علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

بهترین سرویس دهنده معروف ایرانی که برای راه اندازی وبلاگ سرویس می دهد کدام است؟

آشنایی با همه سرویس دهنده های معروف ایرانی وبلاگی

در این مقاله با نگاهی کلی به بهترین و موفق ترین سرویس های وبلاگ نویسی ایرانی، سعی شده است تا با توجه به نیازهای فعلی در محیط وب جهانی، نقاط قوت و ضعف اصلی آنها را شناسایی کنیم. در طول این سال ها ده ها و شاید صدها فعالیت وبلاگ نویسی وارد این فضا شده است، اما به دلایل زیادی که دفعه بعد بررسی خواهیم کرد، یا سایت را ترک کرده اند یا هنوز حرفی برای گفتن ندارند. خدمات بررسی شده سال ها در این زمینه کار کرده اند، می توان گفت آزمون خود را پس داده اند و ارزیابی عملکرد آنها می تواند راهنما باشد و راهگشای ابتکاراتی باشد که در این زمینه شروع به فعالیت کنند. ، می خواهید ادامه دهید یا توسعه دهید.

میهن بلاگ

میهن بلاگ یکی از پیشروترین ارائه دهندگان خدمات وبلاگ نویسی وب فارسی زبان است. میهن بلاگ در تاریخ 5 آبان 1382 فعالیت خود را آغاز کرد این سایت خدمات ویژه ای را به وبلاگ نویسان ارائه می دهد. میهن بلاگ یکی دیگر از سایت های باحال و محبوب ایرانی است که در مقایسه با بلاگ رتبه پایین تری دارد.
اما این سرور وبلاگ برای یک وبلاگ نویس جدید که محدودیت نوشتن ندارد و حتی می خواهد از وبلاگ خود کسب درآمد کند مناسب است. مهن بلاگ کدهای کسب درآمد وبلاگ را محدود نمی کند. وب سایت نشونت خدمات خرید بک لینک ارزان و دائمی در وبلاگ های دارای عمر بالای میهن بلاگ را نیز ارائه می نماید.

بلاگفا

بلاگفا ابزاری قدرتمند برای ایجاد و مدیریت وبلاگ است. درست است که این نامی است که بلاگفا برای خود انتخاب کرده و سیستم قوی و خوبی دارد که در گوگل منتشر می شود، اما قدرتمند است و برای کسب و کارها یا افرادی که از وبلاگ برای کسب درآمد استفاده می کنند و. اینترنت سرگرم کننده نیست. به جز اگر اصرار دارید، بلاگفا اهمیتی نمی دهد که چه کسی وبلاگ خود را مسدود می کنید، با این حال، بلاگفا به شما کمک می کند پیام ها، یادداشت ها، مطالب و مقالات خود را به سرعت و به راحتی در اینترنت منتشر کنید.

پرشین بلاگ

این یک ظاهر زیبا و شیک برای کسانی است که به رابط کاربری در وبلاگ اهمیت می دهند و زیبایی را دوست دارند. پرشین بلاگ اولین سرویس رایگان ایجاد و مدیریت وبلاگ با قابلیت نمایش آمار، مدیریت فایل ها و آپلودها، دریافت بازخورد هوشمند و همیشه رایگان خواهد بود.
پرشین بلاگ پس از مدتی با کمک همکاران خود حجم زیادی از مطالب غنی را در زمینه های مختلف در اینترنت منتشر کرد. پس از حدود چهار سال، این روند ادامه یافت، به طوری که تعداد وبلاگ ها در وبلاگ های فارسی بین 200000 تا 700000 وبلاگ بود. وبلاگ نویسی یک روش شیرین است که همیشه برای گروه خاصی از مردم جذابیت دارد به عنوان یک قاعده، در پایان روز کاری وبلاگ نویسان در مورد زندگی روزمره خود صحبت می کنند یا افرادی که در زمینه های تخصصی کار می کنند شروع به نوشتن در همان زمینه می کنند و مخاطب را جذب می کنند. همچنین دیده شده است که شرکت ها از فضای وبلاگ برای ارائه خدمات خود استفاده می کنند امروزه وبلاگ نویسان در زمینه های مختلف مانند: ورزشی، خبری، پزشکی، هنری و فرهنگی، آموزشی، شخصی، تجاری، مذهبی یا اقتصادی و … وبلاگ ایجاد می کنند و همواره سعی می کنند آن را به روز نگه دارند. با ایجاد یک وبلاگ، هر کسی می تواند برنامه ریزی کند و نظرات خود را منتشر کند. ایده ها و دیدگاه های شخصی؛ به خواسته ها و زندگی روزمره خود توجه کنید

بلاگ اسکای

BlogSky ابزاری است که به شما کمک می کند ایده ها، افکار و نظرات خود را هر زمان که بخواهید منتشر کنید. BlogSky به شما یک منطقه مانند یک وبلاگ یا یک وبلاگ در محدوده ای از وب سایت ها می دهد، و شما به راحتی می توانید یک سایت جداگانه از طریق این منطقه داشته باشید. اگرچه ممکن است رتبه خوبی در گوگل نداشته باشد، اما هم برای مشاغل و هم برای وبلاگ نویسان مناسب است و یک سرویس وبلاگ نویسی مکمل است.  از طرفی همیشه پیشنهاد می شود در خرید رپورتاژ وبلاگی حتما این سرویس را در اولویت قرار دهید.

فارسی بلاگ

فارسی بلاگ ابزاری قدرتمند و حرفه ای است که به شما این امکان را می دهد تا به صورت رایگان و با موضوعات سرگرمی، هنر و رشد، خاطرات، سرگرمی و … وبلاگ شخصی خود را ایجاد کنید. کاربر و اکنون یکی از بهترین ها است.

رز بلاگ

رتبه الکسا: 4451 در جهان / 93 در ایران
تعداد ایندکس های گوگل: حدود 600 هزار صفحه
رزبلاگ از اواخر سال 88 فعالیت خود را آغاز کرد و در زمینه جذب کاربران و ارائه خدمات متنوع پیشرفت خوبی داشته است. یکی از نقاط قوت این سرویس، گستردگی خدمات و به روز رسانی سریع است. رزبلاگ خدمات موفقی در زمینه ربات تلگرام ارائه می دهد.
یکی از نقاط ضعف این سرویس دهنده این است که هنگام نمایش تبلیغات، پنجره های بازشو و پاپ آپ در صفحه وبلاگ کاربر نمایش داده می شود. علاوه بر این، پنل و رابط کاربری پاسخگو نیستند، که باعث سردرگمی کاربران می شود و کاربران نمی توانند از این سرویس در هیچ دستگاه هوشمندی استفاده کنند.

پارسی بلاگ

رتبه الکسا: 13211 در جهان / 293 در ایران
تعداد نمایه گوگل: حدود 400000 صفحه
پارسی بلاگ سومین سرویس وبلاگ نویسی ایران (بعد از پرشین بلاگ و میهن بلاگ) فعالیت خود را در سال 1362 همزمان با بلاگ و میهن بلاگ آغاز کرد. از نظر به روز رسانی فنی، این سرویس دهنده سریعتر از سایر سایت ها کار می کند. از مزیت های پارسی بلاگ می توان به پایداری سرویس و ربات تلگرام در طول رویداد اشاره کرد.
بزرگترین ضعفی که در این سایت مشهود است، عدم استفاده از پنل و رابط کاربری است. اگرچه رابط کاربری واکنش گرا است، اما به طور کامل با مرورگرهای دستگاه های هوشمند سازگار نیست. همچنین این سرویس تبلیغات را در وبلاگ ها نمایش می دهد.

درآمد |طراحی |موبایل

نی نی وبلاگ

رتبه الکسا: 17770 در سراسر جهان / 398 در ایران
تعداد نمایه گوگل: حدود 380000 صفحه
Nii Nii Blog اولین و تنها سرویس وبلاگ نویسی موفقی است که جوامع اهداف و حوزه های موضوعی خود را تعریف می کنند. از ژانویه 1989، این سایت با خدمات پایدار و به روز رسانی منظم رضایت کاربران را جلب کرده است. یکی از نقاط قوت Nii Nii Blog داشبورد و رابط کاربری ریسپانسیو آن و همچنین سازگاری کامل با مرورگرهای دستگاه های هوشمند و همچنین امکان وبلاگ نویسی با استفاده از ربات تلگرام است.

ثامن بلاگ

سامان بلاگ همانطور که از نامش پیداست یک سرویس وبلاگ نویسی است که به شما امکان می دهد یک وبلاگ با امکانات پیشرفته به صورت آنلاین ایجاد کنید. سامان بلاگ فعالیت خود را در سال 2019 آغاز کرد و در حال حاضر خدمات وبلاگ نویسی را به زبان انگلیسی و فارسی ارائه می دهد. قابلیت وبلاگ نویسی بالا، رابط کاربری ساده و پشتیبانی قوی از مزایای استفاده از بلاگ سامان است. سامان بلاگ یک سرویس رایگان ایجاد وبلاگ فارسی است که به شما امکان ایجاد وبلاگ کاملا رایگان را می دهد. کاربران می توانند به راحتی و به سرعت یک وبلاگ رایگان و حرفه ای ایجاد کنند. سامان بلاگ به تمامی علاقمندان به وبلاگ نویسی و تلاش برای ساخت یک وب سایت یا وبلاگ فارسی با امکانات عالی خدمات حرفه ای ارائه می دهد. آیا می خواهید یک وبلاگ با مضامین ایجاد کنید؟ آیا شما همه کاره هستید؟ ما وبلاگ سامان را پیشنهاد می کنیم. علاقه مندان به ایجاد وبلاگ های گروهی می توانند وبلاگ نویسی را به شیوه ای موثر و عالی ادامه دهند. علاقه مندان به ایجاد وبلاگ های عاشقانه و کودکانه می توانند با استفاده از قالب های سایت به نوشتن ادامه دهند و علاقه مندان به ایجاد وبلاگ های تبلیغاتی و تجاری. وبلاگ سامان مکانی امن برای شماست. ایجاد یک صفحه وبلاگ جدید و ایجاد یک وبلاگ شخصی بدون دانش کدنویسی در سامان بلاگ آسان است.

لوکس بلاگ

لوکس بلاگ یک سرویس رایگان ایجاد وبلاگ است که از طریق آن می توانید مطالب و نوشته های خود را در اینترنت منتشر کنید
لوکس بلاگ تمامی کدهای نمونه لوکس بلاگ: بلاگفا: رز بلاگ و … را به طور کامل پشتیبانی می کند با لوکس بلاگ می توانید از انجمن رایگان آنلاین و فروشگاه ساز برای ایجاد یک وبلاگ رایگان استفاده کنید. پس از 5 سال فعالیت شگفت انگیز، سرویس وبلاگ نویسی لوکس بلاگ اکنون یکی از معروف ترین و قابل اعتمادترین سرویس های وبلاگ نویسی است. این سرویس توسط آقای مساد شارکی، صاحب مجوز Electronic Trust Marks اداره می شود. به عنوان بخشی از خدمات ثبت دامنه، می توانید سفارش خود را از طریق فرم سفارش مبتنی بر ثبت دامنه ارسال کنید.

ابزارهای ویژه ای مانند عکس یا نصب و نصب ساده سن کودک که با توجه به سازماندهی ویژه این سرویس طراحی و ارائه می شود، در جذب کاربران و جلب رضایت آنها کوتاهی نمی کند. ابزار چت زنده اعضا این سرویس را فراتر از وبلاگ نویسی به یک جامعه حرفه ای تبدیل کرده است. نقطه ضعف این سرویس ریسپانسیو نبودن صفحات اصلی و ارائه نشدن اپلیکیشن موبایل است. نمایش تبلیغات در وبلاگ ها را نمی توان به عنوان یک نکته منفی نادیده گرفت.

فراموش نکنید یک وبلاگ زمانی با ارزش است که سفارش تولید محتوای با کیفیت داده باشید و از نظر محتوایی غنی باشید.

دکمه بازگشت به بالا