده‌اند. روپوش مخصوص آزمایشگاه، روپوش مخصوص اتاق عمل، روپوش مخصوص پرسنل، روپوش مخصوص پزشک و پرستار و همچنین روپوش مخصوص بیمار از جمله روپوش‌های پزشکی هستند که در حال حاضر مدل‌های شیک و به روز این روپوش‌ها تنها از طریق کی مد به فروش می‌رسند.

روپوش مخصوص آزمایشگاه: روپوش‌های مخصوصی که برای آزمایشگاه دوخته می‌شوند، جزو آن دسته از روپوش‌هایی هستند که برای کارکنان و پرسنل سایر بخش‌ها هم کاربرد دارند. این روپوش‌ها بر اساس میزان مدت زمانی که قرار است کاربرد داشته باشند، پارچه‌های مختلفی را هم در ساختار خود جای داده‌اند. این لباس‌ها معمولا به صورت لباس‌های یکبار مصرف تعبیه می‌شوند و از پارچه‌های پلی استر در ساختار آن‌ها استفاده می‌شود. شما عزیزان می‌توانید این نوع از روپوش‌های یکبار مصرف و مدرن را از ما آن هم با قیمتی باور نکردنی خریداری کنید.

روپوش اتاق عمل: بیشتر اوقات به رنگ سبز و آبی دوخته می‌شوند چرا که این رنگ‌ها قابلیت این را دارند که دید پزشک را نسبت به خون و اعضای بدن انسان بهبود دهند. این روپوش‌ها به دلیل این که اغلب اوقات در تماس با مواد آلوده قرار دارند، مدام باید استریل شوند. از این رو در ساختار آن‌ها از پنبه و پارچه‌های ماندگاری مثل تترون استفاده می‌شود. همچنین، شما باید به هنگام خرید روپوش پزشکی به کیفیت دوخت، استانداردهای دوخت و قیمت روپوش پزشکی اتاق عمل توجه کنید و سپس بهترین انتخاب را داشته باشید. اسکراب های پزشکی در انواع مختلفی موجود است. ، ، اسکراب های جراحی زنانه و مردانه.

روپوش کارکنان و پرسنل بیمارستان: اغلب اوقات برای پرسنل بیمارستان که شامل پرسنل‌های خدماتی و نگهبان و …‌ می‌شوند، از روپوش‌های یکبار مصرف پزشکی استفاده می‌شود. این روپوش‌ها قابلیت استفاده‌ی مجدد ندارند و برای خانم‌ها به شکل مانتو و برای آقایان به شکل پیرهن دوخته می‌شوند. شما می‌توانید از طریق سایت ما به خرید روپوش پزشکی زنانه بپردازید و بهترین خرید را هم داشته باشید.

روپوش مخصوص بیمار: روپوش‌هایی که برای بیماران دوخته می‌شوند، انواع گوناگونی دارند. این روپوش‌ها برای کودک، نوجوان، پیر، جوان ، زن و مرد به صورت جداگانه طراحی شده‌اند و اغلب هم گرماژ‌های ۱۶۰ تا ۱۸۰ درجه‌‌ی سانتی گراد را هم تحمل کرده‌اند. در حال حاضر روپوش‌های مخصوص خانم‌ها به رنگ صورتی و روپوش‌های مخصوص آقایان به رنگ آبی طراحی می‌شود.

روپوش پزشک و پرستار: اغلب پزشکان و پرستاران از روپوش سفید پزشکی استفاده می‌کنند. پزشکان و پرستاران جزو آن دسته از افرادی هستند که به شیک بودن و مدرن بودن روپوش پزشکی اهمیت زیادی می‌دهند. امروزه با توجه به این که مدلینگ بر تمامی ابعاد زندگی انسان رخنه کرده است، این افراد هم به دنبال انتخاب روپوش‌هایی جدید در مدل‌های به روز و مدرن هستند. روپوش‌های تک تکه، دو تکه، پالتو روپوش و مانتو روپوش از انواع گوناگون این لباس‌های شیک به شمار می‌آیند که هر پرستار و هر پزشکی می‌تواند با توجه به سلیقه‌ی خود هر کدام از آن‌ها را انتخاب کند. شما می‌توانید جدیدترین مدل روپوش پزشکی دخترانه را در سایت ما مشاهده کرده و در صورت تمایل آن را خریداری کنید.

سایز روپوش پزشکی ؛ مهم‌ترین نکته در خرید روپوش سفید

در خرید روپوش‌های پزشکی نکات مهمی وجود دارند. یکی از این نکات مهم، توجه به سایز و ابعاد روپوش‌های سفید و به طور کلی روپوش های پزشکی است. اگرچه امروزه افراد به دنبال خرید جدیدترین روپوش پزشکی هستند اما این را بدانید که یک بیمار، یک پرستار و یک پزشک ساعاتی طولانی را در این روپوش‌ها سر می‌کند و اگر لباس آن‌ها تنگ و چسبان باشد، ممکن است در اثر تعریق یا فشارهای بدنی، بدن آن‌ها خسته شود. علاوه بر این، اگر سایز روپوش پرستاری و پزشکی شما متناسب با بدنتان نباشد، ممکن است در محیط کاری نتوانید به خوبی آزاد و راحت باشید. به همین دلیل یکی از نکات اصلی در خرید این روپوش‌ها این است که شما ابتدا به سایز بدن خود و سایز روپوش توجه داشته باشید.

روپوش‌های پزشکی برای این که بهتر بتوانند از بدن بیمار و پزشک در برابر عوامل بیماری‌زا محافظت کنند، پوشیده طراحی می‌شوند اما با این حال هم شما باید هر چند وقت یکبار این روپوش‌ها را با مواد ضد عفونی کننده بشویید و به صورت کامل آن‌ها را استریل کنید. با توجه به این امر، خوب است بدانید که بهترین روپوش پزشکی برای شما همان روپوشی است که چندین و چند بار شسته شود و به قول معروف، آخ نگوید. شما عزیزانی که می‌خواهید روپوش پزشکی مردانه را خریداری کنید و یا تمایل به خریدن روپوش پزشکی زنانه دارید، می‌توانید با شماره‌های تماس ما در کی مد تماس بگیرید و مدرن‌ترین و شیک‌ترین روپوش‌های پزشکی را خریداری نمایید.

برای خرید اینترنتی روپوش پزشکی باید چگونه سایز را مشخص کنیم؟

امروزه اکثر کسب و‌ کارها در فضای مجازی بیشتر از فضای حقیقی گسترش پیدا کرده‌اند و به دنبال آن بسیاری از افراد هم از طریق همین فضا نیازهای خود را برطرف می‌کنند. خرید و دانستن قیمت روپوش پزشکی هم از این قاعده‌ی کلی جدا نیست و توسط فروشگاه‌های مختلف در سر تا سر کشور به صورت مجازی انجام می‌شود. حال اگر قرار باشد که شما با استفاده از فضای مجازی به خرید روپوش پزشکی خرید اینترنتی بپردازید، باید ابتدا سایز خود را مشخص کنید. به خصوص اگر اولین بارتان هست که می‌خواهید به خرید روپوش پزشکی با این شرایط اقدام کنید. در این زمینه ابتدا باید ابعاد بدن خود را بدانید و سپس سایز خود را انتخاب کنید. این ابعاد را می‌توانید از افرادی مثل خیاطان که در این زمینه مهارت دارند، بپرسید. در راستای خرید روپوش سفید پزشکی و بیمارستانی و یا انواع روپوش‌های رنگی شما باید جدول سایز بندی این روپوش‌ها را مشاهده کنید و سایز سینه و باسن خود را نیز بر اساس این جدول بیابید. حال می‌توانید از مشاورین ما در کی مد در این رابطه مشاوره بگیرید و بهترین خرید را تجربه کنید.

جنس روپوش پزشکی

دیگر تا کنون همه‌ی ما و همه‌ی افرادی که به عنوان جزوی از محیط‌های درمانی و پزشکی به شمار می‌آیند به این امر واقف هستیم که روپوش پزشکی پرمصرف‌ترین وسیله‌ای است که از بدو شروع ساعت کاری تا انتهای آن با یک فرد همراه است. حال اگر این روپوش جنس خوبی نداشته باشد، ممکن است کارایی چندانی را هم از خود به نمایش نگذارد. به طور کلی قاعده‌ای که در این زمینه حاکم است این است که محصولات پزشکی باید همه و همه از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند. پس هنگام خرید روپوش پزشکی و همچنین هنگام خرید روپوش پرستاری این را بدانید که چند نکته در زمینه‌ی انتخاب جنس این روپوش‌ها وجود دارد:

۱: مقاومت بالا در برابر شستشو یکی از مواردی است که هر روپوشی باید از آن برخوردار باشد. همان طور که در مطالب فوق گفتیم، یک روپوش پزشکی ممکن است چندین و چند بار در هفته به دست شستشو سپرده شود و با سفید کننده‌ها و انواع مواد ضد عفونی کننده سر و کار داشته باشد. پس بسیار مهم است که این روپوش در مقابل شستشو از کیفیت بالایی برخوردار بشود.

۲: دارا بودن الیاف مناسب: یک روپوش پزشکی خوب برای این که جنس باکیفیتی داشته باشد، باید الیاف مناسبی را در ساختار خود جای بدهد. امروزه الیاف پنبه و الیاف پلی استری جزو عمده‌ترین الیافی هستند که برای دوخت انواع مدل روپوش پزشکی کاربرد دارند. البته این را بدانید که الیاف باکیفیت هم در برابر شستشو مقاوم هستند و هم می‌توانند نرمی و لطافت زیادی داشته باشند. پس اگر با توجه به این نکته دست به خرید بزنید، سایر نکات مهم در زمینه‌ی انتخاب روپوش پزشکی را هم پیاده کرده‌اید. شما عزیزان می‌توانید برای خرید روپوش‌هایی که حتی قابلیت چاپ اسم دارند هم از طریق کی مد اقدام کنید. چاپ اسم روی روپوش پزشکی می‌تواند در مدرن‌ بودن، شیک لودن و زیبایی این روپوش تحول زیادی را به وجود بیاورد.

۳: نرمی و لطافت قابل قبول: از دیگر ویژگی‌های یک روپوش خوب می‌توانیم به نرمی و لطافتی که پارچه‌ی آن دارد، اشاره کنیم. اگر این پارچه نرم باشد و بتواند راحتی را به بدن تر پزشک و پرستاری هدیه کند، مسلما توانایی این را دارد که هر گونه حساسیتی را نیز از بین ببرد.

انواع پارچه برای این روپوش‌ها

برای تولید روپوش‌های پزشکی از انواع پارچه‌ها و انواع الیاف‌های پلاستیکی و طبیعی استفاده می‌شود اما امروزه سه پارچه‌ی تترون، ترگال ساده و ترگال کجراه جزو برترین پارچه‌هایی هستند که در بازار فروش برای دوخت انواع لباس‌ها و روپوش‌های بیمارستانی به کار گرفته می‌شوند. این پارچه‌ها جملگی وزنی سبک دارند و نرمی و لطافت آن‌ها می‌تواند انجام اقدامات درمانی را برای هر پزشک و پرستاری بهتر کند. مقاومت بالا، تراکم بافت زیاد، مقاومت در برابر شستشو با انواع مواد و دوخت ظریف و ساده از جمله مواردی هستند که این پارچه‌ها در خود جای داده‌اند.

ترگال ساده: یکی از انواع پارچه‌هایی که برای دوخت انواع روپوش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارچه‌ی ترگال ساده است. این پارچه وزنی سبک دارد و می‌تواند با قابلیت ضد آب بودن خود، تا مدت زمان طولانی توسط یک پزشک، جراح، بیمار و پرستار به کار گرفته شود. علاوه بر این، این نوع از پارچه‌ها نه تنها در رنگ سفید بلکه در انواع رنگ‌ها مثل صورتی، آبی، سبز و سرمه‌ای هم‌ تولید می‌شوند و می‌توانند قدرت انتخاب هر فردی در انتخاب مدل روپوش پزشکی و رنگ آن را بالا ببرند. همچنین، این نوع از پارچه‌ها قیمت‌هایی بسیار مناسب هم دارند که این مزیت می‌تواند برای بسیاری از مشتریان خوشایند باشد.

تترون: پارچه‌های تترون مرغوب‌ترین پارچه‌هایی هستند که در این زمینه کاربرد دارند. این پارچه‌ها نخ پنبه را در خود جای داده‌اند و به راحتی نیز از هر گونه آلودگی عاری می‌شوند. در عین حال که قیمت مناسبی دارند و در رنگ‌های مختلف هم به بازار ارائه گردیده‌اند.

ترگال کجراه: پارچه‌ی دیگری که اکثر اوقات برای دوخت انواع مدل روپوش پرستاری به کار گرفته می‌شود، پارچه‌ی ترگال کجراه است که خود دو نوع ویسکوز و پلی استر دارد. این نوع از پارچه‌ها ضخامت زیادی دارند و برای افرادی که کار آن‌ها دشوار است، مناسب هستند اما بر خلاف این ضخامت زیاد، وزن کمی را در خود جای داده‌اند و انتخابی بسیار مناسب برای هر کادری به شمار می‌آیند. بر روی ساختار این پارچه خط‌های کجی قرار دارد که می‌تواند زیبایی ظاهری آن را نیز دوچندان کند. جهت خرید روپوش پزشکی تولید شده با پارچه‌ی ترگال کجراه می‌توانید سفارشات خود را در کی مد ثبت کنید.

علاوه بر این پارچه‌ها، انواع گوناگونی از پارچه‌های فلامنت و اسپان هم در دوخت روپوش پزشکی کاربرد دارند اما متداول‌ترین پارچه‌ها همین چند موردی هستند که ما ویژگی‌های آن‌ها را برایتان تشریح کردیم. این را بدانید که اگر روپوش‌هایی از جنس‌های دیگر را بخواهید، می‌توانید این روپوش‌ها را به صورت سفارشی شده از کی مد بخرید.

نکات مهمی که در جهت مراقبت از روپوش‌های پزشکی باید بدانید!

برای این که به خوبی از روپوش پزشکی خود استفاده کنید، باید هر چند روز یکبار با استفاده از مواد شوینده‌ی مناسب و مواد ضد عفونی کننده این روپوش‌ها را بشویید.
برای شستن این روپوش‌ها بهتر است از آب گرم استفاده کنید. چنانچه در مراکز درمانی امکان دسترسی به آب گرم فراهم نیست، باید روپوش خود را به خانه برده و از این طریق آن را با آب گرم بشویید. پس از این که فرآیند شستشوی روپوش پزشکی به اتمام رسید، لازم است که آن را در معرض نور آفتاب قرار دهید تا میکروب‌های این روپوش از بین بروند.

همیشه سعی کنید که برای جدا کردن روپوش‌های کثیف از روپوش‌های تمیز از کیسه‌ها و نایلون‌های جداگانه استفاده کنید تا احتمال ابتلا به بیماری‌های مختلف را کاهش دهید.

اگر به عنوان کادر بیمارستانی در مراکز درمانی مشغول به کار هستید، باید همواره یک لباس کار جداگانه و زاپاس را با خود به همراه داشته باشید تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنید. فراموش نکنید که ما در کی مد بهترین و ارزان‌ترین قیمت روپوش پرستاری را به شما عزیزان ارائه می‌کنیم. پس می‌توانید همین حالا سفارشات خود را در این زمینه در کی مد ثبت کنید.

برای این که جدیدترین مدل روپوش پزشکی زنانه را بخرید و در محیط کار هم از آن بهره ببرید، این را بدانید که امروزه از تکه دوزی و استفاده از آستین‌های چند ربع برای این روپوش‌ها بهره گرفته می‌شود که شما می‌توانید بهترین مدل مد نظر خود را با این ویژگی‌ها انتخاب نمایید. پس همین حالا نسبت به خرید روپوش‌های پزشکی و پرستاری اقدام کنید!

شیک‌ترین روپوش‌های پزشکی زنانه و مردانه سفید را از ما بخواهید

امروزه فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که در راستای فروش انواع تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کنند. شاید این فروشگاه‌ها به ظاهر معتبر باشند اما در واقع ممکن است بدون مجوز فعالیت کنند و یا اگر هم مجوز داشته باشند، با قیمت‌های بسیار بالایی تجهیزات پزشکی را به شما عزیزان بفروشند اما هنوز هم هستند فروشگاه‌هایی که رضایت مشتری را پایه و اساس کار خود قرار داده‌اند و برای جلب این رضایت هم از جان و دل خود مایه می‌گذارند. یکی از این فروشگاه‌ها، کی مد است که نه تنها به شما امکان خرید اسکراب پزشکی و انواع روپوش‌های پزشکی و روپوش های سفید را می‌دهد بلکه این فروشگاه بهترین با بهترین برندهای تولید روپوش پزشکی همکاری می کند. یکی از بهترین مدل روپوش های پزشکی در دنیا است که طرفدار بسیار زیادی دارد و در فروشگاه کی مد موجود است. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های فروشگاه ما این است که سود کمی را برای فروش محصولات خود در نظر گرفته‌ایم‌. به همین دلیل اگر شما تمامی فروشگاه‌های آنلاین را هم بگردید تا روپوش پزشکی خریداری کنید، نمی‌توانید قیمت‌های کی مد را در جایی به جز همین فروشگاه پیدا کنید. شاید دلیل این که در این اوضاع بد اقتصادی بسیاری از مشتریان با کمال میل ما را انتخاب می‌کنند هم همین امر باشد. جالب است بدانید که ما روپوش پزشکی در بیرجند را با استفاده از چاپ اسم و چاپ طرح هم تولید می‌کنیم و آن‌ها را نیز با قیمت به صرفه و اقتصادی به شما عزیزان ارائه می‌دهیم. پس همین حالا با شماره‌های تماس ما در کی مد تماس بگیرید و هر آنچه را که می‌خواهید، سفارش دهید.
سخن پایانی
ما در این مطلب در مورد روپوش پزشکی با شما صحبت کردیم. در حال حاضر روپوش‌های پزشکی در شیک‌ترین و زیباترین مدل‌ها طراحی می‌شوند که رنگ‌های مختلفی هم دارند و پارچه‌های گوناگونی را هم در ساختار خود جای داده‌اند. برای خرید این روپوش‌ها کافی است که شما سایز خود را انتخاب کنید، مدل مورد نظر خود را بر اساس سلیقه‌ی خود برگزینید و در نهایت هم سفارش خود را در کی مدروپوش پزشکی به صورت مردانه،زنانه،ترک،خارجی،برای دانشجویان کاربرد دارد. قبل از خرید به بررسی 8 مدل از نظر خریداران می پردازیم:

روپوش پزشکی زنانه خضرا کد 30100

کارگاه , آزمایشگاه و بیمارستان

خرید من یه روپوش ساده است که دقیقا همونطوری بود که قبلا جایی دیده بودم

کیفیت خوب و جالب

مقاله پیشنهادی:

برخلاف گفته نظرات کاربران نازک نیست و من فکر کردم خنک هست که نیست و از جنس ترگال است.داشتن چاک در دو سمت لباس و قسمت دکمه خور آن به صورت دوخت مخفی است که من دوست داشتم اما در قسمت پشت و جلوی لباس هیچ گونه ساسونی ندارد که مشخص کننده این باشد که روپوش زنانه است.و این عیب شاخصی هست براش که من مجبور شدم به خیاط بدم و گشادی قسمت سینه و پشت کمر را ساسون بگیره.رنگ یخچالی اش قشنگ هست.در کل نسبت به قیمت می صرفه اما اگر کسی دنبال مدل دار و پشت چاک هست این مدل چنین مدلی نداره.

روپوش پزشکی مردانه خضرا کد 30200

دارای دو جیب پایین و یک جیب بالا

دارای کمر پشت یقه انگلیسی

اسکراب cherokee |اسکراب figs |اسکراب پزشکی اصفهان

روپوش پزشکی زنانه خضرا مدل صدف کد 32400

دارای ساسون پشت جهت باریک شدن کمر

بدون یقه سر آستین و سر جیب پاکتی

با سلام من این روپوش رو با قیمت ارزان تر از بازار از طریق دیجیکالا خریداری کردم . بسیار ب موقع تحویل گرفتم و کاملا از خریدم راضیم. کیفیت پارچه و دوخت بسیار عالی و نسبت به قیمت خیلی خوبه. اگر کسی یه روپوش با قیمت و کیفیت مناسب میخواد حتما توصیه میکنم از این روپوش بخره

کیفیت و قیمتش خیلی خوبه فقط در نظر بگیرین کمی ضخیم هست و آهار داره

از نظر دوخت کاملا خوب وتمیز میباشد واندازه کاملا متناسب باسایزش هست

خیلی جنس خوبی داره ، بهتر از بیرون رفتن و کلی گشتن بود ، از خریدم کاملل راضی ام

بااین قیمت شک نکنید در خریدش. پارچه ودوخت فراتر از انتظار

مقاله پیشنهادی:

ی رو پوش کاملا معمولی خیلی پشیمونم تو بازار با همین کیفیت 70 تومنه. ولی متاسفانه بخاطر احتیاج زیادی ک دارم مجبورم نگهش دارم وگرنه برش میگردوندم

روپوش پزشکی زنانه مدل RO10

روپوش پزشکی زنانه مدل پالس ویژن

کارگاه , راهبری , آزمایشگاه و بیمارستان

روپوش پزشکی زنانه خضرا مدل یاس کد 32900

دارای ساسون پشت جهت باریک شدن کمر

دارای جیب داخلی مجزا ، جهت جلوگیری از خط افتادن صفحه گوشی همراه

روپوش پزشکی زنانه خضرا مدل افسون کد 32700

دارای ساسون پشت جهت باریک شدن کمر

روپوش پزشکی مردانه طب پوش مدل 001

کارگاه , آزمایشگاه و بیمارستان

روپوش پزشکی زنانه تادو کد RO2

کارگاه , آزمایشگاه و بیمارستان

روپوش پزشکی زنانه مدل KM78wr

آشپزی , آزمایشگاه و بیمارستان

روپوش پزشکی زنانه تادو مدل RO17

کارگاه , آزمایشگاه و بیمارستان

روپوش پزشکی زنانه مدل 756

کارگاه , آشپزی , آزمایشگاه و بیمارستان

روپوش پزشکی زنانه خضرا کد 32300

دارای ساسون پشت جهت باریک شدن کمر

کارگاه , آزمایشگاه و بیمارستان

روپوش پزشکی زنانه تادو کد RO3

کارگاه , آزمایشگاه و بیمارستان

روپوش پزشکی زنانه مدل صدرا D116

روپوش آزمایشگاهی و محیط های صنعتی و بهداشتی

ثبت نمایید. به همین راحتی!

 

دکمه بازگشت به بالا