عمومیکسب و کار ایرانی

طول و عرض میز اسنوکر

همه ی ما میدانیم میز اسنوکر از میز بیلیارد بزرگتر است اما از ابعاد و اندازه استاندارد میز اسنوکر بی خبریم در این مقاله میخواهیم مقدار دقیق اندازه آن را برای شما بطور کامل توضیح دهیم و به شما کمک کنیم تا بهترین میز را برای محل خود تهیه و نصب کنید تا به راحتی از این بازی زیبا لذت ببرید.

متریال میز اسنوکر

میز اسنوکر ساخته شده از چوب، فلز، سنگ و .. است. این میز در دو نمونه 6 یا 8 پایه تولید می شود. و دارای 6پاکت (2 پاکت میانی و 4 پاکت کناری) است، همچنین داراری سنگ برای سطح بازی و روکش مخصوصی به نام ماهوت می باشد.

علت رنگ سبز ماهوت میز اسنوکر را می توان به گذشته آن ربط داد و همچنین از طرفی رنگ سبز باعث دیرتر خسته شدن چشم بازیکنان شده و خطای ضربات را پایین می آورد.

حداقل فضای مورد نیاز برای یک میز بیلیارد با چوب استاندارد 57 اینچ (145 سانتی متر)

  1. سایز 7 میز بیلیارد فوت: 493 در 392 سانتی متر
  2. سایز 8 میز بیلیارد فوت: 524 در 407 سانتی متر
  3. سایز 9 میز بیلیارد فوت: 544 در 417 سانتی متر

نکته: در صورت نداشتن فضای مورد نظر بالا میتوان با تغییر سایز چوب بازی 40 تا 80 سانتی متر از حداقل فضا کاهش داد برای مشاوره قیمت میز بیلیارد با ما در تماس باشید.

ابعاد میز اسنوکر ۱۰ فوت |ابعاد میز اسنوکر ۱۲ فوت |ابعاد میز اسنوکر استاندارد

خرید میز اسنوکر

اگر در مورد خرید یک میز اسنوکر دو دل هستید ، تیم ریتون اسپرت در اینجا پنج دلیل بسیار خوب برای خرید میز بیلیارد برای شما آورده است:

داشتن یک میز اسنوکر یا بیلیارد در خانه بهانه مناسبی برای گذراندن وقت با خانواده و دوستان و آشنایان خواهد بود. امروزه خیلی راحت هر یک از اعضای خانواده در اتاق های جداگانه درگیر فعالیت های مختلف هستند و از جمعیت دوری می‌کنند، اما با یک میز بیلیارد همه می‌توانید دور هم جمع شده و با هم بازی کنید.

میز اسنوکر و بیلیارد سرگرمی است که می‌تواند بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرد. از آنجا که فعالیت‌ها هر روز گران تر و گران تر می‌شوند یک میز بیلیارد را می‌توانید یک سرمایه گذاری بلند مدت دانست که هر هفته و ساعت‌ها با آن سرگرم شوید.

شما می‌توانید به عنوان قسمتی از یک دورهمی اجتماعی روزانه یا عصرانه ، دوستان خود را برای لذت بردن از یک بازی بیلیارد دعوت کنید. هر کس حداقل از یک دست بازی بیلیارد لذت می‌برد ، حتی اگه مهارت بالایی نداشته باشید ، به سرعت خواهید دید که انجام یک فعالیت اجتماعی با دوستان، یخ فضارا می‌شکند و به مهمانان جدید کمک می‌کند تا دوستان قدیمی شما را بشناسند.

مواردی که قبل از خرید یک میز بیلیارد رعایت فرمایید:

حتما ابعاد محل میز را داشته باشید به دلیل اینکه اگر خرید نمایید و از بازی لذت نبرید به مشکل خواهید خورد.

در صورت نداشتن فضای کافی حتی با چوب های سایز کوچکتر حتما از خرید میز منصرف شوید, اگر فضای کافی نداشته باشید اصلا نمیتوانید بازی کنید و میز به عنوان یک دکور استفاده میشود.

میز بیلیارد در تمای سایز های 7 و 8 و 9 فوت ممکن است ابعاد بیرون به بیرون میز تغییراتی داشته باشد, این مورد به این دلیل پیش می اید که میز مدرن باشد یا کلاسیک پس در خرید میز استاندارد باید زمین بازی برای شما در اولویت باشد,فضای مورد نیاز برای استفاده از داخل میز محسوب میشود.

 

 

دکمه بازگشت به بالا