عمومی

چرا باید مدیریت انبار را با نرم افزار CRM ترکیب کنیم؟

آیا تجارت شما داده های موجودی کالا و همچنین داده های مشتری را در دو سیستم مختلف مدیریت می کند؟ آیا دسترسی تیم شما به اطلاعات مهم موجودی در زمان واقعی دشوار است؟ آیا معاملات صورتحساب و سفارشات وضعیت شما به دلیل اطلاعات نادرست موجودی به تأخیر افتاده است؟ آیا به دلیل خدمات ضعیف مشتری خود، مشتریان با ارزشی را از دست می دهید؟

وقت آن رسیده است که سیستم مدیریت موجودی خود را با نرم افزار CRM موجود خود ادغام کنید.

در گذشته، مشاغل در کنار نرم افزار CRM به عنوان دو سیستم جداگانه به مدیریت موجودی مشغول بودند. اساساً، یک سیستم مدیریت موجودی محدود به مدیریت مهم عملیات بازرگانی از قبیل فاکتور و جزئیات حمل و نقل، تاریخ خرید، اطلاعات حسابداری، اطلاعات مالی و جزئیات مدیریت زنجیره تامین است، در حالی که برنامه CRM با چنین عملیات تجاری از قبیل جزئیات مشتری و مانند ثبت تعاملات مشتری با شرکت، ردیابی فروش، مدیریت خطوط فروش و ایجاد کمپین های بازاریابی.

اگر مشاغل دارای منابع کارآمد باشند، می توانند به طور موثر دو سیستم مختلف را مدیریت کنند. . با این حال، ثابت شده است که ادغام سیستم مدیریت موجودی کالا با راه حل CRM برای شرکتها برای تسهیل عملیات مختلف تجاری و بهبود بهره وری کار از پایین بسیار مفید است.

قبل از شروع بهتر است برای اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار CRM اینجا کلیک کنید.

علاوه بر این، چندین دلیل اضافی وجود دارد که باعث می شود مشاغل یک سیستم مدیریت موجودی را با یک راه حل CRM ترکیب کنند:

دید کامل ۳۶۰ درجه از مشتری را فراهم می کند.

هیچ شغلی بدون مشتری وجود ندارد. مشتری بزرگترین سرمایه گذاری در توسعه تجارت است. مشتریان خود را چقدر می شناسید؟ آیا از تولد مشتریان و مهمترین وقایع زندگی آنها مطلع هستید؟

ادغام سیستم مدیریت موجود با فناوری CRM به مشتریان شما دید ۳۶۰ درجه کاملی از تجارت شما می دهد. مشتری دید ۳۶۰ درجه مشتری، شغل، سلیقه، نیازها، علایق، ترجیحات مشتری موجود، مقررات خرید، سابقه خرید، عادات مصرف، جمعیت، سن، جنس، درآمد متوسط ​​، شغل، شرکت، علاقمندی ها، تاریخ تحویل، روند صورتحساب، جزئیات پرداخت، وضعیت سفارشات و غیرهارائه می کند.

همه می دانند، “اطلاعات مرکز قدرت است.” توانایی تجسم کامل سفرهای مشتری به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر لذت، ترجیحات، نیازهای خیاط مشتری و سایر موارد، بهترین دید مشتری را در تجارت خود داشته باشید، با مشتری ارتباط طولانی مدت برقرار کنید، خدمات مشتری با کیفیت بالا ارائه دهید. . به شما امکان می دهد تغییرات را ردیابی و ردیابی کنید.

دسترسی آسان به اطلاعات مهم مشتری را بدست آورید.

یک راه حل CRM کاملاً یکپارچه با سیستم مدیریت موجودی، به تیم شما امکان دسترسی فوری در زمان واقعی به داده های مهم مشتری را می دهد. به عنوان مثال: مشتری شما با یک سوال ساده در مورد وضعیت سفارش با مرکز تماس شما تماس گرفته تا نماینده مرکز تماس شما وقت خود را برای بررسی سیستم های مختلف یا مصاحبه با کارمندان دیگر تلف نکند.

تیم پشتیبانی مشتری شما می تواند برای دستیابی فوری به داده های اصلی مشتری و همچنین سطح موجودی کالا، عرضه، سابقه سفارش، اطلاعات مالی مشتری، درآمد، پرداخت، قیمت و موارد دیگر، از راه حل سیستم CRM یکپارچه شده با برنامه مدیریت موجودی استفاده کند.

خدمات مشتری بهتر

خدمات بهتر مشتری به معنای مشتریان وفادارتر و تعداد فروش بهتر است. نمایندگانی که در مرکز تماس خدمات مشتری شما کار می کنند، می توانند مدیریت موجودی و سیستم های نرم افزاری CRM شما را برای ارائه خدمات بهتر به مشتری برای هر کسی که تماس می گیرد، ترکیب کنند.

اگر سفارش از طریق تلفن انجام شود، مشتری شما مشتری با اطلاعات صحیح به راحتی و بدون افتادن در انبار یا ارسال ایمیل به بخش دیگری است. از آنجا که شماره موجودی شما در سیستم یکپارچه شما به روز می شود، بخشهای مختلف قادر به به روزرسانی مسئولیت ها، از محصولات آنلاین گرفته تا تماس گیرندگان دیگر در خطوط مختلف هستند.

اطلاعات دقیق تر

با ترکیب دو راه حل نرم افزاری، اطلاعات دقیق تری در مورد موجودی کالا و مشتریان خود به دست خواهید آورد. هر بخش می تواند از اطلاعات ذخیره شده برای موفقیت بیشتر کسب و کار شما استفاده کند. بازاریابی می تواند یک مشتری معمولی را برای یک محصول خاص و نرخ خرید را برای کمپین های هدفمند و به موقع برای محصول تجزیه و تحلیل کند.

شما می توانید گزارش هایی تهیه کنید که اطلاعات مفصلی درباره پرفروش ترین و کم فروش ترین محصولات، مشتریان شما، محصولات مورد نیاز برای تکمیل و اینکه آیا برای فروش بهتر باید قیمت ها را تنضیم کنید، فراهم می کند. اطلاعات در زمان واقعی منجر به دانش بهتر در تمام بخشها می شود و می تواند به کارکنان شما کمک کند تا استراتژیهای خود را برای هدف قرار دادن مخاطبان مناسب تنظیم کنند.

افزایش بهره وری

موجودی هایی که زمان زیادی را در قفسه ها می گیرند می تواند کالایی برای مشاغل باشد. مشاغل کوچک اغلب بودجه ندارند. هیچ شرکتی دوست ندارد یک کالای ثابت ببیند. هدف از ترکیب این دو سیستم جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها است تا کسب و کار شما بتواند محصولات را عاقلانه سفارش دهد، آنقدر بزرگ باشد که بتواند نیازهای مورد انتظار را در یک دوره زمانی برآورده کند و پشتیبان گیری زیادی نداشته باشد.

قرار دادن تمام اطلاعات لازم در کنار هم باعث افزایش کارایی کار شما می شود، زیرا کارمندان مجبور نیستند به اطلاعات بین بسیاری از سیستم ها مراجعه کنند. برای به روزرسانی مجدد همان اطلاعات بارها و بارها، لازم نیست نگران ورود به سیستم بیش از یک سیستم باشید. در یک سیستم یکپارچه، داده ها فقط باید یکبار به روز شوند.

فرآیندهای مختلف کار را ساده کرده و خطاهای ورود داده را کاهش می دهد.

در گذشته، هنگامی که هیچ راه حل یکپارچه ای وجود نداشت، بنگاه ها عملیات های زمانبر مختلفی را به صورت دستی مدیریت می کردند. با این حال، با یک راه حل یکپارچه، مشاغل توانایی افزایش بهره وری را با ساده سازی عملیات مختلف تجاری برای خودکار کردن گردش کار دارند.

علاوه بر این، یک راه حل یکپارچه با به روزرسانی خودکار داده های موجودی در زمان واقعی در سیستم CRM، محتوای تکراری را از بین می برد. بنابراین، علاوه بر کاهش کار خسته کننده ورود به داده ها، باید خطاها را نیز کاهش دهید. با محتوای به روز شده، همه اعضای تیم مستقیماً به داده های موجودی در زمان واقعی دسترسی خواهند داشت، به عنوان مثال، تغییرات ایجاد شده در پایگاه داده موجودی در سیستم های دیگر منعکس می شود.

امروزه، ترکیب سیستم مدیریت موجودی کالا با برنامه CRM، هر شرکت را ملزم می کند مراحل مختلف سفر مشتری را به روشنی درک کند. علاوه بر این، یک راه حل یکپارچه همکاری آسان تری بین تیم های مختلف داخلی را ارائه می دهد، اطلاعات را ساده می کند و همه اعضای تیم را به یک صفحه می رساند.

منبع این محتوا:

  1. https://parsvt.com/نرم-افزار-انبارداری/
دکمه بازگشت به بالا