عمومیکسب و کار ایرانی

قیمت دستگاه بالبینگ چهره

یکی از لذت بخش ترین لحظات زندگی هر کسی هدیه گرفتن و هدیه دادن است. انتخاب هدیه مناسب شاید در نگاه اول بسیار ساده به نظر برسد، اما در عمل یکی از سخت ترین و پیچیده ترین کارهاست. انتخاب هدیه ای مقرون به صرفه، شگفت انگیز، منحصر به فرد و همچنین بادوام، مناسب و مناسب کار آسانی نیست. مسلماً بهترین هدیه ای که می توانید برای کسی تهیه کنید هدیه ای است که به طور ویژه برای او طراحی و ساخته شده باشد. به عنوان یک هدیه خاص ما به شما یک مجسمه را پیشنهاد می کنیم. با کادوساز همراه باشید.

مجسمه صورت چیست؟

بالبینگ چهره نوعی مجسمه یا بادکنک نوری است که از یک پایه سبک و یک صفحه اکریلیک (شفاف مانند شیشه اما صفحه نشکن – پلکسی گلاس) تشکیل شده است. طرح ها و اندازه های مختلف با دستگاه لیزر مخصوص روی تخته اکریلیک حک می شود و طرح یا تصویر روی تخته اکریلیک به دلیل نوری که از پایه به تخته می رسد نمایان و درخشان می شود. یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین انواع مجسمه ها مجسمه صورت است. تفاوت اصلی فیس بت با سایر انواع بت در این است که بت های صورت در تصویر ارائه شده توسط مشتری ساخته می شوند. ابتدا شکل انتخاب شده ایجاد می شود سپس طرح روی تخته اکریلیک حک می شود و سپس کار نهایی آماده می شود.

تمامی تصاویر شخصی در وب سایت با رضایت و تایید مشتری درج می شود.

مهمترین ویژگی های جراحی پلاستیک صورت

زیبایی شگفت انگیز، قیمت مناسب، دقت بالا در طراحی جزییات، مصرف برق بسیار کم، تنوع زیاد در طرح ها و مدل ها، عمر طولانی، امکان شخصی سازی بالا و خلق ترکیبی از مهمترین ویژگی های این نوع مجسمه ها می باشد. به عنوان ترکیبی از ساختار صورت با طرح و متن سه بعدی، به آنها مجسمه سازی صورت سه بعدی می گویند.

انواع مجسمه های صورت:

بسته به نوع ساختمان مورد استفاده در مجسمه های صورت می توان سه دسته مختلف را برای مجسمه های صورت در نظر گرفت. به طور کلی پایه مجسمه در سه نوع تک رنگ، چند رنگ و چند رنگ همراه با موسیقی تولید می شود. در رنگ، چراغ اصلی همیشه همرنگ لامپ طرح حکاکی شده است و در هنگام سفارش این رنگ انتخاب می شود. برای مثال در زمینه سفید تک رنگ، نور لامپ سفید است و قابل تغییر نیست. پایه کنترل از راه دور چند رنگ دارای یک کنترل از راه دور است که می توان از آن برای تغییر رنگ نور در هر زمان و یا اجرای روتین های مختلف رقص در فضای باز استفاده کرد. پایه چند رنگ با موسیقی از راه دور علاوه بر قابلیت های پایه چند رنگ دوربرد، قابلیت پخش موسیقی روی پایه را نیز اضافه کرده است.

نحوه سفارش ماسک:

فرآیند درخواست از طریق این وب سایت به صورت آنلاین و طی یک فرآیند بسیار ساده انجام می شود. برای ثبت سفارش ابتدا طرح مورد نظر را در قسمت دسته بندی محصولات انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه کنید سپس تصویر مورد نظر را در وب سایت آپلود کنید و در نهایت اطلاعات پستی را پر کنید، سفارش شما با موفقیت ثبت می شود.

نکات مهم در خرید مجسمه های صورت:

مهم ترین نکاتی که قبل از خرید مجسمه باید در نظر گرفت عبارتند از:

ضخامت صفحه اکریلیک: طرح چراغ خواب روی صفحه اکریلیک حک شده است اما با دیدن عکس ها و فایل ها نمی توان ضخامت این صفحه را مشخص کرد. استفاده از صفحات با ضخامت کمتر باعث شکننده شدن صفحه، عدم تعادل مناسب پایه و کاهش کیفیت نور چهره می شود. حداکثر ضخامت مورد استفاده برای صفحه مجسمه 4 میلی متر و حداقل ضخامت آن 2 میلی متر است. ورق اکریلیک با ضخامت 4 میلی‌متر دو برابر قیمت ورق با ضخامت 2 میلی‌متر است و این تأثیر بسزایی در ارزش نهایی نور شب دارد و ضخامت ورق در نمای نور شب قابل تشخیص نیست. ، امکان ساخت دو تابلو چهره با طرح و شکل وجود دارد و اندازه آنها یکی است اما قیمت آن دو برابر متفاوت است که دلیل آن تفاوت در ضخامت ورق اکریلیک استفاده شده برای آنها است. استفاده از چراغ های شب با ضخامت 4 و 3 میلی متر تا حد امکان توصیه می شود. توجه شده است که گاهی اوقات فروشندگان مختلف از صفحات با ضخامت 2 میلی متر استفاده می کنند، صفحه 2 میلی متری در واقع ضخامت موثر 1.5 میلی متری دارد و بسیار شکننده است، بنابراین توصیه می شود هرگز از آن استفاده نکنید.

استفاده از آداپتور: به طور کلی می توان از سه نوع سیستم قدرت در پایه ها استفاده کرد: استفاده از ال ای دی 220 ولت، استفاده از کنترلر داخلی، استفاده از آداپتور خارجی. در 2 حالت اول جریان شهری 220 ولت وارد پایه لامپ می شود که بسیار خطرناک است زیرا هرگونه تماس با عناصر داخل پایه و یا لمس پایه با دست خیس یا رطوبت بالای محیط ممکن است منجر به برق گرفتگی شود. در حالت سوم، با استفاده از آداپتور خارجی، جریان 220 ولت شهری خارج از پریز، با استفاده از آداپتور ایمن به برق 12 ولت ایمن تبدیل شده و سپس وارد پریز می شود. در این صورت، پایه کاملاً ایمن است، بنابراین می توان آن را به طور کامل در آب غوطه ور کرد. در این حالت علاوه بر ایمنی بالا، مصرف برق پایه بسیار کمتر بوده و بازده منبع نور به مرور زمان کاهش نمی یابد.

گارانتی و خدمات پس از فروش: با توجه به اینکه تندیس ها عموما به صورت آنلاین سفارش داده می شوند، موضوع گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار حائز اهمیت است. فروشندگان مختلف و فصلی این محصول فعالیت گسترده ای در سایت های تبلیغاتی و پیام رسان دارند که اکثر این فروشندگان به صورت موقت کار می کنند و فروشگاه و یا مرکز پاسخگویی و خدمات مناسبی ندارند به همین دلیل اغلب خریداران فروشگاه های مختلف با یک روش ساده مراجعه می کنند. پیشنهاد کنید مثلا مشکل از کنترلر ریموت یا آداپتور یا گاهی چراغ شبی که خریده اند یک هفته درست کار نمی کند و استفاده نشده است! بنابراین ما در فروشگاه ایلسان برای رفع این گونه مشکلات، 48 ساعت دوره آزمایشی محصول برای تمامی محصولات با سه سرویس، گارانتی معتبر بین 6 تا 12 ماه بسته به نوع پایه و دو سال خدمات پس از فروش بر اساس شرایط و ضوابط فروشگاه برای اولین بار در کشور ما آنها را برای مشتریان خود لیست کرده ایم.

علاوه بر سه نکته فوق، منبع نور اصلی مورد استفاده، نوع بدنه اصلی و روش ساخت، جنس صفحه نمایش اکریلیک، پیش نمایش id-design و سطح، امنیت خرید، قیمت و نحوه تحویل از دیگر موارد مهمی است که قبل از سفارش بادکنک باید در نظر گرفته شود. . همچنین، گاهی اوقات تصاویر هنری صفحه ویرایش، به روز و اصلاح می شوند و سپس به عنوان نمونه کار نشان داده می شوند. بنابراین توصیه می شود به تصاویر نمونه آثار تکیه نکنید و درخواست ویدیویی از چند نمونه مجسمه چهره تکمیل شده را داشته باشید و با مشاهده فیلم در مورد کیفیت محصولات مربوطه قضاوت کنید.

دکمه بازگشت به بالا