عمومیکسب و کار ایرانی

روش های افزایش سایز آلت

مردان زیادی هستند که از سایز آلت خود راضی نیستند و به دنبال راه هایی برای افزایش سایز آلت خود هستند.

این مردان فکر می کنند که با بزرگتر کردن آلت تناسلی خود می توانند رابطه جنسی بهتری داشته باشند. چنین فکری کاملا اشتباه است و اندازه آلت تناسلی مردان در محدوده طبیعی است.

اندازه طبیعی آلت تناسلی مرد از 10 تا 16.5 سانتی متر است. بنابراین، اگر آلت تناسلی شما در این محدوده قرار دارد، نباید نگران کوچک بودن آلت تناسلی خود باشید.

بیش از 90 درصد مردان آلت تناسلی با اندازه طبیعی دارند. از 10% باقیمانده، 5% دارای آلت تناسلی کوچکتر از 10 سانتی متر و 5% دارای آلت تناسلی بزرگتر از 16 سانتی متر هستند.

مردان به خصوص مردان جوان به دلیل نفوذ غیر علمی رسانه ها اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و احساس حقارت می کنند. این افراد در ایجاد روابط اعتماد کافی ندارند و نمی توانند رابطه جنسی جالبی داشته باشند.

اگر برای چند دقیقه تصاویر واقعی از اندام تناسلی مردان دیگر را ببینند، هرگز چنین احساسات منفی نسبت به خود نخواهند داشت.

به طور خاص، طبق تحقیقات انجام شده بر روی چندین هزار مرد و زن، مشخص شد که بیش از 84 درصد از زنان از اندازه اندام تناسلی همسر خود راضی هستند. 14 درصد خواهان آلت تناسلی بزرگتر و 2 درصد از این زنان می خواهند که همسرشان آلت تناسلی کوچکتری داشته باشد.

راه های زیادی برای بزرگ کردن آلت تناسلی از جمله مراجعه به متخصص اورولوژی وجود دارد. که در این مقاله به تفصیل بررسی خواهیم کرد. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید. می توانید با یک متخصص سلامت جنسی صحبت کنید.

چرا آلت تناسلی کوچک به نظر می رسد؟

گاهی اوقات آلت تناسلی فرد ممکن است به دلیل ضخامت بیش از حد و تجمع چربی در آن ناحیه کوچکتر به نظر برسد. در این موارد، چربی انباشته شده آلت تناسلی را احاطه کرده و آلت تناسلی کوچکتر از اندازه واقعی خود به نظر می رسد.

در این صورت افراد می توانند با کاهش وزن چربی های ناحیه را از بین ببرند و به این ترتیب اندازه واقعی چربی های ناخواسته خود را ببینند.

گاهی اوقات ممکن است آلت مردانه نیز غشایی داشته باشد. در واقع، زمانی که پوست کیسه بیضه با دهانه آلت تناسلی، زاویه باز می کند، گفته می شود که این آلت مردانه شاخ مانند است.

در بسیاری از موارد ممکن است در حین ختنه، پوست ختنه گاه برداشته شود. با این حال، در مواردی که پوست روی اندام تناسلی نوزادی با چنین پوستی تولید می شود نیز دیده شده است.

با برداشتن این غشاء از طریق جراحی پلاستیک، آلت تناسلی به اندازه واقعی خود می رسد و کوچکتر به نظر نمی رسد.

روش های افزایش سایز آلت تناسلی

همانطور که قبلا ذکر شد، راه های زیادی برای بزرگتر کردن آلت تناسلی وجود دارد. با این حال، بسیاری از این تکنیک ها ناشناخته هستند و عمدتا تجاری و تبلیغاتی هستند.

برخی از روش های بزرگ کردن آلت تناسلی عبارتند از:

لرزیدن

روش پنیمور

قرص هایی برای افزایش سایز آلت مردانه

ژل برای بزرگ شدن دستگاه تناسلی

تزریق روغن تناسلی

قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی

داروهایی برای افزایش سایز اندام تناسلی

افزایش طول اندام تناسلی با کمک طب سنتی و موارد دیگر را در زیر به شما خواهیم گفت.

روش جیلکینگ برای افزایش سایز آلت تناسلی

تمرینات Jelqing ورزش هایی هستند که برای ضخیم کردن آلت تناسلی استفاده می شوند. در این روش بزرگ کردن آلت تناسلی، آلت تناسلی باید نیمه نعوظ باشد.

برای شروع تمرین باید انگشت شست و سبابه آلت تناسلی را بپیچید. سپس انگشتان خود را از ابتدای آلت تناسلی تا نوک آن بکشید. در واقع می توان گفت که این فرآیند مشابه شیر است.

همین کار را با دست دیگر خود انجام دهید. توجه داشته باشید که آلت تناسلی شما نباید کاملا نعوظ باشد. اگر این اتفاق بیفتد، باید کمی صبر کنید تا آلت تناسلی نیمه نعوظ شود.

این تمرین را 200-300 بار در هفته اول و 300-500 بار در هفته دوم تکرار کنید. بعد از هفته دوم می توانید تعداد جلسات تمرینی را به 500 جلسه یا بیشتر افزایش دهید.

از آنجایی که در حین ورزش جریان خون به آلت تناسلی افزایش می یابد، این ناحیه حساس تر می شود. بنابراین باید مراقب باشید که نوک آلت تناسلی را با دست لمس نکنید.

افزایش سایز آلت تناسلی با روش پنی مور

این روش یکی از روش های مطمئن و مطمئن بزرگ کردن آلت تناسلی است. روش پنیمور سال هاست که در آمریکا و اروپا مورد استفاده قرار می گیرد و اکثر افرادی که به شدت از این روش طبیعی استفاده می کنند، نتایج خوبی از آن گرفته اند.

با این روش بزرگ کردن آلت تناسلی، ابتدا باید آلت تناسلی خود را با یک حوله از قبل گرم شده به مدت 1 دقیقه گرم کنید. همچنین می توانید آلت تناسلی را زیر آب گرم به مدت 30 ثانیه گرم کنید.

افزایش جریان خون در این ناحیه باعث گرم شدن انزال می شود. پس از گرم شدن پنیر، روی آن را نگه دارید و به جلو بغلتانید. مراقب باشید که فشار زیادی به ماهیچه وارد نکنید تا خون به درستی جریان یابد.

همچنین باید آن را بکشید تا گرما در آن نباشد. این کار را به مدت یک دقیقه انجام دهید و سپس به مدت 10 ثانیه مکیدن را متوقف کرده و استراحت کنید. می توانید این کار را 15 تا 20 بار تکرار کنید.

پس از این مرحله به مدت 10 دقیقه به بدن خود استراحت دهید. وقتی استراحت 10 دقیقه ای تمام شد، نوبت به تمرینات گردش خون و رشد می رسد. در این مرحله سر ناخواسته را بگیرید و با دست دیگر آن را به آرامی بزنید.

مراقب باشید به نواحی حساس مانند بیضه ضربه نزنید. علاوه بر این، شدت باد باید آرام باشد تا به اندام تناسلی مردان آسیبی وارد نشود. می توانید این تمرین را 30 بار تکرار کنید. در نهایت آلت تناسلی خود را با کمک روان کننده یا روان کننده ماساژ دهید.

در روش پنیمور عضو نباید سفت باشد و تمامی تمرینات باید در حالی که آلت تناسلی در حالت نعوظ قرار ندارد انجام شود. استفاده مداوم از این روش می تواند تاثیر زیادی در بزرگ شدن آلت تناسلی داشته باشد. بنابراین بهتر است این تمرینات را به طور مداوم انجام دهید و بعد از یک ماه تاثیر آن را ببینید.

قرص هایی برای افزایش سایز آلت مردانه

قرص های مختلفی برای خرید تیوب موجود است، از جمله Magnarx Plus. این داروها به افزایش طول و قطر آلت تناسلی کمک می کنند، در بازسازی آلت تناسلی و ایجاد انزال زودرس در مردان موثر هستند.

از دیگر قرص های افزایش سایز آلت تناسلی می توان به قرص ویمکس اشاره کرد. این قرص بهترین قرص بزرگ کننده آلت تناسلی است که توسط بسیاری از مردان استفاده می شود.

مردانی که از قرص ویمکس استفاده می کنند می توانند بزرگ شدن آلت تناسلی، رفع اختلال نعوظ و انزال زودرس، افزایش تعداد اسپرم و ضخامت آلت تناسلی را مشاهده کنند.

قرص ویاگرا و سیالیس نیز برای افرادی است که از اختلال نعوظ رنج می برند و در نتیجه آلت تناسلی کوچک باقی می ماند و نعوظ نمی شود. این افراد با مصرف این قرص ها می توانند اختلال نعوظ خود را برطرف کرده و آلت تناسلی خود را تا حد امکان بزرگ کنند.

قرص ال آرژنین یکی دیگر از قرص هایی است که برای افزایش سایز آلت تناسلی مردان استفاده می شود. عملکرد این قرص شبیه ویاگرا است و می تواند نعوظ را بهبود بخشد.

ال آرژنین نوعی اسید آمینه است و نقش اساسی در تولید پروتئین در بدن دارد. برخی از این پروتئین ها نیز به اسید نیتریک تبدیل می شوند.

اسید نیتریک یکی از اجزای خون است و تأثیر زیادی بر عملکرد رگ های خونی دارد. این ماده جریان خون آلت تناسلی را افزایش می دهد و می تواند قطر و طول آلت تناسلی را افزایش دهد.

قبل از مصرف خودتان این قرص ها، به شما توصیه می کنیم که با مشاوران سلامت جنسی 24 ساعته ما که در هر زمانی از شبانه روز پاسخگوی سوالات شما هستند، صحبت کنید تا از عوارض جانبی که ممکن است ایجاد کنند جلوگیری کنید.

ژل بزرگ کننده آلت تناسلی

روش دیگر برای بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده از ژل موضعی است. به همین دلیل ژل های موضعی زیادی در بازار برای این منظور طراحی شده اند.

برای اینکه ژل مورد نظر تاثیر مثبتی بر آلت تناسلی داشته باشد و قطر و طول آن را افزایش دهد باید طبق دستور مصرف شود.

با این حال، داروهای اختلال نعوظ و اغلب ژل ها تاثیر زیادی بر اختلال نعوظ ندارند. جدا از این، ممکن است عوارضی نیز داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا