علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

عمل بوکال فت چیست و چه تاثیری روی زیبایی دارد؟

عمل بوکال فت چیست و چه تاثیری روی زیبایی دارد؟

بوکال فت از نظر علمی و تخصصی، توده چربی بوده که در میان عضله‌ ی بوکسیناتور و سایر عضلات سطحی صورت قرار می گیرد و اندازه پد چربی برای هر فرد متفاوت خواهد بود. در زبان ساده‌ تر، چربی داخل دهانی چربی بوکال نامیده می شود، که نوعی چربی عمقی بوده و منجر به چاقی کنار لب ‌ها و گونه ‌ها خواهد شد. بوکال در کنار پیشانی تا پایین استخوان گونه امتداد می یابد و در نهایت در انتهای لب ها خاتمه می بخشد. برداشتن این چربی ‌ها در داخل گونه‌ ها روشی نوین جهت از بین بردن چربی‌ های ناخواسته صورت خواهد بود که منجر به برجستگی گونه و زاویه‌سازی فک نیز خواهد شد. امروزه لیفت ابرو و لیفت با نخ نیز از روش های پر کاربرد و محبوب در زمینه زیبایی به شمار می رود .

واژه‌ی جراحی شاید برای بعضی افراد کمی ترسناک باشد ولی لازم است تا بدانید که جراحی بوکال فت  روشی ساده و سریع می باشد که به بیهوشی نیازی نخواهد داشت و تنها با بی‌حسی موضعی صورت می گیرد. یک برش کوچک در داخل دهان در سمت داخلی گونه ‌ها در این عمل جراحی، به وجود آورده می شود و بالشتک‌های چربی دهانی که در زیر استخوان گونه ‌ها قرار می گیرد و از طریق دهان خارج خواهد شد.بخیه جذبی یکی از مزیت ‌های این عمل است؛ لذا نیازی به کشیدن بخیه ندارید و بر روی صورت و دهان هیچ جای زخمی باقی نخواهد ماند. بعد از جراحی، یک روز ورم صورت دارد و ممکن است جهت دیدن نتیجه‌ ی نهایی حدود سه ماه زمان ببرد.

عمل بوکال فت چیست |عمل بوکال فت نی نی سایت |عوارض عمل بوکال فت

جراحی بوکال فت مناسب چه افرادی است ؟

جراحی بوکال فت عمل زیبایی بوده و همه ی افرادی که به دنیال تغییر، رفع چاقی صورت و زاویه ‌سازی آن می باشند، می ‌توانند این جراحی سرپایی را انجام نمایند. ولی به طو ر کلی افرادی به این جراحی نیاز دارند عبارت اند از :

  • افرادی که دارای صورتی گرد می باشند.
  • افرادی که زاویه فک و صورتشان با چربی پر شده است.
  • افرادی که استخوان فک و یا گونه‌ ی آن‌ها مشاهده نمی ‌شود.
  • آقایانی که ترجیح بر این دارند که خط فک مربعی شکل داشته با شند.
  • افرادی که بیماری زمینه ‌ای و یا بیماری ارثی خاصی ندارند.
  • افرادی که چربی‌ های صورتشان از استانداردهای زیبایی بیشتر می باشد.

لیفت ابرو و پیشانی چیست؟

گذشت زمان و عوامل متفاوتی منجر به ایجاد  چین و چروک ‌هایی در ظاهر فرد می گردد که در همه ی صورت شما از جمله ابرو و پیشانی تأثیر خواهد داشت. ممکن است خط اخم بین ابروهایتان مشاهده شود که باعث جدی و عصبانی به نظر رسیدن شما شود. در صورتی که قسمت بیرونی ابرو آویزان است، غمگین دیده می شوید.شاید هم به علت افتادگی ابروها چهره‌ای خسته به نظر آید. درهرحال، اگر می خواهید جوان ‌تر، شادتر و بیدار دیده شوید به لیفت ابرو نیاز دارید.

لیفت ابرو مناسب چه کسانی است؟

برای لیفت ابرو همه‌ ی افراد کاندیدای مناسبی نخواهند بود. بعضی‌ها شرایطی دارند که نمی ‌خواهند آن را انجام دهند، که عبارت اند از:

  • ظاهری سالم از نظر جسمی دارند
  • سیگار نمی‌ کشند
  • در مورد چهره خود اهداف واقع ‌بینانه ‌ای دارند

انواع روش‌های لیفت ابرو مردانه و زنانه

برای لیفت ابرو و ناحیه پیشانی سه روش وجود دارد که عبارت ‌اند از:

  • لیفت کلاسیک
  • لیفت آندوسکوپی
  • برش محدود

لیفت ابرو با نخ

لیفت با نخ PDO صورت می گیرد. نخ های PDO یک نخ جراحی قابل جذب سنتتیک  می باشند که شامل پلی دیوکسانون (PDO) تشکیل شده است – یک پلیمر مصنوعی بی رنگ، ضد حساسیت و زیست سازگار که 100٪ قابل جذب خواهد بود. رشته های پلی دیوکسانون در مدت زمان 6 تا 10 ماه جذب بدن خواهد شد. نخ پلی دیوکسانون و همه ی نخ های دیگر اغلب دارای طول ها، شکل ها و ضخامت های مختلفی می باشند. در واقع این نوع نخ ها بدون دندانه هستند که به ایجاد اثرات حجم دهنده و کاهش خطوط و چین های صورت کمک خواهند کرد. آن ها فیبروبلاست ها را جهت افزایش تحریک  تولید کلاژن در یک منطقه هدف تحریک می نمایند و بسیار ایمن می باشند. لیفت با نخ یک روش نیمه تهاجمی و غیر جراحی به شمار می رود که برای لیفت قسمت هایی همچون ابروها، گونه ها، گردن،غبغب، فک و… مناسب خواهد بود.

لیفت ابرو با نخ چگونه انجام می شود ؟

برای جلوگیری از درد یا ناراحتی یک بی حس کننده موضعی در طول درمان مصرف می شود. نخ‌های PDO با کانول یا سوزن‌های نوک تیز یا بلانت به لایه‌های پوست اطراف ابرو وارد می‌ گردد. وقتی که نخ ها وارد لایه های پوستی شد، محکم می شوند، نخ ها بلند می شوند که باعث لیفت موفق ابرو و سفت شدن پوست می گردد.

امروزه مراکز زیادی تحت عنوان مجموعه های زیبایی در حال فعالیت می باشند که در آن خدماتی همچون بوکال فت ، لیفت ابرو و لیفت با نخ صورت می گیرد. گونه کلینیک به عنوان یکی از مراکز معتبر می باشد که از افرادی متخصص در زمینه های زیبایی استفاده می کند و همواره در حال خدمات رسانی می باشد. شایان ذکر است با مراجه به نشانی goonehclinic.com می توانید به دیگر خدمات این مجموعه دسترسی یابید و به طور کامل برای هر خدمات با کارشناسان با تجربه این مجموعه مشاوره شوید. این مجموعه با با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین به نام و حرفه ای و کادری با تجربه در کنار به کار گیر از دستگاه‌ها و لوازم مجهز به بروزترین تخصصی دنیا در فضا و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان میهمانان ارجمند خود است.

دکمه بازگشت به بالا