اقتصادیکسب و کار ایرانی

بهترین قالیشویی عظیمیه کرج

ویژگی های قالیشویی عظیمیه در کرج

شاید با خودتان فکر کنید که قالیشویی عظیمیه چه تفاوتی با دیگر قالیشویی های سطح شهر دارد در پاسخ باید گفت که قالیشویی عظیمیه نمونه ای از بهترین قالیشویی در کرج است که با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته و به روز به صورت کاملا اتوماتیک قالی ها و فرش های شما را می شوید همچنین این قالیشویی می تواند فرش ها را به صورت تخصصی با توجه به متریال و جنس فرش آنها را شستشو دهد پس بدون نگرانی و با خیال راحت می توانید قالی و فرش های خود از هر جنسی که هستند را به  بسپارید

قالیشویی اعتماد فردیس |قالیشویی اعتماد کرج |قالیشویی بانو کرج

شستشوی انواع قالی در قالیشویی عظیمیه کرج

همانطور که میدانید شستشوی هر فرش با دیگری متفاوت است مثلاً قاعدتاً شستشوی فرش ماشینی با فرش دستباف ابریشمی متفاوت است در صورتی که فرش های حساس مثل فرش های دستباف و ابریشمی به صورت اشتباه شسته شوند آسیب های زیادی به آنها وارد خواهد شد از جمله این آسیب ها می توان به پخش شدگی رنگ پوسیدگی و پارگی فرش و غیره نیز اشاره کرد به همین دلیل است که افراد زیادی در مورد سپردن قالی دستبافت خود به قالیشویی دچار شک و تردید هستند پیشنهاد ما به شما این است که برای شستشوی فرش های حساس خود حتماً از قالیشویی های معتبر و با سابقه مثل قالیشویی عظیمیه کرج استفاده کنید

خدمات قالیشویی عظیمیه کرج

قالیشویی عظیمیه کرج نیز مثل تمامی قالیشویی‌های دیگر یک سری خدمات مربوط به فرش و قالی دارد که مهمترین آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم. اگر شما به دنبال یا عظیمیه هستید می‌توانید قالیشویی اردلان را یک انتخاب بهینه و مناسب بدانید که می‌توانید بدون نگرانی و با خیال راحت شستشوی فرش، قالی، موکت و مبل خود را به آن بسپارید.
از مهمترین خدمات قالیشویی اردلان می‌توان به ، شستشوی فرش دستبافت، مبل شویی، موکت شویی، اعلا شویی و…. اشاره کرد. قاعدتاً شستشوی هر کدام از این موارد نیاز به دانش و تخصص خاصی دارد و با دیگری متفاوت است. مثلاً شستشوی فرش ماشینی و شستشوی فرش دستباف متفاوت است. متناسب با آن نیز هزینه‌های مربوط به آن  متفاوت خواهد بود. مثلاً با هزینه شستشوی فرش متفاوت است. اگر می‌خواهید که هزینه دقیق این شستشو ها را بدانید بهتر است که از طریق تماس تلفنی و یا سایت استعلام قیمت هر کدام را بگیرید.
البته به این موضوع مهم نیز توجه کنید که هزینه شستشوی فرش و قالی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. مثلاً نوع فرش و قالی، نوع پوسیدگی، نو یا کهنه بودن فرش مورد نظر، سالم یا پاره بودن فرش، مدت زمان شستشوی فرش و…
در مورد مبل شویی به این نکته توجه کنید که مبل شویی معمولاً در محل یعنی در منزل انجام می‌شود. شما با ثبت درخواست در مورد شستشوی مبل باید منتظر همکاران ما برای شستشوی مبل در منزل خود باشید.

فارش قالی در قالیشویی عظیمیه اردلان کرجس

شما می توانید برای شستشوی قالی و فرش مورد نظر خود در قالیشویی عظیمیه اردلان کرج به صورت آنلاین و اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید یا اینکه با تماس تلفنی سفارش شستشوی قالی خود را انجام دهید در اولین مرحله با بررسی درخواست شما در مورد شستشوی فرش و قالی همکاران ما در کمترین زمان ممکن حمل و نقل فرش یا فرش های مورد نظر را انجام می دهند معمولاً شستشوی فرش به مدت زمان ۴۸ ساعت انجام می شود در صورتی که محدودیت زمانی بیشتری دارید بهتر است که در ابتدا این موضوع را با کارشناسان و همکاران مجموعه ما در میان بگذارید اثر پیشنهاد ما به شما این است که شستشوی فرش و قالی خود را به پیک تایمی قالیشویی ها واگذار نکنید مهمترین پیک تایمی قالیشویی ها در ماه اسفند است زیرا افراد زیادی تمایل دارند که شستشوی فرش های خود را در ماه اسفند انجام بدهند البته در هر زمانی از سال می تواند شستشوی فرش های شما را انجام دهد.

قیمت قالیشویی عظیمیه کرج

اگر در مورد در قالیشویی های مختلف جستجو کرده باشید احتمالاً با قیمت های متفاوتی روبرو خواهید شد پیشنهاد ما به شما این است که هیچگاه گول قیمت نامتعارف و بسیار پایین بعضی از قالیشویی ها را نخورید زیرا این مجموعه ها قصد دارند با ارائه شستشوی بی کیفیت بیشترین سفارش و از آن خود کنند از طرفی بعضی دیگر از قالیشویی ها نیز از طریق سوء استفاده قیمت های بسیار نجومی و بالایی را در مورد شستشوی فرش لام می‌کنند اما قالیشویی اردلان کرج تلاش می کند با ارائه بهترین کیفیت یک قیمت منصفانه و معقول را برای شستشوی هر نوع فرش و قالی داشته باشد شما میتوانید با استعلام قیمت از قالیشویی های مختلف از منصفانه بودن قیمت قالیشویی اردلان کرج مطمئن شوید

اعلا شویی فرش‌های قدیمی در قالیشویی اردلان کرج

حساس و خاصی که دارند نمی‌توانند به روش‌های عادی شسته شوند. همچنین ممکن است که بعضی از فرش‌ها، آلودگی‌ها و کثیفی‌هایی داشته باشند که با چشم غیرمسلح قابل دیدن نباشند. اما همان‌طور که می‌دانید این آلودگی‌ها و کثیفی‌ها می‌تواند سلامت انسان‌ها را به خطر بیندازد. از طرفی اگر این کثیفی‌ها و آلودگی‌ها از بین نرود و شسته نشود ممکن است که به خود فرش نیز آسیب بزند و باعث شود که فرش در مدت زمان کوتاه‌تری دچار پوسیدگی و پارگی شود. از همین رو پیشنهاد ما به شما اعلاشویی فرش است. در شستشوی عادی قالی و فرش، معمولاً از پودر های مخصوص فرش برای شستشو استفاده می‌شود. در صورتی که در اعلاشویی فرش و قالی از شامپوهای مخصوص این حوزه استفاده می‌شود که می‌تواند به صورت کامل تمامی آلودگی‌ها و کثیفی‌های فرش را از بین ببرد بدون اینکه آسیبی به آن وارد کند. همچنین شستشو با دستگاه‌های مخصوصی برای شستشوی فرش و قالی وجود دارد و خشک شدن آن‌ها نیز در گرمخانه مخصوص انجام می‌شود. اتو پرس فرش یکی دیگر از فرآیندهای مهم در اعلاشویی است که در شستشوی عادی فرش انجام نمی‌شود.

شستشوی فرش در عظیمیه کرج/فرش شویی عظیمیه کرج

امروزه روشهایی شبیه به شیوه قدیمی اجرا نمی گردد . به جهت حفظ هرچه بیشتر پاکیزگی فرشها ، کارخانه های قالیشویی را در بیرون از سطح شهر ایجاد می نمایند تا حتی الامکان از آب نهرهای شهر استفاده نشود و بتوان با حفر چاه های عمیق ، آب فراوان و پاکیزه برای شستشوی فرش مهیا نمود .

قالیشویی در عظیمیه کرج مواد پاک کننده را به مقدار مناسب روی سطح قالی میریزد .سپس برسهای ویژه ی ماشین آلات قالی شویی در عظیمیه  کرج فرآیند شستشوی فرش را آغاز می کنند به این ترتیب قسمت های چرک و آلوده قالی کاملا تمیز می گردد . در قالی شویی در عظیمیه  کرج دستگاه های خاصی طراحی و ساخته شده که دارای برسهای بزرگ و دایره ای شکل میباشد و توسط نیروی برق به حرکت در می آید و به آهستگی سطح فرش را سائیده و نقاط تیره و چرک آن را میشوید.

مطلب مرتبط:

قالیشویی تمام اتوماتیک در عظیمیه کرج

پس از آن که تمام فرش به خوبی شسته شد توسط دوشهای پخش کننده آب مخصوص قالیشویی ، تمام فرش را شسته و مواد شوینده را به خوبی از قالی دور می کنند . پس از آن که به خوبی مواد شوینده از لا به لای پرز فرش خارج شد معمولا فرش را به طور کامل و یکجا درون حوضچه های بزرگ آب فرو می کنند تا آبکشی شود .

قالیشویی تمام اتوماتیک عظیمیه کرج برای آبکشی فرش و زدودن مواد شوینده است به همین منظور است که قالیشویی وزیر مجهزترین

است و می تواند عملیات شور قالی را به بهترین شکل انجام دهد .قالیشویی در عظیمیه کرج : شستشوی انواع فرش ،قالی ،موکت و قالیچه با استفاده از دستگاه های مدرن در محدوده عظیمیه کرج را به قالیشویی وزیر بسپارید .

غبار گیری مکانیزه در قالیشویی عظیمیه کرج

به دلیل وجود ذرات خاک و گرد و غبار که در لا به لای پرز فرش نفوذ کرده اند میبایست قبل از آغاز شستشوی فرش آن را به خوبی غبارگیری نمود. قالیشویی مجاز قبل از شستشو عملیات قالی تکانی را روی فرش انجام میدهد تا هیچ گرد و غباری روی فرش باقی نماند و از بروز هر گونه مشکل برای فرش جلوگیری کند .

کارخانه قالیشویی عظیمیه کرج این اطمینان را میدهد که نه تنها فرش شما طی فرآیند قالی تکانی و زدودن گرد و خاک فرش ، صدمه نمیبیند بلکه پس از طی این مرحله با بهترین کیفیت شسته میشود یکی از قالیشوییهایی که مجهز به دستگاه بروز قالی تکانی است قالیشویی وزیر کرج میباشد که جهت بهره مندی از این خدمات میتوانید با این قالیشویی تماس حاصل نمایید این دستگاه از جدید ترین دستگاه های موجود در بازار می باشد و از دقت بالایی برخوردار است .

اگر میخواهید فرش شما در حین خاک گیری آسیب نبیند و پاره نشود باید از قالیشویی خوب و مجهز به دستگاه های جدید خدمات دریافت کنید . برای دریافت این خدمات میتوانید در هر زمان از شبانه روز با قالیشویی وزیر تماس حاصل نمائید و از سلامت فرشتان اطمینان حاصل نمائید .

قالیشویی فوری در عظیمیه کرج

قالیشویی وزیر به علت مجهز بودن به ماشین آلات پیشرفته و گرم خانه های بزرگ و مجهز به سیستم تهویه ، در سریعترین زمان ممکن فرش ها را تحویل می دهد . سرعت دستگاه های شستشوی فرش و همچنین دقت بالا باعث افزایش کیفیت شستشوی فرش و رضایت مشتریان شده است . در برخی مواقع شما برنامه ای برای شستشوی فرش ندارید ولی شرایطی پیش می آید که باید همان لحظه فرشتان را بشویید که به آن شرایط

اضطراری میگویند با توجه به حساس بودن موقعیت برای سریعترین زمان ممکن نیاز به قالیشویی دارید پس میتوانید با قالیشویی فوری عظیمیه کرج تماس حاصل نمایید و از خدمات فوری قالیشویی وزیر استفاده کنید .

شستشوی قالیچه در عظیمیه کرج

شستشوی قالیچه نسبت به فرشهای متراژ بالا دشوار و زمان بر است بنابراین زمان تحویلشان نیز طولانی تر است اما قالیشویی عظیمیه کرج بخاطر مجهز بودن به تجهیزات به روز دنیا روند شستشوی متفاوتی دارد قالیچه های فانتزی و طرح دار و همچنین قالیچه های ماکارونی نیاز به دوبار شویی دارند بنابراین قیمت شستشوی آنها بالاتر است .

رعایت نکات خاص شستشوی فرش

  1. شستشوی فرش باید روی سطح صاف و سخت مانند سطح سیمانی ،موزائیک یا سنگ انجام شود و کفی دستگاه ها فلزی باشد و جزو سطوح سخت محسوب شود .
  2. مواد شوینده ای که برای شستشوی فرش به کار می رود باید کاملا خنثی باشند تا از هرگونه آسیب در الیاف پشم جلوگیری شود .
  3. کارخانه قالیشویی وزیر مجهز به آبگیر لوله ایست و تا 90درصد آب فرش گرفته میشود سپس در گرمخانه روی سطح صاف خشک میگردد و از بروز کیست در فرش جلوگیری می کند .
  4. حتی الامکان میبایست از گرم خانه و یا مکانهایی که در آنجا نور شدید آفتاب وجود نداشته باشد برای خشک کردن فرش استفاده نمود . زیرا تابش شدید نور آفتاب باعث رنگ پریدگی فرش به ویژه رنگهای ناپایدار میگردد . از همین جهت باید فرش را به قالیشویی با تجربه و مطمئن سپرد قالیشویی وزیر با تجربه ترین قالیشویی عظیمیه است و سلامت فرش را در اولویت کار قرار میدهد .

شستشوی سنتی فرش

شستشوی فرش از سالها پیش در خانواده های ایرانی مرسوم بوده است اما شستشوی دقیق و اصولی فرش باید به نحوی باشد که هدف اصلی ، به خوبی و بدون کمترین صدمه به فرش تحقق یابد . یعنی فرش از آلودگیها و سطوح چرک زدوده شده و کاملا پاکیزه گردد . در روشهای کاملا قدیمی معمولا فرش را در درون نهر های روان آب قرار داده و پس از آن که فرش به خوبی خیس می گردید آن را به بیرون منتقل و با مواد شوینده ای همچون چوبک و سایر شوینده های قدیمی و به کمک پاروهای بزرگ می شستند .

قیمت قالیشویی در عظیمیه کرج

در طول سال تعداد دفعات متفاوت فرش را شستشو می دهیم و می دانیم که شستشو اگر به درستی انجام نشود علاوه بر تمیز نشدن فرش از عمر فرش نیز می کاهد . سال به سال هزینه های قالیشویی به دلیل گران شدن نیروی کار ، افزایش استهلاک تجهیزات و گران شدن قطعات و همچنین افزایش قیمت مواد شستشو ، رو به رشد است و این مسئله ممکن است شما را از سپردن فرش به قالیشویی منصرف ومیل به شستشوی فرش در منزل را افزایش دهد .

اما باید توجه کنید که شستشو در منزل تفاوت چندانی با سپردن فرش به قالیشویی غیر مجاز و نامعتبر ندارد و به دلیل کاهش هزینه شستشو هزینه گزاف خرید فرش را متحمل خواهید شد . اگر در انتخاب قالیشویی دقت کنید دیگر نیازی نیست که در طول سال چندبار فرش را شستشو دهید و این هزینه را پرداخت کنید .

اگر میخواهید برای هر پارت شستشو از قالیشویی وزیر تخفیف بگیرید می توان با دریافت کد اشترک و عضویت در باشگاه مشتریان ما از تخفیفات استفاده کنید و کمی از هزینه ها بکاهید .

قالیشویی و مبل شویی وزیر عظیمیه

قالیشویی وزیر علاوه بر خدمات قالیشویی ، خدمات مبل شویی نیز ارائه میکند که این خدمات نیز کاملا مکانیزه و در محل انجام میشود . این مجموعه از جدیدترین دستگاه مبلشویی نیمه مکانیزه و تمام مکانیزه استفاده میکند و لکه برهای جدید بدون آسیب به مبل را استفاده میکند و برای هر لکه لکه بر مخصوص آن را استفاده میکند .

در صورتی که مبل شما چرم است اصلا نگران نباشید زیرا برای مبلمان چرم شما هم از مواد مخصوصی استفاده میشود که علاوه بر رفع آلودگی مبل موجب افزایش عمر چرم هم میشود برای شستشوی خوشخواب نیز از دستگاه مکانیزه استفاده میشود

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا