علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

میکرو صنعت هامون با قیمت رقابتی میز صلیبی

میکرو صنعت هامون با قیمت رقابتی میز صلیبی

همه شما به خوبی می‌دانید که در حوزه تولید و عرضه هر محصول رقابت‌ های بسیاری بین عوامل وجود دارد. تولید تجهیزات صنعتی نیز از این قاعده مستثنا نیست. چه بسا در تولید لوازم صنعتی که نیاز قابل توجهی از یک صنعت را مرتفع می‌ سازند، رقابت‌ های بیشتری دیده می‌شود. میز صلیبی به عنوان یک تجهیز صنعتی پرکاربرد از تقاضای بالای عرضه در کشور برخوردار است.

با توجه به اینکه قیمت میز صلیبی به عنوان یک فاکتور مهم در خرید آن مطرح می‌شود، می‌توان اهمیت خرید این تجهیز صنعتی از میکرو صنعت هامون را درک کرد. این مجموعه تولیدی با عرضه میز صلیبی با کیفیت و قیمت عالی، بخش قابل توجهی از نیاز بازار را مرتفع ساخته است. در ادامه راجع به قیمت میز صلیبی و فاکتورهای موثر در آن صحبت خواهیم کرد.

میز صلیبی

قطعا وقتی به دنبال قیمت میز صلیبی هستید، با چیستی این تجهیز آشنایی دارید. آنچه در این بین اهمیت دارد بررسی فاکتورهای موثر در قیمت رقابتی این تجهیز صنعتی است. همان‌طور که می‌دانید میز صلیبی کاربردهای گسترده‌ای در فرآیند تراش‌کاری دارد. از آنجا که عملکرد بهینه این میز به حرکات طولی و عرضی آن بستگی دارد، به خوبی می‌توان ضرورت یک تولید استاندارد را توجیه کرد.

در واقع اگر میز صلیبی یا همان میز زیر فرز فاقد استانداردهای لازم باشد، عملیات تراش‌کاری با مشکل مواجه خواهد شد و صنعتگران به استفاده بهینه از این تجهیز نمی‌رسند. به این ترتیب می‌توان گفت علاوه بر مزایای خرید میز صلیبی با قیمت رقابتی در میکرو صنعت هامون، تأمین کیفیت و ساختار استاندارد میز هم به عنوان یک مزیت اصلی در خرید آن مطرح می‌شود. اگر انتخاب شما برای خرید میز صلیبی، مجموعه میکرو صنعت هامون است، به شما تبریک می‌گوییم.

ابزارآلات |خدمات صنعتی |شرکت های صنعتی

گروه تولیدی میکرو صنعت هامون از نیروی کار متخصص و حرفه‌ای تشکیل شده که به خوبی با استانداردهای لازم در تولید میز صلیبی آشنا هستند و با استفاده از بهترین متریال و ابزار آلات این تجهیزات صنعتی را تولید کرده و روانه بازار می‌کنند. آنچه در نهایت مورد توجه صنعتگران قرار می‌گیرد کیفیت و قیمت میز صلیبی در میکرو صنعت هامون است که از همه لحاظ بهینه شده و منصفانه است.

نکته آن است که برای استفاده بهینه از میز صلیبی باید به انواع آن توجه کنید. این تجهیز در تیپ‌ها و سایزبندی‌ های مختلف عرضه می‌ شود. توجه به این نکته به انتخاب بهتر شما در خرید کمک می‌کند. در ادامه انواع میز صلیبی تولید شده در این مجموعه را معرفی خواهیم کرد.

انواع میز صلیبی

همان‌طور که بیان کردیم میزهای صلیبی در انواع و تیپ‌ های مختلف عرضه می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به سایز فرز خود انتخاب مناسبی داشته باشید. میزهای صلیبی عرضه شده در بازار کشور در چند تیپ مختلف شامل میز ریز فرز دو محور تیپ ۲۰۰، میز ریز فرز دو محور تیپ ۳۰۰، میز زیر فرز دو محور تیپ ۴۰۰، میز زیر فرز دو محور تیپ ۵۰۰ و میز زیر فرز دو محور تیپ ۶۰۰ دسته‌بندی می‌شود. قطعا میز ریز فرز تیپ ۲۰۰ کوچک‌ترین سایز این محصول و میز تیپ ۶۰۰ بزرگ‌ترین سایز میز صلیبی است.

هر یک از این میزها ابعاد و سایزبندی مختلفی دارند و با حرکات طولی و عرضی خود بخش قابل توجهی از نیاز صنایع تولیدی مختلف را مرتفع می‌سازند. مسلما قیمت میز صلیبی در تیپ‌های مختلف متفاوت است و علاوه بر اندازه به استحکام متریال ساخت آن نیز بستگی دارد.

ابزارآلات |خدمات صنعتی |شرکت های صنعتی
عوامل موثر بر قیمت میز صلیبی

قطعا برای شروع هر فعالیت صنعتی باید ابتدا تجهیزات لازم آن را تهیه کنید. با توجه به گستردگی این تجهیزات و هزینه‌های جاری در راه‌اندازی یک کارگاه صنعتی می‌توان اهمیت خرید ارزان قیمت را درک کرد. در مورد قیمت میز صلیبی نیز یک نکته مهم وجود دارد. از آنجا که میز صلیبی کاربردهای گسترده‌ای دارد، در خط تولید بسیاری از تولیدکنندگان تجهیزات صنعتی دیده می‌شود. از طرفی ضرورت استفاده از آن در کارگاه‌ها سبب افزایش عرضه این تجهیز شده است. به همین خاطر میز صلیبی با قیمت رقابتی عرضه می‌شود.

هرچند قیمت این میز در میکرو صنعت هامون بسیار معقول است اما به هر حال لازم است که با فاکتورهای مهم در تعیین قیمت میز ریز فرز آشنا شوید. هر چه اندازه میز صلیبی بزرگ‌تر شود، قیمت آن نیز به نسبت افزایش می‌یابد؛ چون هزینه تولید برای میزهای بزرگ‌تر، بیشتر است. از طرفی هرچه اندازه میز بزرگ‌تر باشد، استحکام بیشتری می‌طلبد و به استانداردهای سخت‌گیرانه‌تری نیاز دارد.

علاوه بر هزینه مواد اولیه و هزینه‌های جاری تولید، نرخ ارز و اعمال تحریم‌ها نیز بر قیمت میز صلیبی اثرگذار است. به همین خاطر هر چند وقتی شاهد افزایش قیمت در عرضه این تجهیزات صنعتی هستیم. این در حالی است که شرکت تولیدی میکرو صنعت هامون با چند نمایندگی خود در تهران در تلاش است که با حفظ ثبات قیمت میزهای صلیبی یا حداقل کاهش نوسان قیمت این تجهیزات، نیاز کاربران خود را تأمین کند.

امکان خرید اینترنتی از این مجموعه خود یک مزیت مهم محسوب می‌شود. شما می‌توانید در فرصت کافی قیمت این میز را در سایت‌های مختلف مقایسه کرده و با اطمینان از قیمت مناسب و کیفیت عالی این میزها در میکرو صنعت هامون به خرید بپردازید. علاوه بر آن شما می‌تواند مشخصات و ویژگی‌های انواع میز صلیبی در این مجموعه را در سایت آن مشاهده کنید. کارشناسان مجموعه میکرو صنعت هامون با ارائه خدمات مشاوره به شما در انجام یک خرید عاقلانه کمک می‌کنند.

ابزارآلات |خدمات صنعتی |شرکت های صنعتی
جمع بندی

میز صلیبی به عنوان یک تجهیز پر کاربرد صنعتی در انواع مختلفی عرضه می‌ شود. با توجه به اینکه هر اندازه از میز، کاربری خاص و از پیش تعریف شده‌ای دارد، باید هنگام خرید میز به انواع آن توجه کنید. قیمت میز صلیبی به عنوان مهم‌ترین فاکتور در خرید آن مطرح می‌شود. با توجه به عرضه گسترده این تجهیز در بازار، گروه تولیدی میکرو صنعت هامون انواع میزهای صلیبی و گیره صفحه تراش را با کیفیت عالی و قیمت رقابتی عرضه می‌ کند. شما می‌توانید برای انجام یک خرید ارزان قیمت و مناسب با نیاز کاربری‌تان از این مجموعه با مشاورین و کارشناسان فروش آن مشورت کنید.

دکمه بازگشت به بالا