اقتصادیکسب و کار ایرانی

میزان تمکن مالی برای ویزای تحصیلی انگلیس

چه کسی نیازی به اثبات تمکن مالی برای ویزای تحصیلی انگلستان ندارد؟

چه کسی باید شرایط مالی برای ویزای تحصیلی انگلستان را داشته باشد اما نیازی به ارائۀ اسناد مالی ندارد؟

 میزان تمکن مالی برای ویزای تحصیلی انگلستان

اقامت انگلیس: اسناد مالی شما باید از شرایط مالی خاصی برخوردار باشد تا از رد ویزا جلوگیری کند. قبل از اینکه فرم درخواست ویزای آنلاین خود را ارسال کنید باید بودجۀ صحیح را برای دورۀ مورد نیاز داشته باشید. راهنمای ویزای دانشجویی اطلاعات دقیق در مورد الزامات اسناد پشتیبان را می‌دهد.

برای ویزای تحصیلی انگلستان چه مقدار پول لازم است؟

شماره CAS چیست؟

CAS مخفف تأیید پذیرش برای مطالعات است. قوانین مهاجرت انگلستان از دانشگاه CAS می‌خواهد. برای درخواست ویزا تحصیلی به شمارۀ CAS نیاز دارید تا بتوانید در انگلیس تحصیل کنید.

به عنوان مثال، اگر برای تحصیل در دورۀ 1 ساله کارشناسی ارشد برای ویزا درخواست می‌کنید:

هزینه‌های شما 14000 پوند است. شما 4000 پوند ودیعه به اضافۀ 2000 پوند اضافی در قبال کارمزد خود پرداخت می‌کنید. CAS شما اظهار می‌دارد: هزینه‌های دوره برای سال 14000 پوند، هزینه‌های دورۀ پرداخت شده تاکنون: 6000 پوند و هزینه دورۀ باقیمانده شما 8000 پوند است. بنابراین شما باید به غیر از هزینۀ CAS حداقل 8000 پوند در حساب خود یا والدین خود برای هزینه‌های تحصیل علاوه بر بودجۀ هزینه‌های زندگی خود داشته باشید.

وزارت امور داخلی کشور انگلستان از CAS شما برای تأیید میزان پول شما برای هزینۀ دوره استفاده می‌کند. مهم است که قبل از درخواست ویزا، اطلاعات مربوط به CAS خود را کاملاً بررسی کنید. شما باید بررسی کنید که CAS مبلغ کل هزینه و هر گونه هزینۀ پرداخت شده را به درستی بیان کند. اگر مغایرتی در CAS شما وجود دارد، باید از طریق پست الکترونیکی visacompliance@westminster.ac.uk پیگیری کنید.

تجربه ویزای تحصیلی انگلیس |تمکن مالی اسکاتلند |تمکن مالی برای ویزای توریستی انگلیس

مشاورۀ رایگان مؤسسهٔ مای آرمان چه کمکی به شما میکند؟

 هزینههای زندگی در انگلستان

شما باید در حین پول کافی برای تأمین هزینه‌ی زندگی خود داشته باشید. این مبلغ در 1 دسامبر 2020 افزایش یافت. حداکثر مبلغی که برای خود نیاز دارید 12006 پوند است. وزارت امور داخلی انگلستان، صرف نظر از اینکه قصد زندگی در خانواده در انگلیس را دارید یا اینکه اگر هزینۀ اقامت خود را به طور جزئی یا کامل پرداخت کرده‌اید، مبلغی مشخص برای هزینۀ زندگی تعیین کرده است. اگر دوره یا باقیمانده از دورۀ تحصیلی شما کمتر از 9 ماه است، بنابراین برای ارزیابی طول دوره خود باید به تاریخ شروع CAS نگاه کنید. به یاد داشته باشید که اگر متقاضی ویزای تحصیلی انگلستان هستید و برای مدت 12 ماه یا بیشتر با مجوز در انگلیس بوده‌اید، از نشان دادن تمکن مالی برای ویزای تحصیلی انگلستان معاف هستید. اگر متقاضی طرح تمدید دکتری هستید و از شرایط مالی معاف نیستید همچنین باید هزینه‌های زندگی را به مدت دو ماه نشان دهید.

مثالهایی از هزینههای زندگی در انگلستان

هزینه زندگی برای یک ماه در انگلستان 1334 پوند است که هر پوند انگلستان در سال 1400 در ایران بسیار متغیر است، اما با شرایط فعلی می‌توان انتظار داشت هزینۀ زندگی در انگلستان برای یک ماه چیزی حدود 45 تا 55 میلیون تومان است. اگر دانشجوی فعلی هستید و از شرایط مالی که قبلاً توضیح داده شد معاف نیستید و 3 ماه دیگر از دوره خود باقی مانده‌اید، باید هزینه‌های زندگی خود را (1334 £) 4002 پوند در نظر بگیرید. اگر در یک دورۀ کارشناسی ارشد 1 ساله تحصیل می‌کنید، شهریۀ شما 14000 پوند است و شما 4000 پوند ودیعه خود را به اضافه 2000 پوند اضافی در قبال هزینه‌های خود پرداخت کرده‌اید. شما باید 8000 پوند برای شهریه و 12006 پوند «9 ماه 1334» برای هزینه‌های زندگی خود نشان دهید. کل مبلغ نگهداری که شما باید نشان دهید 20006 پوند است «8000 پوند + 12،006 پوند».

قانون 28 روزه در انگلستان

هر پولی که برای نگهداری استفاده می‌کنید «هزینۀ دوره و هزینه‌های زندگی» باید برای یک دورۀ متوالی 28 روزه در حساب شما یا والدین «مادران» شما باشد. در طول دوره 28 روزه این پول حتی برای 1 روز نمی‌تواند زیر مبلغ مورد نیاز سقوط کند وگرنه شما شرایط وزارت کشور را برآورده نمی‌کنید و درخواست شما رد می‌شود. 28 روز از مانده حساب بسته می‌شود و مانده حساب نمی‌تواند بیش از 31 روز در تاریخ درخواست باشد. تاریخ درخواست معمولاً تاریخی است که شما برای ارسال ویزای دانشجویی هزینۀ آنلاین خود پرداخت می‌کنید و نه تاریخی که برای نمایش اسناد مالی است.

 مدارک مالی لازم برای اثبات میزان تمکن مالی برای ویزای تحصیلی انگلستان

پولی را که دارید، می‌توانید از روش‌های زیر نشان دهید:

اگر حساب‌های والدین خود را برای اثبات تمکن مالی انتخاب می‌کنید، باید اسناد زیر را برای پشتیبانی از برنامه خود درج کنید:

اسناد کلیدی مورد قبول وزارت کشور برای میزان تمکن مالی برای ویزای تحصیلی انگلستان

: وجوه پولی را می‌توان از سپرده، پس انداز، حقوق بازنشستگی یا حساب سرمایه گذاری برداشت کرد. بهتر است اظهار نامۀ حسابی را انتخاب کنید که به سریع‌ترین شکل ممکن می‌توان از آن برداشت کرد. وجوه نگهداری شده در حساب‌های دیگر یا ابزارهای مالی مانند سهام، اوراق قرضه، کارت‌های اعتباری، حقوق بازنشستگی که بلافاصله وجه را نمی‌توان از آن‌ها برداشت کرد، صرف نظر از مدت زمان اعلام، به عنوان شواهد وجوه پذیرفته نمی‌شوند. وجوه در صورت نگهداری در یک موسسه مالی که وزارت کشور قادر به انجام بررسی‌های راستی آزمایی نیست، در نظر گرفته نمی‌شود.

بیانیه‌های بانکی باید ویژگی‌های زیر را داشته باشند:

: این یک گواهی است که توسط یک بانک صادر می‌شود تا تأیید کند که شما یا والدین خود مبلغ مشخصی را واریز کرده‌اید. به طور کلی گواهی سپرده باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

نکات مهم

جمع بندی

قبل از صدور CAS، باید اسنادی از مدارک مالی که قصد استفاده از آن را دارید به دفتر انطباق ویزا در دانشگاه مورد نظر انگلستان ارائه دهید. این امر به این منظور است که دانشگاه می‌تواند بررسی کند، که شما شواهد مالی لازم برای اثبات میزان تمکن مالی برای ویزای تحصیلی انگلستان را دارید یا خیر؟ هنگامی که نسخه‌های اسکن شده مدارک مالی صحیح را از طریق ایمیل ارسال کردید و این مورد بررسی شد، CAS شما صادر می‌شود. شما نیز می‌توانید راه آسان‌تری برای واجد بررسی شرایط بودن یا نبودن ویزای تحصیلی انگلستان انتخاب کنید. مؤسسهٔ آرمان من با سال‌ها تجربۀ موفق در زمینه‌های اخذ ویزا با ضمانت بازگشت کامل وجه، اخذ ویزای تحصیلی، اعزام دانشجو، پذیرش «اپلای» با ضمانت بازگشت کامل وجه و موارد مشابه متعددی متعهد بهترین و سریع‌ترین روش‌های اخذ ویزای تحصیلی انگلستان و اثبات میزان تمکن مالی لازم برای ویزای تحصیلی انگلستان است، برای آگاهی بیشتر می‌توانید با شمارۀ 02191004190 تماس بگیرید، به صفحه مشاورۀ تحصیلی رایگان مراجعه کنید و یا با تکمیل فرم مشاورۀ رایگان، مشاورۀ تحصیلی مجموعهٔ آرمان من را رزرو کنید. برای رسیدن به رؤیاهایتان همین حالا اقدام کنید

دکمه بازگشت به بالا