علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

هیجان را با بازی پابجی موبایل تجربه کنید

هیجان را با بازی پابجی موبایل تجربه کنید

یکی از بازی‌های محبوبی که چند سالی است با انتشار خود انقلابی در صنعت گیم و بازی‌های موبایلی به وجود آورده، بازی پابجی است. این بازی که در ابتدا برای نسخه کنسولی ساخته شد توانست در مدت کوتاهی طرفداران زیادی پیدا کند. به دنبال این موفقیت سازندگان برای نسخه‌های اندروید و ios نیز این بازی را منتشر نمودند و از آن پس بازی پابجی همه جا در دسترس بازیکنان قرار گرفت. برای حرفه‌ای شدن در بازی پابجی نیاز به یادگیری ترفندها و تمرین‌های زیادی می‌باشد. همچنین یکی از راه‌های پیشرفت در این بازی خرید یوسی پابجی موبایل است و این گزینه آیتم‌های زیادی را در دسترس گیمرها قرار می‌دهد.

معرفی بازی پابجی موبایل

 

بازی پابجی موبایل به عنوان یک اثر ارزشمند در سبک بتل رویال شناخته می‌شود. با انتشار این بازی تعداد زیادی از گیمرها به این بازی پیوستند. در این بازی می‌توان حس واقعی را تجربه نمود و از چالش‌های مختلف در بازی لذت برد.

در بازی پابجی شما به عنوان بازیکن در حالت پرواز روی جزیره این بازی قرار دارید و بایستی با چتر نجات مکان امنی پیدا کرده و فرود بیایید. در ابتدا شما دست خالی هستید، بنابراین لازم است تا هر چه زودتر خود را به ساختمان نزدیکی رسانده و شروع به جمع‌آوری تجهیزات نمایید.

در این نبرد تنها یک نفر از میان 100 بازیکن می‌تواند برنده شود و آن هم کسی است که تا پایان بازی زنده مانده است. این بازی در زمانی که بازیکنان آن از سراسر جهان جمع شده‌اند و با گوشی‌های خود مشغول این بازی هستند، لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

شما باید در این بازی هر چه قدر در توان دارید به غارت بپردازید و دشمنان را از بین ببرید. برای حرفه‌ای شدن در بازی پابجی، بجز خرید uc پابجی موبایل ترفندهای زیادی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

ترفندهای مخفی بازی پابجی

طبیعی است که برای لمس هیجان بیشتر باید از ترفندهای بازی پابجی آگاه باشید. این بازی تنوع زیادی را برای گیمرهای خود ایجاد کرده است. بنابراین برای تجربه بهتر در بازی پابجی می‌توانید با خرید یوسی پابجی موبایل با ایدی پابجی برای خود گزینه‌های متنوعی را انتخاب نمایید.

خرید یوسی در بازی پابجی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید لباس‌های کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنید. همچنین انتخاب لباس باید هماهنگ با ظاهر و رنگ نقشه باشد. زیرا این کار به پنهان شدن شما از دید دشمنان کمک خواهد کرد.

بازی پابجی شامل چند نقشه بوده و بازیکنان با در نظر گرفتن مکان‌های نقشه باید منطقه فرود را انتخاب نمایند. اما بهترین انتخاب در ابتدای بازی و زمانی که تجهیزات مناسبی در اختیار ندارید، مکان‌های خلوت‌تر است. این مکان‌ها برای شما این فرصت را به وجود می‌آورد تا بدون ترس از حمله دشمنان به دنبال سلاح‌ها و زره مناسب بگردید.

فریب دادن دشمنان در بازی پابجی

اگر از بازیکنان بازی پابجی باشید، حتما با ساختمان و خانه‌های مختلف در این بازی مواجه شده‌اید. این مکان‌ها جاهایی هستند که برای پنهان شدن و یا جمع‌آوری سلاح مورد استفاده قرار می‌گیرند. از طرفی رفتن به داخل آن‌ها ممکن است شما را گرفتار نماید. اما شما با بستن درهای این خانه‌ها می‌توانید تا حد زیادی مانع از ورود دشمنان شوید.

به علاوه شلیک نکردن برای ورود به خانه نیز از نکات مهم دیگری است که باید در بازی پابجی به آن توجه شود. زیرا در غیر این صورت بازیکنان دیگر متوجه حضور شما خواهند شد و می‌توانند به سرعت به شما شلیک نمایند.

خرید یوسی در بازی پابجی

به ارز رایج در بازی پابجی که با آن می‌توان خریدهای این بازی را انجام داد، یوسی گفته می‌شود. بازیکنان حرفه‌ای برای ارتقا و استفاده از آیتم‌های ویژه این بازی نیاز به خرید یوسی پابجی موبایل خواهند داشت.

با استفاده از یوسی امکان شرکت در رقابت‌های رویال پس برای بازیکنان به وجود می‌آید. همچنین با کامل کردن ماموریت‌های رویال پس جوایز یوسی نیز به بازیکنان تعلق خواهد گرفت.

از  کجا یوسی پابجی موبایل بخریم؟

بازی پابجی از آن دسته بازی‌هایی است که برای تجربه هیجان بیشتر در آن باید یوسی پابجی را خریداری نمایید. برای این کار می‌توانید از فروشگاه irpubg  – آی آر پابجی https://irpubg.com که از با سابقه‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در حوزه خریدهای درون برنامه‌ای بازی‌های آنلاین و همینطور بازی پابجی است اقدام کنید. این مجموعه در مدت فعالیت خود اعتماد بیش از 300 هزار نفر را به دست آورده و توانسته پرداختی امن و بدون قرار گرفتن در برابر تحریم‌ها را فراهم نماید.

دکمه بازگشت به بالا