کسب و کار ایرانی

هر چند وقت یکبار باید پاکسازی پوست انجام داد؟

فیشال یکی از راه‌های جوان‌سازی و روشن‌کردن پوست است. پوست صورت دارای فازهای مختلفی است تا زیبایی و طراوت بیشتری به پوست بدهد.

لازم به ذکر است که درمان صورت نه تنها برای پوست های چرب و مستعد آکنه مناسب است، بلکه برای انواع پوست موثر و ضروری است. این فرآیند پوست را از سلول های مرده پاک می کند. از دیگر مزایای مراقبت از پوست صورت می توان به از بین بردن منافذ باز پوست و کاهش افتادگی پوست اشاره کرد. نظافت را می توان به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه انجام داد. درمان های خانگی زیادی برای انجام این کار به صورت سطحی وجود دارد.

صورت به طور کلی شامل مراحل زیر است:

از بین بردن سلول های مرده لایه برداری نامیده می شود

ناخالصی ها و چربی اضافی را تمیز می کند

مرطوب کننده و تغذیه کننده پوست

نظافت با دستگاه یا در منزل

نظافت با روش های معمولی خانگی نیز تاثیر بسزایی دارد. اما برای نتایج موثرتر و بهتر می توانید به مراکز تخصصی پاکسازی پوست مراجعه کنید. توجه داشته باشید که نتایج بدست آمده حتی توسط کلینیک ها و مراجع معتبر به محصولات و تجهیزات مورد استفاده و سازگاری آنها با پوست شما بستگی دارد.

برای سفارشی چند بار باید مراجعه کنیم؟

بسته به نوع حیوان، دفعات و فاصله زمانی بین بازدیدها می تواند متفاوت باشد. در زیر اطلاعات مناسبی در مورد فراوانی و زمان بین انواع پوست بر اساس نوع پوست و سن شما ارائه خواهیم کرد. به خاطر داشته باشید که فواصل و فرکانس های ذکر شده در زیر عمومی هستند و ممکن است برای همه یکسان نباشد. بهتر است برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد وضعیت خود به یک متخصص پوست و اپتومتر مراجعه کنید.

پاکسازی پوست
پاکسازی پوست

پوست خشک و حساس

این افراد باید بسیار مراقب باشند زیرا این نوع پوست می تواند حساس و خشک باشد. بنابراین، کالاهای مصرفی بسیار مهم است. این نوع پوست باید یک یا دو بار در هفته شسته شود. این لایه برداری ها و اسکراب ها را می توان در خانه انجام داد زیرا نوع پوست مستقل است.

پوست چرب

برای این نوع پوست بسته به حساسیت فرد می توان دو تا سه بار در هفته پاکسازی کرد. چنین افرادی ممکن است بیشتر از سایر پوست ها از روش های شیمیایی و فیزیکی استفاده کنند. محصولات اسید سالیسیلیک محلول در روغن برای این نوع پوست مناسب هستند.

پوست ترکیبی

داشتن چنین پوستی یک نعمت است. این نوع پوست بسته به انتخاب فرد می تواند از هر روش پاکسازی استفاده کند. این پوست به راحتی می تواند بین اسیدها، لایه بردارها و آنزیم ها تغییر کند. برای این نوع پوست، بسته به تحمل پوست فرد، می توان دو تا سه بار در هفته پاکسازی کرد.

چند وقت یکبار باید فشیال کنم؟

سعی کنید حداقل هر سه ماه یکبار پوست را تمیز کنید. اگر فکر می کنید پوست شما به جلسات سفید کننده نیاز دارد، می توانید این جلسات را بیشتر انجام دهید. فقط مطمئن شوید که این قرارها بیش از یک بار در ماه نمی رسند.

مراقبت از پوست صورت:

تمیز کردن

بخار شدن پوست

لایه برداری

استخراج ناخالصی ها و جوش ها از زیر پوست

ماساژ پوست

از ماسک استفاده کنید

فشیال صورت یکی از راه های جلوگیری از پیری است

مراقبت از صورت یکی از موثرترین راه ها برای جلوگیری از پیری پوست است. مراقبت های ویژه صورت برای جلوگیری از پیری پوست در بسیاری از مراحل با مراقبت های معمولی صورت تفاوتی ندارد، اما در مرحله آخر از سرم ها و ماسک های مخصوص و مخصوص استفاده می شود. این مواد معمولاً در مناطق ویژه ای که مشتری درخواست می کند استفاده می شود.

با افزایش سن، پوست کلاژن و الاستین کمتری تولید می کند. این فرآیند به مرور زمان باعث شل شدن پوست می شود. همچنین با افزایش سن سلول های جدید به سختی به سطح پوست راه پیدا می کنند. صورت مخصوص جلوگیری از پیری پوست با تکنیک کلاژن سازی خاص در مرحله آخر انجام می شود. گاهی اوقات آنها این کار را با برداشتن لایه های میکروسکوپی پوست انجام می دهند تا رشد لایه های جدید را تسریع کنند. در برخی از تکنیک ها، بریدگی های بسیار کوچکی در پوست ایجاد می شود که تولید کلاژن را تحریک می کند.

بهترین دوره پاکسازی پوست در تهران

برای یادگیری پاکسازی و فشیال پوست ما به شما دوره پاکسازی پوست در تهران دکتر حبشی را معرفی میکنیم.

دکمه بازگشت به بالا