عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین تقویت مژه در داروخانه را می شناسید!

بهترین تقویت مژه در داروخانه را می شناسید!

امروزه انواع سرم های تقویت کننده مژه در داروخانه ها موجود است که تحول بزرگی را در زمینه زیبایی به وجود آورده اند. در گذشته روغن های گیاهی مانند روغن نارگیل و کرچک برای این منظور استفاده می شد. اما برای همه افراد کارساز نبود و عوارضی مانند قرمزی و سوزش چشم را در پی داشت. محلول و سرم های مژه بسیار کاربرپسندتر است و حاوی مواد فعال برای تقویت و ضخیم شدن مژه هاست؛ در عین حال سرعت رشد مژه ها را افزایش می دهد. نکته مهم درباره سرم های تقویت مژه مصرف مداوم تا چند ماه است تا اثربخشی آن مشخص شود.

بهترین سرم تقویت مژه |تجربه تقویت مژه سریتا نی نی سایت |تخفیف تقویت مژه سریتا

عملکرد سرم مژه دقیقا چگونه است؟

سرم یا محلول رشد مژه با فرمولاسیون ویژه برای تقویت مژه های طبیعی طراحی شده است. معمولا دو نوبت صبح و شب استفاده می شود. مژه را آبرسانی کرده و از ریزش و شکنندگی آنها جلوگیری می کند. ریزش مژه ها که کنترل شود به طور طبیعی رشد آنها افزایش یافته و خط رویش مژه به مرور ضخیم تر می شود.

سرم های مرغوب از موادی ساخته شده اند که دارای ویتامین های تقویت کننده مژه مانند ویتامین E و موادی با خواص آنتی اکسیدانی هستند. این مواد رطوبت مژه های شما را تامین می کند و از ریزش و شکستگی جلوگیری می کند.

محلول تقویت و رشد مژه برای چه کسانی مفید است؟

1- کسانی که روزانه از ریمل و خط چشم استفاده می کنند (حتی از بهترین مارک های آرایشی)، بهتر است مژه های خود را با سرم و محلول مژه تقویت کنند.

2- افرادی که می خواهند مژه های طبیعی خود را بهبود بدهند، تقویت مژه بهترین گزینه برای این افراد است. 3- همچنین اگر مژه های فرد بر اثر اکستنشن یا مژه مصنوعی آسیب دیده اند قطعا در رشد مجدد مژه ها مفید است.

4- آقایانی که مژه های کم پشت و کوتاهی دارند، بدون نگرانی از مشخص شدن سرم می توانند از این محصولات استفاده کنند. زیرا اکثر سرم ها بی رنگ بوده و بعد از یک دو دقیقه کاملا جذب شده و اثری از آن نمایان نیست.

در هر صورت، همه می توانند سرم مژه را استفاده کنند و از مزایای آن بهره مند شوند.

بهترین سرم تقویت مژه |تجربه تقویت مژه سریتا نی نی سایت |تخفیف تقویت مژه سریتا

محلول تقویت مژه چی خوبه؟

اگر شما هم به دنبال یک سرم تقویت کننده مطابق بودجه و نیاز خود هستید حتما در بین انواع محلول های تقویت کننده مژه موجود در داروخانه یکی مناسب شماست.

از آنجایی که مژه ها در مجاورت چشم قرار گرفته اند، استفاده از مواد شیمیایی مضر و تست نشده در این ناحیه می تواند آسیب جدی به بار آورد. خط رویش مژه بسیار حساس است و حتی اگر به طور معمول از حساسیت پوستی رنج نمی برید، ممکن است با مصرف سرم های بی کیفیت و ناشناخته به مشکل بر بخورید.

داروخانه آنلاین داروبوم بهترین و موثرترین محصولات برای تقویت مژه و ابرو را در سایت خود ارائه کرده است. این محصولات همگی از نظر بالینی تست شده اند، ضد حساسیت و ملایم هستند و به رشد و ضخیم شدن مژه ها کمک می کنند. با کلیک بر روی لینک زیر انواع محصولات تقویت مژه و ابرو را در این داروخانه مشاهده کنید.

darooboom.com/72-مژه-و-ابرو

بهترین تقویت کننده مژه ایرانی

انواع برندهای ایرانی اقدام به تولید محلول تقویت کننده مژه به طور اختصاصی کرده اند. سرم های تقویت رشد مژه با تغذیه مژه ها بر اساس مواد فعال اصلی مانند پپتیدها، ویتامین ها و آمینو اسیدها رشد مژه را تحریک می کنند. تعدادی از معروف ترین مارک های سرم تقویت کننده مژه ایرانی عبارتند از:

تقویت مژه سریتا

تقویت کننده مژه سریتا با ترکیبات مغذی مانند ویتامین های B3،B5، عصاره آلوئه ورا، عصاره بابونه و شبدر قرمز ادعا می کند مژه های شما را در عرض چند هفته بلندتر و زیباتر کند. البته سریتا محصول خود را در عمل ثابت کرده است؛ نظرات کاربران در فروم های ایرانی گواه این مدعاست. به علاوه، تقویت مژه سریتا بدون چربی است. سرم تقویت مژه سریتا از فرمولاسیون پیشرفته برای بهبود ضخامت، تراکم و حجم مژه ها و همچنین افزایش رطوبت استفاده می کند.

darooboom.com/مژه-و-ابرو/489-محلول-تقویت-کننده-مژه-سریتا-مدل-eyelash-حجم-7-میلی-لیتر.html

تونیک تقویت کننده مژه و ابرو وچه

سرم مژه وچه سرشار از مواد مفیدی است که ممکن است در سایر سرم های تقویت مژه پیدا نکنید. به همین خاطر قیمت این محصول در مقایسه با سایر همتایان خود بالاتر است. فرمولاسیون تقویت مژه و ابرو وچه دارای استیل سیستئین و ویتامین ب 6 برای کاهش روند پیری فولیکول های مو (به این معنی است که آنها به راحتی نمی ریزند) و روغن دانه کدو تنبل برای حمایت از رشد مجدد طبیعی مژه های ضخیم تر است. این محصول همچنین حاوی هیالورونیک اسید و ویتامین E است که با هر بار استفاده مژه ها را تغذیه و تقویت می کند.

بهترین سرم تقویت مژه |تجربه تقویت مژه سریتا نی نی سایت |تخفیف تقویت مژه سریتا

سرم تقویت کننده و ضد ریزش مژه سینره

اگر به دنبال گزینه ای ارزان تر برای خرید سرم مژه هستید، تقویت مژه سینره را امتحان کنید. این محصول عاری از مواد سرطان زا و هورمون ساخته شده است و 100 درصد بدون پارابن است. با داشتن کراتین هیدرولیز شده مژه های کم پشت و نازک را ضخیم و بلند نشان می دهد، در عین حال که ویتامین های B6 و B5 به پرپشت تر شدن مژه ها برای مدت طولانی کمک می کنند.

سرم تقویت مژه استموکسی لافارر

تقویت مژه لافارر حاوی ویتامین ها، اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان هایی است که به افزایش طول و استحکام مژه ها در حدود چهار تا شش هفته (با استفاده منظم) کمک می کند. سرم تقویت مژه لافارر مدل استموکسی بهترین گزینه برای افرادی است که مژه های نازک یا شکننده دارند. نتایج کامل سه ماه طول می کشد تا ظاهر شود اما ارزش صبر کردن را دارد. ثابت شده است که ماده فعال بیماتوپروست در تمام مراحل چرخه رشد مژه موثر عمل می کند. همچنین فاقد مواد خطرناک مانند پارابن، سولفات و فتالات است، بنابراین هیچ گونه تحریک و حساسیتی ایجاد نمی کند.

کلام آخر

اگر هنوز مطمئن نیستید کدام محصول برای شما مناسب است، از مشاوران دارو بوم بپرسید. کارشناسان پوست، مو و زیبایی در داروخانه آنلاین داروبوم آماده هستند تا با مشاوره های تخصصی و ارائه نکات مهم شما را راهنمایی کنند تا خریدی بدون استرس را تجربه کنید. می توانید به سایت داروبوم سر بزنید.

دکمه بازگشت به بالا