اقتصادیکسب و کار ایرانی

زیبایی های تور پاتایا و توکیو و آفریقا را با آژانس گردشگری نوید گشت تجربه کنید

سفر کردن یکی از لذت بخش ترین فعالیت هاست. سفر کردن انسان را پخته تر نیز میکند. اگر علاقه ای به سفر کردن دارید، این مقاله را تا انتها بخوانید زیرا در این مقاله حرفی در مورد تورهای پاتایا، توکیو و آفریقا خواهیم زد.

تور 21 روزه تایلند |تور تایلند 1402 |تور تایلند ارزان

تور پاتایا

جزیره مرجانی پاتایا یک دریای آبی و یک ساحل طولانی بکر و خالی از ساختمان های بلند و به دور از پنجه های تمدن را ارائه می دهد. این جزیره که با نام کوه لان یا جزیره لارن شناخته می شود، مرکز مجموعه ای از جزایر کوچک شبیه به همدیگر است که به جزایر نزدیک معروف هستند (نزدیک به پاتایا). این تنها شرکتی است که پیشرفت چشمگیری مانند جاده ها، رستوران ها و مغازه ها دارد. این قطعه کوچک از بهشت فراتر از شلوغی و شلوغی شهر در ۷.۵ کیلومتری غرب ساحل پاتایا قرار دارد. مدت‌هاست که این مکان برای کسانی که از سواحل بیش از حد توسعه‌یافته و شلوغ پاتایا خسته شده‌اند، یک مکان جایگزین بوده است.

در تور پاتایا حتما سری هم به هتل سنتارا گرند میراژ بزنید و چند شبی را در اتاق های آن سپری کنید. اقامت در سنتارا گرند میراژ در تور پاتایا شما را بی نیاز از تفریحات خارج از آن می کند

از آنجایی که جزیره چندان دور نیست، بازدیدکنندگان می توانند به راحتی صبح به آنجا بروند، چند ساعت بمانند و بعد از ظهر به ساحل پاتایا بازگردند. می‌توانید از اسکله بالی های پاتایا با کشتی به کوه لان یا با قایق تندرو به هر یک از جزایر اطراف آن بروید.

هنر در بهشت

Art in Paradise یک موزه هنر سه بعدی تعاملی در پاتایا است که مفروضات سنتی را در مورد اینکه یک گالری هنری باید چگونه باشد می گیرد و کاملاً آنها را نادیده می گیرد. در عوض، این هنر زنده می شود و بازدیدکنندگان می توانند با استفاده از توهمات نوری و بازی با پرسپکتیو بخشی از آن شوند.

در موقعیت مناسب بایستید و از زاویه مناسب عکس بگیرید – همه اینها به وضوح برای شما مشخص شده است – و به نظر می رسد که در حال پرواز با یک فرش جادویی بر فراز صحرا هستید، از روی یک پل رکودی در جنگل عبور می کنید، و با دلفین ها در داخل آن شنا می کنید. اقیانوس یا به پایان رساندن شاهکارهای معروف.

تور 21 روزه تایلند |تور تایلند 1402 |تور تایلند ارزان

تور توکیو

راهنمای ویزا برای تور توکیو می تواند به شما در گرفتن ویزا کمک کند. برای اخذ ویزا توریستی ژاپن نیازی به مصاحبه حضوری ندارید.

زیارتگاه هی

این زیارتگاه نسبتا کوچک اما مهم در آکاساکا، یکی از معبدهایی است که وقتی در یکی از اولین سفرهایمان به ژاپن کمی چرخیدیم و در فاصله کوتاهی از ایستگاه آکاساکا-میتسوکه و نزدیک به چند رستوران ارزان قیمت عالی برای صرف یک شام سریع بعد از آن بودیم، کشف کردیم. یک روز کامل برای کاوش که از آنجا عبور کرده‌ایم و چند بار از آن منحرف شده‌ایم.

این زیارتگاه در سال 1478 تأسیس شد و زمانی در محوطه قلعه ادو قرار داشت. در سال 1659 پسر شوگون توکوگاوا ایه یاسو آن را به این مکان منتقل کرد. ممکن است تصاویری مانند این از ردیف‌های دروازه‌های توری در معبد فوشیمی ایناری در کیوتو دیده باشید، اما اگر از آنجا بیرون نمی‌روید، می‌توانید آن را در مقیاس کوچک‌تر در اینجا یا در معبد نزو در نزدیکی اوئنو ببینید.

فروشگاه و کافه کیت کت

کیت کت، نوار ویفری با روکش شکلاتی که در یورک در بریتانیا ایجاد شد، هرگز به اندازه ژاپن محبوب نبوده است. طعم ها و طرفدارانی را در اینجا خواهید یافت که در هیچ کجای دنیا نخواهید دید، ژاپن واقعاً کیت کت فروتن را برای خود ساخته است. اگر به دنبال یک کالای جدید و مقرون به صرفه برای پر کردن چمدان برای بردن به خانه هستید، فروشگاه های Donki (دن کیشوت) مکانی عالی برای شروع با تنوع مناسبی هستند، اما برای اقلام جدید واقعی راه خود را به فروشگاه کیت کت باز می کنند. اکنون بیش از 300 طعم شامل اقلام منطقه ای و فصلی منتشر شده است.

دلیل عشق به همه چیز کیت کت نامشخص است، اما این برند با عبارت مشابه Kitto Katsu همراه شده است، که چیزی مانند “حتما برنده خواهید شد” ترجمه می شود و به یک طلسم یا هدیه کوچک خوش شانس تبدیل شده است، به خصوص برای دانش آموزان در آستانه امتحان!

چند فروشگاه در توکیو و اطراف ژاپن برای انتخاب وجود دارد، اما این فروشگاه مرکزی در گینزا است که با یک فروشگاه در سطح خیابان و یک کافه صورتی kawaii در طبقه بالا، گل سرسبد است.

شما همچنین آنها را در بسیاری از بازارها و خیابان های خریدی که در شهرها از آنها عبور می کنید پیدا خواهید کرد، آنها سطل هایی از آنها را در جلو با گزینه های جالب خواهند داشت. ترکیب ساکورا و ساکه در آخرین بازدید ما بسیار محبوب بود، احتمالاً به این دلیل که فصل شکوفه‌ها به تازگی به پایان رسیده بود و ما بسته‌ای از شکلات‌های لذیذ یاقوت سرخ با رویه توت خشک را در بازار Kuromon که ویژگی فعلی این پرچمدار بود، انتخاب کردیم. فروشگاه.

تور 21 روزه تایلند |تور تایلند 1402 |تور تایلند ارزان

تور آفریقا

 برای رسیدن باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که بتوانید در تور آفریقا از آب و هوای جذاب لذت ببرید.

از سفر با قایق لذت ببرید

حیات وحش را از منظر دیگری ببینید. آبراه های آفریقا را با قایق کاوش کنید!

هنگامی که آنها روزانه در سواحل دریاچه ها و رودخانه ها برای حمام کردن، نوشیدن و بازی جمع می شوند، بازی فراوان است. کشتی‌های تفریحی با قایق، تماشای شگفت‌انگیز آن‌ها را بدون هیچ گونه درخت یا علف‌های بلند به نمایش می‌گذارند. از زمزمه‌های شاد اسب‌های آبی که در گل غوطه‌ور می‌شوند لذت خواهید برد و با تماشای تلاش‌های ناشیانه اما شایان ستایش یک بچه فیل برای استفاده از خرطومش برای نوشیدن، قلب‌تان از لذت متورم می‌شود.

در ساحل دریا، حیواناتی که می بینید متفاوت هستند، اما به همان اندازه جذاب. ممکن است دلفین هایی را ببینید که از میان امواج بریده شده اند یا باراکوداها در آب های شفاف زیر قایق شما شنا می کنند. چه در ساحل و چه در داخل، از مناظر دیدنی و پرندگان آبی خیره کننده لذت خواهید برد.

سفرهای دریایی با قایق را می توان در طلوع، غروب خورشید یا وسط روز انجام داد و معمولاً 2 تا 4 ساعت طول می کشد. جو آرام تر از یک بازی رانندگی است و ممکن است شامل کوکتل و پیش غذا باشد، به خصوص برای سفرهای دریایی غروب آفتاب.

بسیاری از مسافران ما نیز برای دیدن مناظر صمیمی تر از گیاهان و حیات وحش ترجیح می دهند با قایق رانی یا کایاک کاوش کنند. هر راهی را که برای پیمایش در آب انتخاب کنید، سفر با قایق بخشی ضروری از هر سافاری آفریقایی است.

منبع مطلب : مجله آژانس گردشگری نوید گشت (navidgasht.com)

دکمه بازگشت به بالا