عمومیکسب و کار ایرانی

مقایسه کوییک S و R

همان طور که در جریان هستید، این روزها خودروهای فوق العاده در سطح کشور مشاهده می‌شود که می‌توان از آن‌ها بهره مند شد. پیدایش خودروها و پیشرفت در آن‌ها اگر چه در کشور ما به کندی پیش‌ می‎رود، اما در مجموع می‌توان گفت که اتفاقات خوبی در این خصوص در حال رخ دادن است.

در صورتی که مقایسه‌ی میان این روزها و زمان قدیم داشته باشیم، متوجه ساخت خودروهای تازه‌ای می‌شویم؛ این خودروها هر یک مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارند و می‌توانند افراد گوناگونی را راضی کنند. بنابراین افراد با توجه به سلیقه، هدف و بودجه‌ای که دارند، قادر هستند تا یکی از این خودروها را خریداری کنند.

البته در بحث خرید یک خودرو باید به معایب آن نیز توجه فراوانی داشت، متاسفانه افراد زیادی هستند که بدون در نظر گرفتن ویژگی‌ها و به نوعی سبک و سنگین کردن یک خودرو، اقدام به خرید آن می‌کنند؛ چنین اشخاصی بعد از مدتی ممکن است از خرید خود پشیمان شوند و به دنبال  فروش اقساطی کوییک آن باشید؛ پس توجه به این که در حال تهیه چه چیزی هستید، اهمیت به سزایی خواهد داشت.

بهترین مدل کوییک |تفاوت ظاهری کوییک اس و آر |تفاوت قیمت کوییک s و r

ما تا به حال مقالات زیادی را در حوزه خرید خودروها و انواع آن‌ها در دسترس قرار داده‌ایم. با مطالعه چنین مقالاتی، در نهایت می‌توانید اتفاقات بهتری را در این خصوص رقم بزنید و به چیزی که در ذهن خود دارید، دست پیدا کنید. حال امروز هدف ما این است که در خصوص دو نوع خودروی مشهور یعنی کوییک s و کوییک r با هم صحبت‌هایی داشته باشیم و ببینیم شرایط برای خرید آن‌ها به چه صورت است.

ممکن است این سوال برای شما پیش بیایید که آیا اتاق کوییک r با s یکی است یا خیر؟ باید بگوییم بله و اگر شما قصد خرید کفپوش برای این خودرو را دارید با هم تفاوتی ندارد. لوکس سهیل برای رفاه شما عزیزان روکش صندلی خودرو برای کوییک در محصولات خود موجود کرده است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید روکش صندلی تیبا 2 با روکش صندلی کوییک تفاوتی ندارد پس اگر هنگام خرید روکش صندلی تیبا 2 به شما روکش صندلی کوییک را پیشنهاد دادند یا بلعکس تعجب نکنید!.

در واقع هدف ما این است که در مورد ویژگی‌ها، مزایا و معایب هر یک از این خودروها، اطلاعاتی را در دسترس شما عزیزان قرار دهیم. این روزها افراد زیادی در خصوص تفاوت کوییک r و s از ما سوال داشتند و امروز قصد پاسخگویی به آن‌ها را داریم. چنان چه شما نیز تمایل به خرید آن‌ها را دارید، این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

جدول مشخصات فنی مشترک کوییک r و کوییک  s

مشخصات

ویژگی های مشترک

بدنه هاچبک
حجم موتور 1503 سی سی
سیلندر/سوپاپ 8/4
محور محرک دیفرانسیل جلو
جعبه دنده 5 سرعته دستی
شتاب 13 ثانیه
سرعت 160کیلومتر بر ساعت
ترمز جلو/عقب دیسکی کاسه ای
سیستم تعلیق جلو/عقب مک فرسون/میله پیچی
وزن 1065 کیلوگرم
ظرفیت باک 41لیتر
ظرفیت صندوق عقب 225/6لیتر

جدول تفاوت های کوییکs و کوییک r

مشخصات

کوییک r

کوییک s

نوع موتور m15 خطی بنزینی m15 خطی با دریچه گاز برقی
قدرت 87 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه 87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه
گشتاور 128 نیوتون در 4000 دور در دقیقه 128 نیوتون در 4300 دور در دقیقه
طول 3989 میلی متر 4005 میلی متر
عرض 1688 میلی متر 1532 میلی متر
فاصله بین محور ها 2412 میلی متر 2410 میلی متر
مصرف سوخت ترکیبی 7.2لیتر در هر 100 کیلیومتر 7.1لیتر در هر 100 کیلیومتر
استاندارد آلایندگی یورو4 -یورو 5
دکمه بازگشت به بالا