اقتصادیعمومیکسب و کار ایرانی

نرم افزار برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات

تعمیر لوازم خانگی از جمله تعمیر یخچال یکی از خدماتی است که باید توسط متخصصین مجرب انجام شود. در نهایت تمامی این خدمات به همراه سایر خدمات تعمیر فوری را می توان به دو سوت تعمیر برون سپاری کرد تا متخصصین ما در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت انجام دهند. خدمات اصلی کیت تعمیر با دو سوت – تعمیر اجاق گاز می باشد که شامل تعمیر یا تعویض قطعات داخلی و خارجی دستگاه جهت عیب یابی می باشد. می توان گفت اکثر خدمات تعمیر یخچال در محل انجام می شود و نیازی به تعویض یخچال نیست. لازم به ذکر است که متخصصین نمایندگی تعمیرات کوره جهت کاهش هزینه های مشتری ابتدا قطعات را تعمیر و در صورت رفع نشدن مشکل تعمیر اقدام به تعویض برش نمایند. قابلیت کاربری نرم افزار در مدت زمان اعتبار لایسنس فراهم می باشد.بدیهی است بعد از اتمام دوره مذکور کاربری نرم افزار امکان پذیر نبوده و باید لایسنس جدید با پرداخت هزینه از طریق سایت خریداری شود.

با افزایش اثربخشی کلی تجهیزات (شاخص OEE)، هزینه های تولید نیز به سطح حداقلی خود میرسند. عناصری مانند تنظیمات کلی مودم و روتر برای جایگزینی قطعات خاص با انواع مختلف ممکن است در اقدامات تعمیر مودم و روتر گنجانده شود. به طور کلی مانیتور دارای قطعات سخت افزاری متعددی است که خرابی هر یک از آنها می تواند در عملکرد این تجهیزات اختلال ایجاد کند. هر سند میتواند در یک دستهبندی قرار داده شود و هر فرد میتواند متناسب با نقش خود به اسناد دسترسی داشته باشد. یکی از موضوعاتی است که اغلب مورد بحث قرار می گیرد – عیب یابی جاروبرقی و سایر لوازم خانگی. این نرم افزار كه در بيش از 200 كشور دنيا در صنايع نفت و گاز، معدني، برق و مخابرات، حمل و نقل، آب و فاضلاب، بخش­های اجتماعی و درمانی مورد استفاده قرار گرفته به سازمان شما کمک میکند تا سیستمهای جامع و کاملی در نرم افزار برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات داشته باشید.

در ادامه این مطلب زیر سیستم های نرم افزار حسابداری را معرفی می کنیم. این نوع سیستم ها مناسب شرکت ها و سازمان هایی هستند که می خواهند مجموعه خود را به صورت یکپارچه مدیریت کنند. به خصوص به دلیل اهمیت یخچال در زندگی فعلی ما، برخی از متخصصان به ارائه خدمات تعمیر یخچال به صورت شبانه روزی و خانگی مشغول هستند. را به صورت خودکار محاسبه می کند. یک تکنسین تعمیر موتورسیکلت که در تعمیر موتور سیکلت تخصص دارد نیز می تواند به شما در تعمیر شوفاژ کمک کند. فقط در برخی موارد ممکن است موتور یخچال نیاز به تعمیر داشته باشد. در چنین مواردی لازم است با یک متخصص مشورت و ویزیت شود. دو سوت متخصص تعمیر زودپز با برندهای مختلف می باشد. همچنین میتوان گزارشهای مختلف عملیاتی و مدیریتی را تهیه کرد. با عملکرد یکپارچه با نرمافزار حسابداری شرکت سبز دادهافزار، امکان اخذ گزارشهای تفریق بودجه و سایر گزارشهای مقایسهای فراهم میشود.

این زیرسیستم یکی دیگر از بخش های مهم نرم افزار حسابداری شرکتی می باشد که به طور کاملا تخصصی می تواند محاسبات وجوه نقد، چک ها، دریافتی ها و پرداختی ها را انجام دهد. بسیار مهم است که نرم افزاری مانند CMMS را بتوان با سایر سیستمهای مورد استفاده شرکت یکپارچه نمود. را جهت جلوگیری از بروز خرابی در دستگاههایی که دارای قابلیت بحران بسیار بالایی هستند، تعریف کرد. خدمات ارائه شده در این مرکز دارای گارانتی بوده و تمامی قطعات استفاده شده اورجینال و با کیفیت می باشد. در محل با گارانتی رسمی 3 تا 12 ماهه. کلیه خدمات تعمیرات زودپز در دو سوت تعمیر دارای سه ماه گارانتی می باشد. دو سوت تعمیر یکی از معتبرترین شرکت های خدمات لوازم خانگی در ایران و زیر نظر سازمان اصناف ایران، اتحادیه خدمات لوازم خانگی می باشد و دارای نماد طلایی این سازمان می باشد. برای سرویس و تعمیر قهوه ساز در سراسر تهران می توانید با یکی از دو دفتر تعمیر سوت تماس بگیرید.

منبع: دمو نرم افزار نگهداری و تعمیرات

دکمه بازگشت به بالا