اقتصادیعمومیکسب و کار ایرانی

پخش عمده هدست سیم دار

اگر بخواهیم نگاه کلی به بحث خرید اسپیکر بلوتوثی داشته باشیم در مجموع اسپیکر ها به دو دسته اسپیکر های قابل حمل و ثابت دسته بندی می شوند . زیرا گوش یک انسان سالم می تواند صداهایی را بشنود که در این محدوده فرکانس قرار دارند. مقاوم بودن پاوربانک در برابر ضربه یا آب به شما این امکان را میدهد که در تمامی مکانها و فضاها از آن استفاده کنید. سونی همچنین در سال ۲۰۱۵ بهترین گوشی هوشمند جهان را معرفی نمود که بسیار زبانزد گردید در شانزدهم آوریل بدون مراسم خاصی پرچمدار جدید خود را در چین رونمایی کرد .که برای اولین بار در این گوشی از دوربین دوگانه استفاده شده است شرکت سونی یکی از موفق ترین محصولات خود در زمینه موبایل کامپیوتر و تجهیزات همراه را به نام خود کرده است از محصولات این شرکت می توان به لوازم الکترونیکی نیمه رسانه ها، رسانههای گروهی، سرگرمی های الکترونیکی ،سخت افزار کامپیوتر و کنسول بازی های ویدیویی اشاره نمود. برای مثال اگر لوازم جانبی اپل تقلبی همانند شارژر فیک تهیه کنید، قطعاً به گوشی موبایل خود آسیب میرسانید. برخی از این لوازم به عنوان ابزار ورودی اطلاعات (مانند کیبورد و موس) و برخی دیگر نیز به عنوان ابزار خروجی اطلاعات (مانند اسپیکر برای پخش صدا) کاربرد دارند.

هنگام انتخاب یک اسپیکر passive، توصیه میشود با مراجعه به کاتالوگ یا سایر منابع اطلاعاتی مانند اندازهی بلندگو، امپدانس، امتیاز قدرت و میزان فشار صدا (SPL) را در مورد اسپیکر بررسی کنید. این عدد را ممکن است با نام ظرفیت capacity یا هر چیز دیگر ببینید. برای مثال پاوربانک ۱۰۰۰۰ adata ظرفیت اسمی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر را دارد اما ممکن است در عمل میزان کمتری از این عدد را شارژ کند. اما یادتان باشد که کیفیت ساخت و نوع باتریهای مورد استفاده در طراحی پاوربانک، میتواند این عدد را در حالت واقعی دچار تغییر کند. در مراحل بعدی راحتی کار کردن با آن، نوع اتصال، قابل حمل یا قابل حمل نبودن آن و همچنین نوع استفادهای که قرار است از اسپیکر داشته باشید. جنس بدنه باندهایی که در فضای بیرون (فضای باز) استفاده می شوند معمولا از نوع آلومینیوم هستند تا در برابر زنگ زدگی ، آب ، گرد و غبار مقاوم باشند. چیزهای زیادی هستند که اید به آن توجه کنید، به عنوان نمونه باید بدانید که نیاز به چه نوع اسپیکری دارید؟ شما برای اتصال به اینترنت تنها باید سیمکارت نسل سوم یا چهارم بسته به نوع مودم را تهیه کرده و برای این سیم کارت یک بسته اینترنت همراه خریداری کنید.

پاوربانکهای قدیمی از سوکت usb نسل دوم پشتیبانی میکردند اما در پاوربانکهای جدید که امکان پشتیبانی از قابلیت فست شارژ را دارند، usb نسل سوم قرار میگیرد. این قابلیت به شما این امکان را میدهد تا بدون نگرانی از شارژ و نت در هر مکان و فضایی قرار بگیرید. زیرا روشی بسیار آسان را برای شارژ تلفنهای هوشمند و سایر دستگاهها در صورت دور بودن از برق ارائه دادهاند. فرکانس، تعیین کننده بلند بودن یا پایین بودن گام صدا است. علاوه بر اینها، در صورتی که اسپیکر خود را از برندهای مطرح خریداری نمایید، نگرانی بابت افت کیفیت در صداهای بلند نخواهید داشت. هرچه تعداد باندهای شما بیشتر باشد درنهایت خود را در میان دایرهای فرضی از باندها موازی با زمین خواهید دید.مهمترین قطعه پازل چیدمان اسپیکرها، وضعیت اسپیکرهای چپ و راست و فاصله درست آنها با شما بهعنوان شنونده است. پاسخ به این سوالات مهمترین کاری است که شما باید قبل از خرید انجام دهید. نسل جدید بلندگو و پخش کننده ها که به شما کمک می کند تا به راحتی آن را جا به جا کنید و از وزن و حجم کمی نیز برخوردار است، اسپیکر پرتابل می باشد. با وجود تکنولوژیهای جدید شاید کمتر کسی به سراغ مدلهای قدیمی پاوربانک برود، اما برای آنکه بهترین قابلیتها و ویژگیهای پاوربانک را قبل از خرید در نظر بگیرید، میتوانید با مشاوران تکنولایف در ارتباط باشید.

https://khademitech.com/product-category/محصولات/کامپیوتر/لوازم-جانبی-کامپیوتر/هدست-سیم-دار/

شما میتوانید انواع پاوربانک را در فروشگاه تکنولایف پیدا کرده و بسته به نیاز و بودجه خودتان بین مدلهای مختلف انتخاب کنید. در صورتی که باتری گوشی شما بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ میلیآمپر ظرفیت شارژ دهی دارد، به دنبال خرید پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپر باشید. تکنولایف به شما کمک میکند که پاسخ این سوالات را پیدا کرده و تجربه بهترین خرید را داشته باشید. شاید تصور کنید که انتخاب بین پاوربانکهای مختلف کار راحتی است. از بین تمام محصولاتی که توسط تسکو تولید شده اند، در این مقاله به صورت تخصصی بر روی اسپیکر این برند تمرکز می کنیم و به صورت اختصاصی اسپیکر تسکو را به چالش می کشیم تا با دیدی کامل از بین انواع اسپیکرهای تسکو، بتوانید مناسب ترین گزینه برای خرید را انتخاب کنید. اما بعد از گذشت چند سال، فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم جانبی دیجیتالی شروع کرد. تا محصولات با ارزش تری را برای مشتریان ارائه دهد، این شرکت دارای 6 کارگاه تولید، بیش از 30 خط تولیدبا سرعت بالا، تجهیزات تولید نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک متعدد مانند پردازش قالب، قالب گیری تزریقی، مهر زنی است. در هنگام خرید پاوربانک در صورتی که با نامهایی مانند پاوربانکtype c یا پاوربانکusb c روبهرو شدید، یعنی مدل انتخابی شما از سوکت نسل سوم پشتیبانی میکند و میتوانید آن را به شارژرهای فست شارژ وصل کنید.

دکمه بازگشت به بالا