نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
فرایندها، سیستم ها، زیر سیستم ها و عملیات خودکار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تیمیار
مدیریت ارتباط با مشتریان تیمیار، سیستمی یکپارچه از یک ERP کاملاً بومی و ایرانی است، که نیاز به استفاده از نرم افزارهای جزیره ای را به طور کلی برطرف می سازد و با ارائه یک راهکار یکپارچه با عنوان نرم افزار یکپارچه CRM تیمیار، این امکان را ایجاد می نماید تا تمامی امور مرتبط با کسب و کار در این چارچوب امن به انجام رسد. نرم افزار ارتباط با مشتری در تیمیار مانند دیگر سیستم های ERP تیمیار، سیستمی از این مجموعه قوی بوده و به رشد و بقاء کسب و کار، کمک بسیار خواهد کرد. یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب و استفاده از یک نرم افزار کارا، وجود یکپارچگی واقعی و استاندارد، میان بخش های مختلف و وابسته آن است و زمانی موثر و مفید است که در کنار سیستم های حسابداری، خرید، فروش، پرسنلی، اتوماسیون اداری، سایت (پورتال) و…، حیات داشته و در کنار هم و به صورت یکپارچه همراه باشند.
در سیستم CRM تیمیار،به نقل از hubspot.com امکان مشاهده لیست مشتریان (حقیقی/ حقوقی) به منظور دسترسی آسان به پرونده آن ها، با فراخوانی ویجت مربوطه بر روی داشبورد ماژول خانه وجود دارد.
در سیستم CRM تیمیار، امکان انتخاب و مشاهده ستون های مورد نیاز از اطلاعات مشتریان از لیست ستون های اطلاعاتی قابل نمایش، وجود دارد.
در سیستم CRM تیمیار، امکان مرتب سازی به صورت صعودی و نزولی بر اساس شماره مشتری، تاریخ ایجاد (ورود اطلاعات) مشتری و تاریخ تغییر اطلاعات مشتری و تاریخ ثبت توضیحات وجود دارد.
در نرم افزار ارتباط با مشتری تیمیار، امکان ایجاد فیلتر مشتریان با شرایط شخصی سازی شده و مورد نظر وجود دارد. همچنین، با ذخیره فیلتر مورد نظر می توان به دفعات از آن استفاده نمود.
در نرم افزار ارتباط با مشتری تیمیار، امکان ایجاد رویداد برای یک مشتری، تعدادی از مشتریان یا طبقه خاصی از مشتریان وجود دارد.
در سیستم CRM تیمیار، امکان درون ریزی نامحدود فایل CSV (امکان تنظیم کردن فیلدهای مورد نظر خود با فیلدهای موجود در پایگاه داده تیم یار هنگام درون ریزی) وجود دارد.
در نرم افزار ارتباط با مشتری تیمیار، امکان نمایش وضعیت مشغول یا آزاد بودن خط، نمایش تماس خروجی به همراه شماره گرفته شده، نمایش تماس ورودی به همراه شماره تماس گیرنده، نمایش مدت زمان مشغول بودن خط، نمایش تاریخچه هر خط از طریق دستگاه های مختلف کالر آیدی وجود دارد.
در سیستم CRM تیمیار، امکان ایجاد حساب مشتری در حسابداری در هنگام ثبت اطلاعات مشتری در CRM و بعد از ثبت اطلاعات، امکان پذیر است.
در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تیمیار، تمامی ارتباطات فرایندهای مابین فروشنده و مشتریان ثبت و به سادگی قابل پیگیری و در دسترس است.
در سیستم CRM تیمیار، امکان ایجاد گروه های مختلف با دسترسی های متفاوت در باشگاه مشتریان وجود دارد. با توجه به طبقه مشتری می توان دسترسی های متفاوتی را برای آن ها در نظر گرفت.
در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تیمیار، امکان ایجاد مشتری جدید با دسترسی به سایت از دو طریق امکان پذیر است:
1. ثبت نام از سمت سایت و بر اساس فرم SignUp ایجاد شده و مورد نظر (تایید خودکار/ تایید توسط کاربر سیستمی CRM تیمیار)
2. ایجاد کاربری و دسترسی مشتری به سایت از سمت سیستم CRM تیمیار
در سیستم CRM تیمیار، ارسال لینک ویرایش اطلاعات به مشتریان به جهت تکمیل اطلاعات و تغییر طبقه بندی آن ها، از طریق شماره پیامک و آدرس پست الکترونیک ثبت شده در اطلاعات مشتری، به سادگی امکان پذیر است.
در سیستم CRM تیمیار، امکان ایجاد طبقه های مختلف از مشتریان به جهت تعیین حق دسترسی آن ها و میزان برخورداری از امکانات سیستم، فراهم آمده است.
در سیستم CRM تیمیار، امکان ایجاد و ذخیره فیلترهای مختلف و پرکاربرد مورد نیاز کسب و کار فراهم بوده و باعث سادگی و سرعت بخشیدن به فرایند های کاری و ایجاد گزارش های مختلف از مشتریان می شود.
در نرم افزار CRM تیمیار، امکان ایجاد انواع گزارش های مالی و ارتباطی یکپارچه مرتبط با مشتریان از طریق راهکار هوش تجاری تیمیار وجود دارد. امکان استفاده و مشاهده این گزارش های تحلیلی و ترکیبی بر روی داشبورد مدیریتی وجود دارد.
قبل از نرم افزار CRM بی نظمی پیگیری ها، وابستگی به افراد، عدم وجود یک دیتابیس از مشتریان، فروش آشفته و نداشتن تصویر روشن از کسب و کار باعث می شد شما شب ها در آرامش نخوابید، اما بعد از نرم افزار CRM، نظم و سرعت در پیگیری ها، عدم وابستگی به افراد، فروش بیشتر، در کنترل بودن فروش توسط شما و دیدن آنچه که به شما کمک می کند تا رشد کنید باعث خواهد شد شما شب ها آسوده بیاسایید.
منبع : youtube.com