علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

رمز سلامتی: درست غذا بخورید و از داروهای ناسالم دوری کنید

برای افرادی که از خانه کار می کنند، حرکت منظم در طول روز کاری نیز می تواند به کاهش درد و درد کمک کند. دکتر جی. ریکی سینگ، مدیر بخش مداخله ای ستون فقرات در نیویورک-پرسبیتریان اوچ اسپین و معاون و دانشیار دپارتمان پزشکی توانبخشی در پزشکی ویل کورنل، می گوید: «حرکت در مورد سلامت ستون فقرات دارو است. به عنوان مثال، می توانید 10 حرکت اسکوات، 10 شیب سه سر بر روی یک صندلی محکم، و فشار بر روی دیوار را به برنامه روزانه خود اضافه کنید. همچنین، دو یا سه بار در ساعت از روی میز بلند شوید و راه بروید و حرکات کششی سبک انجام دهید، مانند خم شدن به پشت، که به مقابله با قوز کردن روی رایانه کمک می کند. آزمایش  inr

درست غذا بخورید

دکتر Rekha B. Kumar، متخصص غدد در مرکز پزشکی NewYork-Presbyterian/Weill Cornell و استادیار پزشکی در می گوید: علاوه بر دریافت میوه، سبزیجات و غلات کامل در طول روز، در صبح بر پروتئین تمرکز کنید. پزشکی ویل کورنل. بسته بندی صبحانه خود با پروتئین قند خون و برخی «هورمون های گرسنگی» را در طول روز پایدارتر نگه می دارد و به کنترل اشتهای شما کمک می کند. املت های سفید تخم مرغ، ماست یونانی و شیک های پروتئینی نمونه هایی هستند.

دکتر کومار همچنین توصیه می کند که از مصرف بیش از حد شکر، به ویژه به شکل شربت ذرت با فروکتوز بالا، خودداری کنید. مصرف بیش از حد قند منجر به وضعیتی به نام مقاومت به انسولین می شود که پیش ساز دیابت نوع 2، کبد چرب و بیماری های قلبی عروقی است. همچنین با سیروز، نوروپاتی، بیماری کلیوی، التهاب عمومی و سرطان مرتبط است.

دکتر شیلپا راولا، متخصص گوارش در مرکز پزشکی ایروینگ دانشگاه نیویورک-پرسبیتریان/کلمبیا و استادیار پزشکی در دانشگاه کلمبیا، می‌گوید: رژیم غذایی با گوشت قرمز کمتر به فواید زیادی منجر می‌شود اگر کالری را با غذاهای گیاهی جایگزین کنید. کالج پزشکان و جراحان واگلوس. سطح کلسترول خون شما کاهش می‌یابد و خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن، از جمله مرگبارهای مهم مانند بیماری قلبی، سرطان، سکته، دیابت و چاقی را کاهش خواهید داد. درمان اگزمای شدید

رژیم مدیترانه ای فراموش نشود

یکی از رژیم‌های غذایی ساده که از گوشت قرمز اجتناب می‌کند، رژیم مدیترانه‌ای است، یک رژیم غذایی گیاهی و کم کربوهیدرات که مملو از چربی‌های «سالم» مانند مغزها و دانه‌ها است و از نظر بالینی ثابت شده است که خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد. دکتر الطاف پیرمحمد، مدیر سایت قلب و عروق در بیمارستان نیویورک-پرسبیتریان لوور منهتن و استادیار پزشکی بالینی در پزشکی ویل کورنل می گوید. او می گوید: «روی خوردن سبزیجات پخته شده در روغن زیتون و ادویه جات طبیعی، میوه ها، غلات کامل و چربی های سالم تمرکز کنید.

دکتر آلسیو پیگازی، رئیس جراحی کولورکتال در مرکز پزشکی نیویورک-پرسبیتریان/ویل کورنل و ویل کورنل مدیسین موافق است و به فواید این رژیم برای سلامت روده بزرگ نیز اشاره می کند. آنچه می خورید می تواند باعث التهاب در روده و روده شما شود و التهاب یک عامل مستعد کننده برای توسعه سرطان روده بزرگ است. محققان مواد غذایی اصلی را شناسایی کرده‌اند که باعث التهاب در بدن می‌شوند و ممکن است در افزایش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ نقش داشته باشند

از خوراکی های مخرب دوری کنید

شکر، چربی‌های حیوانی، و گوشت‌های قرمز و فرآوری‌شده. یک سبزی خاص وجود ندارد که یک درمان جادویی برای یک روده بزرگ سالم باشد. بیشتر در مورد خوردن انواع غذاهای مغذی و تمرکز بر یک رژیم غذایی رنگارنگ و گیاهی است. دکتر پیگازی می‌گوید: «بهترین رژیم غذایی – و من کمی مغرضانه هستم، زیرا ایتالیایی هستم – احتمالاً یک رژیم مدیترانه‌ای حاوی استروئیدها است. ما باید مصرف میوه، سبزیجات، حبوبات، آجیل و انواع توت ها را افزایش دهیم و سعی کنیم میزان گوشت قرمز و چربی های حیوانی را به حداقل برسانیم.

نیاز به الهام دارید؟ این سوپ‌ها و خورش‌های گیاهی سالم و لذیذ را از امیلی برنر، سرآشپز و هماهنگ‌کننده در آشپزخانه آموزشی سرآشپز پیتر ایکس کلی در بیمارستان هادسون ولی در نیویورک-پرسبیتریان ببینید.

دکمه بازگشت به بالا