عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین مرکز عرضه گوسفند زنده و بهداشتی در تهران

بهترین مرکز عرضه گوسفند زنده و بهداشتی در تهران

مراکز خرید و فروش دام زنده همواره جزء مراکز شلوغ و پر متقاضی است. از انواع دام زنده می‌توان به گوسفند، گوساله، گاو، بره و … اشاره نمود. خرید گوسفند موضوعی است که در صورت انجام مراسم های مذهبی و رسمی و همچنین خانوادگی از اهمیت بالایی برخوردار است .

 

پرورش دام |پرورش گوسفند |پرورش میش

در چنین شرایطی است که مردم باید چنین مراکزی را پیدا کنند تا بتوانند به راحتی دام زنده مورد نیاز خود را تهیه کنند. احتمالاً برای شما پیش آمده که در ورودی یا خروجی شهرها اگهی فروش گوسفند زنده را مشاهده کرده باشید. اما سوای خرید یا فروش، قیمت گوسفند زنده موضوعی است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

مراحل خرید خرید گوسفند زنده

اگر در این روش، اگر برای اولین بار قصد خرید گوسفنده زنده دارید باید حتما در این زمینه تحقیق کنید چرا که معمولاً در شهر‌ها قصابی‌ها گوسفند زنده به فروش نمی‌رسانند به این دلیل که فروش تک تک اجزای آن به صورت جداگانه، سود بیشتری برای آن‌ها دارد. اگر موفق شدید مراکزی یا واسطه‌ای برای خرید پیدا کنید شما می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

قیمت بالا دام زنده

مسأله‌ای که در مورد قیمت گوسفند زنده وجود دارد این است که نظارت چندانی بر روی فروش آن وجود ندارد .مخصوصا اگر شما از واسطه ها دام خود را خریداری کنید آنها می‌توانند به هر قیمتی که می‌توانند آن را بفروشند. این قیمت بر اساس هر کیلوگرم تعیین می‌شود که قاعدتاً نرخ مصوبی ندارد. به همین خاطر شما حتما باید از مراکزی که زیر نظر اتحادیه دام هستند خرید کنید.

محصولات دام زنده مخصوصا در کشورهای مسلمان نشین مانند ایران از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که گوشت این دسته از حیوانات بر اساس احکام اسلامی جزء گوشت های حلال شناخته شده و قابل مصرف می‌باشند. عوامل مختلفی بر قیمت گوسفند و دام زنده تاثیرگذار هستند. توصیه می‌شود برای خرید آن ها به مراکز معتبر عرضه دام زنده رجوع نمایید تا از نظر هزینه و سلامت و بهداشت دام خیالتان آسوده باشد.

مرکز دام و گوسفند زنده باکیفیت

تقاضای خرید دام زنده خصوصا گوسفنده زنده در برخی از مناسبت های سال بسیار افزایش می‌یابد. در این بین برخی افراد که بصورت واسطه کار میکنند دام بیمار را بجای دام زنده بفروش میرسانند ،در نتیجه سلامت های جبران ناپذیری بر مصرف کننده، هم از نظر مالی و هم از نظر زمانی وارد خواهد شد.

این افراد در وعده های غذایی دام از پلاستیک، روزنامه و بسیاری دیگر از مواد نامناسب استفاده می‌کنند. که در پی آن، بدن دام مریض شده و متحمل انواع بیماری های مختلف می‌شود. مرکز لایو شیپ با سالها تجربه در زمینه خرید و فروش انواع دام زنده در ایران می باشد که به سلامتی دام های زنده بسیار اهمیت می‌دهند. این مراکز همواره سعی می‌کنند تغذیه دام زنده را به عالی‌ترین نحوه ممکن به انجام برسانند تا هم سلامت دام تضمین شود و هم رضایت شما جلب گردد.

البته تشخیص دام مریض از سالم تاحدودی آسان و امکان پذیر است. خصوصا اگر از قبل در این زمینه اطلاعاتی داشته باشید، به راحتی خواهید توانست آنها را از یکدیگر تشخیص دهید. از جمله میتوان گفت که دام یا گوسفند سالم نسبت به نوع بیمار از انرژی و جنب و جوش بسیاری برخوردار است. همچنین به راحتی بدون هیچ ضعف جسمی تکاپو دارد. اما دام بیمار با توجه به اینکه تمام انرژی خود را صرف بیماری میکند نمی تواند از سلامت کافی برخوردار باشد.

پرورش دام |پرورش گوسفند |پرورش میش

قیمت روز دام زنده

گوسفند تنها یکی از انواع دام است. گوساله، گاو، بره و بسیاری از موارد دیگر که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره نمودیم، جزء دام محسوب می‌شوند. قیمت این حیوانات بر اساس نوع آنها و همچنین تحت عوامل دیگر همواره در حال تغییر است و ثابت نیست. در مراکز معتبر عرضه دام زنده، قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه تعیین میشود و هر روز در حال تغییر می باشد.اگر تمایل به خرید دام زنده ارزان قیمت دارید حتما با شماره های تماس لایو شیپ تماس گرفته تا قیمت روز دام زنده به شما داده بشود.

همچنین در روز های خاص سال نظیر عید قربان، سفر حج و … با توجه به اینکه تقاضا برای خرید دام زنده (خصوصا گوسفنده زنده) افزایش می‌یابد، در این ایام قیمت روز دام زنده نسبت به سایر روزهای سال افزایش پیدا میکند. در این روز مردم طبق رسم هر ساله دام زنده و یا گوسفنده زنده را برای قربانی کردن تهیه می‌کنند.

خرید آنلاین گوسفند زنده در تهران

البته با وجود شرایط کنونی و گسترش بیماری کرونا، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند به جای مراجعه حضوری، از خدمات آنلاین برای کارهای خود استفاده نمایند. در رابطه با خرید دام زنده و اطلاع از قیمت های آن نیز همین شرایط فراهم است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت لایو شیپ یا تماس با کارشناسان ما از آخرین قیمت گوسفند زنده و بسیاری دیگر از دام ها باخبر بشوید.

از جمله بزرگترین مراکز عرضه دام بهداشتی ، مجموعه گوسفند زنده پیام می‌باشد. در این مجموعه با رعایت تمام نکات بهداشتی و سلامتی لازم، تعداد زیادی گوسفند زنده و دام زنده برای مصارف گوناگون داد و ستد می شود و دامداران به فروش دام های خود می پردازند. به هر دلیل اگر بصورت حضوری تمایل به خرید دام زنده نداشته باشید میتوانید با مراجعه به سایت و تماس با کارشناسان ما دام خود را بصورت اینترنتی سفارش بدهید.

شماره تلفن همراه : 0912200502909127125345

شمال تهران : 22507255، 22522467

ونک و میرداماد و یوسف آباد : 88571771

محدوده مناطق غرب تهران : 44832692

مناطق مرکز تهران و محدوده: 66623579

دکمه بازگشت به بالا