عمومیکسب و کار ایرانی

تاثیر تصاویر تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی

عکاسی تبلیغاتی اگر حرفه‌ای و خلاق انجام شود موجب تقویت لحن بازاریابی می‌گردد. پس لازم است متناسب با هدفتان و این که می‌خواهید چه پیامی به مخاطب انتقال دهید، عکس مناسب را تولید کرده و در رسانه پربازدید منتشر کنید.در عکاسی حرفه‌ ای برای تبلیغات هیچ وقت از عکس‌های پیچیده و نامفهوم استفاده نکنید زیرا این عکسها باعث سردرگمی مخاطب شده و شما را به هدف نمی‌رساند.عکسهای تبلیغاتی را با هر سبکی که تهیه می کنید بهتر از ایده پردازی کنید. عکسها چه بصورت عکاسی دکوراتیو باشند و چه خلاق یا مفهومی لازم است ایده ای در پشت خود داشته باشند تا تاثیر چند برابر بروی بیننده بگذارند. در انتخاب نوع عکس برای تبلیغات به فرهنگ و موقعیت مکانی مخاطبانتان توجه داشته باشید و مطابق با نوع فرهنگ مخاطب عکسی حرفه‌ای تهیه کنید تا راحت بتوانید از طریق عکاسی تبلیغاتی مخاطب خود را جذب کنید.

از عکسهای تبلیغاتی خلاق و با کیفیت برای تبلیغات محصول خود در شبکه اجتماعی همچون اینستاگرام استفاده کنید تا زودتر به هدفتان که جلب مشتری و افزایش فروش  است برسید. همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که بخش بزرگی از موفقیت‌تان در تبلیغات، به نوع عکاسی تبلیغاتی و توضیحات جامع بستگی دارد. بطور کلی می توان گفت عکسهای ساده و معمولی از محصولات صرفا کار راه انداز هستند و فروش معمولی برایتان به ارمغان می آورند، اما عکسهای جذاب و حرفه ای فروش شما را دگرگون می کنند.

آموزش عکاسی در اصفهان از سطح پایه تا پیشرفته همراه آموزش نورپردازی ویژه علاقمندان به یادگیری عکاسی

ویژگی سبک عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی سبکی از عکاسی تجاری ست که در آن محصول در قالب عکسی جذاب به مخاطبین معرفی شده و برای آن تبلیغات صورت می‌گیرد. عکاسی تبلیغاتی تفاوت زیادی با عکاسی صنعتی دارد و این دو سبک از عکاسی مقوله‌هایی کاملاً جدا از هم می‌باشند. در عکاسی صنعتی هدف تمرکز بر درک و دریافت اطلاعات از ویژگی های محصول برای معرفی سریع آن است اما در عکاسی تبلیغاتی هدف جذب مشتری‌ست و برای رشد فروش از آن استفاده می‌شود.

در عکاسی تبلیغاتی ضمن معرفی سریع محصول مخاطب جذب تبلیغ شده و باعث می شود کسب و کار شما را دنبال کند . در این سبک، عکاس می‌تواند از ایده‌های مختلف استفاده کند و با استفاده از روشهای اغراق نمایی عکسهایی متفاوت تهیه کند تا مشتریان بیشتری جذب گردد. اما سبک عکاسی صنعتی یکی از بی‌اغراق‌ترین سبک‌ها در صنعت عکاسی‌ست و در آن تصاویر همان طور که هستند نشان داده می‌شوند. در عکاسی صنعتی واقعیات محصول نمایش داده می شود تا باعث انحراف ذهن مخاطب نشده و اعتمادش به سرعت جلب شود.

افزایش آگاهی نسبت به برند (Brand Awareness)

طبق مطالعات، هر فرد به طور میانگین 2 ساعت از زمان خود را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کند؛ بنابراین یکی از اهدافی که می‌توانید داشته باشید، افزایش آگاهی مخاطبین نسبت به برند است و سوشال مدیا فرصت بسیار عالی برای ایجاد چنین کمپین‌های تبلیغاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

انواع تبلیغات در شبکه های اجتماعی |بهترین عکس های تبلیغاتی |عکس تبلیغات اینترنتی

افزایش ترافیک ورودی سایت (Website Traffic)

براساس تحقیقات، از هر 5 متخصص بازاریابی، 3 نفر از شبکه‌های اجتماعی برای توزیع محتوا با هدف افزایش ترافیک ورودی سایت استفاده می‌کنند. پس با این نوع هدف‌گذاری در دراز مدت، این امکان را دارید که بازدید خود را افزایش داده و بک‌لینک‌سازی کنید.

بهترین کلاس آموزش عکاسی در اصفهان یکی از خدمات شهر اصفهان برای متقاضیان عکاسی  است

اهمیت انتخاب تصاویر مناسب در عکاسی تبلیغاتی


عکاسی تبلیغاتی بخش کلیدی بازاریابی و فروش دیجیتال در دنیای امروز است. تصاویر بیشتر از کلمات به تنهایی توجه مصرف‌کنندگان را به خود جلب می‌کنند و عکاسی تبلیغاتی می‌تواند به انتقال موثر مزایای یک محصول یا خدمات به مخاطبان هدف کمک کند. علاوه بر این، با ظهور رسانه‌های اجتماعی، داشتن عکس‌های جذاب برای جلب توجه کاربران و تشویق آنها به تعامل با برند شما اهمیت بیشتری پیدا کرده است. تاثیر عکاسی تبلیغاتی بر دیجیتال مارکتینگ به گونه‌ای است که چه در فیس بوک، چه در اینستاگرام یا توییتر، یک عکس خوب طراحی شده می‌تواند تفاوت بین “لایک” و نادیده گرفتن باشد.

در نهایت، عکاسی تبلیغاتی یک استراتژی بازاریابی ضروری برای مشاغلی است که به دنبال برجسته شدن در یک بازار رقابتی هستند. با استفاده از تصاویر حرفه‌ای و تاثیرگذار می‌توانید حضور آنلاین خود را تقویت کرده و شانس موفقیت خود را در دنیای دیجیتال افزایش دهید.

معرفی و دانلود کتاب آموزش عکاسی حرفه ای pdf به زبان ساده اینجا کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا