علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

بهترین مدل تب سنج بیورر (ترمومتر بیورر) – آرمین درمان

بهترین مدل تب سنج بیورر دارای ویژگی‌های منحصربه فردی است که در این مطلب قصد داریم به آن بپردازیم. با شناخت بهترین تب سنج دیجیتالی میتونین برای یک عمر از دستگاه با کیفیت و با دقت خود استفاده کنین.

 بهترین مدل تب سنج بیورر چیست؟

به نقل از آرمین درمان بهترین مدل ترمومتر مارک بیورر یا Beurer آلمان می‌باشد. این برند یکی از بهترین برند های کشور آلمانی است که انواع تجهیزات پزشکی را تولید می‌کند. در تصویر زیر چند مورد از بهترین ترمومترهای بیورر آورده شده است.

 بهترین مدل تب سنج بیورر | شرکت بیورر ایران آرمین درمان
بهترین مدل تب سنج بیورر | شرکت بیورر ایران آرمین درمان

بهترین مدل تب سنج بیورر را از کجا تهیه کنیم؟

در  خصوص پاسخ به این سوال باید گفت که بهتره از مرجع و نمایندگی اصلی برند بیورر در ایران این محصول رو تهیه کنید. چراکه با اینکار از اصالت کالا و دارا بودن خدمات پس از فروش آن مطمئن خواهید شد. بهترین ترمومتر پزشکی تهران رو میتونین از شرکت آرمین درمان تهیه کنید. شرکت آرمین درمان با بیش از سه دهه تجربه به عنوان نماینده انحصاری بیورر در ایران فعالیت می‌کند. و از مزیت های تهیه محصولات از شرکت بیورر آرمین درمان یا نمایندگان مجاز آرمین درمان می‌توان به 2 سال گارانتی آرمین درمان و 10 سال خدمات پس از فروش اشاره کرد. جهت مشاهده محصولات این شرکت میتونین وارد صفحه ترمومتر دیجیتالی بشین و لیست ترمومترهارو به همراه قیمت مشاهده کنین.

بهترین ترمومتر پزشکی آرمین درمان

شرکت آرمین درمان انواع تجهیزات پزشکی برند بیورر آلمان را وارد و توزیع می‌کند و یکی از دسته کالاهای آن ترمومتر یا تب سنج تفنگی هستش. که بهترین مدل های این دستگاه رو پوشش میده، برای مشاهده فروشگاه این شرکت کافیه با سرچ کلمه آرمین درمان وارد سایت بیورر ایران بشوید.

همچنین بهترین نوع تب سنج برای کودکان نیز نزد برند بیورر می باشد که شرگکت آرمین درمان هم چندین مدل از این محصول برای کودکان دارد. در نتیجه به دلیل گسترش و تنوع محصولات بیورر آلمان، بهترین مارک تب سنج دیجیتال همین برند هست و با خرید کالای مد نظر خود میتونین از کیفیت و دقت دستگاه مطمئن باشید.

 بیورر آرمین درمان | بهترین تب سنج دیجیتالی
بیورر آرمین درمان | بهترین تب سنج دیجیتالی

انواع تجهیزات پزشکی بیورر آرمین درمان

سایر تجهیزات پزشکی بیورر تحت پوشش شرکت آرمین درمان می‌باشد که شامل فشارسنج، نبولایزر، ماساژورهای برقی، مرطوب کننده هوا، اکسیژن ساز، تصفیه کننده هوا و سایر محصولات زیبایی و سلامتی را شامل می‌شود. برای مشاهده محصولات بیورر کافیه وارد سایت آرمین درمان بشوید.

مشاهده صفحه اصلی سایت آرمین درمان بیورر ایران با کلیک بر تصویر زیر:

بیورر
بیورر

آشنایی بیشتر با برند بیورر آلمانی

بیورر یا Beurer یک شرکت خانوادگی آلمانی است که انواع تجهیزات بهداشتی و سلامتی را تولید می کند. این شرکت در سال 1919 در شهر اولم آلمان تاسیس شد و در ابتدا فقط به تولید پتوهای برقی می پرداخت. در دهه 1980 این شرکت به تدریج دامنه فعالیت خود را گسترش داد و خط تولید متنوع تری را راه اندازی کرد. امروزه گروه صنعتی Beurer یکی از پیشتازان بازار در زمینه تولید انواع تجهیزات اندازه گیری فشار خون، ترازو، دماسنج بدن، پتوی برقی، نبولایزر، دستگاه تصفیه هوا و رطوبت ساز می باشد. Beurer اکنون بیش از 2200 نوع محصول مختلف تولید می کند.

در سال 2006 تعداد کارکنان این شرکت از مرز 800 نفر گذشت و درآمد آن حدود 230 میلیون دلار بود. برای چندین سال، Beurer تولید محصولات خود را در آلمان متوقف کرد و در عوض خط تولید خود را به مجارستان و کشورهای آسیای شرقی منتقل کرد. در سال 1919، کیت و یوگن بوهرر زندگی سختی را در الم آلمان داشتند. در آن زمان کیت بیورر آرزوی بزرگی در سر داشت و آن یافتن جایگزینی برای کیسه آب گرم برای گرم کردن بدن بود.

او می خواست چند دستگاه را به مردم عرضه کند. در آن زمان سیستم گرمایش مرکزی چندان رایج نبود. البته در سال 1908 شرکتی در آلمان شروع به تولید پتوهای برقی کرده بود و در نتیجه دانش تولید این محصول در آلمان به وجود آمد. در این زمان، کیت و یوگن بوهرر وارد تجارت شدند و با استفاده از دو چرخ خیاطی در اتاق خواب خود شروع به تولید پتوهای برقی کردند. سنگ بنای گروه صنعتی Beurer به این ترتیب گذاشته شد.

کلام آخر

در نهایت باید گفت که برای بهترین مدل تب سنج بیورر نمیتوان یک مدل خاص را معرفی کرد چرا که هر مدل دستگاه مزایا و ویژگی‌های مخصوص به خودش رو داره، برای اینکه بهترین خرید خود را داشته باشید، میتونین از کارشناسان فروش آرمین درمان یک مشاوره دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا