عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین ضدافتاب خارجی نی نی سایت

ضرورت استفاده از ضدآفتاب

برند معتبر ضد آفتاب خارجی

SPF روی ضد آفتاب ها به چه معناست؟

هرچند مفهوم SPF بسیار مبهم به نظر می‌رسد؛ اما فهم آن بسیار ساده است. «SPF» مخفف عبارت «Sun Protection Factor» به معنای فاکتور حافظتی در برابر نور خورشید است. این شاخص، معیاری برای اندازه‌گیری توانایی ضد آفتاب برای حفاظت از پوست شما، در مقابل پرتوهای UVB است. کرم‌های ضد آفتابی که اس پی اف ۵۰ دارند برای انواع پوست و در فصول گرم سال مناسب هستند؛ اما در فصول سرد سال اس پی اف ۳۰ هم کفایت می‌کند.

خرید ضدآفتاب خارجی و  برند معتبر ضد آفتاب خارجی

آشنایی با ۱۰ برند معتبر ضد آفتاب خارجی

ضد آفتاب خارجی برند LA ROCHE-POSAY

شدت نور آفتاب و نیز عوارض آن در ساعت‌های بین ۱۰تا ۳ بیشتر است. ضد آفتاب معدنی لاروش پوزای دارای فاکتورهای محافظتی PPD 42 و SPF50 است که از پیری پوست، سوختن آن در برابر آفتاب، ایجاد لک و چین و چروک جلوگیری می‌کند. تکنولوژی DRY TOUCH که در این محصول به کار رفته، باعث جذب فوری و خاصیت ضد براقی آن شده است. این کرم بدون ایجاد احساس سنگینی و چربی از پوست شما محافظت می‌کند. فرمولاسیون آن حاوی ویتامین E ، عصاره‌های گیاهی و آنتی اکسیدان است که برای پوست‌های حساس حالت تسکین‌دهندگی دارد. ۲۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در برابر اشعه آفتاب از این کرم بر روی پوست خود بزنید و هر ۴ ساعت یک‌بار آن را تمدید کنید.

برند معتبر ضد آفتاب خارجی

ضد آفتاب خارجی برند EltaMD

ضد آفتاب سرشار از اکسید روی است تا پرتوهای UV پوست شما را منعکس کند تا از آسیب جلوگیری کند. این محصول، ضد آفتاب مورد علاقه بازدید‌کنندگان سایت آمازون است؛ زیرا با حالت اسپری که دارد، به راحتی جذب می‌شود و درخششی زیبا به پوست می‌بخشد. فرمولاسیون آن بدون پارابن بوده و برای افردی با پوست حساس، بهترین انتخاب است.

برند معتبر ضد آفتاب خارجی

بهترین مارک ضد آفتاب خارجی از برند LIERAC

کرم ضد آفتاب لیراک، یکی از محصولاتی است که هر آن چه که برای مقابله با اثرات مضر نور خورشید لازم است را دارد. این محصول حداکثر محافظت در برابر اشعه‌های UVA و UVB را داشته و از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد نیز محافظت می‌کند. وجود تینوسورب ام و تینوسورب اس در این محصول، محافظت کاملی نسبت به تمام طول موج‌های اشعه فرابنفش خورشید برای شما فراهم می‌کند و از نظر طیف اثر و خاصیت ضد آفتابی یک محصول عالی به شمار می‌رود.

برند معتبر ضد آفتاب خارجی

ضد آفتاب خارجی از برند Nuxe

اگر بخواهیم گرانترین کرم ضد آفتاب خارجی را نام ببریم، قطعا می‌توانیم به ضد آفتاب نوکس اشاره کنیم. این محصول برای انواع پوست حتی پوست‌های حساس مناسب است. حتی علاوه بر پوست صورت، برای اطراف چشم نیز کارایی دارد و دارای حداکثر محافظت در برابر اشعه UVA و UVB در برابر پوست است.

برند معتبر ضد آفتاب خارجی

ضد آفتاب خارجی از برند Caudalie

کرم ضد آفتاب SPF50 کدلی، به طور کامل از پوست شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند. این کرم استحکام، شفافیت و رطوبت پوست را افزایش داده، از پوست در برابر تخریب سلولی محافظت می کند و چین و چروک را به تعویق می‌اندازد. فرمولاسیون آن حاوی پلی‌فنول است که قوی‌ترین آنتی اکسیدان شناخته شده در دنیای گیاهان می‌باشد.

برند معتبر ضد آفتاب خارجی

بهترین مارک ضد آفتاب خارجی از برند Murad

نام این برند از نام دکتر هاوارد مورد، دانشمند و محقق برجسته گرفته شده که وی را پدر علم درماتولوژی داخلی می‌دانند. به عقیده او، پوست آینه تمام نمای سلامت داخلی بدن است و همچنین می‌تواند نشانگر حالات روحی و احساسی هر فرد باشد. ضد آفتاب دکتر مورد با SPF 50 را می‌توان یکی از گران‌ترین‌ و بهترین ضد آفتاب‌های خارجی دانست. درخشان‌کنندگی یکی از ویژگی‌های بارز این ضد آفتاب است که آن را به یک محصول دو کاره تبدیل کرده است. با تهیه این کرم نه تنها از پوست خود در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت می‌کنید؛ بلکه پوستی روشن و شفاف نیز خواهید داشت.

برند معتبر ضد آفتاب خارجی

بهترین مارک ضد آفتاب خارجی از برند Esthederm

اگر به دنبال بهترین‌ها هستید، کرم ضد آفتاب استادرم را فراموش نکنید. این کرم با استفاده از فیلترهای ضد آفتاب ویژه، از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند. بر اثر استفاده از این کرم هیچ نوع جوش، خارش و یا حساسیتی ایجاد نخواهد شد. ضد‌آفتاب استادرم با مهار مراحل ملانین سازی؛ به مرور زمان در پیشگیری از بروز لک موثر بوده و لک‌های قهوه‌ای را نیز کمرنگ می‌کند.

برند معتبر ضد آفتاب خارجی

بهترین مارک ضد آفتاب خارجی از برند Vichy

این کرم ضد آفتاب را در مدل‌های مختلف، برای انواع پوست می‌توان تهیه و استفاده کرد. برند  VICHYیک برند پرطرفدار فرانسوی است که همیشه رضایت مشتریان را به همراه داشته است. این کرم با داشتن فیلترهای قوی در برابر اشعه‌های UVA و UVB به طور کامل از پوست محافظت می‌کند و با مصرف آن پوستی لطیف و مخملی به شما هدیه می‌دهد. تمامی محصولات این کمپانی حاوی آب چشمه معدنی ویشی هستند و سلامت پوست را تضمین می‌کنند.

برند معتبر ضد آفتاب خارجی

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار نی نی سایت |بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط نی نی سایت |بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس نی نی سایت

بهترین مارک ضد آفتاب خارجی از برند Lanson

پوشش‌دهی فوق‌العاده و ماندگاری بالا کرم ضد آفتاب لانسون را به یکی از بهترین‌ها در زمینه مراقبت از پوست تبدیل کرده است. این محصول در دو نوع مخصوص پوست چرب و پوست خشک در بازار ارائه می‌شود.

برند معتبر ضد آفتاب خارجی

بهترین مارک ضد آفتاب خارجی از برند Clinique

کلینیک از جمله برندهای آمریکایی در زمینه پوست و مو است که در حال حاضر یکی از بهترین و گران‌ترین محصولات را ارائه می‌دهد و محافظت‌کننده قوی پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب به شمار می‌رود. ضد آفتاب کلینیک دارای تکنولوژی سولار اسمارت در برابر اشعه‌های UV است.

برند معتبر ضد آفتاب خارجی

خرید ضد آفتاب خارجی با قیمت مناسب از کمدا

استفاده از ضد آفتاب برای هر گروه سنی، در صورتی که در معرض آفتاب قرار گرفته باشند، لازم است. همه‌ ما دیگر آن قدری از تاثیرات ضد آفتاب‌ها می‌دانیم که بعید است کسی بدون استفاده از ضد آفتاب پای خود را بیرون از خانه بگذارد. اگر تا به امروز ضد آفتاب مناسب پوست خود را نمی‌شناختید، با مطالعه‌ این مقاله می‌توانید کرم سازگار با پوست خود را انتخاب کنید و قدم بزرگی به سمت زیبایی بردارید. برای خرید ضد آفتاب خارجی با قیمت مناسب، همراه با تخفیفات همیشگی و گارانتی پرداخت، پیشنهاد ما به شما خرید از اپلیکیشن کمدا است. امروزه بیش از هر زمان دیگر نیاز مردم به استفاده از خرید اینترنتی حس می‌شود؛ با خرید از کمدا می‌توانید در زمان و انرژی‌تان صرفه‌جویی کنید و سفارشتان را در هر زمان از شبانه‌‌روز به ثبت برسانید. در ادامه نمونه‌هایی از کرم‌های ضد‌آفتاب موجود در کمدا را مشاهده می‌کنید:

خرید ضد آفتاب خارجی از کمدا

خرید ضد آفتاب خارجی از کمدا

خرید ضد آفتاب خارجی از کمدا

خرید ضد آفتاب خارجی از کمدا

به نظر شما بهترین مارک ضد آفتاب خارجی چیست؟

مارک ضد آفتاب شما ایرانی است یا خارجی؟ شما کدام برند را بهترین مارک ضد آفتاب خارجی می‌دانید؟ تجربیات خود را درباره خرید ضد آفتاب خارجی با ما در میان بگذارید.

ضد آفتاب از پوست شما در برابر اشعه فرابنفش محافظت می‌کند، خطر سرطان پوست را کاهش می‌دهد.، از پیری زودرس پوست جلوگیری و به حفظ رنگ پوست کمک می‌کند.

«SPF» مخفف عبارت «Sun Protection Factor» به معنای فاکتور حافظتی در برابر نور خورشید و معیاری برای اندازه‌گیری توانایی ضد آفتاب برای حفاظت از پوست شما، در مقابل پرتوهای UVB است.

در لیست بهترین برندهای ضد آفتاب خارجی نام برندهای LA ROCHE-POSAY، EltaMD، LIERAC، Nuxe، Caudalie، Murad، استادرم، Vichy، لانسون و کلینیک به چشم می‌خورد.

برای خرید ضد آفتاب خارجی با قیمت مناسب، همراه با تخفیفات همیشگی و گارانتی پرداخت، پیشنهاد ما به شما خرید از اپلیکیشن کمدا است. با خرید از کمدا می‌توانید در زمان و انرژی‌تان صرفه‌جویی کنید و سفارشتان را در هر زمان از شبانه‌‌روز به ثبت کنید

دکمه بازگشت به بالا