عمومیکسب و کار ایرانی

راهنمای بازی EA Sports FC 24 

یکی از قدیمی‌ترین و احتمالا محبوب‌ترین بخش تمام بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال که از سال ۲۰۰۵ به‌طور حرفه‌ای وارد مجموعه فیفا شد و بسیاری از بازیکنان مجموعه PES را به سمت فیفا کشاند. بخشی که شما وظیفه مدیریت یک باشگاه فوتبال را برعهده می‌گیریدو تصمیمات شما در این مسیر می‌تواند روی عملکرد و آینده باشگاه تاثیر بسیار زیادی از خودشان برجای بگذارند. بخشی که هنوز طرفداران سینه‌چاکی از جمله خود من را دارد که هنوز می‌توانیم ساعت‌ها و ساعت‌ها در آن سرگرم شویم.

درابتدا درباره کلیت این بخش صحبت کنیم و ببینیم درابتدای مسیر چه کارهایی را باید انجام دهیم. اگر از مخاطبان سرسخت کریرمود باشید ابتدای این حالت را با چشم بسته هم می‌توانید رد کنید و حتی اگر تنها یک بار کریرمود بازی کرده باشید تقریبا با تنظیمات ابتدایی آن آشنایی دارید. شما در ابتدا باید مربی دلخواه خودتان را از میان مربی‌های واقعی جهان فوتبال انتخاب کنید یا مربی خودتان را طراحی کنید که دقیقا مانند بخش‌های دیگر فیفا تمام آپشن‌های شخصی‌سازی را دراختیار شما قرار می‌دهد. همچنین نام و فامیلی خودتان را هم می‌توانید روی مربی خودتان بگذارید ولی مثلا اگر با پپ گواردیولا شروع کنید نمی‌توانید از ظاهر پپ و نام خودتان استفاده کنید.

در قدم بعدی بازی از شما می‌خواهد که تیمتان را انتخاب کنید و در این مرحله دقیقا مانند مرحله قبل می‌توانید از میان تیم‌های واقعی یکی را انتخاب کنید یا تیم دلخواه خودتان را شکل دهید. از نام تیم و ظاهر استادیوم تا طراحی لباس و لوگو و سطح تیم و همه و همه را می‌توانید در این بخش شخصی‌سازی کنید تا تیمی که طراحی می‌کنید به‌طور کامل با سلیقه شما یکی باشد. در این بخش این نکته را فراموش نکنید که تیمی که می‌سازید اگر تیمی یک ستاره باشد و آن را در لیگ‌های سخت قرار دهید چالش بسیار سختی انتظار شما را می‌کشد که بسیار لذت‌بخش است.

سپس نوبت‌به تنظیمات کلی بازی می‌رسد که می‌توانید زمان بازی، درجه سختی، واحد پول و سختی نقل‌وانتقالات را در آن تغییر دهید؛ البته درجه سختی بازی و زمان هر بازی را می‌توانید هرموقع که خواستید در خود بازی تغییر دهید. پس از این مرحله و پس از طراحی جهانی که شما موردنظر داشتید وارد کریرمود می‌شویم. برای اینکه در ادامه مقاله به مشکل نخوریم از اینجا به بعد سیو شخصی خودم را مثال می‌زنم که برای شما قابل لمس‌تر باشد. برای مثال من تصمیم گرفتم که با پپ گواردیولا هدایت منچستریونایتد را برعهده بگیرم؛ اتفاقی که بدون شک در جهان واقعی رخ نخواهد داد.

تغییر مهم بعدی به استخدام کمک‌مربی‌ها و مربی‌های مخصوص بازیکنانِ هر پست مربوط می‌شود که باتوجه‌به بودجه باشگاه می‌توانید تعدادی از آن‌ها را استخدام کنید. طبیعتا هرچه مربی مهارت بالاتری داشته باشد حقوق بیشتری از شما می‌گیرد. به‌این‌خاطر که ما با منچستریونایتد بازی می‌کنیم مشکل چندانی در بخش مالی نداریم و می‌توانیم برای هر پست بهترین مربی‌های موجود را به باشگاه بیاوریم.

هر مربی تعداد مشخصی ستاره دارد و بازی به ما می‌گوید که برای هر پست داشتن چند ستاره ایده‌آل است. مثلا با استخدام یک مربی پنج ستاره و یک مربی چهار ستاره برای هافبک‌های تیمتان در این پست نه ستاره دریافت می‌کنید؛ هرچه تعداد ستاره‌های یک پست شما به تعداد ایده‌آل آن نزدیک‌تر باشد، بازیکنان حاضر در آن پست عملکرد بهتری خواهند داشت و بهتر و بیشتر پیشرفت خواهند کرد. تنها راه کسب XP در ، آبجکتیو‌های فصلی هستند. کامل کردن این آبجکتیوها می‌تواند تکراری و خسته کننده باشد اما همانطور که فصل ادامه پیدا می‌کند تعداد زیادی از آنها وجود دارد که باید انجام بدهید. این آبجکتیو ها عبارت‌اند از : شاید شما هم دوست داشته باشید

آبجکتیوهای روزانه

راحت‌ترین آبجکتیو فصلی است، آبجکتیو های روزانه را می‌توان تنها با انجام یک بازی و به ثمر رساندن تعدادی گل به اتمام رساند و روزانه 150 XP از این راه بدست می‌آورید.

آبجکتیو‌های هفتگی

برای انجام آبجکتیو‌های هفتگی، هفت روز وقت دارید اما بر خلاف آبجکتیو‌های روزانه، وقت بیشتری از شما می‌گیرند. برای انجام آبجکتیو هفتگی باید 3 آبجکتیو روزانه را تکمیل کنید، 8 عدد بازی را تمام کنید، 5 تا از آن‌ها را پیروز شوید، و 12 گل در مجموع به ثمر برسانید. دیگر بخش‌ها شامل خریدن بازیکن ، پاس گل و کامل کردن چند Moment می‌شود. میزان XP دریافت شده متغیر است اما هر هفته هزاران XP می‌توانید از این آبجکتیو کسب کنید. آبجکتیو های دو هفته‌ای این دسته، آبجکتیوهایی هستند که زیر مجموعه آبجکتیو های هفتگی محسوب می‌شوند و هر دو هفته عوض می‌شوند.

آبجکتیو‌های Event

این ابجکتیو‌ها در طول فصل متنوع هستند و شامل بازی کردن با بازیکن‌های بخصوص یا مقابل تیم‌های بخصوص می‌شود. از آنجایی که این آبجکتیو ها متنوع هستند از انجام آن ها بیشتر لذت خواهید برد. این دو بخش بهترین راه برای جمع آوری XP هستند اگر میخواهید پروسه جمع آوری XP را لذت بخش تر کنید.علاوه بر کسب جوایزی علاوه بر XP ، این شانس را دارید تا مهارت خودتان را در مقابل تیم بقیه بازیکن‌ها بسنجید.

آبجکتیو FC Founder

اگر بازی را قبل 1 نوامبر 2023 خریداری کرده و بازی کرده باشید، تبدیل به یک FC Founder می‌شوید . این آبجکتیو فرصت کسب 5000 XP را به شما می‌دهد. کارهایی که باید انجام بدهید شامل موارد زیر است (تمام موارد زیر را وقتی که کیت FC Founder را equip کرده‌اید باید انجام بدهید):

  • انجام 3 بازی برای دریافت 750 XP
  • به ثمر رساندن 3 گل برای دریافت 750 XP
  • 3 پاس گل برای دریافت 750 XP
  • آبجکتیو Brick Wall برای دریافت 750 XP
  • آبجکتیو Goal Scorer برای دریافت 750 XP
  • آبجکتیو‌های روزانه را در سریعترین زمان ممکن انجام دهید، مخصوصا از آنجایی که انجام آن‌ها به کامل شدن آبجکتیو هفتگی کمک می‌کند. از آنجایی که این آبجکتیو هر 24 ساعت ری‌استارت میشود فراموش کردن آن آسان است پس سعی کنید آن را در زمان خاصی انجام داده یا برای خود یک آلارم تنظیم کنید.
  • برای دیگر آبجکتیو‌های هفتگی ، میتوانید آن‌ها را در یک آخر هفته انجام بدهید و به مشکلی بر نخورید.
  • آبجکتیو‌های Event برای کسب XP بسیار با ارزش هستند و بهتر است هر چه سریعتر آن‌ها را انجام دهید چون ممکن است مهلت انجامشان به اتمام برسد.

راهنمای بازی FC 24؛ باز کردن پک

کسب پک‌های برنز کار راحتی است و قیمت هرکدام 750 کوین است. با گذشت زمان item‌ هایی که جمع آوری کرده‌اید بسیار زیاد می‌شود و با فروش همه‌ی آن ها کوین زیادی بدست می‌آورید. سعی کنید item هایی که ممکن است در آینده تقاضا برای آنها افزایش یابد را نگهداری کنید برای کسب مقداری سود. همین مراحل را برای پک‌های سیلور نیز میتوانید پیاده سازی کنید هنگامی که به اندازه کافی کوین برای سرمایه‌گذاری جمع آوری کرده‌اید. هیچوقت از کوین خود برای خرید fc 24 برای pc استفاده نکنید زیرا مقدار خیلی کمی از کوین شما را بازمی‌گردانند.

معامله

با معامله کردن بازیکنان مقدار زیادی کوین می‌توانید بدست بیاورید اگر بتوانید به خوبی عرضه و تقاضا را تحلیل کنید. معمولا باید تا آخر هفته صبر کنید برای انجام هرگونه معامله، چون در این زمان تعداد کسانی که بازی می‌کنند در اوج خود قرار دارد. ذهنتان را که علاقه به نگه داشتن همه چیز را دارد سرکوب کرده و هر item ای که نیازی به آن ندارید را بفروشید مانند آیتم‌های مربوط به لیگ یا Chemistry Styleها ، مخصوصا بعد از آنکه به تنظیمات دلخواه برای تیم خود رسیدید. بهتر است کوین جمع آوری شده را صرف تغییر بازیکنان و بدست آوردن تیم مناسب بکنید

نظرتان را برای‌مان بنویسید. برای خواندن آخرین مطالب همراه لیویتو باشید. همچنین فراموش نکنید که برای استریم کردن یا تماشای استریم باکیفیت با اینترنت نیم‌بها می‌توانید از استفاده کنید.جربه ممکن از کریرمود را پشت‌سر بگذارید. نظر شما درباره این بخش محبوب چیست؟ اگر شما هم درباره بخش کریرمود نظری دارید، نظر  خودتان را با ما و سایر مخاطبان سایت زومجی به اشتراک بگذارید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا