عمومی

چرا برای اجاره سوله بهتر است به دفتر املاک صنعتی مراجعه کنیم؟

مالکین محترم مناطق مختلف صنعتی ، به منظور سپردن ملک صنعتی، اداری یا تجاری خود جهت فروش یا سوله اجاره ای به دفاتر املاک صنعتی مراجعه می کنند. توصیه ای که همه صاحبنظران در این حوزه به آن اذعان دارند اینست که هیچگاه نباید بدون مشاوران صنعتی نسبت به معامله ملک صنعتی یا تجاری اقدام نمایند. اگر همین الان به دادسراها و یا دادگاه ها و سایر مراجع حقوقی مراجعه شود تعداد کثیری از پرونده ها مربوط به املاک و مستغلات است و بسیاری از آنها به دلیل عدم آگاهی از قوانین و عدم بهره مندی از راهنمایی های متخصصین این امر یا همان مشاوران صنعتی می باشد.

در هر حال اگر باز هم نیازی به مشاوره صنعتی و تجاری ندارید لااقل اطلاعات مربوط به قوانین و مقررات املاک را افزایش دهید و مطالعه مطالب و ومقالات می تواند کمک زیادی کند مثلا مقاله ای در رسانه ایواره درباره اجاره سوله درجاده مخصوص منتشر نموده که توصیه میشود به خواندن آن بپردازید.

مهمترین هدف ما این است که ملک هایی را به مشتریان معرفی کنیم که درمحدوده منطقی یا طلایی باشد. برای رسیدن به این هدف از تمام فایل های موجود خود، بازدید شخصی به عمل آورده ایم. و با مشاوره دادن به مالکان درباره قیمت منطقه با توجه به نوع ملک و امکانات آن، قیمت را در محدوده منصفانه برای هر دو طرف معامله در نظر میگیریم. در غیر این صورت از همکاری کردن بروی آن ملک و معرفی آن به مشتریان خود، خودداری میکنیم.

هدف دیگری که در حال تمرکز بروی آن هستیم، مشتری گرا بودن به جای ملک گرا بودن است. سال هاست مشاوران املاک کشور عزیزمان، مشتریان را فراموش کرده اند. و اغلب به فکر جلب رضایت مالکان برای همکاری مجدد درسال های آینده هستند. این مجموعه به صورت جدی معتقد به جلب رضایت دوطرف معامله و رسیدن به شعار برد-برد میباشد.

حال اگر همین مشخصات با دهانه 30 متر ساخته شود به ازای هر متر مربع 3 کیلوگرم بر وزن سازه اضافه می شود و این یعنی سازه با دهانه 30 متر گران تر از دهانه 20 متری است. این بدین معنا است که در ساخت سوله به ارتفاع و وزن باید توجه کرد.

با توجه به این موضوع هر وقت تصمیم گرفتید اقدام به خرید یا اجاره سوله در تهران کنید حتما این نکات را مورد توجه قراردهید زیرا در قیمت هم می تواند به نفع شما تمام شود.

همان طور که به آن اشاره شد کاربری سوله بسیار مهم است این اهمیت در هزینه ها نیز تاثیر گذار است. به طور مثال ساخت یک سوله ورزشی گران تر از یک سوله انبار می شود ، و این به دلیل آن است که ارتفاع دیواره ها در سالن ورزشی بیشتر می باشد. در زیر قیمت بعضی از مواد و مصالح و سازه ها را به صورت جدول ارائه می دهیم تا شما مخاطب گرامی راحت تر و دقیق تر بتوانید برآورد سوله خود را تخمین بزنید. در صورتی که بخواهید سقف سوله خود را از ورق گالوانیزه بسازید باید بدانید چه نوع ورقی را می خواهید.

نکته مهمی که در طراحی یک سوله باید توجه داشته باشید نوع کاربری آن است. باید از همان ابتدا هدف خود را از این سازه بدانید و مشخص کنید. چهارم نوسانات قیمت فولاد و آهن که در برآورد کلی بسیار نقش مهمی دارد. ارزش پول کشور طی 15 ماه اخیر کاهش چشمگیری داشته است و با اوج گرفتن قیمت ارز ، مواد اولیه بسیار گران شده اند. سال 97 به ازای هر کیلو آهن مبلغ 3200 تومان پرداخت می شد که یک باره در همان سال به کیلویی 7000 تومان رسید.

میزان بارش برف و باران ، شدت وزش باد ، رطوبت هوا و… در مقاومت سوله و قیمت آن تاثیرگذارند. اگر سوله ، دارای دیواره های بزرگ و وسیع باشد حتما باید در برابر وزش باد آن را مقاوم سازند. مساحت نیز در افزایش و کاهش تاثیر گذار است و هر چقدر که مساحت بیشتر باشد هزینه آن نیز بیشتر است. نوع کاربری سوله در قیمت آن موثر است. این قسمت بسته به تصمیم کارفرما دارد که چه پوششی را برای سقف ، دیوار و… انتخاب کند و بخواهد سازه سوله اش از چه موادی تشکیل شود.

فروش… نصب انواع ورق ایرانیت ، ورق آردواز و… مورد استفاده قرار می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر… خرپا پوشش آلاچیق درطرح های متفاوت سردری وپیشانی ساختمان… بهترین کیفیت کمترین قیمت… تولید پیچ و مهره و کرپی ایرانیت در سایز های مختلف با کیفیت عالی مناسب نصب انواع ورق های آردواز ، شیروانی ، فایبرگلاس ، ورق سیمانی و… فروش پیچ و مهره بصورت کاملا بی واسطه . پوشش آردواز تشکیل شده از : سیمان ، ألیاف معدنی و مصنوعی و به همراه آب و مواد شیمیایی کیفیت بالا جهت مقاومت بیشتر در برابر آب و هوا ، گرد و غبار وغیره … تولید شده و توسط نصاب آردواز نصب می شود. ورق های آردواز در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته شده و بسته بندی صورت میگیرد و در اختیار مشتریانقرار میگیرد. قدم نهایی برای اجراء اردواز نصب فلاشینگ و تیزه ها به منظور آب بندی قسمت های مختلف ساختمان سوله می باشد.

معروف ترین املاک صنعتی : املاک صنعتی سوله | سوله تاپ | املاک صنعتی سوله کار | املاک صنعتی سوله چی | املاک صنعتی شهر صنعت | سوله آکام فلز

دکمه بازگشت به بالا