عمومیکسب و کار ایرانی

راهنمای خرید انواع شومیز زنانه

کلمه شومیز ریشه در زبان فرانسه دارد (Chemise) و در ابتدا به همین پیراهن های ساده مردانه جلوباز گفته می شد و طیف وسیعی از پوشش های بالاتنه بانوان را شامل می شود: بلوز، تی شرت، ژاکت و …

در حال حاضر شومیز صرفا لباسی زنانه و البته پرکاربرد و محبوب در میان بانوان به حساب می آید. هر یک از خانم ها باید حتما یک عدد شومیز ساده و شومیز مجلسی و شیک را در کمد لباسهای خود داشته باشند. برندهای مختلف بصورت گسترده اقدام به طراحی و تولید مدل ها و رنگ های مختلف شومیز دارند و همین امر کمی خرید و انتخاب شومیز زنانه مناسب را دشوار نموده است. اگر مدلی که انتخاب می کنید با شرایط و موقعیتی که در آن هستید متفاوت باشد، زیاد جالب بنظر خواهید رسید. اگر جنس پارچه شومیز بی کیفیت باشد بعد از چند ساعت که از پوشیدن آن گذشته است، شکل خود را از دست داده و چروک می شود و استایل شما را بد و نامرتب نشان می دهد.

شومیز زنانه بلند |شومیز زنانه جدید ۱۴۰۰ |شومیز مجلسی زنانه

از این رو در این یادداشت برخی نکات مهم در هنگام خرید انواع شومیز زنانه را بیان می کنیم.

نکات انتخاب و خرید شومیز زنانه

شومیز زنانه در مدل های و طرح های جدید و به روز تولید می شود؛ یکی از پرکاربردترین لباس های زنانه است. شومیز زنانه معمولی را فرقی نمی کند با هر استایلی چه رسمی، مجلسی می توان پوشید. شومیزهای زنانه شیک تمام نیازهای شما را به عنوان یک خانم شیک پوش رفع می کند. در مورد ست نمودن، انواع شومیز زنانه را می توانید همراه با شلوار و یا دامن بپوشید و یا از زیر کت، وست و پانچ های جذاب استفاده نمایید.

  1. توجه به جنس پارچه شومیز

جنس و کیفیت پارچه شومیز می تواند اولین چیزی باشد که باید در هنگام خرید انواع شومیز به آن توجه نمایید. اگر پارچه شومیز نامرغوب باشد و یا اینکه بافت آن شامل درصد بالایی از مواد پلاستیکی باشد، شومیز جلوه جالبی نخواهد داشت. در هنگام خرید شومیز زنانه آراور سعی کنید که حتما پارچه های با کیفیت مانند: کتان، لنین یا پنبه را انتخاب کنید. (درصد کمی مواد مصنوعی داشته باشند)

اگر به دنبال یک شومیز زنانه شیک و مجلسی هستید پارچه های ساتن، حریر و یا ابریشم می توانند بهترین گزینه برای مراسم های رسمی و نیمه رسمی باشند. درست است که قیمت شومیز با پارچه با کیفیت بیشتر خواهد بود اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که دوام شومیز باکیفیت خیلی بیشتر خواهد بود و همچنین می توانید با آیتم های بیشتری آن را ست کنید.

نکته مهم: در هنگام خرید حتما به اطلاعات شستشو و شرایط نگه داری شومیز توجه نمایید و دستورالعمل های ذکر شده را رعایت نمایید تا دوام پارچه بیشتر شده و بتوانید بیشتر از آن استفاده کنید.

  1. توجه به فرم اندام و خرید شومیز

اگر می خواهید شومیزی ایده آل داشته باشید، باید شومیز زنانه شیک کاملا اندازه و فیت تن تان باشد. حتما قبل از زمان خرید انواع شومیز زنانه ساده و شیک اندازه دور سینه خود را بدست آورید. اندازه این قسمت مهمترین بخش است که تاثیر در جلوه شومیز روی بدن تان دارد. شما با داشتن اندازه دور سینه به راحتی متوجه خواهید شد که شومیز مناسب با فرم بدن تان است یا نه؟ در صورتی که شومیز کوچک تر از سایزتان باشد، بین دکمه ها فاصله می افتد و روی هم قرار نمی گیرند. نکته مهم حتما در هنگام خرید شومیز زنانه لباس زیر مناسب خود را بپوشید تا اندازه گیری را به راحتی و درست انجام دهید. نکته مهم بعدی که می بایست به آن توجه داشته باشید، چک کردن یقه شومیز است. شومیز کلاسیک دارای یقه متناسب است (نه خیلی بزرگ و نه آنقدر کوچک که توجه ها را از صورت شما بردارد.)

  1. توجه به رنگ شومیز زنانه

بیاید کمی در مورد رنگ ها و نمادهایی که هستند صحبت نماییم. یک شومیز سفید رنگ که جلوی آن دکمه دار است به شما ظاهری کلاسیک می دهد؛ شما را زیبا، باهوش و زیرک نشان می دهد. شومیز به رنگ آبی مناسب برای موقعیت های رسمی و اداری است. شومیز آبی رنگ شما را بشاش و خنده رو نشان می دهد. اگر به دنبال ظاهری غیرحرفه ای هستید به سراغ خرید شومیزهای شلوغ و طرح دار بروید. شومیزهای پشمی چهارخانه می تواند تکمیل کننده یک استایل زمستانی جذاب باشد. پیشنهاد ما این است که شومیزهای طرح دار و ساده با رنگ های مختلف را در کمد لباس هایتان داشته باشید که به راحتی با توجه شرایط و موقعیت تیپ تان را کامل کنید.

شومیز زنانه بلند |شومیز زنانه جدید ۱۴۰۰ |شومیز مجلسی زنانه

خرید اینترنتی انواع شومیز زنانه

برای خرید اینترنتی انواع لباس زنانه مانند انواع شومیزهای ساده، شیک و مجلسی، تونیک زنانه، کت و پالتو زنانه فروشگاه های اینترنتی معتبری در سرتاسر اینترنت وجود دارند که می توانید به آن ها مراجعه نمایید. خرید از این آنلاین شاپ ها تضمین شده است و شما با اطمینان و آسودگی خاطر بیشتری می توانید سفارش تان را به ثبت برسانید. فروشگاه های خرید لباس زنانه معتبر شامل: digikala, banimode, arawear, digistyle هستند.

چرا خرید از فروشگاه اینترنتی پوشاک بانوان آراور

آراستگی پوشش شما؛ این شعار ماست، البته محدود به کلمات نمیشه، چون تیم ما با افتخار درتلاشه تا به این شعار که هدف اصلیمونه، جامه عمل بپوشونه

آراور تولیدکننده‌ انواع شومیز، شلوار، کت، وست، تونیک و کراپ هست و نهایت سعی خودش رو داره تا با بهترین متریال شامل پارچه، خرج کار و.. و بالاترین کیفیت دوخت، همراه با طراحی ساده و شیک و البته منحصر به فرد که نمونه ش رو به راحتی در هیچ فروشگاهی پیدا نمی کنید. شیک ترین پوشاک رو به شما عزیزان ارائه بده!

شومیز زنانه بلند |شومیز زنانه جدید ۱۴۰۰ |شومیز مجلسی زنانه

شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد، چندین ویژگی خاص پاسخگوی این سوال است:

✔️ ویژگی اول ما خاص بودن طراحی کالاست تمام سعی آراور در راستای طراحی مدرن در عین رعایت اصل سادگی و فاخر بودن لباس است.

✔️ویژگی دوم ما ارائه بهترین کیفیت پارچه و متریال است، یکی از مسائلی که همیشه ما را از خرید اینترنتی پوشاک منصرف و یا در ذهنمان ایجاد تردید می کند، عدم اطمینان از جنس پارچه و متریال استفاده شده در کالاست. آراور تمامی البسه تولیدی خود را با ضمانت عدم تغییر رنگ در شستشو، آبرفت و بافت جنس، به فروش می رساند.

✔️ویژگی سوم، ارائه مشاوره تخصصی درجهت انتخاب بهتر و تلاش درجهت کاهش نگرانی شما در راستای تعیین سایز و مدل کالا از دیگر خدمات مفید آراور می باشد.

راه های ارتباطی با فروشگاه خرید لباس زنانه ترک و ارزان آراور

تلفن تماس: 02532906070 – 09199702792

آدس ایمیل: arawearco@gmail.com

آدرس پستی: قم بلوارامین کوچه 15 پلاک 12

دکمه بازگشت به بالا