علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

داکت اسپلیت اینورتر نوعی کولر گازی است

داکت اسپلیت اینورتر نوعی کولر گازی است که مانند سایر کولرگازی ها دارای اجزای زیادی مانند کمپرسور، سشوار، کندانسور و اواپراتور می باشد. تفاوت این نوع کانال اینورتر اسپلیت استفاده از انواع کمپرسور است.

هنگامی که اتاق به دمای مورد نظر می رسد، اینورتر برای حفظ انرژی و حفظ دمای مورد نظر، سرعت موتور را کاهش می دهد. تفاوت این است که در اینورتر کانال اسپلیت از کمپرسور سرعت متغیر (اینورتر) استفاده می شود. به طور کلی داکت اسپلیت از دو مجموعه داخلی و خارجی تشکیل شده است که همانطور که گفته شد از مهم ترین اجزای آن می توان به کمپرسور، لوله مو، کندانسور و کریر اشاره کرد. جدا از نوع کمپرسور مورد استفاده، اینورترهای کانال اسپلیت از دیگر سیستم های اسپلیت کانال قابل تشخیص نیستند. این محصول از اینورتر INOT استفاده می کند. لطفا برای خرید این محصول با نماینده اینورتر INOT خود تماس بگیرید.

به دلیل تفاوت در نوع کمپرسور، گاز در کانال اسپلیت اینورتر سازگارتر با محیط زیست است و در واقع این نوع واحد را دوستدار محیط زیست می نامند.

اینورتر تقسیم کانال چگونه کار می کند

در یک داکت اسپلیت معمولی، کمپرسورها تحت بار استفاده می شوند و برق زیادی مصرف می کنند. در چنین سیستم هایی وقتی کمپرسور روشن است حدود 16 آمپر جریان از منبع تغذیه ساختمان می گیرد (مثلا میتسوبیشی اسپلیت داکت 24000). حال فرض کنید دمای اتاق را روی 25 درجه تنظیم کرده اید. پس از زمان رویداد و تبادل دمای اتاق، داکت اسپلیت بلافاصله پس از رسیدن مجموعه به دمای اتاق، کمپرسور را خاموش می کند. حال اگر به هر دلیلی دمای اتاق دوباره گرم یا سرد شود، کمپرسور دوباره شروع به کار کرده و با 16 آمپر کار می کند.

اما در کمپرسور اینورتر سرعت چرخش موتور متغیر است. در این سیستم های داکت اسپلیت اینورتر، زمانی که دستگاه روشن می شود، کمپرسور بلافاصله به برق 16 آمپری نیاز ندارد و به تدریج با جریان کمتر (مثلاً 9 آمپر) و در مواقع لزوم شروع به کار می کند. انرژی بیشتری برای تغذیه مصرف می کند بنابراین اینورترهای داکت اسپلیت با نصف توان مصرفی کمپرسورهای معمولی کار خود را انجام می دهند و بر خلاف کمپرسورهای معمولی پس از رسیدن به دمای مطلوب خاموش نمی شوند. در عوض، هوشمندانه با مصرف برق کم 4 آمپر به کار خود ادامه می دهد، بنابراین دمای اتاق زیاد نوسان نمی کند.

سیستم VRF

VRF (مخفف Variable Refrigerant Flow) یکی از پیشرفته ترین سیستم های تهویه مطبوع مناسب برای ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری است که با نام VRV (مخفف Variable Refrigerant Volume) نیز شناخته می شود.

سیستم Vrf از یک یونیت خارجی (یک واحد متراکم کننده متشکل از یک کمپرسور و یک کندانسور) که در محیط باز خارج از ساختمان نصب شده و چندین واحد داخلی (تهویه) نصب شده در ساختمان و در مناطق مختلف تشکیل شده است.

نحوه عملکرد سیستم VRF

در این سیستم Vrf مبرد مایع تشکیل شده در اثر تراکم در یونیت خارجی به شاخه های مختلف تقسیم شده و وارد یونیت داخلی می شود و پس از عبور از شیر انبساط وارد کویل خنک کننده DX می شود. از طرفی هوای ورودی به یونیت داخلی سیستم Vrf (هوای اتاق) از سیم پیچ عبور می کند و با کاهش دما وارد اتاق می شود. بنابراین سیکل تبرید (Carnot) در سیستم های VRF استفاده می شود.

در فناوری سیستم Vrf به دلیل استفاده از کمپرسورهای دیجیتال یا کمپرسورهای اسکرول اینورتر، سرعت جریان مبرد در کویل های داخلی می تواند متفاوت باشد. بنابراین، دمای هر اتاق را می توان به راحتی با تغییر دبی مایع خنک کننده به طور جداگانه کنترل کرد. واحدهای داخلی یک سیستم VRF بسیار شبیه به واحدهای فن هستند. با این تفاوت که به جای آب، مایع خنک کننده در داخل لوله سیم پیچ جریان دارد.

چیلر اسکرول و چیلر پیچ

چیلرهای اسپیرال و اسکرو زیرگروهی از چیلرهای تراکمی هستند که با توجه به نوع کمپرسور مورد استفاده آنها نامگذاری می شوند. یکی از عوامل طبقه بندی کولرهای تراکمی، نوع کمپرسور انتخابی طراحان و سازندگان می باشد.

کامپیوتر وسیله ای است که اختلاف فشار (از طریق فشرده سازی) ایجاد می کند که باعث می شود مبرد در چرخه تبرید بخار گردش کند. بنابراین داشتن تجهیزات سردخانه تراکمی از جمله نوع یخچال تراکمی بسیار حائز اهمیت بوده و همواره مورد توجه قرار می گیرد.

انواع کمپرسورها و کولرهای تراکمی عبارتند از:

در حال چرخش

رول

یک بار

پیچ

سانتریفیوژ

علاوه بر این می توان گفت که کمپرسورهای اسکرول و اسکرو در سال های اخیر به پرکاربردترین کمپرسورها در تبرید تراکمی تبدیل شده اند. در طیف وسیعی از ظرفیت های خنک کننده (معمولا بین 70 تا 840 کیلو وات)، دو کمپرسور می توانند برای ایجاد تجهیزات تبرید مانند چیلرهای اسکرول و چیلرهای پیچی استفاده شوند.

یخچال را بچرخانید

تهویه مطبوع اغلب در سیستم های تهویه مطبوع خودرو (5 تا 100 کیلو وات در هر کمپرسور)، به ویژه در کاربردهای تعمیر و نگهداری استفاده می شود. این کمپرسورها دارای دو سیم پیچ برای افزایش فشار مبرد هستند. معمولا یکی از آنها ثابت است و دیگری بدون چرخش به صورت دایره ای حرکت می کند. بنابراین پس از دمیدن گاز در جعبه ثابت، گاز در اثر تبادل فلز بین دو فلز گرم می شود و در نهایت از مرکز فلز خارج می شود، تحت فشار باشید.

خنک کننده

کمپرسورهای اسکرو اغلب برای ظرفیت های بالا (70 تا 1070 کیلووات در هر کمپرسور) و برای تهویه مطبوع صنعتی و تبرید در چیلرهای اسکرو استفاده می شوند. این کمپرسورها از دو پیچ برای فشرده سازی گاز مبرد استفاده می کنند. بدین ترتیب سیم پیچ گاز قوچ به طور همزمان در فضای بین دو حلقه محبوس شده و با آنها می چرخد. سپس پس از افزایش فشار در خروجی سنسور رها می شود.

سیستم مجرای 9.0 کیلوواتی یک داکت مدیا اسپلیت است. با کولر گازی جدید 9.0 کیلوواتی Midea Ducted از راحتی تمیز در تمام طول سال برای کل خانه خود لذت ببرید.

با تهویه داکت اسپلیت می توانید کل خانه را تهویه کنید. داکت اسپلیت مدیا راحتی کامل خانه را با تهویه مطبوع چند لایه برای راحتی، کارایی، سادگی و قابلیت اطمینان واقعی ارائه می دهد. امکانات موجود شامل موارد زیر است:

7.1 کیلو وات

9.0 کیلو وات

10.5 کیلو وات

12.5 کیلو وات

14.0 کیلو وات

17،0 کیلو وات

مشخصات داکت اسپلیت مدیا 9.0 کیلو وات

به سختی انجام شده است

راحتی قابل اعتماد و اجزای فضای باز که برای دوام و آزمایش در شرایط سخت طراحی شده اند.

فناوری ضد خوردگی گلدفین

یک پوشش ضد خوردگی ویژه از سرمایه گذاری شما در کنترل آب و هوای خانه در برابر اثرات زیست محیطی محافظت می کند.

مصرف برق با اینورتر کواترو DC

تکنولوژی اینورتر DC برای عمر طولانی و مصرف انرژی مقرون به صرفه.

داکت اسپلیت مدیا راه حلی برای خنک کردن یا گرم کردن کل خانه شما است. سیستم لوله حلقه معکوس با واحدهای داخلی و خارجی کار می کند. واحدهای داخلی هوا را از طریق کوره به خانه شما برمی‌گردانند، جایی که بسته به تنظیمات سیستم شما خنک یا گرم می‌شود، و سپس آن را از طریق لوله‌هایی در فضای بین سقف و سقف یا دیوارها به داخل خانه فشار می‌دهند.

مزایای داکت اسپلیت مدیا

دمای خانه در یک نقطه تنظیم انتخاب شده برای بهینه سازی گرمایش و سرمایش زمانی که خانه شما راحت است. داکت اسپلیت مدیا دارای کنترل هوشمند برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی است.

ترویج منطقه بندی هوشمند

در قبوض برق صرفه جویی کنید

بدون به خطر انداختن راحتی

سیستم مجرای اسپلیت مدیا جدید به این معنی است که همه می‌توانند از گرما و جریان هوای خود لذت ببرند و شما می‌توانید با خاموش کردن جریان هوا در اتاق‌هایی که از آن استفاده نمی‌کنید، در مصرف انرژی و هزینه‌های جاری صرفه‌جویی کنید.

Midea یک گروه فناوری جهانی پیشرو است. داکت اسپلیت مدیا محیطی راحت ایجاد می کند که به شما امکان می دهد از زمان با کیفیتی در خانه لذت ببرید.

Midea از زمان تأسیس در سال 1968 به یک رهبر جهانی در لوازم خانگی، تهویه مطبوع، روباتیک و سیستم‌های اتوماسیون صنعتی و زنجیره‌های تامین لجستیک هوشمند تبدیل شده است. Midea به بیش از 200 کشور صادر می کند.

کول مدیا

چیلر مدیا اینورتر DC هوا خنک سری Aqua Tempo Super II، چیلر جدید اینورتر DC midea هوا خنک Midea است. طراحی فشرده و عملکرد عالی آن را برای بسیاری از کاربردها مناسب می کند. کولرهای مدیا می توانند در حالت خنک کننده با دمای محیط تا 52 درجه سانتیگراد و دمای آب خروجی کمتر از 0 درجه سانتیگراد کار کنند. در کنار این محصول از ساپورت های فن کویل استفاده شده است.

سوئیچ جریان آب و کنترل کننده سیمی هر دو در چیلر مدیا تعبیه شده اند و نصب را آسان تر می کنند. یک ماژول هیدرولیک با پمپ آب و مخزن انبساط را می توان به عنوان یک گزینه سفارشی سازی برای برآوردن نیازهای نصب خاص اضافه کرد.

چیلر رسانه ای اینورتر DC را فراهم می کند

بهره وری انرژی با رتبه A++

استفاده گسترده

نصب و نگهداری آسان

مبدل حرارتی بسیار کارآمد

مدل های پیچ خنک کننده

چیلرهای پیچ Midea به گونه ای طراحی شده اند که نیازهای فعلی و آینده را از نظر قابلیت اطمینان، بهره وری انرژی و کنترل هوشمند برآورده کنند. کولرهای مدیا اسکرو از بهترین تکنولوژی موجود امروزی استفاده می کنند: کمپرسورهای پیچی روتور دوقلو با دریچه های ظرفیت متغیر مناسب برای خنک کننده ها و کندانسورهایی که برای انتقال حرارت و راندمان بالا طراحی شده اند. چیلر مدیا مدل پیچی مناسب برای مدارس، بیمارستان ها، مراکز خرید، ساختمان های اداری و همچنین کارخانه ها و ادارات می باشد.

ویژگی های چیلر مدیا اسکرو کولر تینا (T1-T3)

کمترین هزینه کل مالکیت

عملیات بی صدا

صرفه جویی در هزینه های عملیاتی

انعطاف پذیری طراحی

نصب آسان و سریع

بسته رسانه ای پشت بام

پکیج تهویه مطبوع سقفی Midea به منظور ارائه راه حل های همه کاره برای سالن های بزرگ، انبارها یا سایر کاربردها طراحی و تولید شده است. انعطاف پذیری طراحی سقف پکیج مدیا شامل طراحی فشرده است.

ویژگی ضد خوردگی ویژه سقف پکیج مدیا برای مناطق ساحلی و مناطق در معرض مواد اسیدی مناسب است. اقدامات مختلفی برای اطمینان از عملکرد عادی و قابل اعتماد واحد خورشیدی بسته رسانه ای وجود دارد. مانند حفاظت از جریان سیستم، حفاظت سوئیچ ولتاژ بالا/پایین، حفاظت روشن/خاموش سنسور دما و غیره. حفاظت سه فاز قابل تنظیم است.

مجموعه ای از مدل های سقف تیرچه متوسط ​​با محدوده توان 22-105 کیلو وات

مقاومت در برابر خوردگی بالا پانل های کیس (فولاد صنعتی گالوانیزه G-90)، تایید شده توسط تست ASTM A 653.

لوله های مسی با کیفیت بالا در تمام اجزای سقف بسته بندی رسانه ای؛

کمپرسورهای دوار با راندمان بالا و قابل اعتماد ساخته شده توسط Copeland، Hitachi و Danfoss

کارت الکترونیکی یکپارچه با عملکردهای کنترل، خود تشخیصی، حفاظت، کنترل دما؛

پورت خارجی برای بررسی فشار مبرد (برای اتصال گیج های فشار).

اتصال جانبی یا پایین کانال های هوای رسانه ای در سقف در هنگام نصب مشخص می شود و کانال های تامین هوا یا خروجی استفاده نشده با درپوش بسته می شوند.

مجهز به بخاری برقی نصب شده در کارخانه اختیاری (باید در هنگام سفارش مشخص شود)

همراه با المنت های گرمایشی، یک دریچه برای مخلوط کردن هوای تازه، یک فیلتر قاب هوای چرخشی با افزایش کارایی برای سانروف پکیج مدیا وجود دارد.

کنترل از راه دور سیمی – ترموستات اتاقی Midea KJR-12B با سنسور دمای داخلی.

موتور محرک کمربند V-Wheel – با کشش قابل تنظیم روی یک قرقره “لغزنده”، یک جایگزین ساده برای سانروف بسته رسانه ای وجود دارد.

بخاری های گازی توسط شرکت سازنده نصب نمی شوند و به عنوان لوازم جانبی عرضه نمی شوند، اما امکان سفارش رجیسترهای گرمایش گازی کانالی با اتوماسیون بسته بندی مشعل و مدیا وجود دارد.

داکت اسپلیت جنرال (مبرد R410A) داکت کولر گازی یا کولر گازی مرکزی در پشت سقف قطره ای یا قطره ای نصب می شود که یونیت داخلی کولر گازی را کاملا مخفی می کند. توزیع هوا از طریق سیستم مجاری عایق حرارتی انجام می شود که در فضای طبقه میانی نیز قرار دارند. داکت اسپلیت به طور کلی با مبرد R410A سازگار با محیط زیست، مدل‌های آن از 1.5 تن تا 5.0 تن متفاوت است که بزرگترین واحد آن 7.5 تن با مبرد R407C است. همه مدل ها صرفه جویی در مصرف انرژی و عملکرد بالا دارند. یک انتخاب ایده آل برای ویلا، آپارتمان یا دفتر.

نصب کولر گازی کانالی مشکل است و نیازمند فرآیند دانش و تجهیزات خاصی است. مهمترین جنبه نصب داکت اسپلیت طراحی سیستم داکت است. بسته به آن، هزینه نصب محاسبه می شود. طراحی و انتخاب مناسب می تواند در زمان و منابع صرفه جویی کند. قیمت نصب داکت اسپلیت به فاصله یونیت داخلی و خارجی، طول سیستم داکت، ارتفاع یونیت و فضای موجود برای نصب کانال های تهویه مطبوع بستگی دارد.

تعمیر و نگهداری منظم AC باید شامل موارد زیر باشد:

عیب یابی و تست یونیت های تهویه مطبوع دیاگ.

بررسی وضعیت خطوط لوله

بررسی فیوزهای اسپلیت در کانال جنرال

تمام اتصالات الکتریکی را بررسی کنید

تمیز کردن فیلترهای مجاری هوای عمومی

اواپراتور را با فشار آب بشویید

تمیز کردن کندانسور با فشار آب (در صورت لزوم).

کمپرسور کانال اسپلیت عمومی را با مبرد شارژ کنید (در صورت لزوم)

عیوب جزئی که نیازی به جداسازی تجهیزات و تعویض قطعات ندارد را تعمیر کنید.

رفتار تقسیم هایسنس

مجموعه کولر گازی اسپلیت داکت HiSense از پنج ظرفیت 2.5 کیلووات، 3.5 کیلووات، 5 کیلووات، 7.1 کیلووات و 9 کیلووات تشکیل شده است که راه حل عالی تهویه مطبوع را برای هر خانه در اختیار شما قرار می دهد.

تمامی مدل های داکت اسپلیت هایسنس دارای کمپرسور دیجیتال اینورتر برای صرفه جویی نهایی در مصرف انرژی هستند و همچنین می توانید مطمئن باشید که وظیفه خود را برای محافظت از محیط زیست انجام می دهید زیرا همه مدل های داکت اسپلیت هایسنس از جدیدترین مبرد R32 استفاده می کنند. مدل‌های 5 کیلوواتی و 9 کیلوواتی به صورت استاندارد با کنترل هوشمند Wi-Fi عرضه می‌شوند، مدل‌های دیگر این ویژگی مفید را در آینده نزدیک خواهند داشت. کانال اسپلیت هایسنس بسیار کم مصرف و کاملا بی صدا است.

مشخصات فنی اینورتر داکت اسپلیت هایسنس

قابلیت سرمایش و گرمایش

مجهز به کیت اینورتر

استفاده بسیار کم

بسیار آرام

کمپرسور روتاری

دارای گاز R410 است

ترموستات لمسی تار برای حمام

قابلیت نصب کویل آبگرم

توزیع اسناد رسانه ای

رسانه های جداگانه با طراحی و کیفیت بهتر وجود دارد. دستگاه های تهویه مطبوع داکت اسپلیت اغلب بهترین انتخاب برای سرمایش یا گرمایش فضاهای بزرگی هستند که به اندازه کافی یا ظرفیت واحدهای دیواری که می توانند به طور مساوی هوا را در فضای بزرگ توزیع کنند، نیستند. دفاتر، مغازه ها، مدارس، رستوران ها، ویلاها و سایر مکان های بزرگ را باز کنید. مزیت داکت اسپلیت مدیا نصب ساده و آسان آن است. برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

کانال رسانه تقسیم قدرت بالا

این سری از کانال های اسپلیت مدیا برای حفظ پارامترهای دما در سالن های بزرگ سوپرمارکت ها، انبارها، فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن با کانال های بزرگ و گروه های شبکه های توزیع یا سایر واحدهای تامین هوا طراحی شده است.

یونیت های داخلی معمولاً بر روی سقف، با سقف کاذب یا در قسمت های فنی مانند “اتاق تهویه” نصب می شوند. واحدهای داخلی مجهز به فن های فشار قوی، با فشار خارجی – از 100 تا 250 Pa، بسته به مدل هستند. قابل استفاده برای اتصال مدارهای فریون 2 یا 4 لوله بین واحدهای داخلی و خارجی.

فن آوری های لوله رسانه جداسازی توان بالا

کانال جداکننده مدیا فین نیلو

این یک فناوری رسانه ای مجزا برای محافظت در برابر خوردگی است. پوشش ضد خوردگی ویژه مبدل محافظت در برابر شرایط جوی و محیط تهاجمی را فراهم می کند. رنگ آن می تواند متفاوت باشد (آبی، سبز، طلایی یا بی رنگ (لاک شفاف).

مخلوط شدن هوای تازه با خطوط رسانه ای تقسیم شده

سازماندهی هوای تازه – از طریق یک مجرای مجزا (در یک سیستم داکت اسپلیت با چنین عملکردی، کانال معمولاً قطر کمی دارد و در امتداد جاده قرار می گیرد)

عملیات رسانه تقسیم کانال

در بین تمامی محصولات تهویه مطبوع Midea، اگر در مورد مساحت های بزرگ صحبت کنیم، دستگاه اسپلیت داکت Midea کاربردی ترین کولرگازی تجاری است.

اگر یک آپارتمان بزرگ، ویلا، دفتر کار در فضای باز، مرکز خرید یا دیگر فضای عمومی سرپوشیده برای خنک کردن دارید، داکت اسپلیت مدیا همان چیزی است که به دنبال آن هستید. آیا می خواهید از دردسر نصب مجدد AC مرکزی خود در صورت نیاز به تعویض جلوگیری کنید؟ اولویت داکت اسپلیت مدیا این است که زندگی شما را آسان و راحت کند. اکنون تعویض ورودی هوا از عقب به پایین سریع و آسان است. این بر طیف گسترده ای از سیستم های تهویه مطبوع موجود تأثیر می گذارد. شرکت AC Midea همیشه با آخرین تکنولوژی هماهنگ است. اگر می خواهید با لوازم مدرن همگام باشید، Midea چیزهای زیادی ارائه می دهد.

سیستم های داکت اسپلیت مدیا با ویژگی های زیر ارائه می شوند:

عملکرد ضد سرماخوردگی؛

یخ زدایی خودکار؛

راه اندازی مجدد خودکار؛

رطوبت مستقل؛

حالت بی خوابی؛

پمپ جریان داخلی اختیاری؛

سوراخ هوای تازه

دریچه های هوای تمیز طوری طراحی شده اند که به راحتی قابل تنظیم باشند.

https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-69/290347-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA

دکمه بازگشت به بالا