عمومیکسب و کار ایرانی

مام یا پودر زیر بغل

درمان تعریق با زاج سفید ، عرق کردن عملکرد طبیعی بدن است. عرق کردن بیش ‌از حد هرگز باعث آسیب فیزیکی نمی‌شود اما عوارض اجتماعی و عاطفی آن می‌تواند جدی باشد. تعریق و مشکلاتش اگر شما نیز مانند خیلی‌ها با عرق کردن بیش ‌از حد زیر بغل خود مشکل دارید، احتمالاً انواع محصولات ویتابلا بیز و مام های ویتابلا را برای کاهش دادن و یا متوقف کردن خود استفاده کرده‌اید.روش‌های درمانی توصیه ‌شده به و خامت مشکل شما بستگی دارد.

پودر بچه برای زیر بغل نی نی سایت |پودر زیر بغل دیجی کالا |طرز استفاده از پودر زاج برای زیر بغل

اینکه لباستان از عرق خیس می‌شود،یا عرق بدنتان بوی بدی می‌دهد یا عرق زیر بغل لکه‌های زردی روی لباستان باقی می‌گذارد. تمامی این مشکلات با درمان‌های بدون درد و یا تغییر عادات زندگی قابل‌ حل است. بسیاری از محصولات خانگی در فروشگاه‌های مواد غذایی یافت می‌شود. که اگرچه برای درمان دائمی عرق زیر بغل مفید نیستند، اما جایگزینی سالم و ارزان برای بسیاری از راه‌حل‌های گران‌ قیمتی هستند که اصلاً اثری ندارند. استفاده از ضد عرق قوی یا دئودورانت می‌تواند برای کاهش تعریق بدن مؤثر باشد.اما ممکن است پوست حساس را تحریک کند. اگر میخواهید بیشتربا دئو درانت ها آشنا شوید به شما پیشنهاد میکنیم مقاله را مطالعه کنید.

راه حل های طبیعی کاهش عرق زیر بغل اگر به دنبال یک راه طبیعی‌تر برای کاهش تعریق زیر بغل خود هستید یک گزینه استفاده از پودر بچه برای عرق زیر بغل است. پودر بچه که معمولاً از پودر تالک و عطر ساخته‌شده می‌تواند در جذب تعریق بیش ‌از حد زیر بغل مؤثر باشد. البته گزارشات حاکی از آن است که پودر تاک می‌تواند یکی از دلایل بروز سرطان باشد. بنابراین بهتر است از پودر بچه بدون تالک استفاده شود. استفاده از پودر زاج برای  زیر بغل یکی دیگر از روش‌های درمانی خانگی است که می‌تواند جایگزین پودر بچه باشد.از آنجایی‌که پودر زاج سفید قابلیت حل شدن در آب را دارد می‌تواند در عرق بدن حل شود و رشد باکتری‌هایی که سبب ایجاد بوی بد زیر بغل می‌شوند را متوقف کند.

راه حل خجالت نکشیدن از بوی بد عرق اگر عرق زیر بغل سبب خجالت شما شده یا احساس می‌کنید که به یک مشکل تبدیل‌ شده و باید کنترل شود، می‌توانید از دیگر محصولات خانگی برای کاهش میزان عرق زیر بغل خود استفاده کنید. یک پودر ضد قارچ زیر بغل که در تمامی خانه‌ها یافت می‌شود، جوش‌شیرین است. جوش شیرین برای زیر بغل خاصیت ضد باکتریایی دارد بنابراین زمانی که به زیر بغل اعمال شود مانع از تجمع باکتری‌ها در سطح پوست شده و اجازه نمی­دهد زیر بغل بوی بدی بگیرد. جوش شیرین برای عرق زیر بغل همانند یک دئودورانت عمل می‌کند. در ادامه بیشتر در مورد این محصولات خانگی صحبت خواهد شد.

استفاده از پودر بچه برای عرق زیر بغل

پودر ضد تعریق بچه اغلب به‌عنوان یک درمان طبیعی برای متوقف کردن عرق بیش ‌از حد زیر بغل بکار می‌رود. رطوبت زیر بغل به ‌وسیله پودر بچه جذب ‌شده و از خیس شدن لباس جلوگیری می‌کند. ترکیب پودر بچه از پودر تالک و افزودنی‌های معطر است. پودر تالک از یک ماده معدنی بسیار نرم به نام سیلیکات منیزیم تولید می‌شود. پودر تالک یک قابض است، به این معنا که سبب تضعیف شدن بافت‌های بدن شده و سطح خشکی را روی پوست ایجاد می‌کند. پودر عرق گیر تالک بسیار جاذب است، اصطکاک را کاهش می‌دهد و به‌عنوان محافظ پوست عمل می‌کند. سالیان زیادی است که والدین برای کاهش بثورات پوستی نوزاد خود در اثر بستن پوشک، از پودر بچه استفاده می‌کنند.

موارد استفاده از پودر بچه در مورد استفاده از پودر بچه برای عرق زیر بغل این نکته‌ را مد نظر داشته باشید که طبق آزمایشات صورت گرفته مشخص‌شده است که استفاده از پودر تالک ممکن است با ریسک بیشتری همراه بوده و با برخی از انواع سرطان‌ها مرتبط باشد، البته هنوز اطلاعات کافی برای ایجاد این ارتباط قطعی وجود ندارد.  بنابراین از استنشاق پودر تالک و یا استفاده آن برای کشاله ران اجتناب کنید. احتیاط کنید برخی از پودرها به جای پودر تالک از نشاسته ذرت ساخته ‌شده‌اند. پودر تالک می‌تواند به راحتی استنشاق‌شده و منجر به مشکلات تنفسی شود، حتی می‌تواند با مرگ در نوزادان مرتبط باشد. پودر های بدون تالک که از نشاسته ذرت ساخته ‌شده دارای دانه‌های بزرگ‌تری است و هیچ خطر بهداشتی ندارد.

به این دلیل است که پودر بچه بدون تالک، جایگزین پودر بچه معمولی در بازار شده است. اگر عطر برای شما مهم نیست می‌توانید نشاسته ذرت را از فروشگاه‌های مواد غذایی تهیه‌کرده و یک ضد عرق طبیعی را در منزل آماده کنید. اگر پوست شما تحریک‌پذیر استمی‌توانید از پودرهای دارویی که در داروخانه‌ها یافت می‌شود استفاده کنید.این پودرها حاوی مواد تشکیل‌دهنده‌ای مانند مونول و اکسید روی هستند که پوست را خنک و خشک نگه می‌دارند. پودر بچه بدون تالک حاوی نشاسته ذرت بوده و هیچ خطر بهداشتی ندارد و می­تواند  جایگزین پودر بچه حاوی تالک شود مهم نیست که کدام نوع پودر را استفاده می‌کنید. راه حل درمان شما با ماسک موی ویتابلا بیز .

مهم این است که توجه داشته باشید هیچ کدام از آن‌ها نمی‌توانند به‌عنوان درمان دائمی عرق زیر بغل مورد استفاده قرار گیرند. پودرها می‌توانند لباستان را کثیف کرده و یا لکه‌های سفیدی روی لباستان باقی گذارند. قبل از مصرف پودر بچه برای زیر بغل ، از خشک بودن پوستتان اطمینان حاصل کنید. زمان استفاده از نشاسته ذرت در ناحیه کشاله ران محتاط باشید زیرا می‌تواند به عفونت قارچی منجر شود. اگرچه پودر بچه واقعاً نمی‌تواند جایگزین ضد عرق شود اما می‌تواند در مبارزه با عرق کمک‌کننده باشد.

آیا استفاده از پودر زاج سفید برای عرق زیر بغل کمک‌ کننده است؟ نمونه‌ای دیگر از درمان‌های خانگی که برای پیشگیری از بوی بد عرق و اثرت آن شناخته‌ شده است، پودر زاج سفید برای بوی عرق است. پودر زاج سفید برای عرق زیر بغل ، عرق کف دست‌ و پا و همین‌طور تعریق سایر نقاط بدن مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای کاهش بوی بد عرق و رفع تیرگی زیر بغل با زاج سفید می‌توان پودر زاج را به‌طور مستقیم به زیر بغل اعمال کرد.

روش های استفاده از پودر زاج سفید برای عرق

پودر زاج ضد عرق زیر بغل به دو روش کار می‌کند. پودر زاج علاوه بر اینکه  می‌تواند بعنوان یک دئودورانت طبیعی مورداستفاده قرار گیرد در عین حال به شما کمک می‌کند که از دست تیرگی زیربغل خود رهایی یابید. اگر به دنبال یک دئودورانت طبیعی هستید پودر زاج برای عرق زیر بغل می‌تواند مؤثر باشد. همچنین می‌تواند به‌عنوان ماده نرم کننده بعد از اصلاح بکار رود. پودر زاج در بیماری هموروئید نیز می‌تواند مورداستفاده قرار گیرد و همینطور می‌تواند بعنوان یک آتش‌ خاموش‌ کن عمل کند.

پودر زاج جایگزین مناسب در مجموع پودر زاج سفید ضد عرق می‌تواند جایگزین پودر بچه یا سایر دئودورانت­های تجاری موجود در بازار باشد و پوست زیر بغل را نرم‌تر می‌کند. امروزه دئودورانت­های طبیعی بسیار زیادی در بازار موجود هستند که برای عرق زیر بغل کاربرد دارند مثلاً استفاده از پودر بچه برای عرق زیر بغل و یا استفاده از جوش‌شیرین برای عرق بدن بسیار مرسوم است. پودر زاج سفید برای عرق نیز یک جایگزین بسیار طبیعی و سالم برای تمام دئودورانت­های شیمیایی است. همچنین بعنوان یک دئودورانت کریستال شناخته‌ شده است. پودر زاج از سال‌ها قبل در کشورهای مختلفی چون تایلند، مکزیک و خاور دور استفاده‌ شده است.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا