عمومیکسب و کار ایرانی

هزینه بازنویسی محتوا را با این ابزار کاهش دهید

ابزار بازنویسی متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند تا بدون دانلود نرم افزار بازنویسی متن به صورت رایگان و با کمک هوش مصنوعی، مطالب خود را بازنویسی و ترجمه کنید و توسط بسیاری از این نرم افزارهای بازنویسی محتوا به صورت آنلاین و تحت وب ارائه می شود. به راحتی مطالب خود را  با بازنویس محتوا نشونت ، بازنویسی کنید و از این محتوا برای خرید رپورتاژ تبلیغات یا خرید بک لینک یا کاهش درصد تشابه متن مهم علمی و پژوهشی استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این ابزار محدود به فعالان سئو نیست و می توانید از آن برای اهداف مختلفی استفاده کنید. هر جا که به متن منحصر به فردی نیاز دارید که تکراری نمی شود، این ابزار عالی به شما کمک می کند تا با کمک هوش مصنوعی محتوای بازنویسی شده ایجاد کنید.

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

رونویسی به روش های مختلفی قابل انجام است، به طور کلی می توانیم سه نوع رونویسی را در نظر بگیریم.

بازنویسی متن با نیروی انسانی

در این صورت متن توسط نیروهای انسانی و افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این سبک از بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود بنابراین می توانید از خروجی این سبک از بازنویسی متن در لایه های کلیدی استفاده کنید و حتی آن را به عنوان یک محتوای مستقل در سایت خود منتشر کنید.

معایب این روش ممکن است هزینه نسبتا بالای بازنویسی متن و سرعت پایین تحویل محتوا باشد.

متن را کلمه به کلمه با هوش مصنوعی رونویسی کنید

این روش اغلب توسط ماشین و توسط هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه مترادف آن کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات دقیقاً مشابه نسخه اصلی است. این می تواند یکی از معایب این سبک باشد. معنی کلمات تغییر نمی کند، بلکه فقط مترادف آنها جایگزین و جایگزین می شود.

بازنویسی مفهومی محتوا با استفاده از هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا به روشی مفهومی که هم انسان و هم ماشین می توانند انجام دهند، یکی از بهترین سبک های بازنویسی متن است. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت مفهومی بازنویسی می شود و ممکن است ترتیب کلمات در برخی عبارات یکسان باشد و در برخی جمله ها کاملاً تغییر کرده و جمله ای از نو اما با همان اصلی ایجاد شود. مفهوم


تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

خدمات کپی رایتینگ رایگان که در این صفحه موجود است، برای کاربران غیرمشتری و عادی است که هر روز زمان کمی برای کپی کردن متن دارند، اما خدمات تجاری محدود به مشتریان نیست.

مزیت ویرایشگر متن در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است و با استفاده از ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد، می توانید پس از رونویسی متن با سرویس پارافریز محتوا سئوسل ، ویرایش های نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف خروجی بگیرید.

آیا محدودیتی در نسخه تجاری ابزار وجود دارد؟

تنها محدودیت برای نسخه غیرتجاری بازنویسی 3000 کلمه در هر درخواست است. با این حال، در حال حاضر محدودیتی برای تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. با این تفاوت که تعداد درخواست های روزانه در نسخه رایگان محدود بوده و در یک درخواست می توان حداکثر 300 کلمه را رونویسی کرد.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است، اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد پرس و جوهای شما زیاد است، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان بازنویسی متن را متوقف می کند؟

خیر، نسخه رایگان برای همیشه رایگان است.

آیا نسخه رایگان دارای بازنویسی متن با هوش مصنوعی است؟

نسخه های IP، رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا است؟

خیر نوشتن و چرخش دو چیز کاملا متفاوت هستند که اگر به درستی با هم ترکیب شوند می توانند نتایج خوبی را تضمین کنند. فقط در چرخش هیچ نوشته ای انجام نمی شود و فقط کلمات مختلف بین یکدیگر منتقل می شوند. Self-rolling به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این نوع محتوا در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده نمی شود و گاهی اوقات به عنوان محتوای هرزنامه و نامناسب تلقی می شود.

بنابراین، اگر قصد دارید محتوا را بچرخانید، سعی کنید آن را به درستی انجام دهید.

چگونه چیزها را تغییر دهیم

تبلیغ محتوا نیز مانند بازنویسی محتوا روش ها و حالت های مختلفی دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

گرد کردن روشی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت، کلمات در پاراگراف حرکت می کنند. به عنوان مثال، جمله «ابزار رونویسی حرفه‌ای ارائه شد» به «ابزار نشان داده شده ارائه رونویسی کرد» زمانی که آن را با استفاده از این روش می‌چرخانید، تبدیل می‌شود.

همانطور که می بینید فقط کلمات جابجا شده اند و هیچ رونویسی انجام نشده است و البته معنی جمله به بدترین شکل ممکن از بین رفته است و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل بلکه انسان ها نیز قادر به درک آن نیستند.

چرخش راهی برای جابجایی اشیا است

در این روش پاراگراف های متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال، بند 1 با 3، 3 با 4 و 4 با 2 جایگزین می شود و همین کار برای جابجایی بین پاراگراف ها انجام می شود. این مورد اگرچه معنای جملات را حفظ می کند، اما تکراری تلقی می شود. از آنجایی که هیچ بازنویسی انجام نمی شود و فقط پاراگراف ها جابه جا می شوند، گوگل به راحتی می تواند این سبک را شناسایی کند.

اسپین روشی برای استخراج جملات و عبارات از منابع مختلف است.

در این فرآیند کاربر عبارات و جملاتی را از سایت های مختلف استخراج کرده و در کنار هم قرار می دهد. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا تکراری نیستند و به راحتی توسط گوگل قابل شناسایی هستند. در واقع در صورت عدم کپی برداری، این روش ترجمه بهترین نوع روش ترجمه محسوب می شود. چون معنی عبارت حفظ می شود (حتی اگر تکرار شود) و کل متن از یک جا گرفته نشده است، این می تواند نکته خوبی برای این نوع باشد.

سرویس بازنویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی با حداکثر طول 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از متون از منابع مختلف) تولید کرده و آن را در قسمت ویرایشگر متن کپی می کنید. سیستم این متون را رونویسی کرده و نتیجه رونویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر زمان که بر روی گزینه بازنویسی متن کلیک کنید، متون اولیه از ابتدا بازنویسی می شوند و با سری های قبلی تفاوت دارند. به این معنی که هر بار که متنی را وارد می کنید، ممکن است تعداد زیادی خروجی متفاوت و بازنویسی شده دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای اینکه متن شما کاملا منحصر به فرد باشد، بهتر است در هر فرآیند ترجمه (یا حداقل به 2 یا 3 روش) چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متن را از منابع دیگر تغییر دهید. این امر درک اینکه متن در هر صورت کپی شده است را غیرممکن می کند.

واژگان به چه معناست؟

بازنویسی محتوا را بازنویسی متن نیز می گویند. با ابزار رونویسی آنلاین متن خود، محتوای ابزار رونویسی با بالاترین کیفیت را دریافت می کنید.

آیا گوگل بازنویسی متن را تشخیص می دهد؟

خیر حتی اگر عملیات چرخش و ترجمه فوق انجام نشود و متنی را از یک منبع استخراج کنید، متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی پیشنهاد می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر سری بازنویسی، محتوای اولیه تغییر کند تا خروجی نهایی در هر صورت (حداقل تا کنون) به صورت قابل تشخیص به شما ارائه شود. .

آیا نیاز به ویرایش متن رونویسی شده دارید؟

متون نوشته شده توسط انسان نیز نیاز به ویرایش دارند، نه متون ماشینی. در برخی از زمینه ها، به خصوص رشته های تخصصی تر، می توان خطاهای مفهومی کوچکی را در جملات بازنویسی شده مشاهده کرد که با ویرایش ساده قابل اصلاح است.

درصد شباهت متن بازنویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

درصد تشابه یا شباهت متن بازنویسی شده به متن اصلی به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصصی یا عمومی بودن حوزه فعالیت است. زمینه هایی که بسیار تخصصی هستند و عبارات منحصر به فرد و غیر قابل جایگزینی دارند ممکن است درصد تشابه بیشتری داشته باشند (یعنی خروجی کار شباهت بیشتری به متن اصلی دارد). با توجه به تست های زیادی که انجام شده، این ابزار تقریبا در تمامی زمینه ها کاربردی و قابل استفاده است و طبق برخی الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

آیا امکان بازنویسی پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری با این ابزار وجود دارد؟

هدف اصلی این ابزار استفاده از آن در وب و زمینه سئو است، اما با این وجود، این ابزار می تواند توسط سایر کاربران برای اهداف مختلف مانند بازنویسی پایان نامه کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا و کاهش بخشی از تکراری استفاده شود. به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه نوشتن یک پیام جدید چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است، تیم نشنت تصمیم گرفته است این سرویس را مادام العمر به کاربران عزیز ارائه دهد و نیازی به صرف هزینه زیادی برای رونویسی متن ندارید. البته نسخه رایگان ابزار Intelligent Text Annotation محدود است، اما در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری ابزار نیز استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا