اقتصادیعمومیکسب و کار ایرانی

عکس شخصیت های کارتون اسباب بازی ها

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اسباب بازی ها در نبود ما چه کارهایی انجام می دهند؟

لباس مشاغل مختلف برای کودکان: داستان اسباب بازی و شخصیت های داستان اسباب بازی در طی یک سفر هیجان انگیز و به یاد ماندنی، به این سوال پاسخ می دهند. داستان حول محور اسباب بازی های پسربچه ای به نام اندی است. در بیشتر فضای این انیمیشن داستان از دید دو اسباب بازی که رقیب یکدیگر هستند پیش می رود. وودی (Woody)، پسر گاوچران لاغر و باز لایتیر(Buzz Lightyear)، تکاور فضایی جسور . در تحلیل داستان اسباب بازی ها علت اصلی اختلاف وودی و باز، ترس وودی از ازدست دادن جایگاه خود در قلب اندی است. اما نهایتا با ماجراهایی که رخ می دهد که این دو یاد می گیرند اختلافات خود را کنار بگذارند و برای زنده ماندن در ماموریت عجیب و هیجان انگیزشان با هم متحد شوند. دانلود toy story 5 دانلود toy story 5 دانلود toy story 5

اسم شخصیت های کارتونی اسباب بازی ها |خرید اسباب بازی شخصیت های کارتونی |دنیای اسباب بازی ها

وسایل آتش نشانی بچه گانه: در ادامه این مقاله قصد داریم شخصیت های toy story را تحلیل کرده و ببینیم هدف اصلی هر کاراکتر چیست و قرار است چه چیزی را به ما بیاموزد.

کلانتر وودی (Sheriff Woody)

لباس کارتونی: واقعا چه کسی به جز گاوچران مورد علاقه همه، کلانتر وودی می تواند در کل این داستان مقام اول را برای خود نگه دارد؟ وودی از شخصیت های toy story نقش اول و هسته اصلی احساسات است . وودی که از عروسک های داستان اسباب بازی است، نشان دهنده چیزی عمیق در درون هر مخاطبی است که این انیمیشن ها را تماشا می کند. وودی نماد رابطه اولیه بین کودکان و دارایی آنهاست و به همین دلیل تماشاگران بیش از هر شخصیت دیگری به وودی اهمیت می دهند. وودی در این انیمیشن ها ماجراهای زیادی را پشت سر می‌گذارد، از پذیرفتن باز به‌عنوان دوستش گرفته تا فهمیدن اینکه دیگر برای شاد بودنش به کودکی احتیج ندارد.

وودی یک اسباب بازی وفادار است که از دوران مهدکودک محبوب ترین اسباب بازی اندی بوده است. در تحلیل داستان اسباب بازی ها او بسیار باهوش و پرشور است و همیشه در تلاش بوده تا برای کمک به دوستان و عزیزانش هرکاری را انجام دهد. در عین حال او مانند یک انسان آمیزه ای از احساسات ضد و نقیض را در خود دارد اما تمام تلاشش را در حفظ ظاهر انجام می دهد. در طول قسمت های مختلف انیمیشن شاهد رشد و پیشرفت شخصیتی وودی خواهیم بود که یکی ازمهمترین شخصیت های toy story است.

باز لایتیر (Buzz Lightyear) | از شخصیت های toy story

هیچ کدام از قسمت های داستان اسباب بازی بدون حضور عروسک باز و عروسک وودی کامل نمی شود. با اینکه در ابتدا با هم کنار نمی آمدند اما در طول داستان تبدیل به دوستان بسیار نزدیکی شدند. باز که یک شخصیت رنجر فضایی است از شخصیت های toy story که همه چیز دارد! پرتو لیزر، اکشن کاراته، بال‌های پاپ‌آوت، و باورِ اینکه او در یک ماموریت مخفی برای فرماندهی ستاره‌ها است. او گاهی در تمایز بین واقعیت زندگی اسباب بازی و افسانه خیالی لایت‌یر که در ذهن پلاستیکی اش نقش بسته است دچار مشکل می شود.

باز لایتیر هم احساسات واقعی یک انسان معمولی را دارد و خود تجربه می کند و این احساسات را با وودی به اشتراک می گذارد. او (که از شخصیت های toy story است) بسیار شجاع است و در کنترل احساساتش از وودی بهتر عمل می کند. او رهبر بی نظیری است و در عین حال گاهی اوقات می تواند بسیار بی احساس باشد. او در طول داستان پس اکشف حقیقت در مورد خودش، دچار افسردگی شد چون احساس می کرد چیزی جز یک اسباب بازی احمق، ساده و بی اهمیت نیست… اما با صحبت های دوست وفادارش وودی کم کم اهمیت نقش خود را درک کرد و چیز های بیشتر در مورد شرافت، دوستی، شجاعت و از خودگذشتگی می آموزد.

آقای سیب زمینی (Mr. Potato Head)

آقای سیب زمینی یکی از معدود اسباب بازی هایی است که بر اساس اسباب بازی های واقعی ساخته شده است. در بین شخصیت های toy story ، او احتمالا بداخلاق ترین عضو گروه است. اما بعداز پیوستن خانم سیب زمینی او کمی خوشحال تر شد و یک همراه ماندگار پیدا کرد.

آقای سیب زمینی، یک عروسک بدبین و بداخلاق و گاهی تندخو است که در تحلیل داستان اسباب بازی ها به نظر می رسد علت آن شیوه بازی اندی با اوو باشد که در اغلب بازی هایش آقای سیب زمینی را به عنوان یک عروسک شرور معرفی می کند. با همه این ها او قلبی بسیار مهربان دارد.

جسی (Jessie) | از شخصیت های toy story

جسی، دختر گاوچران نیز یکی ازاصلی ترین شخصیت های toy story است. جسی در ابتدا تمایلی به پیوستن به گروه اندی نداشت اما پس از مدتی با خانواده جدیدش گرم گرفت و و حتی با باز نیز وارد یک رابطه عاشقانه شد.

جسی یک مهربان، حاضر جواب و پرشور است. او کودکان را بسیار دوست دارد اما قلبش عمیقا شکسته است. مدتها پیش دختری به نام امیلی او را رها کرد و این اتفاق بسیار سختی برای جسی محسوب می شد.طبق تحلیل داستان اسباب بازی ها او به دلیل اینکه رها شد و سال ها در انبار نگهداری شد، از بودن در جعبه متنفر است اما پس از مهر و موم شدن درجعبه بر ترس خود غلبه میکند و ذهن بازتری پیدا می کند.

عروسک وودی عروسک وودی عروسک وودی عروسک وودی عروسک وودی عروسک وودی عروسک وودی

دایناسور رکس (Rex)

رکس یک دایناسور تیرانوزاروس پلاستیکی 12 اینچی است ( از شخصیت های toy story )؛ که غرش کمی دارد و می تواند حرکت کوچکی در بازوهایش داشته باشد. او با قلب کوچک خود یکی از دوست داشتنی ترین اسباب بازی های این گروه است. رکس یکی از بزرگترین اسباب بازی های اندی است و نماد یکی از خطرناک ترین شکارچیان روی زمین؛ اما بسیار ترسو است. رکس عملا نشان می دهند که ظاهر افراد می تواند بسیار فریبنده باشد.

رکس از کمبود اعتماد به نفس شدید رنج می برد و همیشه مضطرب است. او مدام نگران است که با یک اسباب بازی دایناسور ترسناک تر جایگزین شود. اما علی رغم ترس هایش از کوچکترین اتفاق ها لذت می برد و شاد می شود. در حین تحلیل داستان اسباب بازی ها متووجه رکس از معصوم تربن شخصیت های toy story است و بیشترین تمایل را به دوست داشته شدن دارد.

هام (Hamm) | از شخصیت های داستان اسباب بازی

هام از شخصیت های toy story و یکی از اعضای بامزه خانواده اسباب بازی هاست که در حقیقت یک اسباب بازی نیست بلکه یک قلک ساده است. اما در این انیمیشن به خوبی نشان داده شده است که تخیل بچه ها می تواند هر چیزی را به اسباب بازی تبدیل کند.

هام (از شخصیت های toy story ) شخصیتی عاقل دارد و ارتباط نزدیکی با آقای سیب زمینی برقرار کرده و در بیشتر مواقع این دو در کنار هم دیده می شوند. هام یک نابغه نیز محسوب می شود.

اسلینکی (Slinky Dog)

سگ ها از بهترین دوستان انسان ها هستند. اسلینکی یکی از وفادار ترین اسباب بازی ها در طول داستان است و بهترین همراهی که هرکسی می تواند داشته باشد. او بسیار خوشنود است که می تواند از قابلیت های کششی خود در موقعیت های خطرناک استفاده کند. و علاوه بر این می توانیم اسلینکی را به عنوان نمادی برای بیشترین کشش دردوستی نیز درنظر بگیریم.

رفتار اسلینکی بسیار شبیه به یک سگ واقعی است. بازیگوش است و دوست دارد مدام نوازش شود. برای چیزی که دوست ندارد غرغر می کند و وقتی می ترسد پنهان می شود. او بسیار به وودی وفادار است.

لوتسو (Lotso) | از شخصیت های toy story

لوتسو که مخفف ( Lots-o’-Huggin’) است. همانطور که می دانید افراد شرور ممکن است دوست داشتنی نباشند اما جذابیت اغلب آنها را نمی توان نادیده گرفت. اما لوتسو بی رحم بود. او نیز سالها پیش رها و جایگزین شده بود اما برعکس جسی، بجای اینکه ذهن باز تری پیدا کند و با این موضوع کنار بیاید، شرارت و انتقام را در وجود خود پرورش داد.

در ابتدا، یعنی یپش از اینکه لوتسو به صورت تصادفی رها شود یک خرس عروسکی نرم و مهربان و خوش قلب بود. اما پس از رها شدن که زخمی عمیق را در قلبش ایجاد کرد. لوتسو ( که از شخصیت های toy story است)سعی داشت طرز فکر آسیب دیده خود را به سایر عروسک ها نیز تحمیل کند و مدام به آنها می گفت به درد هیچ چیزی نمی خورند و در نهایت مثل یک آشغال دور انداخته خواهند شد.

بیگ بیبی (Big Baby)

بیگ بیبی یکی از زیردستان لوتسو است و هرکاری که او می گوید را انجام می دهد. لوستو با ساختن داستان هایی در ذهن او جا انداخته است که صاحب قدیمی اش او را دوست ندارد. اما در نهایت و خوشبختانه چهره واقعی لوتسو بر همه آشکار می شود و بیگ بیبی نیز بر علیه لوتسو رفتار می کند.

طی اتفاقاتی که بیگ بیبی متوجه می شود دیزی (صاحب قبلی اش) او را همچنان دوست داشته و با عروسک دیگری جایگزین نکرده است. پس از اینکه متوجه میزان حسادت و خشم لوتسو می شود، مقابل او می ایستد و مبارزه می کند. بیگ بیبی نیز یکی دیگر ازمعصوم ترین شخصیت های toy story است که حین تحلیل داستان اسباب بازی ها به آن پی می بریم.

مردان سبز کوچک (Little Green Men) | از شخصیت های داستان اسباب بازی

از دیگر شخصیت های toy story ؛ این بیگانگان کوچک جز عحیب و غریب ترین اسباب بازی های دنیای داستان اسباب بازی ها هستند. پیش از مینیون ها ، داستان اسباب بازی بیگانگان منحصر به فرد و بامزه خودش را داشت.

در تحلیل داستان اسباب بازی ها ، این شخصیت های toy story در سرتاسر انیمیشن های داستان اسباب بازی به ندرت حرف می زنند. و حتی هر زمان که می افتند یا پرتاب می شوند، ساکن و صامت باقی می مانند. آنها طی یک سری اتفاقات توسط آقا و خانم سیب زمینی به فرزند خواندگی پذیرفته می شود و به پدر و مادر خود بسیار وفادار می مانند.
عروسک های داستان اسباب بازی عروسک های داستان اسباب بازی عروسک های داستان اسباب بازی عروسک های داستان اسباب بازی عروسک های داستان اسباب بازی.

دکمه بازگشت به بالا