عمومی

لیست بهترین وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی خوب در تهران

بهترین وکیل معاملات ملکی وکیلی است که در دعاوی حقوقی و کیفری املاک و مستغلات تخصص دارد. معمولاً در پرونده های املاک و مستغلات پیچیدگی های زیادی وجود دارد که نیاز به حضور وکیل واجد شرایط دارد. بهترین وکیل املاک در تهران شخصی است که وظیفه شناس و مسئولیت پذیر باشد.

به دلیل اهمیت و حساسیت این موارد ، جستجوی کمک از یک وکیل باتجربه و مسلط به قانون و دادرسی مهم است. یک وکیل خوب ملک در تهران در زمینه املاک و مستغلات قطعاً در این زمینه تخصص دارد و از جنبه ها و زوایای مختلف پرونده کاملاً آگاهی دارد. یک وکیل املاک باید دقیق و دقیق باشد و به جزئیات توجه کند. وی موظف است با ارائه مشاوره دقیق و بررسی جامع پرونده ، موکل خود را به خوبی و کارآمد راهنمایی کند.

وکیل املاک و مستغلات در تهران

مردم عزیز باید توجه داشته باشند که مشاوران املاک و یا صاحبان آژانس های املاک وکلا و حقوقدان نیستند و صرفاً تجربه آنها در خرید و فروش و اجاره املاک و مستغلات ، نیازی به وکیل باتجربه املاک را از بین نمی برد. لازم به ذکر است که اگر ملک فاقد سند رسمی باشد ، پرس و جو در مورد تاریخچه ملک و سند آن بسیار دشوار است ، و گاهی اوقات به این دلایل غیرممکن است ، شما نمی توانید فقط به مشاوره واقعی گوش دهید مشاوران املاک و اقدام کنید. وی یک اقدام حقوقی انجام داد که در نهایت فقط منجر به افزودن پرونده به تعداد زیادی از پرونده های قضایی می شود.

نقش وکیل در دعاوی ملکی

برای تشکیل دادخواست مدنی مهم است که از یک وکیل مدنی باتجربه کمک بگیرید. وکیل شما با بررسی اسناد و مدارک و جمع آوری اطلاعات ، یک لایحه دعوی یا دفاعیه را تهیه می کند و در دادگاه از پرونده شما دفاع می کند. در طول فرآیند ممکن است نیاز به نظر متخصص باشد. اگر با این نظر اعتراض داشته باشید ، وکیل شما اعتراض را به دادگاه می کشد. اگر رای دادگاه به نفع شما نباشد ، وکیل دادخواست تجدیدنظر را تهیه و به دادگاه تسلیم می کند. حضور وکیل در تمام مراحل پرونده به شما در احقاق حقوق خود کمک می کند.

در وب سایت ایواره چنین آمده : کمک گرفتن از وکیل مشکلات ملکی که ضمن داشتن تخصص علاوه بر آنکه باعث تسریع روند دادرسی به پرونده میشود، به افراد کمک میکند تا دچار خسارت ها و آسیب های مالی شدیدی نشوند.

در اینجا برخی از مهمترین دعاوی مربوط به املاک و مستغلات آورده شده است:

  1. دادخواست مربوط به الزام به اخذ فرم مونتاژ جداگانه برای ساختمانی که دارای واحدهای مستقل و متعدد باشد.
  2. دادخواست درمورد الزام دریافت پروانه کار برای ساختمانی که ساخت آن به اتمام رسیده و توسط یک متخصص تایید شده است.
  3. دادخواست ابطال قرارداد برای مواردی که در مفاد قرارداد اشکال دارد.
  4. دادخواست مربوط به درخواست و ادعای حسن نیت و حق تجارت
  5. دعاوی مربوط به تخلیه اماکن تجاری
  6. دادخواست ابطال سند رسمی
  7. دادخواست ثبت نام برای لغو ثبت نام املاک و مستغلات
  8. ادعای ابطال سند مالکیت مخالف
  9. دادخواست جدایی املاک

با تحقیق می فهمیم که در بیشتر کشورهای پیشرفته جهان از جمله اتحادیه اروپا و ایالات متحده ، قراردادهای رسمی فقط توسط وکلا و حقوقدانان منعقد می شود. و این افراد خود مسئول عواقب بعدی قراردادی هستند که منعقد می کنند. با این وجود در کشور ما اثری از این مسئولیت ها نیست و بیشتر افراد مربوطه پس از بروز مشکل از پذیرش مسئولیت خودداری می کنند.

Andrew Bilodeau

اندرو بیلدو یکی از معروف ترین وکلای املاک در کشور امریکا می باشد و 16 سال سابقه فعالیت دارد که در این زمینه تخصص و تجربه خوبی دارد.جهت اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید :

https://www.justia.com/lawyers/real-estate-law/rhode-island

دکمه بازگشت به بالا